Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 77

Θέμα: πρόβλημα με "βρεγμενα" μπουζί σε GS550t

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248

    πρόβλημα με "βρεγμενα" μπουζί σε GS550t

    εχω το GS550t του '82 και το πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδω και καιρό ειναι οτι μου "βρέχει" τα μπουζί στους κυλίνδρους 2 και 3 εναλαξ
    τα κάνει μαύρα και υγρά και μυρίζουν βενζίνη, (
    μόλις αλλάζω μπουζί παίρνει κανονικά μπροστά αλλά μετά από 200Κm κάνει ξανά τα ίδια
    Το πρόβλημα το εμφανίζει οταν το παω σε χαμηλές στροφές, πανω απο 4000 RPM δεν παρουσιάζει το πρόβλημα.
    Μου ειπε ο μηχανικός μου οτι ειναι θέμα των carbutater και ετσι τα έλυσε κάνοντας τα φιλο και φτερό έκανε καθαρισμό, αλλάχθηκαν
    φλάντζες , O-Ring και έγινε και ρύθμιση αλλα παρόλα αυτα το πρόβλημα επιμένει
    η ριθμηση που εκανε ειναι 2,5 στροφες απο τον τερματισμο
    Μετρήσαμε και τις συμπιέσεις στους κυλίνδρους και η συμπίεση είναι μέσα στα όρια που δινει η SUZUKI
    Άλλαξα και τις πίπες μιας και ειχαν πάνω τους πολλά χρόνια !
    οι φούσκες είναι σε πολυ καλή κατάσταση χωρίς τρύπες η σπασίματα

    τι αλλο μπορεί να ειναι το πρόβλημα ?
    η ρύθμιση των 2,5 στροφών ειναι σωστή ?

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    ψάχνοντας στο internet ειδα οτι μπορεί η μίξη να ειναι λάθος, οταν βιδώνουμε την βιδα ( με κόκκινο ) το μείγμα γίνετε πιο "πλούσιο" και οταν την ξεβιδώνουμε γίνετε πιο "φτωχό"
    η μήπως ειναι το ακριβός αντίθετο ?
    Η σκέψη μου αυτη ειναι γιατί στις υψηλές στροφές δεν μου παρουσιάζει το πρόβλημα επειδή προλαβαίνει να το κάψει το μείγμα ενω στις χαμηλές στροφές δεν προλαβαίνει και μπουκώνει

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	carbs.jpg 
Προβολές:	250 
Μέγεθος:	96,6 KB 
ID:	292149

    υ.γ
    συγνώμη αν λεω π@π@ριες αλλα δεν εχω σχέση με το αντικείμενο......
    τα carburator ειναι τα MIKUNI BS32SS (CV)
    η κάθε βοήθεια ειναι ευπρόσδεκτη

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    καλα τα λες με τι βιδωμα ξεβιδωμα........
    να ξερεις ομως οτι με τη βιδα αυτη ρυθμιζεις το μιγμα στο ρελαντι αντε και σε μικρα ανοιγματα του γκαζιου
    οποτε δεν ειναι το μιγμα που στο μπουκωνει βενζινη
    οταν ανοιχτηκαν τα καρμπς αλλαχτηκαν οι βαλβιδες των φλοτερ;(πυραυλακια)
    η θεση των φλοτερ εχει ελεχθει-ρυθμιστει;
    ειναι πιθανο να σου κανει εσωτερικη υπερχειλιση και να σου περναει βενζινη στον κυλινδρο

  4. #4
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Μέτρησε τη στάθμη στα λεκανάκια να δεις αν είναι σε όλα ίδια δες Εδώ το ειδικό εργαλείο ώστε να αποκλίσεις τη διαφορά στα λεκανάκια.
    Επόμενη δουλειά νομίζω πως πρέπει να κοιτάξεις τους πολλαπλασιαστές σου και στης πίπες να δεις αν τα καρβουνάκια και τα "λαμάκια" που έχουν μέσα αν βγάζουν στη σωστή ωμική αντίσταση ...και τα λέμε
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    καλα τα λες με τι βιδωμα ξεβιδωμα........
    να ξερεις ομως οτι με τη βιδα αυτη ρυθμιζεις το μιγμα στο ρελαντι αντε και σε μικρα ανοιγματα του γκαζιου
    οποτε δεν ειναι το μιγμα που στο μπουκωνει βενζινη
    οταν ανοιχτηκαν τα καρμπς αλλαχτηκαν οι βαλβιδες των φλοτερ;(πυραυλακια)
    η θεση των φλοτερ εχει ελεχθει-ρυθμιστει;
    ειναι πιθανο να σου κανει εσωτερικη υπερχειλιση και να σου περναει βενζινη στον κυλινδρο
    οι βαλβίδες των φλοτέρ δεν αλλάχθηκαν, ειχαν μια ελάχιστη φθορά λόγο των χρονων που έχει στην πλάτη τους αλλά οχι τίποτα το ιδιαίτερο,
    αυτό που μου ειπε όταν τον ρώτησα για το αν πρέπει να αλλαχθούν ειπε οτι "αν είχες πρόβλημα εδω θα υπερχείλιζαν και θα σου έσταζε βενζίνη και θα το έβλεπες", και τα φλοτέρ δεν ρυθμίστηκαν αν και απο οτι διαβάζω θα έπρεπε γιατι αλλάχθηκαν οι φλάντζες....
    βέβαια τα εξαρτήματα των carbs μπήκαν οπως ακριβός τα έβγαλε.
    Βέβαια το πρόβλημα προϋπήρχε του καθαρισμού - ρύθμισης οπότε εδώ μπερδεύετε το θέμα...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soter3gm Προβολή μηνύματος
    Μέτρησε τη στάθμη στα λεκανάκια να δεις αν είναι σε όλα ίδια δες Εδώ το ειδικό εργαλείο ώστε να αποκλίσεις τη διαφορά στα λεκανάκια.
    Επόμενη δουλειά νομίζω πως πρέπει να κοιτάξεις τους πολλαπλασιαστές σου και στης πίπες να δεις αν τα καρβουνάκια και τα "λαμάκια" που έχουν μέσα αν βγάζουν στη σωστή ωμική αντίσταση ...και τα λέμε
    ωραίο κολπάκι !!!
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP1128.jpg 
Προβολές:	230 
Μέγεθος:	98,7 KB 
ID:	292167
    Σωτηρη τις πίπες τις άλλαξα, αλλα πια είναι η σωστή ωμικη αντίσταση ?

  7. #7
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kokar Προβολή μηνύματος
    ωραίο κολπάκι !!!
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP1128.jpg 
Προβολές:	230 
Μέγεθος:	98,7 KB 
ID:	292167
    Σωτηρη τις πίπες τις άλλαξα, αλλα πια είναι η σωστή ωμικη αντίσταση ?

    Δεν είναι κολπάκι είναι ειδικό εργαλείο στα FZR 1000 . δεν ξέρω ποια είναι η Σωστή ωμική αντίσταση πάντως αν μετρήσεις της καινούργιες θα το μάθεις και αν της λύσεις θα δεις ένα ελλατίριο ένα καρβουνάκι και ένα στρογγυλό λαμαρινάκι σηνήθος τα "κλάνει" το λαμαρινάκι και έπειτα το καρβουνάκι δεν είναι καλός αγωγός
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    αφου εχω αλλάξει τις πιπες το περασμένο Σαββατο δεν εχω να κάνω κατι παραπάνω πανω σε αυτό
    Πάντως φιλε σε ευχαριστώ για τον χρόνο που διαθέτης για την γριούλα μου !

    υ.γ
    η ειρωνια είναι οτι 19/5/2013 η μηχανή μου ανήκει πλέον στα κλασικά μιας και την πέρασα την πιστοποίηση της FIVA

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    καλα τα λες με τι βιδωμα ξεβιδωμα........
    να ξερεις ομως οτι με τη βιδα αυτη ρυθμιζεις το μιγμα στο ρελαντι αντε και σε μικρα ανοιγματα του γκαζιου
    οποτε δεν ειναι το μιγμα που στο μπουκωνει βενζινη
    οταν ανοιχτηκαν τα καρμπς αλλαχτηκαν οι βαλβιδες των φλοτερ;(πυραυλακια)
    η θεση των φλοτερ εχει ελεχθει-ρυθμιστει;
    ειναι πιθανο να σου κανει εσωτερικη υπερχειλιση και να σου περναει βενζινη στον κυλινδρο
    βρήκα ενα ΤΕΧΤ για την ρύθμιση των carbs......αλλα δεν ξέρω αν μπορώ να τα βγάλω πέρα

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	effects3.gif 
Προβολές:	207 
Μέγεθος:	4,9 KB 
ID:	292196

    και βέβαια ολόκληρο το άρθρο ----> http://www.iwt.com.au/mikunicarb.htm

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kokar Προβολή μηνύματος
    βρήκα ενα ΤΕΧΤ για την ρύθμιση των carbs......αλλα δεν ξέρω αν μπορώ να τα βγάλω πέρα
    Πριν τα κάνεις "μια ευχάριστη ατμόσφαιρα" δεν τσεκαρεις τους πολλαπλασιαστές σου ...??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Πριν τα κάνεις "μια ευχάριστη ατμόσφαιρα" δεν τσεκαρεις τους πολλαπλασιαστές σου ...??
    μόλις μου παρουσιάζει το πρόβλημα και αλλάζω μπουζί ειναι αμέσως οκ..
    αν ηταν οι πολλαπλασιαστες θα έφτιαχνε μόλις άλλαζα το μπουζί ?

  12. #12
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kokar Προβολή μηνύματος
    μόλις μου παρουσιάζει το πρόβλημα και αλλάζω μπουζί ειναι αμέσως οκ..
    αν ηταν οι πολλαπλασιαστες θα έφτιαχνε μόλις άλλαζα το μπουζί ?
    Κώστα καλά σου λέει ο Γέρος το πρόβλημα και εμένα μου φαίνεται στους πολλαπλασιαστές, στα χαμηλά δεν δίνουν ρεύμα σωστό, δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις ......
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soter3gm Προβολή μηνύματος
    Κώστα καλά σου λέει ο Γέρος το πρόβλημα και εμένα μου φαίνεται στους πολλαπλασιαστές, στα χαμηλά δεν δίνουν ρεύμα σωστό, δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις ......
    Σωτηρη οι πολλαπλασιαστες στις χαμηλές στροφές εχουν μικρότερη κατανάλωση ρεύματος, οσο λοιπόν αυξάνουν οι στροφές τοσο το ρεύμα που διαρρέει το πρωτεύων τους μεγαλώνει
    αρα αν το πρόβλημα ηταν οι πολλαπλασιασες το πρόβλημα θα έπρεπε να ειναι στις υψηλές στροφές
    Αλλος ενας προβληματισμος που εχω ειναι οτι οι πολλαπλασιαστες πανε ο ενας στον 1-3 κύλινδρο και ο άλλος στον 2-4
    οταν λοιπόν μου βρεχει τον κυλυνδρο Νο 3 δεν θα επρεπε να μου βρεχει και τον Νο 1 αντίστοιχα απο την στιγμη που ειναι κοινός ?

    απο συζητήσεις που εχω κάνει και εδω αλλα και σε αλλα φόρουμ οι γνώμες διίστανται και εγω ειμαι στα χαμένα

    υ.γ
    οι πολλαπλασιαστες δεν υαρχουν στην SUZUKI και στο INTERNET τους βρίσκω ενα σκασμο φραγκα...
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	coil0.jpg 
Προβολές:	202 
Μέγεθος:	93,8 KB 
ID:	292228

  14. #14
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kokar Προβολή μηνύματος
    Σωτηρη οι πολλαπλασιαστες ......

    υ.γ
    οι πολλαπλασιαστες δεν υαρχουν στην SUZUKI και στο INTERNET τους βρίσκω ενα σκασμο φραγκα...
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	coil0.jpg 
Προβολές:	202 
Μέγεθος:	93,8 KB 
ID:	292228
    Εκεί που βρήκες τα κάγκελα έχει και πολλαπλασιαστές
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kokar
    Εγγραφή
    11/07/2012
    Μηνύματα
    248
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από soter3gm Προβολή μηνύματος
    Εκεί που βρήκες τα κάγκελα έχει και πολλαπλασιαστές
    πια καγκελα ? μηπως τα παρακατω ?

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	kagkelo.JPG 
Προβολές:	162 
Μέγεθος:	63,9 KB 
ID:	292231

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα με συγχρονισμο καρπυρατερ σε bandit 400
    από Zbandit750 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2017, 12:17
  2. Προβλημα με μπουζι σε chappy
    από honda c50 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2013, 04:37
  3. Προβλημα με μπουζι σε Ηonda 50cc
    από Fotis12 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2012, 18:04
  4. προβλημα με μπουζι σε διχρονο κτμ 300
    από fazer1000s στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2012, 07:42
  5. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΔΕΞΙΑ ΔΑΓΚΑΝΑ ΦΡΕΝΟΥ ΣΕ Cbr F3
    από banditgr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2006, 14:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF