To Bolt χρησιμοποιεί έναν αερόψυκτο V-2 κινητήρα 942 κ.εκ. με περιεχόμενη γωνία στις 60 μοίρες και έναν εκκεντροφόρο σε κάθε 4βάλβιδη κεφαλή ο οποίος έχει ρυθμιστεί για να αποδίδει το μεγαλύτερο μέρος της ροπής του από τις πολύ χαμηλές στροφές λειτουργίας παρά τις ελαφρά υπετετράγωνες διαστάσεςι των κυλίνδρων του (85 χλστ. διάμετο και 83 χλστ. διαδρομή). Παράλληλα, η ισχύς του, που δεν ανακοινώνεται, είναι σύμφωνα με την Yamaha στην κορυφή της συγκεκριμένης κατηγορίας. Αν και αερόψυκτο το μοτέρ δεν είναι παλιομοδίτικο καθώς η Yamaha, πέρα από τον ψεκασμό, χρησιμοποιήσει και χαρακτηριστικά που μειώνουν τις τριβές και οδηγούν σε μικρότερη κατανάλωση βενζίνης βελτιώνοντας παράλληλα την ευστροφία. Έτσι στα κοκοράκια των βαλβίδων έχουν τοποθετηθεί βελονοειδή ρουλεμάν, ενώ η σχεδίαση του θαλάμου καύσης έγινε με τέτοιο τρόπο ώστε το καύσιμο μίγμα να απελευθερώνεται στο κέντρο του πιστονιού. Αυτό το τελευταίο σύμφωνα με τη Yamaha προσφέρει καλύτερα χαρακτηριστικά καύσης αλλά και απόδοσης συνολικά.
Επίσης, για την καλύτερη απαγωγή της θερμότητας και την μείωση της κατανάλωσης λαδιού (τα μοτέρ με μεγάλους κυλίνδρους «τσιμπάνε» λάδι) οι κύλινδροι φέρουν κεραμική επίστρωση. Η τελική μετάδοση πραγματοποιείται με ιμάντα, το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 12,5 λίτρα και το βάρος του Bolt αγγίζει τα, πολύ λογικά για cruiser, 250 γεμάτα κιλά.
η τιμή του Bolt, που θα είναι διαθέσιμο στο αμερικάνικο κοινό από τις 13 Απριλίου, θα ξεκινά από τα 7.990 δολάρια ήτοι…6.141 ευρώ.
http://www.mototriti.gr/data/news/pr...402.asp#photo5
τρωνε σουσι στο Αιντάχο ?