Καλησπέρα, είπα να ασχοληθώ λιγο με το καρμπ του kaze r, ετσι και έβγαλα το φιλτροκουτι βγάζοντας το μένουν εκτος δυο σολινάκια που ηταν πανω στο φιλτροκουτο! Βασικά το ένα γιατι το αλλο ειναι για την υπερχίλισι του κουτιου, ομως το αλλο έρχεται απο την μεριά του βολαν και βγαζει αέρα απο το στόμιο στο σολινάκι η αποριά μου ειναι τι το κανω αυτο? Το δουλεύω ετσι το μηχανακι? το βγαζω τελίος το σολινακι? (Για το Γγρι χρώμα σολινακι λεω), μήπως ειναι για τις αναθιμιάσης γιατι οταν άνοιξα το κουτι ειχε κατι σαν τρεγμενο υγρο, το "βούλοσα" με λιγο χαρτι εν ωρα που λειτουργούσε το μηχανακι αλλα δεν ειδα καποια αλλαγή στην συμπεριφορά της μηχανής. (Για οτι λεω εχω φωτο και βιντεο για να γινω πιο κατανοητός) Επίσης τωρα που δεν εχει το φιλτροκουτι βγενει ενας ήχος απο το καρμπ απο την βελόνα ενα τσικ τσικ τσικ συνεχόμενο! (σαν να κανει γαργαρες το καρμπ κατι τέτοιο)μου μπήκαν σκέψεις πως απο καπου περνει αέρα έσφιξα οτι βίδα ειχε πανω του αλλα και στους λαιμούς αλλα τα ίδια! Το εκανα και βολτα ετσι και βγενει πολυ θόρυβος απο το καρμπ παρα απο την εξάτμιση και σταματάει οταν κλείνω το γκάζι! Τι να γίνεται??
Συγνώμη για όλο το κείμενο.
*Εδω μια απο ψηλά:
*Εδώ απο όπου έρχεται:
*Εδώ μπενει στο κουτι:
*Ακομα μερικες απο το σολινάκι:
http://i1051.photobucket.com/albums/...ps7670b84f.jpg
http://i1051.photobucket.com/albums/...psbb89fb17.jpg
http://i1051.photobucket.com/albums/...pse60ff4c7.jpg
*Απο το καρμπ:
http://i1051.photobucket.com/albums/...psa7d9ca3e.jpg
http://i1051.photobucket.com/albums/...ps4c5e648c.jpg
*Και το βίντεο:
http://s1051.photobucket.com/user/Pa...b4c65.mp4.html
Και παλι συγνώμη για όλο το κείμενο!!!