Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Ανεβασμα 72 κυβικων σε honda c50 12volt

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/04/2013
    Μηνύματα
    9

    Ανεβασμα 72 κυβικων σε honda c50 12volt

    καλησπεριζω .....παιδια θελω την βοηθεια σας εχω και γω το αθανατο της σειρας των honda το ακαταμαχητο honda c50 12volto ή αλλιως στογγυλοφαναρο....το χω για δουλειες μεσα στην πολη και ειναι μανουλα...αλλα εδω και καιρο θελω να το ανεβασω για να γινει λιγο πιο αερατο και νευρικο μιας και ειναι 20αετιας και εχει πεσει αρκετα..σκεφτομαι για 72cc και οχι παραπανω γιατι θα μου ζητησει και αλλα μετα "καταλαβενετε"...... ενα κυλινδροπιστονακι ειναι πιστευω κομπλε..συνοπτικες διαδικασιες....θελω να μου πειτε αν συμφωνειτε...αν θα επηρεαστει μηχανικα που θα το ανεβασω και τη ανταλακτικα(κυλινδρος ,πιστονι,ζιγκλερ καρμπυρατερ) πιστευτε οτι πρεπει να του βαλω για να αντεξει αρκετο καιρο ακομα χωρις προβληματα????? ευχαριστω!!!

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της demk6
    Εγγραφή
    26/01/2012
    Μηνύματα
    112
    εγω θα σου ελεγα να το κανεις 51χιλ με καρμπ απο αστρα και κεφαλι απο αστρα και θα βγει γυρω στα 82κυβ και θα παθεις πλακα και το πως παει αλλα και απο αξιοπιστια
    ολα καλα

  3. #3
    Το ειχα κανει 72κυβικα και μετα 51 χιλιοστα.Θα σου προτεινα το 2ο γιατι και τραβαει καλα και δεν ειναι κανα πειραγμα ακραιο ουτως ωστε να εχεις προβληματα κτλπ.

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/04/2013
    Μηνύματα
    9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από audioslave Προβολή μηνύματος
    Το ειχα κανει 72κυβικα και μετα 51 χιλιοστα.Θα σου προτεινα το 2ο γιατι και τραβαει καλα και δεν ειναι κανα πειραγμα ακραιο ουτως ωστε να εχεις προβληματα κτλπ.
    επειδη το ειχα συζητησει με διαφορους γνωστους απο μαγαζια με ανταλακτικα μου ειχε πει οτι για να γινει πανω απο 72 θα χρειαστω εξτρα πραγματα οπως ειπε (και ο φιλος παραπανω) κεφαλες ,βαλβιδες,καρμπυατερ, και κανονικα χρεαζεται και μπιελα γιατι μετα απο καποια χιλιομετρα υπαρχει πιθανοτητα λογω των πολλων κυβικων να την "βαρεσει" ...οποτε το ολο θεμα συνεπαγεται με εξτρα ή παραπανω χρηματα...για αυτο αρκεστηκα στο κυλινδροπιστονο και καποια αλλαγη ζιγκλερ για καλυτερη αποδοση καυσης ,μιγματος,και "ταχυτητας"....ευχαιστω παντως για τις αποψεις σας...αν γνωριζετε πληροφοριες για καποιο πιστονακι αξιοπιστης μαρκας και ζιγκλερωμα για το μαμα καρμπυρατερ θα μου ηταν αρκετα χρησιμες ..

  5. #5
    Πάρε ένα κιτάκι για 12βολτο (κύλινδρος-πιστόνι-φλάντζες), γρανάζωσέ το λίγο πιο μακρύ και θα έχεις ένα βελτιωμένο παπάκι που θα σε ικανοποιήσει απόλυτα.
    Καρμπυρατέρ, μπιέλα, κεφαλή, στρόφαλο, άφησέ τα για το επόμενο στάδιο.

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/02/2012
    Μηνύματα
    16
    φιλε μου εχω τσαλι που αν δεν κανω λαθος εχει τον ιδιο κινητηρα μονο που ειναι τριταχυτο το εκανα 72 και ειδα μεγαλη διαφορα και τα ιδια περιπου σε καταναλωση και αξιοπιστο του πινω το αιμα καθημερινα...προτιμησε ιαπωνικα κυλινδρομπιστονα και οχι κινεζικα δεν ειναι τρελη διαφορα...τα γνησια ειναι πανακριβα η εμενα μου φαινονται επειδη ειμαι φοιτητης

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/02/2012
    Μηνύματα
    16
    α και κατι που ξεχασα το καρμπυλατερ δεν το αλλαξα γτ θα εβαζα κανα κινεζικο αντι keihin που ειχε πανω απτη μανα τ και παει μια χαρα....

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/04/2013
    Μηνύματα
    26
    παντα στις σωστες μετατροπες πρεπει να εχουμε τις βασεις ξεκινα απο το να βαλεις εναν 70αρι στροφαλο γιατη εαν δεν αλαξεις κ αφησεις το 50 αρι στροφαλο τοτε πολλη γρηγορα θα σου δωση τη μπιελα στο χερι χωρια οτι θα σου δημιουργηση ζημια στα κυλινδροπιστονα κ θα τα ξαναλαξεις
    οσο για την κεφαλη αν βαλεις την 72 αρα να ξερεις εχει αρκετα μεγαλες βαλβιδες θα σε ευχαριστησει κ ενοητε οτι θα βαλεις φουλ μπομπε πιστονι τωρα εαν θες λογο οικονομικου αφηνεις την 50αρα την κεφαλη με φλατ πιστονι εξαρταται ποσο μπορεις να διαθεσεις......οσο για το καρμυρατερ ενα 17αρι keihin einai οτι πρεπει αξιζει τον κοπο να βαλεις κ μια ηλεκτρονικη αλλη αν βαλεις απο astra θα σε καληψει μια χαρα δεν χρειαζεσαι κατι παραπανω
    Aμα πεθανω βαλτε μου το στρογυλοφαναρο στο μνημα μα να το στησετε καλα να μη χυθει βενζινα

Παρόμοια θέματα

  1. Λαμπάκι νεκρά σε honda c50
    από makisc50 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/03/2013, 14:50
  2. Βάψιμο σε Honda c50
    από mix@lis1986 στο forum Ανακατασκευές (Restoring)
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2012, 23:10
  3. ανανεωση σε honda c50
    από hondaki στο forum Ανακατασκευές (Restoring)
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 18/06/2012, 10:36
  4. Bελτιώσεις σε Honda GLX
    από Dexter007 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2005, 11:25
  5. Ανεβασμα Του Κοφτη Σε Cbr954
    από VFR781 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2004, 10:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF