Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 39

Θέμα: Χαμηλή πίεση στο κύκλωμα λαδιού ΚΤΜ ADVENTURE 950S

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    05/08/2013
    Μηνύματα
    66

    Χαμηλή πίεση στο κύκλωμα λαδιού ΚΤΜ ADVENTURE 950S

    Καλησπέρα σε όλους, ειμαι νέο μέλος και νέος ιδιοκτήτης ενος ΚΤΜ ADVENTURE 950S.
    Η μηχανή έχει 44.000χλμ και είναι μοντέλο '03.
    Στη 2η κιόλας βόλτα και ενώ το πήρα από το σέρβις σε εξουσιοδ. της ΚΤΜ, μου έκανε ενα χαρακτηριστικό θόρυβο και αναβόσβηνε το φωτάκι της πίεσης λαδιού. Όσο ανέβαζα στροφές αυτό χτύπαγε περισσότερο το ίδιο και το φωτάκι.
    Το ξαναπήγα στο συνεργείο και εντοπίσαμε χαμηλή πίεση στο κύκλωμα λαδιού χωρίς όμως να ξέρουμε απο που χάνει την πίεση.
    Θα ήθελα τη βοήθειά σας αν έχετε πάθει κάτι παρόμοιο και αν ειίναι κάτι σοβαρό.
    Αν θέλετε δείτε και ένα μικρό βιντεάκι που βρήκα και δείχνει το ίδιο με αυτό που έχει το δικό μου
    http://www.youtube.com/watch?v=TByjmaljDDk
    pls help!!!

  2. #2
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    αισθητήρας πίεσης λαδιου. γνωστό και μη εξαίρετεο πρόβλημα

    oil pressure switch

    http://www.advrider.com/forums/showp...2&postcount=71

    όχι ακριβή αλλα βασανιάρικη αντικατάσταση για να φτάσεις στο σημείο. πρέπει να λύσεις αρκετά πράγματα για να φτάσεις.

  3. #3
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.789
    αυτος ο αισθητηρας ειναι ιδιος με κατι μοντελα απο fiat.αναξιοπιστο σαν εξαρτημα,μπορει να κανει μπουμ και να γεμισεις λαδια το μοτερ,και εσυ να νομισεις οτι εσπασε.βρισκεται στον μπροστινο κυλινδρο και στα adventure θελει δουλεια,αλλα το εξαρτημα ειναι φθηνο.εγω το ειχα καταργησει,κοινως βιδα και τελος.
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  4. #4
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    ........ εγω το ειχα καταργησει,κοινως βιδα και τελος.
    μου είχε προταθεί και μένα αλλά δε συμφώνησα. το adv έχει ιδαίτερα ευαίσθητα τσιμουχάκια αντλίας νερού. και ναι συμφωνω οτι πιθανότερο είναι να περάσει το λάδι στο νερό οπότε να το δεις αμέσως, αλλά υπάρχει και η πιθανότητα να συμβεί και το αντίστροφο.

  5. #5
    Μέλος
    Εγγραφή
    05/08/2013
    Μηνύματα
    66
    μόλις με πήρε ο μηχανικός και μου είπε βρέθηκε από χάνουμε πίεση
    είναι ene σωληνάκι που στέλνει στο σασμάν λάδι αυτό είχε το θέμα
    καλο είναι ότι είναι "φθιμο" σαν ανταλλακτικό
    το κακό όμως είναι για να φτάσου εκεί θέλει να κατεβάσουμε το μοτέρ
    που σημαίνει set φλάτζες και εργασία = εύρα

  6. #6
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από modoxx Προβολή μηνύματος
    μόλις με πήρε ο μηχανικός και μου είπε βρέθηκε από χάνουμε πίεση
    είναι ene σωληνάκι που στέλνει στο σασμάν λάδι αυτό είχε το θέμα
    ....


    ίσως να μας βοηθήσει ο gefr σε αυτό, αλλά what is this σωληνακι he speaks οφ? υποθέτω οτι δεν έχει κατεβάσει ακόμα μοτέρ ... οπότε εξωτερικό σωληνάκι κι' όλας??

    άποψη μου να πεταχτείς μέχρι την Αθήνα να πάρεις και μια 2η άποψη.



    έδιτ: τσέκαρε τα λάδια σου πριν φύγεις και είσαι οκ. δεν έχεις πρόβλημα μέχρι την Αθήνα και πίσω με αυτήν την ένδειξη.
    Τελευταία τροποποίηση από spyro; 06/08/2013 στις 10:52.

  7. #7
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.789
    το ταπωμα το προτεινε το elio,και δεδωμενου να σκασει αυτη η μαλακια και να ειμαι στο πουθενα,συμφωνησα και το ταπωσε.τοτε ειχα αλλαξει και τρομπα νερου προληπτικα.ταπωμενο εγραψε πριν αλλαξει ιδιοκτητη κανα 30αρι χιλιαδες.
    σαφεστατα τετοιες λυσεις ειναι μεσοβεζικες.
    τωρα για το αλλο που παει στο σασμαν,πρωτη φορα το ακουω.κατσε να δουνε το θεμα και οι γκουρου
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  8. #8
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    ... τωρα για το αλλο που παει στο σασμαν,πρωτη φορα το ακουω.κατσε να δουνε το θεμα και οι γκουρου
    δεν υπάρχει τέτοιο σωληνάκι, όχι μόνο στο δικό μας αλλά από όσο ξέρω σε όλα τα μηχανάκια. Και ναι οκ εμείς έχουμε ξηρό κάρτερ, αλλά, ένα είναι το σωληνάκι επαναφοράς του λαδιού απο το δοχείο στο μοτέρ και δεν έχει παρακλάδια.

    εκτός και αν μάστορας του φίλου κάπου τσίμπησε οτι τα πρώτα μοντέλα 2003 - 2004 είχαν ανάκληση στο clutch oil jet και θεώρησε οτι αυτό φταίει. Επ' ουδενή όμως αυτό δεν είναι σωληνάκι, δεν δημιουργεί το τρεμόπαισμα στον δείκτη του λαδιού, αλλά ούτε και κατεβάζουμε κανα μοτέρ για να το φτιάξουμε.


    http://ktm950.info/how/Orange%20Gara..._cleaning.html

    το τρέμουλο στον δείκτη του λαδιού όταν η στάθμη σου είναι Ok, το κάνει μόνο ο αισθητήρας

  9. #9
    Μέλος
    Εγγραφή
    05/08/2013
    Μηνύματα
    66
    και όμως σπύρο το κοίλωμα έχει ένα σημείο που στέλνει λάδι στο σασμάν για να λιπαίνεται
    πιστεύεις ότι έχουμε πάρει τελείως λάθος δρόμο?
    ο μάστορας είναι σίγουρος ότι είναι εκεί η βλάβη και ότι θα λήθη με την αντικατάσταση του

  10. #10
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από modoxx Προβολή μηνύματος
    και όμως σπύρο το κοίλωμα έχει ένα σημείο που στέλνει λάδι στο σασμάν για να λιπαίνεται
    πιστεύεις ότι έχουμε πάρει τελείως λάθος δρόμο?
    ο μάστορας είναι σίγουρος ότι είναι εκεί η βλάβη και ότι θα λήθη με την αντικατάσταση του
    νομίζω ναι. ο τρόπος να το επαληθεύσεις είναι να δεις αν κατα τη διαδικασία του τρέμουλου στον δείκτη, η στάθμη του λαδιού σου είναι οκ. αν ναι, 99% είναι ο αισθητήρας.

    η διαρροή που πιθανών να έχεις απο κάπου άλλου είναι ανεξέρτητη με το τρεμοπαίξιμο του δείκτη.



    αν δε λυθεί με την αντικατάσταση τότε θα σου δώσει τα ευρά πίσω?


    εδιτ: αναμένω φώτο απο το επίμαχο λαστιχάκι
    Τελευταία τροποποίηση από spyro; 06/08/2013 στις 14:50.

  11. #11
    Μέλος
    Εγγραφή
    05/08/2013
    Μηνύματα
    66
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    νομίζω ναι. ο τρόπος να το επαληθεύσεις είναι να δεις αν κατα τη διαδικασία του τρέμουλου στον δείκτη, η στάθμη του λαδιού σου είναι οκ. αν ναι, 99% είναι ο αισθητήρας.

    η διαρροή που πιθανών να έχεις απο κάπου άλλου είναι ανεξέρτητη με το τρεμοπαίξιμο του δείκτη.



    ν δε λυθεί με την αντικατάσταση τότε θα σου δώσει τα ευρά πίσω?
    φιλε σπύρο δεν κατάλαβεs δεν θα πληρώσω για κάτι που δεν διορθώθηκε
    εννοείτε ότι πρώτα από όλα θα τσεκάρω την λειτουργία τις και μετά ναι αν είναι ok εννοείτε θα τον πληρώσω τον άνθρωπο
    επίσης το πρόβλημα δεν είναι απλά η ένδειξη στο κοντέρ την μηχανής που δείχνει ότι παίζει χαμηλή πίεση
    είναι ο θόρυβος τις μηχανής
    http://www.youtube.com/watch?v=TByjmaljDDk

  12. #12
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από modoxx Προβολή μηνύματος
    .... είναι ο θόρυβος τις μηχανής
    http://www.youtube.com/watch?v=TByjmaljDDk
    οκ η αλήθεια είναι οτι στη δουλειά δε παίζει ήχος. και νόμιζα οτι μίλαγες μόνο για την ένδειξη

    έτσι ακούγεται και με το δικό σου? !!! τέτοιο θόρυβο πάντως δεν έχω ξανακούσει. ούτε καν το κροτάλισμα της χαμηλης στάθμης δε κάνει έτσι.

  13. #13
    Μέλος
    Εγγραφή
    05/08/2013
    Μηνύματα
    66
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    οκ η αλήθεια είναι οτι στη δουλειά δε παίζει ήχος. και νόμιζα οτι μίλαγες μόνο για την ένδειξη

    έτσι ακούγεται και με το δικό σου? !!! τέτοιο θόρυβο πάντως δεν έχω ξανακούσει. ούτε καν το κροτάλισμα της χαμηλης στάθμης δε κάνει έτσι.
    εστί ακριβώς σπύρο το άκου και πονάω άστα
    εστί αρχίσαμε να ψάχνουμε τι γίνετε

  14. #14
    Παντως, στο βιντεο αυτος μιλαει για φτηνη λυση στο προβλημα.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  15. #15
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από modoxx Προβολή μηνύματος
    εστί ακριβώς σπύρο το άκου και πονάω άστα
    εστί αρχίσαμε να ψάχνουμε τι γίνετε
    τελικά δε μου είπες. η στάθμη του λαδιού οκ σε όλη αυτλη τη διαδικασία?

    πάντως πέραν του αισθητήρα άλλες πιθανές αιτίες χαμηλής πίεσης (http://www.ktm950.info/how/wotf/wotf.html):

    - μπουκομένο φίλτρο λαδιού
    - προβληματική βαλβίδα επαναφοράς του λαδιού
    - παλιό λάδι ή μικρό viscosity
    - να χρειαζόταν αλλαγή και να μην έχει πραγματοποιηθεί στο clutch oil jet που ανέφερα παραπάνω

    να δούμε και τι θα μας απαντήσει και ο τύπος που αναφέρεται στο βιντεάκι οτι έλεισε το πρόβλημα. είναι μέλος του advrider

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΚΤΜ-LC8 adventure 950 parts&assecories
    από lc8ergr1 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2006, 09:31
  2. ΚΤΜ-LC8 adventure 950 parts&assecories
    από lc8ergr1 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2006, 09:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF