Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: Γνώμες για Diablo Rosso II σε CB400

  1. #1
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923

    Γνώμες για Diablo Rosso II σε CB400

    Ό,τι λέει ο τίτλος κι ό,τι έχετε ευχαρίστηση

    Έχω τα Diablo τα απλά και ήρθε η ώρα να φύγουν. Είμαι κοντά στο να βάλω τα Rosso II. Πίσω φοράω 150/60 R17 και μπροστά 110/70 R17.

    Γνώμες από κάποιον που να τα έχει φορέσει στο δικό του cb?

    Γνώμες από κάποιον που να τα φοράει γενικότερα?

    Συμπεριφορά στο βρεγμένο? (για το στεγνό μόνο καλά λόγια ακούω, αλλά για το βρεγμένο δεν έχω αρκετές πληροφορίες).

    Επειδή δίγομο ελαστικό δεν έχω ξαναφορέσει, κάτι που θα πρέπει να έχω κατά νου?

    Η τιμή ας μην αποτελέσει παράγοντα (π.χ. "πήρες ακριβό λάστιχο για μάπα μηχανάκι" κλπ).

    Θα ήθελα τις γνώμες σας καθαρά πάνω στο ελαστικό σαν ελαστικό. (κι εφόσον είναι εφικτό, αν κάποιος έχει εμπειρία, στο κατά πόσο ταιριάζει στο cb).

    ΥΓ. Όταν αγοράζουμε καινούριο ελαστικό, καλό είναι η ημερομηνία παραγωγής να είναι μάξιμουμ πόσο??? (πόσο πίσω από τη μέρα που το αγοράζουμε. Μια βδομάδα, ένας μήνας, πέντε μήνες?). Σαφώς όσο πιο φρέσκο τόσο το καλύτερο. Αλλά πού βρίσκεται ας πούμε ένα νοητό όριο του τύπου "Είναι "παλιό" για καινούριο λάστιχο" άρα δεν το βάζουμε?

  2. #2
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/08/2012
    Μηνύματα
    21
    Bαλτα με 1000 αλλα να προσεξεις να αγορασεις αυτα με δεικτη ταχυτητας ''H''
    To ελαστικο ειναι εκπληκτικο

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από episode Προβολή μηνύματος
    Bαλτα με 1000 αλλα να προσεξεις να αγορασεις αυτα με δεικτη ταχυτητας ''H''
    To ελαστικο ειναι εκπληκτικο
    Οπως τα είπε!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από episode Προβολή μηνύματος
    να προσεξεις να αγορασεις αυτα με δεικτη ταχυτητας ''H''
    Απ'όσο βλέπω στο site της pirelli, οι μόνες διαστάσεις που δίνει σε 150/60 και 110/70 είναι "150/60 R 17 M/C 66H TL" και "150/60 ZR 17 M/C 66W TL" και αντιστοίχως "110/70 R 17 M/C 54H TL" και "110/70 ZR 17 M/C 54W TL

    Ομολογώ ότι δεν ξέρω ποια είναι η διαφορά του ZR από το R ούτε του H από το W.
    Θα κοιτάξω και στο site της pirelli μπας και αναφέρει τίποτα.
    Ευχαριστώ πάντως για τη διευκρίνηση.

  5. #5
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Ρίξε μια ματιά εδώ, τα εξηγεί όλα αναλυτικά. Απ'όσο είπαν οι παραπάν' εσύ θέλεις τα H, οπότε 54H μπροστά, 66H πίσω.

  6. #6
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    @episode:Εχεις πμ.

    Τα γραφω κι εδω ομως μπας και ξερει και καποιος αλλος να βοηθησει.

    Απ´οσο κοιταξα στο site της michelin που ποσταρε ο acacius, που εξηγει λιγο πιο αναλυτικα απο το site της pirelli τι ειναι το καθε συμβολο, λεει εν ολιγοις οτι οσο "μεγαλυτερο" το γραμμα της αλφαβητου τοσο περισσοτερη τελικη ταχυτητα μπορει να αντεξει το ελαστικο. Και συγκεκριμενα δινει οτι το W αντεχει μεχρι 270χλμ/ω ενω το J μεχρι 100χλμ/ω. Σε H δε φτανει καν. Τι θα ηταν εκει η μαξιμουμ ταχυτητα;; Τα 80;;;

    Συνεπώς ποιος ο λογος να προτιμησω τα H;; Και για την ακριβεια, αν ακολουθειται το ιδιο ακριβως μοτιβο κι απο την pirelli, τοτε τα H τι σκοπο εξυπηρετουν καν δεν καταλαβαινω αν η τελικη που μπορουν να σηκωσουν ειναι για 50αρι παπι. Παραδοξο, αρα κατι καπου δεν κολλαει.
    Μπορει για την pirelli να αλλαζει το τραγουδο και να μην ακολουθει ακριβως το ιδιο μοτιβο με τη michelin. Αλλα εντυπωση μου κανει.

    Τα φωτα σας παρακαλω

  7. #7
    Εγώ φίλε έχω τα Diablo Rosso corsa σε ένα cbr600f και μπορώ να πω ότι είμαι απογοητευμένος από αυτά.
    Δεν ξέρω να σε βοηθήσω με τα Diablo Rosso ΙΙ αλλά είναι ένα σκαλί κάτω από τα δικά μου.
    Εγώ ενθουσιασμένος ήμουν με τα Diablo corsa ΙΙΙ και μετά πήγα στα Diablo Rosso corsa και έπεσα από τα σύννεφα.
    Φυσικά είναι και θέμα τρόπου οδηγήσεις καθώς και μοτοσικλέτας.

    Αν θες δες εδω αλλά και πάλι ειναι για το cbr600f αυτά που γράφω , για το δικο σου δεν ξερω.
    http://www.moto.gr/forums/showthread...light=dankannn
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    @episode:Εχεις πμ.

    Τα γραφω κι εδω ομως μπας και ξερει και καποιος αλλος να βοηθησει.

    Απ´οσο κοιταξα στο site της michelin που ποσταρε ο acacius, που εξηγει λιγο πιο αναλυτικα απο το site της pirelli τι ειναι το καθε συμβολο, λεει εν ολιγοις οτι οσο "μεγαλυτερο" το γραμμα της αλφαβητου τοσο περισσοτερη τελικη ταχυτητα μπορει να αντεξει το ελαστικο. Και συγκεκριμενα δινει οτι το W αντεχει μεχρι 270χλμ/ω ενω το J μεχρι 100χλμ/ω. Σε H δε φτανει καν. Τι θα ηταν εκει η μαξιμουμ ταχυτητα;; Τα 80;;;

    Συνεπώς ποιος ο λογος να προτιμησω τα H;; Και για την ακριβεια, αν ακολουθειται το ιδιο ακριβως μοτιβο κι απο την pirelli, τοτε τα H τι σκοπο εξυπηρετουν καν δεν καταλαβαινω αν η τελικη που μπορουν να σηκωσουν ειναι για 50αρι παπι. Παραδοξο, αρα κατι καπου δεν κολλαει.
    Μπορει για την pirelli να αλλαζει το τραγουδο και να μην ακολουθει ακριβως το ιδιο μοτιβο με τη michelin. Αλλα εντυπωση μου κανει.

    Τα φωτα σας παρακαλω
    Βαλε εδω το μοντελο να δεις τι σου λεεει η pirelli , πιο εχεις εσυ σαν μοντελο ?

    http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/mo...t/fitment.html
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  9. #9
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    @episode:Εχεις πμ.
    Και συγκεκριμενα δινει οτι το W αντεχει μεχρι 270χλμ/ω ενω το J μεχρι 100χλμ/ω. Σε H δε φτανει καν. Τι θα ηταν εκει η μαξιμουμ ταχυτητα;; Τα 80;;;
    Μπερδεύτηκες διότι ενώ οι περισσότεροι δείκτες ταχύτητας ακολουθούν την αλφαβητική σειρά, ο δείκτης H μπαίνει σφήνα και σημαίνει όριο τα 210χλμ/ώρα.

    Λογικά για τη μοτοσυκλέτα σου είναι υπερ-αρκετός και οι υπόλοιποι σου τον πρότειναν διότι θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου καλύτερα από ένα ελαστικό με όριο τα απλησίαστα 270χλμ/ώρα.

  10. #10
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dankannn Προβολή μηνύματος
    Βαλε εδω το μοντελο να δεις τι σου λεεει η pirelli , πιο εχεις εσυ σαν μοντελο ?

    http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/mo...t/fitment.html
    Το εχω κοιταξει αυτο. Δεν το εχει το super four. Κι αν βαλεις cb400 four που ειναι οτι πιο κοντινο υπαρχει σου προτεινει κατι πατατες.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Acacius Προβολή μηνύματος
    Μπερδεύτηκες διότι ενώ οι περισσότεροι δείκτες ταχύτητας ακολουθούν την αλφαβητική σειρά, ο δείκτης H μπαίνει σφήνα και σημαίνει όριο τα 210χλμ/ώρα.

    Λογικά για τη μοτοσυκλέτα σου είναι υπερ-αρκετός και οι υπόλοιποι σου τον πρότειναν διότι θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου καλύτερα από ένα ελαστικό με όριο τα απλησίαστα 270χλμ/ώρα.
    Πασο. Δεν το ηξερα αυτο για το H. Ευχαριστω

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/08/2012
    Μηνύματα
    21
    Σου απαντησα ηδη στο ΠΜ

    dankann το rosso corsa ειναι εκπληκτικο απλα βαζω στοιχημα οτι δεν εχει ψαχτει με πιεσεις, ειμαι σιγουρος οτι δουλευεις καπου στο εργοστασιακο 36-42
    Αν ναι τοτε δοκιμασε πολυ πιο κατω, κατι σε 33-36

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από episode Προβολή μηνύματος
    Σου απαντησα ηδη στο ΠΜ

    dankann το rosso corsa ειναι εκπληκτικο απλα βαζω στοιχημα οτι δεν εχει ψαχτει με πιεσεις, ειμαι σιγουρος οτι δουλευεις καπου στο εργοστασιακο 36-42
    Αν ναι τοτε δοκιμασε πολυ πιο κατω, κατι σε 33-36
    Αυτη που λες 33-36 δεν την εχω βαλει , εγω δουλευω 34-38 και δεν μπορω να πω οτι δουλευουν οπως θελω εγω.
    Τα corsa III ηταν σκαλες ανωτερα.
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/08/2012
    Μηνύματα
    21
    E ενταξει οι πιεσεις που δουλευεις δεν εχουν και μεγαλη διαφορα απο αυτη που προτεινα
    Μηπως τα εβαλες καλοκαιρι κοντα και τα ειδες σε δρομους ολο σκονη κτλ?
    Δοκιμασε παντως πιεσεις και ειμαι σιγουρος οτι θα σου δωσουν αυτο που θες

  14. #14
    Δες και σε continental , τα ContiSportAttack 2 πιστευω οτι θα ηταν μια χαρα.

    150/60 ZR 17 M/C
    110/70 ZR 17 M/C
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  15. #15
    Το γνωρίζεις ότι έχεις μεγαλύτερη διάσταση από το κανονικό ;
    Γιατί κανονικά φοράει 140-70/17 πίσω.

    Για τα Diablo II δεν γνωρίζω, αλλά pirelli πάλι δεν ξαναβάζω.
    Είχα τα απλά Diablo και μουρλάθηκα στο καλλιτεχνικό μπαλέτο, τα πέταξα-έβαλα michelin Pilot activ και ζήσαμε εμείς καλά και τα λάστιχα καλύτερα.
    ΑΑααα το ξέχασα, ο δείκτης ταχύτητας είναι H για τα δικά μας μοτόρια (για να προλάβουν να ζεσταθούν).

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Pirelli Diablo Rosso II
    από billakosthegr στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 24/01/2022, 17:30
  2. γνώμες για yoshimura carbon rs-5 σε CBR 600RR ?
    από persefonitsa στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 28/12/2007, 22:42
  3. Γνωμες για 180αρι σε 1000...
    από Marinos-GSXR στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 22/02/2007, 16:54
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2004, 21:47
  5. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2004, 14:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF