Μπορουμε να ρυθμισουμε το αβανς αν εχουμε σαν και αυτα της φωτο πηνια;
Χωρις να αλλαξουμε ηλεκτρονικη
Μπορουμε να ρυθμισουμε το αβανς αν εχουμε σαν και αυτα της φωτο πηνια;
Χωρις να αλλαξουμε ηλεκτρονικη
για να ρυθμισεις αβανς πρεπει να μπορει να κεινιθη το ματι
σε αυτο δεν κουνιετε
Thanks
καμια πατεντα παιζει να γινεται
παλια στο τεξας κολουσαμε στο βολαν με ηλεκτροκοληση και προσθεταμε πρωπορια,τωρα βεβαια ειναι και ο γερο εορταζομενος εδω και δεν θελω να παιζουμε με τα ματια του...
Οι μοτοσυκλέτες δεν εχουν πια ψυχή γιατί οι άνθρωποι δεν εχουν πια ψυχή
Είτε έχεις είτε δεν έχεις αν δεν σε τρέχουνε μην τρέχεις...
Αν δεν ξερεις που πας γυρνα πισω!!!
κατι τετοιο εχω ακουσει και εγω, αλλα το βαρος που θα παρει δεν μας ενοχλει;
Θα μετρήσεις την μάζα της πονταρισιάς και την απόσταση του κέντρου της από το κέντρο του άξονα του βολάν...
Θα υπολογίσεις την εφαπτομενική επιταχύνση και θα την πολλαπλασιάσεις με την μάζα της πονταρισιάς..
Αυτό που θα βρείς είναι η "ανεπιθύμητη" δύναμη που θα προκαλεί κάτι "κραδασμουλάκια"..
Θα την εξουδετερώσεις υπολογίζοντας την επιπλέον προπορεία (πλην της κανονικής) που πρέπει να δώσεις ώστε το κρουστικό φορτίο (λόγω της επιπλέον προπορείας) που θα μεταφερεται στον στρόφαλο να δημιουργεί αντίθετη ροπή από αυτή που δημιουργεί η πονταρισιά...
Αυτό γίνεται εύκολα υπολογίζοντας την γραμμική ταχύτητα του πιστονιού την στιγμή έναρξης της καύσης και προσθέτοντας το ποσοστό της κανονικής προπορείας στον χρόνο έναρξης..
(μόνο μη κάνεις καμια λαλακία στις μοναδες, γιατί σε βλέπω έχεις μηχανάκι με όπισθεν..)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Άλλαξε μοτέρ καλύτερα. Πιο λίγο θα στοιχίσει απο την ζημιά που θα πάθεις άμα γίνει καμιά στραβή επειδή θα βαριέται ο μαστρομήτρος που θα κάνει την πονταρισιά.
αστο μη μπλεκεις με μαστορους ειναι σαν τους γιατρους, μονος μου το παλευω το πραμα!
Πόντα ή πονταρισιά λέμε όταν κάνουμε ηλεκτροκόλληση ή αλγκόν. Συνήθως έτσι λέγεται το "τίκ" που κάνουμε στα 2 μέταλλα ώστε να τα συγκρατήσουμε για να γίνει η κανονική κόλληση (ραφή, ράψιμο)
Άλεξ αφού το παλεύεις μόνος σου άλλαξε κινητήρα καλύτερα άμα θες το λίγο παραπάνω. Μην μπλέκεις με αβάνς, στο 50άρι δεν θα δείς πολύ διαφορά ότι και να κάνεις. Άν δεν αλλάξεις στροφαλομπιέλα, κύλινδρο, πιστόνι, κεφαλή, καρμπυρατέρ με ανάλογα ζιγκλέρ δεν κάνεις δουλειά.