Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 60

Θέμα: C50 engine racing build

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της electronics
    Εγγραφή
    16/11/2008
    Μηνύματα
    159

    C50 engine racing build

    Το καλοκαιρι τελειωνει σιγα σιγα και μιας και ξεμεινα απο προτζεκτ ειπα να ξεκινησω ενα.
    Υποψηφιος κινητηρας ενας c50 απ τα οποια πολλοι απο εμας κατα καιρους εμαθαν να λυνουν και να δενουν! Ο κινητηρας αυτος ηταν και για μενα αυτος που εβλεπα στο ονειρο μου πολλες νυχτες οταν τοτε ημουν 14,15 χρονων και καθε εβδομαδα τον ελυνα για να εφαρμοσω το ονειρο που ειδα την προηγουμενη με το μεγαλο πιστονι και τον αγριο εκκεντροφορο. Το παθος μου για την βελτιωση,μετατροπη και γενικα καθε ειδους αναβαθμιση κινητηρων δεν αλλαξε καθολου απο τοτε και ετσι τον ξαναδιαλεξα γιατι τα αξεσουαρ βελτιωσης ειναι απειρα πλεον για τον c50 και μου δωρησαν και ενα 6βολτο στρογγυλοφαναρο γιανα τον φορεσω για δοκιμη.
    Μετα απο πολλες σκεψεις και ανησυχιες αποφασισα τελικα να βαλω δυσκολους στοχους για να εχει ενδιαφερον και να μην προλαβει να τελειωσει πριν βγει ο χειμωνας και ετσι αποφασισα να το μοιραστω και με ολους εσας που θα το παρακολουθειτε απο το φορουμ με φωτο,αποτυχιες,επιτυχιες,και εξελιξεις.
    Για τον λογο του οτι εβαλα στοχους δεν θελω να επιλεξω πανακριβα βελτιωτικα προιοντα τυπου takegawa κτλ παρα μονο καποια εξαρτηματα πχ ελατηρια βαλβιδων και αλλα που θα κριθουν απαραιτητα. Ο κυβισμος που επελεξα ειναι 125cc με διαδρομη στροφαλου 54mm και διαμετρο εμβολου επισης 54mm. Στον κινητηρα αποφασισα να αλλαξω 3 εργοστασιακα χαρακτηριστικα με στοχο την υπερστροφια την ιπποδυναμη και την ομαλη λειτουργια.(και την μαλακια που με δερνει επισης).
    Το πρωτο που θα αλλαξω ειναι το off set του κυλινδρου σε σχεση με τον στροφαλοφορο. Θα πραγματοποιησω off set της ταξης των 6mm με μια πλακα που θα κατασκευαστει η οποια θα ειναι 15mm παχος και πανω της θα βιδωθει ο κυλινδρος αλλα 6mm χαμηλοτερα απο την εργοστασιακη θεση.
    Δευτερον θα τροποποιησω τον στροφαλο για να δεχτει μια μπιελα μακρυτερη 110mm απο 95mm που ειχε απο τo εργοστασιο για να αυξησω κατα πολυ το rod lenth/ stroke ratio το οποιο θα ειναι πλεον 2,37:1 απο 17,59:1 που ειναι το εργοστασιακο.Για οσους γνωριζουν οι δυο μετατροπες που ανεφερα φερνουν μεγαλη αυξηση ιπποδυναμης και υπερστροφιας σε εναν τετραχρονο κινητηρα ειδικα οταν συνδυαζονται κιολας.
    Τριτο εργοστασιακο που θα αλλαξω ειναι η τροφοδοσια και η αναφλεξη η οποια θα ειναι με ψεκασμο αφου θα χρησιμοποιησω εναν αγραφο εγκεφαλο της αμερικανικης microsquirt ο οποιος θα διαχειριζεται χαρτες αναφλεξης και ψεκασμου.
    Στοχος ειναι ο κινητηρας να δουλεψει σε υψηλο οριο περιστροφης 15000-16000 στροφες με αποδοση μετα τις 9000 και ιπποδυναμη περιπου 20 αλογα.
    Η κεφαλη που θα χρησιμοποιησω για αρχη ειναι η κινεζικη cdi lifan με μεγαλες βαλβιδες με takeqawa ελατηρια,retainers,βαλβιδες τιτανιου. Ο εκκεντροφορος θα ειναι χειροποιητος και περιπου 330 μοιρες με τεραστιο duration και θα εχει στοιχεια απο honda dash 115 αγωνιστικο. Το μονο προβλημα ειναι οτι ισως η cdi κεφαλη να εχει πολυ μεγαλη γωνια βαλβιδων με αποτελεσμα να βρισκουν οι βαλβιδες μεταξυ τους με τοσο μεγαλο duration.Σε αυτην την περιπτωση θα πρεπει να επιλεξω αλλη κεφαλη η να τροποποιησω την ιδια.
    Αυτο λοιπον ειναι το νεο προτζεκτ που θα με διασκεδαζει απο εδω και στο εξης. Αναμενονται οι πρωτες φωτογραφιες.

  2. #2
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Subscribed
    Sent from me using a computer.

  3. #3

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    22/04/2011
    Μηνύματα
    1.908

  5. #5
    SWOUAG κι ετς.... Το avatar του/της Dbnn
    Εγγραφή
    31/07/2013
    Μηνύματα
    1.008

  6. #6
    Destination is the trip Το avatar του/της Corvo
    Εγγραφή
    13/09/2008
    Μηνύματα
    1.299
    περιμενουμε!
    You start with a bag full of luck and an empty bag of experience. The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.

  7. #7

  8. #8
    ...θελουμε και φωτο, ετσι?
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  9. #9
    Πολύ ενδιαφέρον! Subscribed και εγώ!

  10. #10
    Tετραγωνο κινητηρα 54χ54 (123,6ccm)
    6mm offset στροφαλου
    Μακρυτερη μπιελα απο 95 σε 110mm.

    οπτικη απεικονιση
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	st.jpg 
Προβολές:	600 
Μέγεθος:	12,1 KB 
ID:	297659

    οι δυο μετατροπες που ανεφερα φερνουν μεγαλη αυξηση ιπποδυναμης και υπερστροφιας

    Στοχος ειναι ο κινητηρας να δουλεψει σε υψηλο οριο περιστροφης 15000-16000 στροφες με αποδοση μετα τις 9000 και ιπποδυναμη περιπου 20 αλογα.

    nope...

  11. #11
    Και τωρα που εχω λιγο περισσοτερο χρονο.

    Χωρις να θελω να κατουρισω στην φωτια σου και επισημαίνοντας οτι πολυ θα ηθελα να συνεχισεις (και να δημοσιευσεις) την μετατροπη σου πρεπει να σου πω οτι (απο οσο ξερω):

    1. Το offset του στροφαλου δεν βοηθαει τον κινητηρα να ανεβασει πιο πολλες στροφες ΑΛΛΑ κανει τον κινητηρα να ανεβασει πιο γρηγορα στροφες. Χωρια καμια βελτιωση στην πραγματικη αποδοση.

    2. Η μακρυτερη μπιελα προσφερει ελαφρος καλυτερες γωνιες (μεταξι στροφαλου-μπιελας-πιστονιου) και αρα ελαφρος καλυτερη ροπη και συνεπως αποδοση ΑΛΛΑ για τοσο μικρο μονοκυλινδρο μοτερ δεν θα καταλαβεις διαφορα και ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑ οτι λογο του αυξημενου βαρους ισος να εχεις τελικα μείωση της αποδωσης στις υψιλες στορφες που σε ενδιαφερουν.

    3. 15.000 rpm ειναι για ονειρα καλοκαιρινης νυκτος. Ο μεγαλος σου αντιπαλος ειναι το βαρος (αδρανιακες μαζες).
    Το ελεφρωμα (στα παντα) που απαιτειτε για να ανεβασει ενα μονοκυλινδρο μοτερ 125ccm τοσες στροφες, κανει τον κινητηρα "αχρηστο" πρακτικα εκτος και αν το συνολο αναβατη-μηχανης δεν ξεπερνα τα 40~60Kg.
    Στην πραξη ακομα για για στροφες της ταξης των 13.000rpm ή οι φωλιες των ρουλεμαν στροφαλου θα διακοψουν τις "επαφες" τους με τα ρουλεμαν ή θα κοβεις στροφαλο σε καθε "γρηγορη" εκκινηση.

    4. Αν σακατεψεις τον κινητηρα στις χαμιλες και μεσαιες με την ελπιδα οτι θα βγαλεις πολυ δυναμη ψιλα εχω να σου πω:
    Α. 20 (πραγματικα) αλογατα απο 125 ccm δεν βγαζεις (τουλαχιστον οχι σε μηχανακι που θελουμε να κινητε).
    Β. Με 125ccm δεν εχεις αρκετη ροπη στις χαμιλες και μεσαιες στροφες για να σφαξεις χωρις να γινει απαραδεκτος ο κινητηρας (εκτος και αν αποκλειστικος σου στοχος ειναι να γυρισεις ταινια με τιτλο [The wolds fastest παπακι])
    Τελευταία τροποποίηση από sonic22; 18/08/2013 στις 00:30.

  12. #12
    Και μια τελευταια παρατηρηση

    Ο τιτλος [C50 engine racing build] ειναι σαν να λεμε οτι ο αγωνας αφορα την κατασκευη του κινητηρα
    Αν θελουμε να πουμε οτι κατασκευαζουμε αγωνιστικο κινητηρα λεμε [C50 racing engine build].

  13. #13
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    Παρακολουθείσε!!!!

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της electronics
    Εγγραφή
    16/11/2008
    Μηνύματα
    159
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC04086.JPG 
Προβολές:	551 
Μέγεθος:	70,7 KB 
ID:	297696Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC04090.JPG 
Προβολές:	548 
Μέγεθος:	65,0 KB 
ID:	297697

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha R1 Factory Yamaha Racing
    από anco στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2008, 14:38
  2. Ducati racing photos...
    από Rezeguet στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 08/10/2005, 19:07
  3. Full Video Race MotoGP France Real Player Format
    από anco στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 17/05/2005, 15:16
  4. Racing Kit
    από anco στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2004, 13:43
  5. Scooter-C50
    από George-3- στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/10/2004, 18:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF