it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Βάλε και κανένα ελαστικό παρέμβυσμα εκεί που βιδώνει η κάμερα.
Χρειαζόμαστε ένα κομμάτι αλουμίνιο, αποστάτες και μακρύτερες αλενόβιδες για να αντικαταστήσουμε τις εργοστασιακές
Μήκη και χρώματα απο βίδες υπάρχουν πολλά. Αποστάτες υπάρχουν έτοιμοι ή κόβουμε μόνοι μας στο επιθυμητό μήκος
Το σκεπτικό της κατασκευής πέραν της σταθερότητας είναι να μην χρειάζεται να ξεβιδώσουμε την κάμερα για να βάλουμε βενζίνη
![]()
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Tips
1)Χρειαζόμαστε τουλάχιστον 3 σημεία στήριξης για την βάση, τα οποία μπορούν να είναι έως 4 αναλόγως της τάπας. Οι τρύπες για να περάσουν οι αλενόβιδες 6 χιλιοστά, ενώ η μπροστινή που θα δέσει η κάμερα τουλάχιστον 7 χιλιοστά.
2)Είναι αναγκαίο να μπει ένα ελαστικό παρέμβυσμα ανάμεσα στη βάση και την κάμερα το οποίο έχει διπλό ρόλο. Δεν αφήνει την κάμερα να γλιστράει δεξιά αριστερά και κόβει κάποιους υψίσυχνους κραδασμούς.
3) Για την κάμερα ΜΗΝ αρκεστείτε στο απλό βιδάκι μόνο. Ένα έξτρα δέσιμο με κάποιον ιμάντα είναι επιβεβλημένο
θα προσπαθήσω να ποστάρω και κάποια καρέ απο παλαιότερο βίντεο για να δείτε πόσο σταθερή λύση είναι.
fin![]()
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Kαλή και απλή λύση, αλλά μόνο για καμερες που εχουν βαση για τρίποδο και μόνο για μοτο με τάπα αεροπορικού τύπου.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Υπαρχουν πλέον οι Gopro, Contour κλπ εδω και αρκετά χρόνια όμως.
Πλέον οι παλιές εκδόσεις ειναι φτηνές και ειδικές γι αυτη τη δουλεια, με ελάχιστο βαρος και όγκο που δεν εμποδίζει την οδήγηση.
Επίσης αμφιβάλλω για τον αν θα αντέξει τους κραδασμούς το πλαίσιο γύρω απο το σπείρωμα της κάμερας.
Εγω ας πούμε δεν θα έβαζα καλή κάμερα σε τετοια βαση.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Εδώ σε τελικιασμένο gixxer στην Κάτζα εν έτη 2006
Πριν αποφασίσω να φτιάξω αυτή τη βάση είχα δοκιμάσει κάποια του εμπορίου (80 γιούρα έκανε αν θυμάμαι καλά) που έπιανε με παρόμοιο τρόπο και κρατούσε την κάμερα πιο ψηλά. Το αποτέλεσμα ήταν κυριολεκτικά για γέλια με τόσους κραδασμούς που κάποιες στιγμές δεν μπορούσε να νετάρει η κάμερα.
Κάποιες έξτρα τρύπες που έχει η βάση είχαν εξαρχής σκοπό αν χρειαστεί να στηθεί πιο ψηλά η κάμερα με δεύτερους αποστάτες και πλακάκι. Δεν χρειάστηκε.
Όσα χρόνια την χρησιμοποίησα έβαζα παλιές mini DV κάμερες που είναι αισθητά πιο βαριές απο οποιαδήποτε σύγχρονη και το σύστημα δεν έκανε κιχ. Το ότι έχει μικρό μήκος και δεν κάνει μοχλό παίζει τον ρόλο του.
σημ. Θα σύστηνα σε όποιον φτιάξει την δική του βάση να κάνει πρώτα ένα πατρόν απο χοντρό χαρτόνι, να το τοποθετήσει πάνω στη μοτό για να δει πως ακριβώς κάθεται η κάμερα και μετά να κόψει το αλουμίνιο.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing