Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 102

Θέμα: 4 Τροχοι - Τέλος

  1. #1

    4 Τροχοι - Τέλος

    Μακριά πορεία, καπου θα τελείωνε, αλλα δεν πάυει να ειναι σημαντικη ειδηση.

    Κείμενο του Κασδαγλη:

    http://kasdaglis.wordpress.com/2013/...-τροχοι/

    Οι τελευταίοι ΤΡΟΧΟΙ
    Posted on 12 Απριλίου, 2013 by Χριστόφορος Κάσδαγλης
    Οι 4ΤΡΟΧΟΙ μάλλον δεν υπάρχουν πια. Χτες μόλις, το διοικητικό συμβούλιο των Τεχνικών Εκδόσεων διαπίστωσε πως δεν υπάρχουν οι στοιχειώδεις προϋποθέσεις για να προχωρήσει η συμφωνία που είχε γίνει για τη συνέχιση της έκδοσης σε νέο πλαίσιο – έκτακτων συνθηκών. RESTART ήταν ο γενικός τίτλος του τελευταίου τεύχους – η πιο βραχύβια επανεκκίνηση που έγινε ποτέ…

    Μερικές θέσεις εργασίας (αν και δεν είχαν μείνει και πολλές) ακόμα χαμένες, ένας τίτλος λιγότερος στα περίπτερα, λίγη φτώχεια (οικονομική, εκδοτική, πνευματική) παραπάνω. Αλλά βέβαια, η διακοπή της έκδοσης των 4ΤΡΟΧΩΝ είναι κάτι πολύ περισσότερο απ’ όλα αυτά, ίσως γιατί οι 4ΤΡΟΧΟΙ ήταν κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό περιοδικό. Για μένα προσωπικά, ακόμα πιο πολύ!

    Ένα κλασικό σλόγκαν του περιοδικού ήταν «4ΤΡΟΧΟΙ: Κομμάτι του ελληνικού πολιτισμού». Μπορεί να ακουγόταν υπερφίαλο, αλλά έτσι ήταν. Δεν επρόκειτο για ένα ακόμα περιοδικό αυτοκινήτου, ούτε μόνο για το αρχαιότερο και πιο επιτυχημένο. Οι 4ΤΡΟΧΟΙ ήταν -είναι- κατά τη γνώμη μου το καλύτερο και το πιο πετυχημένο περιοδικό που βγήκε διαχρονικά στην Ελλάδα. Ένα περιοδικό που, εκτός από το αυτοκίνητο, κινούνταν πάντα στην αιχμή των τεχνολογικών και κοινωνικών εξελίξεων και μέσα στις γραμμές του φρόντιζε πάντα να περιλαμβάνει σελίδες οξείας πολιτικής και κοινωνικής κριτικής που φαίνονταν παράταιρες με την υπόλοιπη ύλη (τεστ αυτοκινήτων, τιμές, νέα μοντέλα, αξεσουάρ και πολλές ιλουστρασιόν διαφημίσεις), αλλά δεν ήταν καθόλου παράταιρες γιατί οι αναγνώστες του δεν τις έβλεπαν έτσι.

    Η δήλωση «κομμάτι του ελληνικού πολιτισμού» από ένα περιοδικό αυτοκινήτου, είχε την εποχή του γκλάμουρ και του λάιφ στάιλ την ιδιαίτερη σημασία του. Ποιος ασχολιόταν εκείνες τις μέρες με τον ελληνικό πολιτισμό; Ούτε καν τα πολιτιστικά έντυπα ή οι πολιτιστικές σελίδες των εντύπων ποικίλης ύλης και των εφημερίδων, που είχαν προτιμήσει αναφανδόν τις κοσμικότητες, τα κουτσομπολιά, τις λίστες των ευπώλητων, τη λάμψη του μεγάρου, την άμεση ή έμμεση λατρεία του χρήματος. Σ’ αυτήν ακριβώς την τάση πήγαινε κόντρα η εκκεντρική εμμονή στον «ελληνικό πολιτισμό», και υπήρχε πάρα πολύ μεγάλη αλήθεια σ’ αυτό.

    Συμμετείχα στην περιπέτεια των 4ΤΡΟΧΩΝ, εγώ, ο απολύτως άσχετος με την αυτοκίνηση, από το 2001 ως αρθρογράφος, και από το τέλος του 2002 ως επικεφαλής της δημοσιογραφικής ομάδας του ΑΝΤΙΛΟΓΟΥ – οι τελευταίοι τροχοί του αμαξιού, δηλαδή. Ο ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ήταν μια προϋπάρχουσα ενότητα στην καρδιά του περιοδικού, που ασχολιόταν με οτιδήποτε άλλο εκτός από το αυτοκίνητο και που φιλοξενούσε εκείνη την εποχή ακόμα, και για αρκετά χρόνια, μαζί με τα χρονογραφήματα σημαντικών ανθρώπων του πνεύματος, το παραληρηματικό εντιτόριαλ του Κώστα Καββαθά – μερικές μαστορικά γραμμένες σελίδες από έναν παλιό του είδους, απ’ αυτή την εμβληματική φιγούρα που ξεδίπλωνε τις αναμνήσεις του, που γκρίνιαζε επί παντός του επιστητού, που εκτόξευε απίστευτες και εξαιρετικά εύστοχες προφητείες -για την πορεία του τόπου, για τις νέες τεχνολογίες, για τους κινδύνους από τη συνεχή επέκταση του κρατικού ελέγχου στην ιδιωτικότητα των πολιτών-, που μεμψιμοιρούσε μονότονα αλλά γοητευτικά για τα ελαττώματα του Έλληνα και για την κατάντια του κράτους, για υποσχέσεις που του δόθηκαν από πρωθυπουργούς και υπουργούς οι οποίες ποτέ δεν υλοποιούνταν. Υποσχέσεις που δεν αφορούσαν παροχές ή ρουσφέτια, αλλά την υποτιθέμενη εφαρμογή διαφόρων ρεαλιστικών (καμιά φορά και ουτοπικών) σχεδίων μεγάλης εμβέλειας που πρότεινε κατά καιρούς ο ίδιος, τα οποία τους γυάλιζαν και τους γοήτευαν για λίγο, αλλά δεν ήθελαν και δεν μπορούσαν -δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση- να υλοποιήσουν, όπως και κάθε άλλη λαμπρή ιδέα που μπορεί να συναντούσαν στο διάβα τους – για να την ακυρώσουν.
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  2. #2
    Συνέχεια

    Δούλεψα λοιπόν σχεδόν δώδεκα χρόνια στους 4ΤΡΟΧΟΥΣ, τον τελευταίο καιρό απλήρωτος, όπως και οι συνεργάτες μου, και το τελευταίο διάστημα ούτε καν απλήρωτοι, απλώς εθελοντές που επιστρέφαμε κάτι από όσα χρωστούσαμε στο περιοδικό και στους ανθρώπους του. Τι χρωστούσαμε στο περιοδικό; Μια από τις καλύτερες συνεργασίες στη δημοσιογραφική μας καριέρα, μέσα σε ένα δημιουργικό πλαίσιο, χωρίς παρεμβάσεις, πολιτικές ή άλλες, στο πλαίσιο ενός εντύπου που μας έκανε περήφανους όταν δηλώναμε ότι δουλεύαμε εκεί.

    Ειδικά για μένα, η σημασία της σχέσης μου με τους 4ΤΡΟΧΟΥΣ είχε ακόμα πιο μεγάλη βαρύτητα. Ο Κώστας Καββαθάς ήταν ο πρώτος που μου πρόσφερε δουλειά όταν έφυγα από την Ελευθεροτυπία, το 2000, ένα μεγάλο επαγγελματικό και προσωπικό σοκ για μένα, ασχέτως αν τότε βρήκα τελικά δουλειά με περισσότερα λεφτά και προοπτικές (τουλάχιστον έτσι το εκτίμησα τότε). Ο Κώστας όχι μόνο δεν μου κράτησε κακία, αλλά ήταν συνεχής η έγνοια του για μένα και οι προτάσεις του να κάνουμε πράγματα μαζί – μερικά από τα οποία, τα πιο φιλόδοξα, δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ.

    Δεν θέλω να αγιοποιήσω τον Καββαθά. Για μένα υπήρξε από τους πιο ταλαντούχους επαγγελματίες που συνάντησα, ένας μεγάλος κοσμοπολίτης και οραματιστής, ένας σπουδαίος πιονιέρος που άνοιξε δρόμους. Μαζί με τα απίστευτα προτερήματά του έχει βέβαια και χτυπητά ελαττώματα, τα οποία, όμως, πρέπει να πω, τα πλήρωσε πρώτα ο ίδιος -πολύ ακριβά μάλιστα- και μετά οποιοσδήποτε άλλος. Τα πλήρωσε βέβαια και το περιοδικό.

    Το πρόβλημα είναι πως όλη αυτή η πορεία, βοηθούσης και της κρίσης, οδηγήθηκε τελικά στην καταστροφή. Αλλά προσωπικά πιστεύω ότι αυτό το δυναμικό και αυτή η παράδοση των 4ΤΡΟΧΩΝ είναι μια μεγάλη παρακαταθήκη που δεν γίνεται να πάει χαμένη. Στο κάτω κάτω τα περιοδικά είναι οι άνθρωποί τους, δεν είναι ούτε οι τίτλοι τους ούτε οι υποδομές τους ούτε -βέβαια- τα… χρέη τους. Περιμένω λοιπόν με ανυπομονησία να δω το επόμενο βήμα αυτής της σπουδαίας ομάδας, μια κολεκτίβα ή μια νέα εταιρεία, ένα νέο ξεκίνημα με ή χωρίς τον Κώστα Καββαθά, με ή χωρίς εμένα τον ίδιο.
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  3. #3
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.003
    Ρε Καπετάνιε, το πιστεύεις ότι από χτές έλεγα να γράψω για το θέμα, να μην το γράψω...κι ενώ το πήρα απόφαση τελικά να γράψω, στην πορεία ανακαλύπτω πως μόλις άνοιξες thread... Αγόραζα περιστασιακά 2T αλλά την ΠΤΗΣΗ&ΔΙΑΣΤΗΜΑ από το 1990 μέχρι σήμερα. Στο blog του περιοδικού είναι συγκινητική η ανταπόκριση και η αγάπη των αναγνωστών. Κρίμα για τους εργαζόμενους των Τεχνικών Εκδόσεων αλλά και για τους ιστορικούς τίτλους της εταιρίας

  4. #4
    Με θυμάσαι ρε πούστη ? Το avatar του/της AristidisZ
    Εγγραφή
    24/09/2012
    Μηνύματα
    3.685
    ίντερνετ και κρίση (με αυτή τη σειρά), ο θάνατος των εντύπων μέσων...
    πραγματικά κρίμα για ένα τόσο ιστορικό περιοδικό...

    ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές

    Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
    ψαναψόφα φούστη γλάρε

  5. #5
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.003
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AristidisZ Προβολή μηνύματος
    ίντερνετ και κρίση (με αυτή τη σειρά), ο θάνατος των εντύπων μέσων...
    πραγματικά κρίμα για ένα τόσο ιστορικό περιοδικό...
    Ίντερνετ, κρίση και λανθασμένες επιχειρηματικές κινήσεις θα προσθέσω. Από την άλλη βέβαια είναι λυπητερό να βλέπω να επιβιώνουν φυλλάδες κυριολεκτικά (ίσως βέβαια επιβιώνουν γιατί είναι φερέφωνα κάποιων...) και να κλείνουν ιστορικοί τίτλοι όπως η ΠΤΗΣΗ, σημείο αναφοράς στο χώρο από το 1979. Το πέρασμα των Τεχνικών Εκδόσεων στον όμιλο Alpha Press και τις εκδόσεις Λυμπέρη ήταν η ταφόπλακα και επέσπευσε το τέλος. Κάτι συζητείται για συνέχιση των τίτλων με τη μορφή ηλεκτρονικών εκδόσεων - δηλώνω αμετανόητος "εραστής" της μυρωδιάς και της αφής του χαρτιού και αλλεργικός σε e-books, e-magazines και συναφή...

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    δηλώνω αμετανόητος "εραστής" της μυρωδιάς και της αφής του χαρτιού ...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  7. #7
    Αρχαιολογικό μέλος Το avatar του/της tomy
    Εγγραφή
    27/04/2006
    Μηνύματα
    163
    Από τα τελευταία αξιόλογα ελληνικά περιοδικά και πολλα παραπάνω απο ένα έντυπο για το αυτοκίνητο! Νιώθω τυχερός που μεγάλωσα διαβάζοντας το "Εν Λευκώ" και τους "Αντιλογους", τα ψαγμενα τεχνικά άρθρα του sir και λυπάμαι που την θέση του στα σταντ θα πάρουν τα σοκ και οκ, χαρακτηριστικό ίσως δείγμα της πολιτιστικής κρίσης που διέρχεται η χώρα μας..
    http://kavvathas.com/

  8. #8
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    την τύχη των 4Τ είχαν και περιοδικά πληροφορικής. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα μου λείψουν τα κείμενα του Ν. Δήμου που έγραφε και στα 2 είδη περιοδικών.
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  9. #9
    Κρίμα ρε γμτ.....τι στο διάολο γίνεται επιτέλους. Μα όλοι να κλείνουνε....?
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  10. #10
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.003
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tomy Προβολή μηνύματος
    Από τα τελευταία αξιόλογα ελληνικά περιοδικά και πολλα παραπάνω απο ένα έντυπο για το αυτοκίνητο! Νιώθω τυχερός που μεγάλωσα διαβάζοντας το "Εν Λευκώ" και τους "Αντιλογους", τα ψαγμενα τεχνικά άρθρα του sir και λυπάμαι που την θέση του στα σταντ θα πάρουν τα σοκ και οκ, χαρακτηριστικό ίσως δείγμα της πολιτιστικής κρίσης που διέρχεται η χώρα μας..
    http://kavvathas.com/
    Αυτός ήταν και ο λόγος που αμφιταλαντευόμουν από χτες για το εάν θα έπρεπε να γράψω δυο κουβέντες για το τέλος των περιοδικών των Τεχνικών Εκδόσεων...μοιραία θα γινόταν αναφορά και στον Καββαθά. Όλοι μιλάνε για τα "παιδιά" του Καββαθά και το διαφαινόμενο τέλος τους. ΝΑΙ, αναμφισβήτητα οι 4Τ, η ΠΤΗΣΗ, ο ΗΧΟΣ ήταν σημεία αναφοράς στον ειδικό τύπο στην Ελλάδα και ξεχώριζαν από το σωρό... ΟΜΩΣ!!! Υπάρχει ένα μεγάλο όμως...Το έγραψα και στο blog της ΠΤΗΣΗΣ, όλοι εκθειάζουν τον Καββαθά, αλλά εγώ του επιρρίπτω ευθύνες για το κλείσιμο των περιοδικών. Παντού διατυμπανίζει πως οι Τεχνικές Εκδόσεις δεν ανήκουν πλέον σε αυτόν, αφού είχαν περάσει στον έλεγχο του Ομίλου Λυμπέρη, αυτού του σαχλού "εκδότη" που πνίγηκε από τα ίδια σκατά που δημιούργησε, η πομφόλυξ του νεοελληνικού lifestyle έσκασε και μαζί έσκασε και το τίποτα που τον συντηρούσε. Όμως, το μακρυνό 2006 ο Καββαθάς που μια ζωή τον θυμάμαι να πρσβεύει και να υποστηρίζει ένα άλλο τρόπο σκέψης και ζωής, δήλωνε με αφορμή την πώληση του 33,3% των Τ.Ε. στο Λυμπέρη: "με τον Αντώνη Λυμπέρη συμφωνούμε σε πολλά περισσότερα από όσα διαφωνούμε, τα όσα πρόκειται να επακολουθήσουν μέσω της συνεργασίας μας πρέπει να κάνουν πολλούς να χάσουν τον εκδοτικό ύπνο τους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό". Και όντως μερικοί έχασαν τον ύπνο τους, αναγνωστών συμπεριλαμβανομένων. Θυμάμαι ένα τεύχος της ΠΤΗΣΗΣ με κεντρικό θέμα την πτήση με Τ-2 της Π.Α. της μοντέλας Ιωάννας Σουλιώτη, συζύγου του εκδότη Γέρου...και να ΄σου φωτογραφίες του Καββαθά στο briefing room δίπλα στην πρώην μοντέλα-σύζυγο εκδότου με το γυαλί ηλίου μέσα σε κλειστή αίθουσα γιατί το lifestyle πάνω από όλα, να ΄σου και φωτό της Σουλιώτη με στολή πιλότου και κράνος και κατακόκκινο κραγιόν, άσε το κείμενο που αμφιβάλλω άμα το έγραψε η ίδια όπως έλεγε...και επειδή scripta manent:
    http://library.techlink.gr/4t/articl...&article=11777

  11. #11
    Αρχαιολογικό μέλος Το avatar του/της tomy
    Εγγραφή
    27/04/2006
    Μηνύματα
    163
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Αυτός ήταν και ο λόγος που αμφιταλαντευόμουν από χτες για το εάν θα έπρεπε να γράψω δυο κουβέντες για το τέλος των περιοδικών των Τεχνικών Εκδόσεων...μοιραία θα γινόταν αναφορά και στον Καββαθά. Όλοι μιλάνε για τα "παιδιά" του Καββαθά και το διαφαινόμενο τέλος τους. ΝΑΙ, αναμφισβήτητα οι 4Τ, η ΠΤΗΣΗ, ο ΗΧΟΣ ήταν σημεία αναφοράς στον ειδικό τύπο στην Ελλάδα και ξεχώριζαν από το σωρό... ΟΜΩΣ!!! Υπάρχει ένα μεγάλο όμως...Το έγραψα και στο blog της ΠΤΗΣΗΣ, όλοι εκθειάζουν τον Καββαθά, αλλά εγώ του επιρρίπτω ευθύνες για το κλείσιμο των περιοδικών. Παντού διατυμπανίζει πως οι Τεχνικές Εκδόσεις δεν ανήκουν πλέον σε αυτόν, αφού είχαν περάσει στον έλεγχο του Ομίλου Λυμπέρη, αυτού του σαχλού "εκδότη" που πνίγηκε από τα ίδια σκατά που δημιούργησε, η πομφόλυξ του νεοελληνικού lifestyle έσκασε και μαζί έσκασε και το τίποτα που τον συντηρούσε. Όμως, το μακρυνό 2006 ο Καββαθάς που μια ζωή τον θυμάμαι να πρσβεύει και να υποστηρίζει ένα άλλο τρόπο σκέψης και ζωής, δήλωνε με αφορμή την πώληση του 33,3% των Τ.Ε. στο Λυμπέρη: "με τον Αντώνη Λυμπέρη συμφωνούμε σε πολλά περισσότερα από όσα διαφωνούμε, τα όσα πρόκειται να επακολουθήσουν μέσω της συνεργασίας μας πρέπει να κάνουν πολλούς να χάσουν τον εκδοτικό ύπνο τους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό". Και όντως μερικοί έχασαν τον ύπνο τους, αναγνωστών συμπεριλαμβανομένων. Θυμάμαι ένα τεύχος της ΠΤΗΣΗΣ με κεντρικό θέμα την πτήση με Τ-2 της Π.Α. της μοντέλας Ιωάννας Σουλιώτη, συζύγου του εκδότη Γέρου...και να ΄σου φωτογραφίες του Καββαθά στο briefing room δίπλα στην πρώην μοντέλα-σύζυγο εκδότου με το γυαλί ηλίου μέσα σε κλειστή αίθουσα γιατί το lifestyle πάνω από όλα, να ΄σου και φωτό της Σουλιώτη με στολή πιλότου και κράνος και κατακόκκινο κραγιόν, άσε το κείμενο που αμφιβάλλω άμα το έγραψε η ίδια όπως έλεγε...και επειδή scripta manent:
    http://library.techlink.gr/4t/articl...&article=11777
    Ο Κ.Κ. είναι άρρωστος καιρό τωρα, η συναισθηματική φόρτιση και ο φόβος τους τέλους είναι κακός σύμβουλος! Κανεις δεν αρνείται, ειδικά εκ των υστέρων, οτι ήταν λάθος η πώληση των τεχνικών εκδόσεων αλλα όλοι θα συμφωνήσουν οτι κύριος γνώμονας του ήταν η διάσωση και ευημερία του πνευματικού του παιδιού..

  12. #12
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.847
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Αυτός ήταν και ο λόγος ...και επειδή scripta manent:
    http://library.techlink.gr/4t/articl...&article=11777
    + Όσα θες. Σαν να το έγραψα εγώ το κείμενο κι επειδή υπήρξα φανατικός αναγνώστης και της πτήσης και του ήχου αλλά και των 4ων τροχών, θλίβομαι για το μοιραίο τέλος που είχαν. Αναπόφευκτα βέβαια στην Ελλάδα της κρίσης, όχι μόνον της οικονομικής αλλά και της κρίσης των αξιών.
    Αλλά αν δεν έχεις να πληρώσεις νοίκι, χαράτσι, S/M κλπ, μάλλον δεν θα έχεις και για ειδικό τύπο. Κρίμα από την μία, αναπόφευκτο από την άλλη.

    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  13. #13
    Οι 4 Τροχοί δυστυχώς κατα τη γνώμη μου έχασαν τον προσανατολισμό τους απο τότε που μπήκαν στη νέα χιλιετία.Έχω τεύχη δεκαετίας του '80 και τεύχη του σήμερα,μπορεί να φταίει πως με συγκινεί περισσότερο το χτες,αλλα δεν έχουν καμία σχέση.Ακολούθησαν και λάθος επιχειρηματικές κινήσεις,συμπαρασύρθηκε κάπως απο το ρεύμα του lifestyle.Πάει και αυτό!

  14. #14
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.003
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tomy Προβολή μηνύματος
    Ο Κ.Κ. είναι άρρωστος καιρό τωρα, η συναισθηματική φόρτιση και ο φόβος τους τέλους είναι κακός σύμβουλος! Κανεις δεν αρνείται, ειδικά εκ των υστέρων, οτι ήταν λάθος η πώληση των τεχνικών εκδόσεων αλλα όλοι θα συμφωνήσουν οτι κύριος γνώμονας του ήταν η διάσωση και ευημερία του πνευματικού του παιδιού..
    Ο Κ.Κ. ξέρω ότι είναι άρρωστος και εν μέρει οφείλεται στην περιπέτεια με τις Τ.Ε., όπως και πως αναγκάστηκε να πωλήσει σημαντική ακίνητη περιουσία για να περισώσει ό,τι μπορούσε, όπως και ότι πρόσφατα τον συνέλαβαν για χρέη προς το δημόσιο. Αυτό για το οποίο τον ψέγω είναι πως ενώ ήταν επικριτής του νεοελληνικού βλαχοlifestyle, στήριξε τις δυνάμεις του και παρέδωσε την εταιρία του σε κατεξοχήν εκπρόσωπο όσων χλεύαζε και λοιδωρούσε...

  15. #15
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.003
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    + Όσα θες. Σαν να το έγραψα εγώ το κείμενο κι επειδή υπήρξα φανατικός αναγνώστης και της πτήσης και του ήχου αλλά και των 4ων τροχών, θλίβομαι για το μοιραίο τέλος που είχαν. Αναπόφευκτα βέβαια στην Ελλάδα της κρίσης, όχι μόνον της οικονομικής αλλά και της κρίσης των αξιών.
    Αλλά αν δεν έχεις να πληρώσεις νοίκι, χαράτσι, S/M κλπ, μάλλον δεν θα έχεις και για ειδικό τύπο. Κρίμα από την μία, αναπόφευκτο από την άλλη.

    Βασίλη χαίρομαι που βλέπω πως την άποψή μου την ασπάζονται και άλλοι όπως εσύ. Η κρίση στον τύπο είναι παγκόσμια και σε αγορές μεγαθήρια, πόσω μάλλον δε στην Ελλάδα με το περιορισμένο αναγνωστικό κοινό και το ακόμα πιο περιορισμένο κοινό για εξειδικευμένες εκδόσεις. Ο μεγαλύτερος εχθρός του παραδοσιακού τύπου είναι βεβαίως το ίντερνετ και στα χρόνια της κρίσης η διαφήμιση, ή μάλλον η ανυπαρξία διαφήμισης. Θυμάμαι σε κάποια παλιά τεύχη ΠΤΗΣΗΣ, έντυπο με εξειδικευμένο και περιορισμένο κοινό, διαφημίσεις παπούτσια Strike και L.A. Gear, δε συζητάω για διαφημίσεις τσιγάρων...Τώρα τελευταία μόνο στην τελευταία σελίδα διαφήμιζαν ρωσικά ρολόγια Vostok...πώς να επιζήσει ένα έντυπο με μία διαφήμιση; Και βεβαίως τα €6 που κόστιζε το περιοδικό σίγουρα τα σκέφτεται ο άλλος να τα δώσει πλέον. Ο περιπτεράς που πήγαινα κι έπαιρνα την ΠΤΗΣΗ έφερνε 2 τεύχη όλα και όλα, ένα για εμένα και ένα για όποιον τύχαινε και το αγόραζε...

Σελίδα 1 από 7 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τελος ΕποΧης
    από sniper στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 22/06/2004, 14:23
  2. μετατροπη σε super motard,part 1/τροχοι
    από tools στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2004, 13:20
  3. Ξανθιες Τελος.......
    από nimbus στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2004, 20:08
  4. Καλημέρα + Φλώρινα τέλος
    από da_z_bro στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2004, 23:02
  5. Τέλος εποχής!!!
    από DIT στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 06/02/2004, 22:19

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF