Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: KTM 690 Enduro 2009

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της antsoar
    Εγγραφή
    15/01/2009
    Μηνύματα
    1.676

    KTM 690 Enduro 2009

    Ψάχνω για 690 Enduro 2009,

    Τι θα έπρεπε να προσέξω?

    Το έχει κάποιος από εδώ? Εντυπώσεις?

    Κάτι άκουσα ότι δεν φορτώνετε εύκολα, κάτι με το υποπλαίσιο ότι κόβετε

    Ευχαριστώ




    κάτι τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3567432/
    Travel, Grow, Share

  2. #2
    αυτος στην αγγελια ειδες με τι το ανταλλασει?
    κατι παραπανω θα ξερει...λεω γω

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από antsoar Προβολή μηνύματος
    Ψάχνω για 690 Enduro 2009,

    Τι θα έπρεπε να προσέξω?

    Το έχει κάποιος από εδώ? Εντυπώσεις?

    Κάτι άκουσα ότι δεν φορτώνετε εύκολα, κάτι με το υποπλαίσιο ότι κόβετε

    Ευχαριστώ




    κάτι τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3567432/
    αντουαν χιλιαρισες το ειδες?

  4. #4
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Το πρόβλημα που έβγαζαν τα πρώτα μοντέλα (δεν είμαι σίγουρος εαν η ΚΤΜ το έχει διορθώσει ) ήταν οτι κοβόντουσαν οι βίδες που συγκρατούσαν το ρεζερβουάρ/υποπλαίσιο ( στα 690 enduro και SMC το υποπλαίσιο είναι και ρεζερβουάρ)

    υπο συνθήκες extreme φορτώματος σε συνδυασμό με κακοτράχαλο τεραίν.

    Λύση υπάρχει αλλάζοντας τις εν λόγω βίδες με ενισχυμένες απο εδώ

    Το 990 γιατί το αποχωρίζεσαι ?
    there's no such thing as impossible

  5. #5
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    νομιζω αυτο το μηχανακι εχει ο λευτερακης.στειλε μηνυμα στον lef99,σως σου δωσει καποιες πληροφοριες...
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  6. #6
    Είναι η πιο πρόσφατη... Το avatar του/της stavrouliasp
    Εγγραφή
    20/01/2006
    Μηνύματα
    1.977
    Μέχρι και το 08 τα έφτηνε στάνταρ η αντλία βενζίνης. για 09 δεν το έχω ακούσει βέβαια.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της antsoar
    Εγγραφή
    15/01/2009
    Μηνύματα
    1.676
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από christof40 Προβολή μηνύματος
    αντουαν χιλιαρισες το ειδες?
    Όχι ρε γμτ, έπρεπε νε ποστάρω κάτι άλλο
    Travel, Grow, Share

  8. #8
    Ας καταθέσω κι εγώ την εμπειρία μου ως κάτοχος ενός 690 Enduro '08 τα τελευταία 2,5+ χρόνια...

    Αγόρασα το μηχανάκι μεταχειρισμένο τον Οκτ του 10 (μοντέλο 08, καθώς το 09 παράχθηκαν μόνο τα Enduro R) με 7500χλμ και αυτή τη στιγμή έχω 43000χλμ, εκ των οποίων πολλές εντουράδες εντός Ελλάδας και ένα ταξίδι 10000χλμ περίπου στην Αφρική. Το τελευταίο ήταν και ένα γερό crash-test που κατέδειξε κάποιες αδυναμίες της μηχανής....

