Γεια και χαρα σε ολο το φορουμ.Εμαθα για το site απο ενα φιλο που ασχολειται και θα ηθελα την γνωμη σας σαν πιο εμπειροι στο θεμα..Εχω ενα piaggio beverly 250 injection mod 07,και μιας και το κρατησα ενα χρονο,το μηχανακι δεν εκανε κιχ και δεν ζητησε περα απο ιμαντα και λαδακια τιποτα,ηρθε η ωρα να παρω κατι πιο γρηγορο.Μου εκατσε λοιπον μια κατασταση..ανταλλαγη το bev,με r6 2001 mod με εξατμιση gp γυρω στα 50k χλμ,και μια μικρη διαφορα πιθανως απο μερους του..Η ερωτηση η κλασσικη..αξιζει?το μηχανακι το εκανα βολτα φαινοταν σωστο,ενα κοψιμο εκανε μονο σαν ''σκαλι'' γυρω στις 8.000 rpm και μου ειπε οτι ειναι τα ζιγκλερ επειδη ειναι μεγαλυτερα και τα χει βαλει για ψηλα(?).λαστιχακια εχει,και γενικα επειδη τα αγαπω τα ss να πω την αληθεια ψηθηκα ασχημα..βεβαια θα περασει μια βολτα απο το μηχανικο αν ειναι να γινει κατι τετοιο παντως σαν 1η εντυπωση φανηκε καλοδιατηρημενο μιας και το εχει 9 χρονια ιδιος ιδιοκτητης με βαση τα λεγομενα του.Με ενα googlarisma για r6 περι προβληματων,ειδα πως βαρανε αρκετα μοτερ πανω απο 50 χιλ χλμ και ελαχιστα κρατανε..ισχυει?επισης για σασμαν οτι η 2α παλι τα ιδια σε αυτα περιπου τα χλμ..?γιατι εμενα το σασμαν για yamaha μου φανηκε σωστο..απο καταναλωση ελεω καρμπυρατερ ειναι τοσο κακη οπως μου τα λενε?(πανω απο 8λ/100)?sorry για το μεγαλο ποστ απλα θελω να ξερω μην το παρω το μηχανακι και περα απο το οτι θα το ντυσω νυφη (εις γνωσην μου οτι δεν εχει και τη καλυτερη μεταπωλητικη αξια μιας και μιλαμε για 10ετιας+ μηχανακι)δεν θελω να μου βγαλει και ζημια και μετα τρεχα γυρευε!καθε αποψη δεκτη!