Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 86

Θέμα: ΝΙΤΡΟ ΣΕ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ (660)

  1. #1

    ΝΙΤΡΟ ΣΕ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ (660)

    καλησπερα/μερα
    λοιπόν εχω ενα ΜΤ 03 και σκέφτομαι σοβαρά να πάω στην λύση(αν ειναι εφικτό) του νιτρου!
    παρακαλω πολυ μην αρχίσετε το κραξιμο, ναι βαζω και καμια κοντριτσα που και που και ναι είμαι εν μέρη ενας απο τους καγκουρες των πσμ !
    στα τεχνικα τωρα!
    εχω κανει αρκετες επεμβασεις στο φιλτροκουτι εκτος το κλασσικο φιλτρο και εχω βαλει και τελικα!εχει παρει πολυ το μηχανακι αλλα αυτο για κάποιες περιπτώσεις δεν ειναι αρκετό!
    ξερω καποιες "συνταγες" για να βγαλει δυναμη αρκετη αλλα δεν θελω να επεμβω στον κινητηρα γτ το μηχανακι πρεπει να μπορει να παει οπουδήποτε και να δουλευει εργοστασιακα(σχεδον)!
    θελω λοιπον μια μικρη αυξηση δυναμης οταν την χρειαζομε ας πουμε 10hp? θελω να μαθω αν μπορω να βαλω ενα μικρο συστημα νιτρου πχ σαν αφτα που βαζουν στα παπακια χωρις να αλλαξω κατι στο μοτερ!στο αμαξι πχ εβαλα αλλα το παρακανα σε καποια φαση !
    τι συστημα πρεπει να βαλω υγρου η ξηρου τυπου?θα δουλεψει η θα κανω πασχα πιο νωρις φετος ?
    θα προτιμουσα συστημα χωρις παροχη βενζινης(ξηρου?) αλλα δεν ξερω τι διαφορα εχει στην τοποθετηση?
    παρακαλω ρίξτε τα φωτα σας!

  2. #2
    καποιες περιπτωσεις; θελεις να περνας 690 πχ;

  3. #3
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Ορέστη έλα πες, τρως τσάι συνεχώς ε;
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  4. #4
    Prepare for incoming...
    Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...

  5. #5
    Αντε, να απαντήσω και σοβαρά, πριν το δει το θέμα Εκείνος...
    Το μηχανάκι, πριν και μετά τις επεμβάσεις το δυναμομέτρησες;
    Τα λεφτά που έχεις ρίξει και τα λεφτά που σκέφτεσαι να ρίξεις πόσα είναι;
    Αν πουλήσεις το μηχανάκι και βάλεις αυτά τα λεφτά και τα λεφτα της πώλησης από πάνω τι μοτο αγοράζεις;
    Σε έβαλα σε σκέψεις;
    Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...

  6. #6
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Ορέστη δεν ήσουν εσύ στην Κηφισίας στο φανάρι πριν απο το δαχτυλίδι Τετάρτη απόγευμα κατα τις εφτά,ε ?

    (εγω KTM 640 Prestige δίμπουκο)


    edit:Ακυρο,μόλις είδα οτι είσαι απο Γρεβενά
    Τελευταία τροποποίηση από Aνεμος; 01/02/2013 στις 14:01.
    there's no such thing as impossible

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ανεμος Προβολή μηνύματος
    Ορέστη δεν ήσουν εσύ στην Κηφισίας στο φανάρι πριν απο το δαχτυλίδι Τετάρτη απόγευμα κατα τις εφτά,ε ?

    (εγω KTM 640 Prestige δίμπουκο)


    edit:Ακυρο,μόλις είδα οτι είσαι απο Γρεβενά
    το τσαγιάσαμε το μτ????
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  8. #8
    βλεπω γεμισαμε τεχνικες απαντησεις.. Για να σας φυγει η απορια και να χαλαρωσετε!αν ρωτησετε καποιον που παει πανελληνιες για ενα ολοασπρο χτχ ειναι το δικο μ και ειχα πληγωσει παρα πολλα ktm 640 παλια καινουργια prestige με fcr και ολοσομες ΚΤΜ κιλλερ να με λετε καλυτερα!το μτ ειναι σχετικα νεο αποκτημα και δεν εχει δειξει τα δοντια του!απο λεφτα εβαλα 350ε για τα καινουργια τελικα απο ιταλια και δουλιτσα +ενα φιλτρο που ειχα απο το χτ!τα νιτρα τα θελω για ενδοεταιρικες κοντρες μιας και δεν θελω να το κανω 65 πραγματικα αλογα(οχι σαν του 690 ) γτ θελω να κανω χιλιομετρα απροβλιματιστος!
    εν το μεταξυ δεν θελω να παρω αλλο μηχανακι πιο δυνατο (ειχα) και φυσικα οχι 690 που ειναι γαματο μεν μηχανακι αλλα δεν αντεχει ουτε μια βδομαδα στα χερια μ!εχεις κανεις εμπειρια απο νιτρα?
    Τελευταία τροποποίηση από 0restis; 01/02/2013 στις 17:48.