    Έχουμε και λέμε... Στα 14000χλμ περίπου τα παιξε η κάτω τρόμπα του υδραυλικού συμπλέκτη (εγγενής αδυναμία του 690 κατά τον μηχανικό μου). Επίσης, στη μέση του προαναφερθέντος ταξιδιωτικού, κατέρρευσε το υποπλαίσιο-ρεζερβουάρ επειδή κόπηκαν οι δυο πάνω βίδες που το συγκρατούν στο κυρίως πλαίσιο. Η λύση είναι οι ενισχυμένες βίδες της Rally-Raid Products, που ανάφερε κάποιος φίλος παραπάνω, τις οποίες είχα μαζί μου καλού-κακού (αλλα δεν τις τοποθέτησα από την αρχή ο μλκς!), τις αντικατέστησα και τέλος καλό όλα καλά. Προσοχή όμως... η παραπάνω βλάβη συνέβη σε ιδιαίτερες συνθήκες φορτώματος και δύσκολου τεραίν (άμμος) και δεν θα έλεγα οτι είναι αντιπροσωπευτική για το 690, καθώς εκτός από την δική μου περίπτωση και κάποια παλικάρια του advrider σε RTW ταξίδια δεν έχω ακούσει ανάλογη περίπτωση τουλάχιστον άλλου... ελληνικού 690. Μπορεί να κάνω και λάθος... Θέλω να πω ότι το γεγονός οτι το 690 δεν έχει κλασσικό υποπλαίσιο δεν σημαίνει ότι θα καταφέρεις σώνει και καλά να το σπάσεις... Απ' την άλλη, αυτο ακριβώς συνεπάγεται και το κυριότερο πλεονέκτημα της μηχανής, δηλαδή το χαμηλό της βάρος (138kg) για 55-57 άλογα στον τροχό! Τέλος, στα 24000χλμ με τον επαναπατρισμό της μηχανής, παρέδωσε πνεύμα η αντλία καυσίμου. Ερωτηματικό παραμένει αν η βλάβη οφείλεται σε αστοχία ή στις χείριστης ποιότητας βενζίνες που... έπινε τον τελευταίο καιρό!

    Γενικά μπορώ να πω οτι είμαι ευχαριστημένος απο το μηχανάκι μου... Είναι πανάλαφρο, δυνατό, με πολύ καλές αναρτήσεις (αν και λίγο σκληρές), οικονομικότατο και εύκολο στη συντήρηση. Στην πόλη είναι ποδήλατο, στον επαρχιακό παιχνίδι, στο χώμα πάει αέρα (πιο κοντά σε καθαρόαιμο σε αίσθηση παρά σε on-off όπου υποτίθεται οτι ανήκει) και στο ταξίδι ανεκτό με κάποιους συμβιβασμούς: Σκληρή σέλα (φτιάχνεται...), μουγιέν 120-130 (μέχρις αυτές τις ταχύτητες το extra ζελατινάκι κάνει δουλειά) και με πλαινά κάγκελα, της Touratech υπερέχουν αυτών της KTM λόγω καλύτερης στήριξης, φορτώνεται μια χαρά (πέρσι με αλουμινένιες βαλίτσες Touratech 29/35 έναν μικρό σάκο πίσω έκανα δικάβαλος 10ημερο τουρ ανα την Ελλάδα!).

    Δεν έχω μετανιώσει μέχρι σήμερα που άλλαξα το 990 μου (δεδομένης βέβαια και της κρίσης...) με το 690 καθώς ήταν μια συνειδητή επιλογή. Είναι ένα σαφώς πιο εξειδικευμένο μηχανάκι με σαφή προτερήματα, απαιτεί όμως και συγκεριμένους συμβιβασμούς! Η επιλογή δική σου....

    Ελπίζω να σε κάλυψα. Αν υπάρχει καμιά αλλη απορία, εδώ είμαστε...

  9. #9
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    Xαλια μηχανακι,μην το παρεις!
    Δεν εχει γκαζι,καιει παρα πολυ,ζυγιζει εναν τοννο
    Ουτε στριβει στην ασφαλτο,ουτε παει στο χωμα,τιποτα δεν κανει καλα αυτο το μηχανακι
    Κι ειναι και ασχημο!
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  10. #10
    sotris like motoris Το avatar του/της taxydromos
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    3.903
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Vstrommer71 Προβολή μηνύματος
    Xαλια μηχανακι,μην το παρεις!
    Δεν εχει γκαζι,καιει παρα πολυ,ζυγιζει εναν τοννο
    Ουτε στριβει στην ασφαλτο,ουτε παει στο χωμα,τιποτα δεν κανει καλα αυτο το μηχανακι
    Κι ειναι και ασχημο!
    τι μου θύμισες τώρα..
    http://www.youtube.com/watch?v=PQKn4JsmTjc

    [font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]


    My Dirty Blog!!
    ^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب


    Athenians Enduro Lovers

    Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..

    Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!

    Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
    [color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]

  11. #11
    Είναι η πιο πρόσφατη... Το avatar του/της stavrouliasp
    Εγγραφή
    20/01/2006
    Μηνύματα
    1.977
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Juohmaru!
    Ελπίζω να σε κάλυψα. Αν υπάρχει καμιά αλλη απορία, εδώ είμαστε...
    Κατατοπιστικός όπως πάντα ο Άλεξ!

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της antsoar
    Εγγραφή
    15/01/2009
    Μηνύματα
    1.676
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Juohmaru! Προβολή μηνύματος

    Δεν έχω μετανιώσει μέχρι σήμερα που άλλαξα το 990 μου (δεδομένης βέβαια και της κρίσης...) με το 690 καθώς ήταν μια συνειδητή επιλογή. Είναι ένα σαφώς πιο εξειδικευμένο μηχανάκι με σαφή προτερήματα, απαιτεί όμως και συγκεριμένους συμβιβασμούς! Η επιλογή δική σου....

    Ελπίζω να σε κάλυψα. Αν υπάρχει καμιά αλλη απορία, εδώ είμαστε...
    Καταρχήν σε ευχαριστώ πάρα πολύ, ήσουν Κατατοπιστικότατος


    Μερικές απορίες ακόμα: Από 08 και μετά ποιες χρονιές έγιναν αλλαγές στο μοντέλο, και πότε ήρθε το R στην Ελλάδα?

    Σέλα άλλαξες τελικά?
    Travel, Grow, Share

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από antsoar Προβολή μηνύματος
    Μερικές απορίες ακόμα: Από 08 και μετά ποιες χρονιές έγιναν αλλαγές στο μοντέλο, και πότε ήρθε το R στην Ελλάδα?

    Σέλα άλλαξες τελικά?
    Λοιπόν...
    ΟΛΑ τα ΑΠΛΑ 690 Enduro είναι μοντέλα του 2008. Τότε εισήχθησαν στην Ελλάδα από την ελληνική ΚΤΜ και επειδή το μοντέλο δεν πήγε καλά εμπορικά... τους ξένειναν!! Δεν είναι τυχαίο που πριν λίγο καιρό (και ίσως ακόμη...) πουλιούνταν ολοκαίνουρια 690 Enduro προς 5.990€ !!!!! Φαντάσου αυτό τη επίπτωση έχει στην τιμή των μεταχειρισμένων...
    Το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση του Enduro R που παρουσιάστηκε ένα χρόνο αργότερα και ήρθε στην Ελλάδα ως μοντέλο 2009. Τις διαφορές τους λίγο-πολύ θα τις ξέρεις: Το R είχε μικρότερο οργανάκι, προβολέα, μάσκα και φτερό (από τα καθαρόαιμα EXC της εταιρείας), διαφορετικούς χρωματισμούς (πορτοκαλί πλαίσιο κλπ) και +25mm διαδρομής στις αναρτήσεις μπρος-πίσω (250mm για το απλο, 275mm για το R). Ο κινητήρας ήταν ο ίδιος προφανώς στα 654cc με 63 ονομαστικούς ίππους (γύρω στους 55 στον τροχό).

    Εννοείται ότι ο χαρακτηρισμός "Μοντέλο τάδε" αφορά στην παραγωγή των μοτο από το εργοστάσιο της ΚΤΜ στην Αυστρία και όχι πότε εισήχθησαν στην Ελλάδα (καλά δεν μιλάμε για την ημερομηνία της πρώτης άδειας...). Αν δηλαδή πχ εισαχθεί ένα απλό 690 Enduro στην Ελλάδα το 2010 (που δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση αφού ακόμα απούλητα έχουν) πάλι μοντέλο του 2008 είναι καθώς τότε παρήχθηκε από το εργοστάσιο (το μανιουάλ του γράφει "Μοντέλο 2008"). Οπότε μην κοιτάς πως πλασάρουν τα μοντέλα στις αγγελίες του car.gr....

    Πραγματική ανανέωση του μοντέλου έγινε πέρσι (μοντέλα 2012). Πλέον υπάρχει μόνο σαν Enduro R με τα αντίστοιχα χρώματα και κινητήρα στα 690cc με 67 ίππους. Απέκτησε κανονικό όργανο, προβολέα και αναρτήσεις όπως του απλού Enduro (250mm διαδρομής έναντι 275mm του παλιού R).

    Τέλος, επειδή ρώτησες... οχι δεν άλλαξα σέλα. Είχα προμηθευτεί ένα μαξιλαράκι αέρος (AirHawk) για το ταξίδι, το οποίο και μου έκλεψαν στο πρώτο μισό, οπότε συνέχισα χωρίς και αποδείχθηκα... σιδεροκώλης!!! Καποια στιγμή όταν θα χρειαστεί να την φτιάξω μπορεί να προσθέσω λίγο αφρώδες. Πάντως και έτοιμες λύσεις υπάρχουν, όπως η gel σέλα που έχει η ΚΤΜ στα powerparts για το 690...

    Και πάλι εδώ είμαστε....

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Juohmaru! Προβολή μηνύματος
    Λοιπόν...
    ΟΛΑ τα ΑΠΛΑ 690 Enduro είναι μοντέλα του 2008. Τότε εισήχθησαν στην Ελλάδα από την ελληνική ΚΤΜ και επειδή το μοντέλο δεν πήγε καλά εμπορικά... τους ξένειναν!! Δεν είναι τυχαίο που πριν λίγο καιρό (και ίσως ακόμη...) πουλιούνταν ολοκαίνουρια 690 Enduro προς 5.990€ !!!!! Φαντάσου αυτό τη επίπτωση έχει στην τιμή των μεταχειρισμένων...
    Το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση του Enduro R που παρουσιάστηκε ένα χρόνο αργότερα και ήρθε στην Ελλάδα ως μοντέλο 2009. Τις διαφορές τους λίγο-πολύ θα τις ξέρεις: Το R είχε μικρότερο οργανάκι, προβολέα, μάσκα και φτερό (από τα καθαρόαιμα EXC της εταιρείας), διαφορετικούς χρωματισμούς (πορτοκαλί πλαίσιο κλπ) και +25mm διαδρομής στις αναρτήσεις μπρος-πίσω (250mm για το απλο, 275mm για το R). Ο κινητήρας ήταν ο ίδιος προφανώς στα 654cc με 63 ονομαστικούς ίππους (γύρω στους 55 στον τροχό).

    Εννοείται ότι ο χαρακτηρισμός "Μοντέλο τάδε" αφορά στην παραγωγή των μοτο από το εργοστάσιο της ΚΤΜ στην Αυστρία και όχι πότε εισήχθησαν στην Ελλάδα (καλά δεν μιλάμε για την ημερομηνία της πρώτης άδειας...). Αν δηλαδή πχ εισαχθεί ένα απλό 690 Enduro στην Ελλάδα το 2010 (που δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση αφού ακόμα απούλητα έχουν) πάλι μοντέλο του 2008 είναι καθώς τότε παρήχθηκε από το εργοστάσιο (το μανιουάλ του γράφει "Μοντέλο 2008"). Οπότε μην κοιτάς πως πλασάρουν τα μοντέλα στις αγγελίες του car.gr....

    Πραγματική ανανέωση του μοντέλου έγινε πέρσι (μοντέλα 2012). Πλέον υπάρχει μόνο σαν Enduro R με τα αντίστοιχα χρώματα και κινητήρα στα 690cc με 67 ίππους. Απέκτησε κανονικό όργανο, προβολέα και αναρτήσεις όπως του απλού Enduro (250mm διαδρομής έναντι 275mm του παλιού R).

    Τέλος, επειδή ρώτησες... οχι δεν άλλαξα σέλα. Είχα προμηθευτεί ένα μαξιλαράκι αέρος (AirHawk) για το ταξίδι, το οποίο και μου έκλεψαν στο πρώτο μισό, οπότε συνέχισα χωρίς και αποδείχθηκα... σιδεροκώλης!!! Καποια στιγμή όταν θα χρειαστεί να την φτιάξω μπορεί να προσθέσω λίγο αφρώδες. Πάντως και έτοιμες λύσεις υπάρχουν, όπως η gel σέλα που έχει η ΚΤΜ στα powerparts για το 690...

    Και πάλι εδώ είμαστε....
    Λεπτομερέστατος και κατατοπιστικότατος.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της antsoar
    Εγγραφή
    15/01/2009
    Μηνύματα
    1.676
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Juohmaru! Προβολή μηνύματος

    Ελπίζω να σε κάλυψα. Αν υπάρχει καμιά αλλη απορία, εδώ είμαστε...
    Ένα τελευταίο μιας και είχες και εσύ το 990:

    Τι κέρδισες - έχασες, σε χώμα - άσφαλτο, σε σχέση με το 990.

    Ευχαριστώ
    Travel, Grow, Share

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. test ride KTM 690 enduro
    από TOMASKTM στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2008, 14:14
  2. KTM 690 enduro R
    από Free Filip στο forum KTM
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2008, 11:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF