Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Λάδι μηχανής

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/12/2014
    Μηνύματα
    7

    Λάδι μηχανής

    Παιδιά καλησπέρα. Έχω ένα wre husqvarna μοντέλο98-99 και δεν ξέρω τι υγρά θέλει.
    σαζμανόλαδα μαζί με του κινητήρα πάνε? με 10-40 ειμαι εντάξει?
    δυστηχώς δεν έχω το manual

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Διορθωσε με
    Διχρονο δεν ειναι?
    αλλα οχι το αγωνιστικο husky
    οποτε ενα λαδι παιρνει αυτο
    σαζμαν-μοτερ
    και τα λοιπα λιπαινονται απο το λαδι μιξης
    τωρα για ιξωδες τι να σου πω
    ειναι και περιεργα αυτα τα husky
    ειδικα τα παλια σαν το δικο σου
    η περιμενεις κανενα κατοχο να σου πει
    η παιρνεις τηλ στην αντιπροσωπεια,η σε καποιο καταστημα που τα εμπορευεται
    για την μιξη θα ελεγα σιγουρα 100% συνθετικο

  3. #3
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    καλως ορισες


    τσεκαρε εδω http://husqvarnaoutlet.com/repair_manuals
    ειναι στα ιταλικα βεβαια και το διννει σε μορφη pdf
    Τελευταία τροποποίηση από SHOOTER045; 20/12/2014 στις 14:40.

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/12/2014
    Μηνύματα
    7
    ναι φίλε μου το δίχρονο είναι..
    έχει μία τάπα χαμηλά που λογικά είναι για σασμάν-μοτέρ όπως λες απλά δεν γνωρίζω τη ακριβώς θέλει.
    λαδακι με βενζίνα βάζω ένα από το βενζινάδικο..δεν γράφει αν ειναι 100% συνθετικο.
    ευχαριστώ για την βοήθεια..υπάρχει κάποιος κάτοχος ?

  5. #5
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Και εγώ στο πρώτο μου χωματερο (ΙΤ250) έκανα μίξη με λάδι 2τ για αλυσοπρίονο.
    Στο σαζμαν δεν θυμάμαι.
    Λοιπόν σαν ευρωπαϊκό θα συστήσω να βάλεις ΜΌΤΟREX που φοράνε και τα ΚΤΜ
    λάδι σαζμαν αλλάζουμε σύμφωνα με τις ώρες λειτουργίας, η κατάσταση προσέγγιση (αν δεν έχεις ωρομετρο) μετά από δύο το πολύ τρεις < καλές> εντουραδες.
    Δεν είχα ποτέ πολιτικό - δρομισιο 2τ να σου πω για χρήση σε άσφαλτο

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/12/2014
    Μηνύματα
    7
    Ευχαριστώ για τις συμβουλές
    Το μηχανάκι είναι δρομίσιο..Για σασμάν μοτέρ έχει κανείς να προτείνει τίποτα?

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    252
    Καταρχην μιξη στη βενζινη μην ξαναβαλεις το κλασικο λαδακι απο το βενζιναδικο, ειναι οτι χειροτερο σε αυτα τα μοτερ και επιτρεπεται να το βαλεις μονο απο αναγκη. Βαζε castrol power1 racing η motul 710 σε αναλογια 20ml στο λιτρο βενζινης..δηλαδη σε 5 λιτρα βενζινης 100ml λαδι. Προσοχη μιλαμε για λιτρα και οχι για ευρω..μη μπερδευτεις.

    Τωρα για το σαζμαν η βαζεις transoil ,gearoil της motul η castrol κλπ η βαζεις ενα λαδακι 20w-50 η 10w-40. Εγω παντα απλο λαδι βαζω και οχι gearoil. Εχει τζαμακι το μοτερ σου για να δεις ποσο θα βαλεις μεσα αλλα υπολογιζε γυρω στα 700ml αν θυμαμαι καλα απο τοτε που εκανε φτερα το δικο μου wre

  8. #8
    αυτο εβαζα στο σασμαν απο το tdr250 παλια,
    https://www.motul.com/be/en/products...l-expert-10w40
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/12/2014
    Μηνύματα
    7
    Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Το τζαμάκι είναι θολωμένο με τη κλασική ασπρίλα υδρατμοί πρέπει να είναι.

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/12/2014
    Μηνύματα
    7
    Έβαλα της μοτούλ σασμανόλαδο 10-30 και είδα τεραστια διαφορά. Με το που κουμπώνω πρώτη το μηχανάκι ξεκινάει αμέσως λες και δεν υπάρχει ο συμπλέκτης. Δηλαδή δεν θέλει αποσύμπλεξει καθόλου. Ενώ πρώτα άφηνα συμπλέκτη ως την μέση και ξεκίναγα νορμαλ..Τώρα ξεκινάω γράφοντας υποχρεωτικά.
    Επίσεις δεν κουμπώνουν ταχυτητες με την καμία στις μεσαιες και στις ψιλές στροφές. Στα χαμηλά μπαίνουν αέρας..
    Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται. ? σύγουρα φταίει το λάδι αλλά πως γίνεται αυτό.??

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Μήπως θες καμία εξαέρωση συμπλέκτη...?
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/12/2014
    Μηνύματα
    7
    Δεν ξέρω..έχει συμβεί σε κανέναν?
    αν δω ότι δεν στρώσει θα πάει μάστορα.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    το επαθα κι εγω αλλαζοντας απο torco σε spectro σε cbf250
    το προβλημα ειναι στο κουμπωμα της πρωτης
    νομιζω ομως οτι με τα χλμ σιγα σιγα στρωνει

  14. #14
    αγαπητέ husqvarna wre διάβασε το manual που σου έδωσε ο shooter παραπάνω. Είναι και στα αγγλικά!
    Το αναφέρει στη σελ Α7 CHANGE GEAR AND MAIN TRANSMISSION OIL AGIPSUPERMOTOROIL F1 15-50
    0,65 LITERS
    HONDA CB50, XL185S, CANAM 250, YAM XT550, MONTESA COTA123T, KTM 504GS, BMW R80GS, HUSABERG FE350, XT600 BEN, XR650L, HUSQVARNA 250WR, HONDA TLR200, SUZUKI GSX400F, CBR600F, DR250S, HUSQ TE610E, KLR650, XLV600, XL350R, LC4 640

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    20/12/2014
    Μηνύματα
    7
    Δυστηχώς βρήκα μόνο 10-30 και έβαλα αυτά..Την επόμενη θα ψάξω για 15-50 απο εξωτερικό εδώ δεν βρήκα.
    Το μηχανάκι έστρωσε τελικά μετά από πολλά χιλιόμετρα και βλέπω ότι πάει καλύτερα. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι κρύο δυσκολεύετε να αλλάξει ταχύτητα στα μεσαία και στα ψηλά..μετά από λίγο όμως δεν έχει πρόβλημα και αλλάζει κανονικότατα. Θα γίνει και ένα τσεκ σε συνεργείο στο σασμάν και συμπλέκτη καθώς μερικές φορές μου βαράει η πρώτη και η δευτέρα (μόνο στο κατέβασμα όμως).
    Ευχαριστώ για την βοήθεια

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Λαδι μηχανης (HYPOID sae 80)
    από gyftomancer στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 24/06/2010, 23:01
  2. Της μηχανής οι ρόδες...
    από almalibera στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2004, 07:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF