Υπάρχει κάποιος που να το έχει και να μοιραστεί μαζί μας τις απόψεις του? Μ ενδιαφέρει σαν αγορά αλλά δεν βρίσκω εν γένει γνώμες από αναβάτες.
Υπάρχει κάποιος που να το έχει και να μοιραστεί μαζί μας τις απόψεις του? Μ ενδιαφέρει σαν αγορά αλλά δεν βρίσκω εν γένει γνώμες από αναβάτες.
Πολυ ομορφο μηχανακι! Δεν ειχα την τυχη καν να το δω απο κοντα δυστυχως ακομα..
Αν ειχα τα λεφτα και ηθελα κατι τετοιο θα το αγοραζα προσωπικα αφου του εκανα ενα test drive. Μονο για το ala Bol D'or look και επειδη ειναι Honda.
Μαπα δεν νομιζω να ειναι ουτως ή αλλως.
MADE IN JAPAN 日本製
Για test ride τα αποκλείω να έχει διαθέσιμη μηχανή η Honda. Θα ηθελα να ηξερα ποσο ευκολο ειναι στην οδηγηση του και αν "χανει" τα κιλα του εν κινησει
Προσωπικη γνωμη δεν εχω οπως προανεφερα. Απο αυτα που εχω διαβασει λενε οτι ειναι αρκετα φιλικο στην οδηγηση και στριβει ανετα και αβιαστα. Δεν κανει (προφανως) για extreme οδηγηση και γονατα κατω αλλα δεν ειναι αυτος ο σκοπος του αλλωστε.
Ο κινητητρας λενε οτι ειναι πολυ γραμμικος και βελουδινος χωρις ξεσπασματα. Επισης εκθειαζουν την προσοχη που εχει δωθει στις λεπτομερειες και την ποιοτητα κατασκευης. Premium μηχανακι.
MADE IN JAPAN 日本製
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Επειδη ειχα παθει μια σχετικη μ@&νοπλακα οταν ειχε βγει διαβαζα κριτικες και σχολια απο παντου.
Αυτο που λεει ο σαπιλας.
Συν το οτι ανηκει σε εκεινη την κατηγορια μηχανης που "αυτος που ξερει τί παιρνει και γιατι το παιρνει θα χαμογελαει συνεχεια".
Δεν ειναι muscle bike, ουτε αντικαταστατης του 1300, δεν ειναι για κοντρες και για πιστες.
Ειναι ενα κουκλι ρετρο/κλασικ στην εμφανιση, ροπατο μηχανακι, πολυ προσεγμενο στη λεπτομερεια κι επισης απουσαριστο, κατι που σου εγγυαται σε πολυ μεγαλο βαθμο αξιοπιστια και peace of mind να το καβαλησεις και να ξεχασεις να γυρισεις πισω.
Αυτα εχω διαβασει και συμφωνουσαν ολες οι πηγες.
Δεν το εχω καβαλησει, πολυ θα ηθελα, αλλα δε νομιζω οτι ειναι μηχανακι που τις αρετες του τις δειχνει μεσα απο μια βολτα.
Σταματημένο, οταν το καβαλάς δειχνει βαρύ, εχω την αίσθηση οτι θα ειναι πιο εύκολο στην κίνηση δεδομενου οτι και η Honda φημίζεται για τα εύκολα μηχανάκια της, αλλα με προβληματίζει η κάπως αργή γεωμετρία του, μηπως εντέλει κουράσει τουλαχιστον μεσα στην πόλη..
Aκουατικ, εκτος και αν το θες για κουριερ η ντελιβερι, δεν υπαρχει αστικη διαδρομη τετοιας διαρκειας που να "κουρασει".
έχει το βάρος αλλά λόγο του οτι είναι γυμνό χωρίς περιττά πλαστικά και φερινκ, σου μετριάζει πολύ τον συνολικό όγκο πράμα που δίνει αυτοπεποίθηση σε μια (ας πούμε) τοπική πτώση.
με 85 αλόγατα απο 1100cc είναι μακράν πολύ ροπάτο και εύκολο ενώ το μοτέρ θα μπορεί να περιστρέφεται με την αξιοπιστία ενός πετρελαιοκινητήρα
όποιος το πάρει και είναι σε ώριμη μοτοσυκλετιστική πορεία θα το κρατήσει εφόρου ζωής
you rise you fall you're down then you rise again
να βρεις κατόχους δύσκολα, η χόντα απο την άλλη δύσκολα βγάζει μοντέλα τεστ ride..
μπορείς να πας να ρωτήσεις κάποιον υπάλληλο αντιπρόσωπου που εμπιστεύεσαι να σου πει 2 πράγματα γιατί αυτοί τις κάνουν βόλτίτσες, όμως δεν νομίζω να σου πει τίποτα διαφορετικό απο όσα αναφέρθησαν
την αντικειμενική αίσθηση θέλεις, όμως υπάρχει μόνο υποκειμενική και η αίσθηση δε μεταφέρεται με λόγια, παρά μόνο με εμπειρία...![]()
κοινώς αν το ψήνεις και είσαι ώριμος μοτοσυκλετιστικά με μακροχρόνιες εμπειρίες και σε ψήνει το χαλαρο, just do it με κλειστά τα μάτια!!δε υπάρχει καλύτερη περίπτωση!
you rise you fall you're down then you rise again
Και μέσω των δοκιμών που έχουν γίνει και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Ισως δεν το εχεις προσέξει αλλά έχει 18ρηδες τροχούς, κάτι που παίζει μεγάλο ρόλο και το κάνει πολύ πιο εύκολο στην οδήγηση ειδικά στην πόλη.
Παντως αν είναι να το κυκλοφορείς μόνο η κυρίως στην πόλη, ίσως είναι too much.
Eίναι από τις πιο όμορφες μοτοσυκλέτες που παραγονται σήμερα κατα την γνώμη μου.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ότι ψήνομαι, ψήνομαι! το θεωρώ κι εγώ πολύ όμορφο μηχανάκι και μεγάλο πειρασμό για όσους από εμάς οδήγησαν μηχανή πρώτη φορά στην δεκαετία του 80! Εχοντας κακομάθει είναι η αλήθεια από την GS 1200 που έχω, που ειναι μια μηχανη που τα κανει ολα καλα, δεν τολμω ευκολα να προβω σε αλλαγη ειδικα χωρις να εχω οδηγησει απο πριν το νεο μου μηχανακι..
Τα πετάς απότομα όμως αυτά και θα έχουμε κανά ατύχημα
Το ξέρεις ότι το ένα μηχανάκι με το άλλο δεν έχει καμία μα καμία απολύτως σχέση. Οπότε πας για αλλαγή κατηγορίας και μάλιστα από το ένα άκρο στο άλλο.
Το ένα είναι "Βάλε κυρ' Στέφανε" σε συνδυασμό με "Δω'μ'κι εμένα μπάρμπα" από μπιχλιμπίδια, ηλεκτρονικά, μπλιπλίκια, κουραφέξαλα και λοιπούς επιστημονικούς όρους που βαριέμαι να αναλύω, και το άλλο λάμπει μέσα στην απλότητά του.
Με το GS τί χρήση κάνεις?
Το έχεις για την πόλη, άντε και κανά ταξιδάκι στο "έλαχε", ή είσαι συνέχεια στο φόρτωμα, στις εθνικές, στους επαρχιακούς, σε χωματόδρομους, διπλός, και καταπίνεις χιλιόμετρα?
Με το cb θα κάνεις ταξίδι αρκεί να το λέει η καρδιά σου και να γουστάρεις.
Σε καμία περίπτωση όμως δε θα ανάβεις τσιγάρο και θα πηγαίνει μόνο του, ούτε θα μπορείς να κουβαλάς όλο το νοικοκυριό σου.
Είναι αυτό που σου είπαν και παραπάνω.
Ένα χαλαρό μηχανάκι, πανέμορφο, που αν ξέρεις τί θες θα καραγουστάρεις.
Στα κατάλληλα χέρια λογικά θα πηγαίνει κι αεροπορία (δεν υπάρχει μηχανάκι που να μην το κάνει αυτό), αλλά δε φτιάχτηκε γι'αυτό το σκοπό.
Όσον αφορά το test ride, ψάξου μπας και βρεις. Καινούριο, μτχ, σκάσε με κελεμπία να σε περάσουν για Άραβα πετρελαιά μπας και σου το δώσουν για να σε καλοπιάσουν να αγοράσεις όλη την έκθεση
Αλλά και πάλι ξαναλέω, δε νομίζω ότι θα σχηματίσεις εικόνα από μια βόλτα (που φυσικά απο το τίποτα κάτι είναι κι αυτό).
Δεν είναι ότι είσαι ανάμεσα σε cbr και τζίξερ και μια βόλτα θα σε κάνει να καταλάβεις σε ποιό χωράς καλύτερα, γιατί κατά τα άλλα τις δυνατότητές τους δε θα τις φτάσεις ούτε στο 50% για να καταλάβεις ποιό είναι καλύτερο.
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αν δε σε ξενίσει το ύψος μιας και είσαι συνηθισμένος στα ψηλά, κατά τα άλλα μια χαρά θα σου φανεί στη βόλτα. Και το βάρος, και η συμπεριφορά και όλα.
Για ένα μαμήσι "όλες" καλές είναι.
Η συμβίωση είναι το θέμα.
Την BMW την έχω για κάθε χρήση, κάθε μέρα στην δουλειά, ταξιδάκια όποτε μας επιτρέπει ο χρόνος, πάντως όχι για να γυρίσω τη γη. Εχω πει οτι αν ειναι να την πουλησω θα παω πισω σε κατι κλασσικό το οποίο σίγουρα θα είναι χαμηλό, γιατί είναι το μόνο που με κουράζει στην GS δεδομένου ότι δεν έχει φτιαχτεί για το ύψος μου αλλά για τους..Γερμανούς. Θα ηθελα να ειναι ευκολο στην οδηγηση, οπως και η γερμανιδα κυρια, να προσφερει ευχαριστηση όπως και η γερμανιδα και γενικως να τα κανει ολα, βολτες στην πολη, ταξιδακια κοντινα, μακρινα κλπ - χώμα δεν κάνω και ούτε θα κάνω ποτέ, εκτός κι αν εννοούμε χώμα τους δρόμους των νησιών μας το καλοκαίρι
Θα πηγαινα ασυζητητι στη νεα BMW R 1200 R αν δεν την εφτιαχναν να μοιαζει με Fazer, οποτε και ξαναγυρναω στην παλια ιαπωνικη σχολη σαν αναζητηση. Εξεταζω και το καινουργιο XJR αλλα αυτο ουτε καν στην Ελλαδα δεν εχει ερθει και ουτε προκειται να ερθει..