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ανεμος Προβολή μηνύματος
    Ορέστη δεν ήσουν εσύ στην Κηφισίας στο φανάρι πριν απο το δαχτυλίδι Τετάρτη απόγευμα κατα τις εφτά,ε ?

    (εγω KTM 640 Prestige δίμπουκο)


    edit:Ακυρο,μόλις είδα οτι είσαι απο Γρεβενά
    φιλε ανεμε δεν ημουν εγω αλλα αν ημουν θα ειχες προβλημα μαλλον

  10. #10
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από cosgili Προβολή μηνύματος
    το τσαγιάσαμε το μτ????
    Εεε...να, εγω απο την δουλειά γύρναγα,ήσυχα ήσυχα,με πιάνει το φανάρι,είναι ενα ΜΤ εκεί ήδη,με το που με βλέπει αρχίζει κατι μπράου μπράου.....ε τι να έκανα και εγώ.....
    Απο το άναμα του πράσινου και μετά δεν ειδωθήκαμε άλλο....

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 0restis Προβολή μηνύματος
    φιλε ανεμε δεν ημουν εγω αλλα αν ημουν θα ειχες προβλημα μαλλον
    :rotflmao::rotflmao: Μπορεί ρε μαν, αλλα ούτε το LC4άκι είναι πολύ νορμάλ...

    Σοβαρά τώρα,το νίτρο σε μονοκύλινδρο θέλει πολύύύ δουλειά για να δουλέψει και το προσδόκιμο ζωής του κινητήρα μειώνεται τρομερά...Δεν το λές και ιδανική λύση για πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα
    there's no such thing as impossible

  11. #11
    αν δεν εχεις εκκεντρα κτλ με περιφεριακα δλδ θα ειχαμε ωραια μαχη.. ε προφανως δεν θελω να το δουλευω στα ταξιδια..μην ξεχνας τα 660 εχουν σφυριλατα πιστονια και νικασιλ...με ενα μικρο κιτ τι θεμα να εχει?

  12. #12
    Το μόνο σίγουρο είναι ότι Εκείνος λείπει...
    Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stergios69 Προβολή μηνύματος
    Το μόνο σίγουρο είναι ότι Εκείνος λείπει...

    ποιος ειναι αφτος?ορκισμενος κτμακιας?

  14. #14
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 0restis Προβολή μηνύματος
    αν δεν εχεις εκκεντρα κτλ με περιφεριακα δλδ θα ειχαμε ωραια μαχη.. ε προφανως δεν θελω να το δουλευω στα ταξιδια..μην ξεχνας τα 660 εχουν σφυριλατα πιστονια και νικασιλ...με ενα μικρο κιτ τι θεμα να εχει?
    Και απ'αυτά 'εχω.....

    Δεν θυμάμαι τους ακριβείς λόγους (ωστε να σου απαντήσω με τεχνικούς όρους) που η τοποθέτηση νίτρου σε μονοκύλινδρο είναι κακή ιδέα, αλλα όσον αφορά την μακροβιότητα του κινητήρα, σκέψου ότι όταν ένα ψέκασμα σου δίνει στιγμιαία 5,10,50 άλογα δέν καταπονείται μόνο το πιστόνι αλλα και η μπιέλα και ο στρόφαλος κτλ κτλ.

    Για τα τεχνικά, κάποιος με περισσότερη γνώση απο εμένα πάνω στα συστήματα νίτρου θα σε διαφωτίσει καλύτερα.

    Μια χαρά μηχανάκι δεν είναι το ΜΤ για αυτό που είναι ρε μαν ?
    Δεν είναι κοντράδικο και δεν θέλει να γίνει....Μήπως να έβλεπες κάτι άλλο για τέτοια χρήση ?
    there's no such thing as impossible

  15. #15
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stergios69 Προβολή μηνύματος
    Το μόνο σίγουρο είναι ότι Εκείνος λείπει...
    Το μόνο σίγουρο.....
    there's no such thing as impossible

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. έντονα σκασιματα σε χτ 660
    από antouan 81 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2010, 06:44
  2. Σύνδεση στροφόμετρου σε xt 660
    από makrivelonos στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2010, 18:18
  3. Περιποιηση κυλινδρου σε μονοκυλινδρο.
    από vagmakr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2009, 17:09
  4. Πληροφοριες για Νιτρο σε Ζχ10 05
    από libali10 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 14/02/2009, 06:28
  5. 2 εξατμίσεις σε μονοκύλινδρο 650cc
    από demotapa στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2006, 18:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF