Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 35

Θέμα: Δίλημμα για αλλαγή ελαστικών

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2012
    Μηνύματα
    3

    Question Δίλημμα για αλλαγή ελαστικών

    Καλημέρα

    Είμαι κάτοχος ενός Bandit SA 650 και έφτασε η στιγμή για αλλαγή ελαστικών. Όσο περισσότερο το έψαχνα για να δω τι ταιριάζει περισσότερο στον ληστή τόσο μπερδευόμουν. Με όσους μίλησα σχεδόν όλοι μου έδωσαν διαφορετικές απαντήσεις.
    Να μην τα πολύλογο τελικά κατέληξα σε δυο σετ ελαστικών, τα metzeler M5 και τα metzeler Z8. Η απόφαση για το ποιο από τα δυο δύσκολη γι’ αυτό και θέλω την βοήθειά σας.

    Η χρήση του ληστή είναι περισσότερο εντός πόλεως (επαρχία) και με μικρά ταξιδάκια, τις πιο πολλές φορές διπλός. Όταν πιάνουν τα κρύα υπάρχει αυτοκίνητο. Με ενδιαφέρει το λάστιχο να έχει καλό κράτημα και ας μην κρατήσει για πολλά χιλιόμετρα.
    Όπως καταλαβαίνεται η ζυγαριά γέρνει προς τα M5.

    Εσείς τι λέτε ;

  2. #2
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    M5 αν και αυτό το σύστημα με τα διαφορετικά tensions του σκελετού ποτέ δε το συμπάθησα. Αν σε ενδιαφέρει made in Germany λάστιχο υπάρχει και το Pirelli Rosso II δίγομο (ίδια εταιρεία είναι).
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  3. #3
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    +1 στον Ichigo
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634
    Ποσα χλμ κάνεις το χρόνο???????????
    Πάντως καμία σχέση το ένα ελαστικό με το άλλο.
    Είμαι και γω ετοιμος για αλλαγή αλλά έχω τελείως διαφορετικές επιλογές
    Honda bros pgm 400 '06-'09 45.000 χλμ.
    Suzuki Βandit 650 '09-'15 120.000 χλμ.
    Βmw k1300s '15 -

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    05/05/2012
    Μηνύματα
    3
    Την μηχανή την πείρα απο χερι περυσι τον αυγουστο και μεχρι τωρα εχω κάνει 3500 χλμ. Υπολογίζω να κάνω γύρω στα 5000 με 7000 χλμ τον χρόνο.
    Εσύ για τι λάστιχα σκέφτεσε ;

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634
    Αν μιλάμε για 7.000 χλμ. μόνο το χρόνο τότε καλά κοιτάς για το Μ5.
    Το Ζ8 που λες θα σου βγάλει πολλά παραπάνω χλμ, αν και δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ.
    Από την μεριά μου κάνω περίπου κοντά στις 30.000 χλμ. το χρόνο, όποτε με βάση αυτό αλλά και τα οικονομικα μου τοποθετώ Sport - touring ελαστικά.
    Τώρα θα πηγαίνω για τα καινούργια roadsmart 2 εκτός και αν βρω σε πολύ καλή τιμή τα roadsmart 1 τα οποία φοράω τώρα και τελικά έμεινα παρα πολύ ευχαριστημένος.
    Από DUNLOP κοιτα και τα qualifιer 2 για την χρήση που θες.
    Honda bros pgm 400 '06-'09 45.000 χλμ.
    Suzuki Βandit 650 '09-'15 120.000 χλμ.
    Βmw k1300s '15 -

  7. #7
    Καλησπέρα

    Είμαι κάτοχος ενός Bandit SA 650 και θα ήθελα να μοιραστώ και εγώ τις εμπειρίες μου με τους υπόλοιπους ληστές από λάστιχα που έχω φορέσει. Αρχικά η μηχανή αγοράστηκε με τα Bridgestone τα οποία πάντοτε κατά την γνώμη μου τα φοράς ή όχι είναι το ίδιο πράγμα. Έπρεπε να κάνεις το γύρο της Ελλάδος για να ζεσταθούν. Φρενάρισμα από μέτριο έως καθόλου. Αφού πραγματοποίησα περίπου 12.000km πάντοτε με την ψυχή στο στόμα ήρθε η χρονικά στιγμή να αλλάξω λάστιχα. Να σημειώσω ότι το πέλμα στα Bridgestone είχε φαγωθεί κατά το ήμισυ. Όσο περισσότερο το έψαχνα για να δω τι ταιριάζει περισσότερο στον ληστή τόσο μπερδευόμουν. Με όσους μίλησα σχεδόν όλοι μου έδωσαν διαφορετικές απαντήσεις. Αποφάσισα λοιπόν να απευθυνθώ στον λαστιχά από τον οποίο προμηθευόμουν λάστιχα για το αυτοκίνητο ο οποίος να σημειώσω επίσης κάτοχος μηχανής και κατά καιρούς με συμμετοχές σε αγώνες. Μου σύστησε τα Continental ContiSport Attack. Η οδήγηση μεταμορφώθηκε από ρωσική ρουλέτα σε απόλαυση. Ζεσταινόταν πάρα πολύ γρήγορα, φρενάρισαν, δεν ενεργοποιούταν συνέχεια το ABS, έστριβαν και δεν είχαν πρόβλημα υδρολυσθησης. Μετά από 10.500km περίπου υποχρεώθηκα να αλλάξω λάστιχο πίσω λόγο 4 κορδονιών από καρφιά και βίδες και για τον λόγο του ότι στο τελευταίο κλατάρισμα η μηχανή ήταν στο πλαϊνό stand και έμεινε σε ακινησία για περίπου 15 ημέρες και διαπίστωσα σκίσιμο στα πλάγια. Το λάστιχο είχε πέλμα για 1.500 με 2.000 km ακόμη. Το μπροστινό φαγωμένο κατά το 1/3. Αλλαγή ελαστικού πίσω πάλι το ίδιο Continental ContiSport Attack. Να σημειώσω ότι κάνω περίπου 6.000 με 7.000 km τον χρόνο και το 60 τοις εκατό είναι στην πόλη και το υπόλοιπο σε εξορμήσεις, οι οποίες δύστυχος μειώθηκαν λόγο κόστους μετακίνησης.
    Ελπίζω να βοήθησα.
    Εύχομαι ευχάριστα χιλιόμετρα. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΆ ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ.

  8. #8
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Είχα τα conti road attackII. Καλά στην αρχή μέχρι που στράβωσε ο σκελετός του μπροστινού και την άκουσε. Δεν θα τα έβαζα ξανά. Και με το παλιότερο μοντέλο ειδικά οι Vstromαδες είχαν θέματα με στραβοχυμένα μπροστινά αν θυμάμαι καλά. Πλέον μόνο τουριστικο Pilot Road III το οποίο δεν το φτάνει κανένα στο βρεγμένο ή Pilot Power ή Rosso II αν θέλω κάτι ποιο σπορτ. Ίσως δοκιμάσω τα Road Smart της Dunlop κάποια στιγμή.
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/11/2011
    Μηνύματα
    23
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από krynikosBandit Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα

    Είμαι κάτοχος ενός Bandit SA 650 και θα ήθελα να μοιραστώ και εγώ τις εμπειρίες μου με τους υπόλοιπους ληστές από λάστιχα που έχω φορέσει. Αρχικά η μηχανή αγοράστηκε με τα Bridgestone τα οποία πάντοτε κατά την γνώμη μου τα φοράς ή όχι είναι το ίδιο πράγμα. Έπρεπε να κάνεις το γύρο της Ελλάδος για να ζεσταθούν. Φρενάρισμα από μέτριο έως καθόλου. Αφού πραγματοποίησα περίπου 12.000km πάντοτε με την ψυχή στο στόμα ήρθε η χρονικά στιγμή να αλλάξω λάστιχα. Να σημειώσω ότι το πέλμα στα Bridgestone είχε φαγωθεί κατά το ήμισυ. Όσο περισσότερο το έψαχνα για να δω τι ταιριάζει περισσότερο στον ληστή τόσο μπερδευόμουν. Με όσους μίλησα σχεδόν όλοι μου έδωσαν διαφορετικές απαντήσεις. Αποφάσισα λοιπόν να απευθυνθώ στον λαστιχά από τον οποίο προμηθευόμουν λάστιχα για το αυτοκίνητο ο οποίος να σημειώσω επίσης κάτοχος μηχανής και κατά καιρούς με συμμετοχές σε αγώνες. Μου σύστησε τα Continental ContiSport Attack. Η οδήγηση μεταμορφώθηκε από ρωσική ρουλέτα σε απόλαυση. Ζεσταινόταν πάρα πολύ γρήγορα, φρενάρισαν, δεν ενεργοποιούταν συνέχεια το ABS, έστριβαν και δεν είχαν πρόβλημα υδρολυσθησης. Μετά από 10.500km περίπου υποχρεώθηκα να αλλάξω λάστιχο πίσω λόγο 4 κορδονιών από καρφιά και βίδες και για τον λόγο του ότι στο τελευταίο κλατάρισμα η μηχανή ήταν στο πλαϊνό stand και έμεινε σε ακινησία για περίπου 15 ημέρες και διαπίστωσα σκίσιμο στα πλάγια. Το λάστιχο είχε πέλμα για 1.500 με 2.000 km ακόμη. Το μπροστινό φαγωμένο κατά το 1/3. Αλλαγή ελαστικού πίσω πάλι το ίδιο Continental ContiSport Attack. Να σημειώσω ότι κάνω περίπου 6.000 με 7.000 km τον χρόνο και το 60 τοις εκατό είναι στην πόλη και το υπόλοιπο σε εξορμήσεις, οι οποίες δύστυχος μειώθηκαν λόγο κόστους μετακίνησης.
    Ελπίζω να βοήθησα.
    Εύχομαι ευχάριστα χιλιόμετρα. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΆ ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ.
    Σε βρεγμένο χειμώνα τα κυκλοφορείς? Πως συμπεριφέρονται εκεί?

    Εγώ πάντως έχω ένα χρόνο το ληστή και όταν τον πήρα του είχα φορέσει καινούργια τα Metzeller Μ1. Σε γενικές γραμμές έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Ειδικά το χειμώνα απέδωσαν πάρα πού καλά. Με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες(~0C) και οδόστρωμα με πολύ νερό, απλά βρεγμένο, αλλά και με γλίτσα απέδωσαν εξαιρετικά.
    Το μόνο σημείο που έχουν -αισθητή- μείωση της απόδοσης είναι ότι το καλοκαίρι στις μέρες με πολύ ζέστη.

  10. #10
    Αν δεν σε ενδιαφέρει το πόσα χιλιόμετρα θα βγάλει θα σου συνιστούσα τα Pirelli Diablo Corsa 3... Δεν ξέρω αν βγαίνει ακόμα με αυτήν την ονομασία, αλλά θα σε αφήσει α-π-ό-λ-υ-τ-α ικανοποιημένο!
    Μ' αρέσει που τα καφενεία έχουν γεμίσει άνεργους επιστήμονες με 2 μεταπτυχιακά.Πλέον πας για ουζάκι και αντί για μπάλα συζητάς για μαύρες τρύπες τουλάχιστον..

  11. #11
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.076
    Για 7000χλμ. μονο το χρονο, βαλε σπορ λαστιχο(πχ. diablo rosso 2, dunlop sport smart,michelin pilot power...)
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες για τα Sportsmart.
    Πολύ ενισχυμένος σκελετός, γρήγορο ζέσταμα και απίστευτο μα απίστευτο κράτημα.
    Στο δική μου μοτό με τις μαμά μαλακές αναρτήσεις ουσιαστικά λειτουργούσαν ως extra ανάρτηση.

    Εάν θέλεις περισσότερα χλμ. κοίταξε τα roadsmart.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της teo_g7
    Εγγραφή
    21/04/2011
    Μηνύματα
    1.015
    Θα συμφωνησω με τον Petkis για σπορ λαστιχακι!Σκεψου και το Metzeller το Μ5...Εγω αυτο ειχα και ημουν απολυτα ικανοποιημενος!

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Εγω στο 1250 με τα michelin power 2ct που ειναι υποτηθετε μαλακα λαστιχα εχω 13000χλμ με ελαχιστα ταξιδια και ακομη εχουν πολυ ψωμι.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ληστης Προβολή μηνύματος
    Εγω στο 1250 με τα michelin power 2ct που ειναι υποτηθετε μαλακα λαστιχα εχω 13000χλμ με ελαχιστα ταξιδια και ακομη εχουν πολυ ψωμι.
    Το θεμα ειανι και ποσο τα πιεζεις.

    Εγω εβγαλα off σε ligotero apo 5000χλμ ενα πισινο metzeler M1
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προτασεις για αλλαγη ελαστικων(xt660R)
    από JOHN-XT660R στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2007, 12:57
  2. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ......ΣΤΙΣ 9/10.....
    από maintenance στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2005, 12:09
  3. Αλλαγη ελαστικών
    από naknath στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2005, 13:57
  4. Βοηθεια για επιλογη ελαστικων
    από agnostos71 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2004, 03:22
  5. Τροποσ Για Αλλαγη Χαρτογραφησησ Στο Χαγιαμπουσα
    από BILL VUZAS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2004, 16:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF