Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: Ρυθμιση Προβολεα F650GS

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GsDakar
    Εγγραφή
    30/05/2010
    Μηνύματα
    247

    Ρυθμιση Προβολεα F650GS

    Καλησπερα ,θελω τα φωτα σας,ειχα XENON και τα ξηλωσα εχθες διοτι απο τα μπινελικια ειχα μονιμο λοξυγκα,πριν ομως απο το ξηλωμα,για να τα σωσω πηγα στον γνωστο στον Γερακα και μου 'ρυμθισε ' τον φαναρι πιο χαμηλα,ετσι νομιζα καθοτι μερα και η ρυθμιση εγινε σε τοιχο,τελος παντων πολυ προχειρα,το βραδυ την περνω παω βολτα παλι λοξυγκας,οντως ηταν και παλι ψηλα,μονη λυση ξηλωμα γιατι το φαναρι μου δεν κανει για Xenon,το προβλημα μου ειναι πως χαμηλωνει το ρημαδι το φαναρι;εχθες το ελυσα ολο το μπροστινο συστημα οργανα κτλ,εχει μια κεντρικη ροδελα αλλα αυτη που πειραξε και ο μαστορας δεν εκανε τιποτα παρα μονο πηγε το φαναρι μονοπαντα απο την μια πλευρα με αποτελεσμα και ψηλα να ειναι και αριστερα να ειναι η δεσμη,ακομα και τωρα με την απλη λαμπα ειναι ψηλα.αν μπορει καποιος να βοηθησει κερναω

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Έχει μια στρογγυλή πλαστική βίδα-ρυθμιστή πίσω από το φανάρι, αρκετά μεγάλη, θα τη δεις. Από εκεί κάνεις δουλειά.

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Μια που έβγαλες τα xenon θα σου πω.

    Υπάρχει ενα ρυθμιστής αλλά ειναι λιγο δυσκολο να τον βρείς.
    Αν κοιτάξεις κατω από το στροφόμετρο, στην εσοχή μεταξύ στροφομέτρου και κεντρικού διακόπτη και κατω απο το σημείο που συνδέοντια τα ηλεκτρικά με τα φώτα θα δείς εναν μαύρο ρυθμιστή. Τον γυρίζεις και ρυθμίζεις ανάλογα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GsDakar
    Εγγραφή
    30/05/2010
    Μηνύματα
    247
    Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας,το θεμα ειναι οτι αυτην την μαυρη ροδελα πειραξε και το φαναρι χαμηλωσε μονο απο την μια πλευρα,δηλ η αριστερη πλευρα ηταν μεσα και κατω και η δεξια ηταν οπως πριν, ηταν στραβο και κανεις δεν το ειδε καθοτι τα ρυθμισε μερα,το βραδυ το ανακαλυψα οτι και ψηλα ηταν και η δεσμη ηταν αριστερα στα μπαλκονια,το επανεφερα τωρα στα φυσιολογικα του αλλα ειναι ψηλα.Παρατηρησα και δυο βιδακια δεξια και αριστερα του φαναριου τα οποια δεν πειραξα γιατι δεν ξερω τι κανουν.

  5. #5
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Μάλλον λες τα βιδάκια τα οποία είναι με τα βελάκια και συγκρατούν τον προβολέα
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Capture3.JPG 
Προβολές:	80 
Μέγεθος:	72,0 KB 
ID:	275855

  6. #6
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Για ρίξε μια ματιά εδώ μπας και σε βοηθήσει...
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Capture1.JPG 
Προβολές:	83 
Μέγεθος:	67,6 KB 
ID:	275856

  7. #7
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.010
    Κι εδώ η συνέχεια για τη ρύθμιση των φώτων
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Capture2.JPG 
Προβολές:	81 
Μέγεθος:	41,5 KB 
ID:	275857

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GsDakar
    Εγγραφή
    30/05/2010
    Μηνύματα
    247
    φιλε AUFGEBRACHT σε ευχαριστω πολυ,λοιπον οπως κοιτατε το φαναρι στην φωτο του φιλου AUFGEBRACHT γυρισε την κεντρικη βιδα ο μαστορας και το αποτελεσμα ηταν το φαναρι να ρυθμιστει μονο απο την μια πλευρα,δηλ οπως το κοιτατε η αριστερη πλευρα ηταν μεσα και η δεξια ακινητη,οταν εγω το ελυσα για να ξηλωσω τα φωτα το φαναρι εφυγε τελειως απο την θεση του αριστερα, και το στήριξα με την βιδα την μικρη με τον αριθμο 2,αν βιδωσω αυτες τερμα γιατι περνει πολυ θα κατεβει το φαναρι;

  9. #9
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    επειδή έχω το ίδιο φανάρι....θα σου πω το εξής.

    ο μηχανισμός είναι για γερά νεύρα και χέρια. επειδή το σύστημα με τον κεντρικό ρυθμιστή και τους 2 πλαϊνούς παίζει με τις ανοχές πίεσης με την μέθοδο του μοχλού θα πρέπει για αρχή να το φέρεις στα αρχικά όρια.

    Αν δηλαδή ο κεντρικός είναι παρασφιγμένος δε πρόκειται να γίνει σωστή διόρθωση με τα πλαϊνά

    οπότε.....

    βάζεις για αρχή τον κεντρικό διακόπτη ρύθμισης στο σημείο 0 όπως αναφέρεται στο σχήμα (basic setting)
    έπειτα ρυθμίζεις τα πλαινά για την επιλογή γωνίας πτώσης των μετωπικών κρυστάλλων.
    τέλος....ξανά στον κεντρικό ρυθμιστή για την επιλογή καθ'ύψος που έχει να κάνει με τα κιλά σου και το ύψος πτώσης σε τοίχο από απόσταση 10μέτρων.

Παρόμοια θέματα

  1. Ρύθμιση καρπυρατέρ
    από Stergios69 στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 22/12/2004, 09:56
  2. Ρύθμιση βαλβίδων στο χτ-600
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2004, 15:16
  3. Ρύθμιση βαλβίδων στο ΧΤ600.
    από COSMIC στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2004, 12:11
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2004, 14:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF