Σελίδα 1 από 9 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 121

Θέμα: Αεροψυξη vs Υδροψυξη

  1. #1

    Αεροψυξη vs Υδροψυξη

    Η παρακατω εικονα ειναι ενα βουρτσακι τουαλετας για να καθαριζει ο παλιανθρωπας τα θεματα.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων therm1.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από sonic22; 18/09/2014 στις 11:26.

  2. #2
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    +1 για τα υδροψυκτα που παρεχουν πιο ομιομορφη απαγωγη θερμοτητας και μικροτερο ευρος θερμοκρασιας επιτρεποντας στους κατασκευαστες μικροτερες ανοχες και πιο δυνατα μοτερ!!

  3. #3
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    +1 στα υδρόψυκτα γιατί κρατάνε σταθερή θερμοκρασία και δεν μου τσακίζουν τα λάδια !

  4. #4
    Έτσι τα φτιάχνουν τώρα Το avatar του/της 7Tolis
    Εγγραφή
    26/06/2014
    Μηνύματα
    3.863
    Ωραίο θέμα αυτό. Η διαφορά με το ψυγείο λαδιού είναι;; Ενδιάμεση κατάσταση;

  5. #5
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Καλα ειναι και τα υδροψυκτα μωρε..
    Παντως εγω εν ετει 2014 παλι αεροψυκτο πηρα!
    MADE IN JAPAN 日本製

  6. #6
    θα είχες την καλοσύνη να αναλύσεις κάπου και τον τύπο...?
    ΑΝ το σκέφτομαι σωστά ο τύπος θα πρέπει να καλύπτει, ή να περιλαμβάνει τις διαφορετικές ιδιότητες του κάθε υλικού ώστε όταν αλλάζει το οποιοδήποτε υλικό στο σύστημα (πχ υγρό ψυγείου), να μπορεί να αναπροσαρμοστεί το αποτέλεσμα που εκφράζει τη θερμική αγωγιμότητα, αλλά και τη μεταφορά της θερμότητας στο περιβάλλον...
    επίσης εκεί που λες ότι απαιτούνται 12,4 m2 επιφάνεια ψυγείου μήπως έχεις κάνει λάθος, ή εννοείς την επιφάνεια η οποία περιπτύσσεται μέσα στις ψύκτρες δημιουργώντας τις κυψέλλες του ψυγείου...?

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sonic22 Προβολή μηνύματος
    Δεν ξερω σε πια κατηγορια θα επρεπε να μπει... οπωτε στα τεχνικα γιατι βλεπω οτι ο παλιανθρωπας παρακαθετε.

    Ειναι ενα γνωστο θεμα αντιπαραθεσης αναμεσα σε "μηχανικους" και "γνωστες" για το ποια ειναι τα πλεονεκτηματα και τα μειονεκτηματα της υδροψυξης στους κινητηρες...

    Επιδει ομως αλλο πραγμα να περνεις την γνωση κατευθειαν απο την πηγη και αλλο απο τα συμπερασματα καποιου και επιδει εχω αναλαβει ενα παρεμφερες προτζεκτακι και επιδει ειμαι τετοιος ανθρωπος σας χαριζω τα παρακατω...
    Αν αφησουμε την θεωρητικουρα εξω, τα ουσιαστικα πλεονεκτηματα του υδροψυκτου ειναι:
    1) πιο αποτελεσματικη απομακρυνση θερμοτητας απο την κεφαλη του κινητηρα και
    2) πιο ομοιομορφη κατανομη θερμοκρασιας

    Το (1) εχει ως αποτελεσμα περισσοτερα αλογα και χαμηλοτερη καταναλωση και το (2) μικροτερα ποσοστα διαφορικων διαστολων (δηλαδη πιο ομοιομορφα κατανεμημενα θερμικα φορτια) => μεγαλυτερη αντοχη των μεταλικων μερων, δεν πιτσικαρουν και τα ρεστα....

    Χαουεβερ, τα μη υγροψυκτα εχουν το καλο συνηθειο, αν κατι παει στραβα, να μη κολλανε γιατι ο κυλινδρος διαστελεται αρκετα περισσοτερο απο το πιστονι και εν γενη, ειναι πιο απλες καταστακευες.

    Τα αερο-ελαιοψυκτα, ειναι οπως ειπες, μια ενδιαμεση κατασταση.


    εντιτ....τωρα προσεξα πως εσυ ανοιξες το θεμα και δεν ρωτησες κατι οποτε ειμαι ακυρος
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 7Tolis Προβολή μηνύματος
    Ωραίο θέμα αυτό. Η διαφορά με το ψυγείο λαδιού είναι;; Ενδιάμεση κατάσταση;
    Ωραίο ερώτημα !

  9. #9
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sonic22 Προβολή μηνύματος
    Ως προς το ελαιοψυχτο.

    Δεν υπαρχει διαφορα ως προς τα νουμερα μιας και το ειδος ή η μαζα του ρευστου (δλδ η θερμοχωρητικοτητα του) δεν επειρεαζει τα αποτελεσματα ΑΦΟΥ υποθετουμε οτι το συστημα βρισκετε σε ισορροπια και δεν εχουμε μεταβολες στις μεταδιδομενες ενεργειες. Δλδ θεωρουμε οτι το ρευστο φευγει απο τον κινητηρα προς το ψυγειο με θερμοκρασια 110 [C] και επιστρεφει στους 70 [C].

    Αυτο που μπορουμε να πουμε παντος ειναι οτι το λαδι θελει ΠΟΛΥ περισσοτερη ωρα και για να παραλαβει θερμοτητα (δλδ να ξεσταθει) και για να αποβαλει θερμοτητα (δλδ να κρυωσει).

    Αυτο γινετε φανερο αν κοιταξουμε τις θερμοχωρητικοτητες των δυο υγρων.
    1Kg νερο για να ανεβασει (ή να κατεβασει) 1 [C], μεσα σε χρονο 1 λεπτου πρεπει να παραλαβει (ή να αποβαλει) 70Watt θερμικης ενεργειας.
    1Kg λαδιου για να ανεβασει (ή να κατεβασει) 1 [C], μεσα σε χρονο 1 λεπτου πρεπει να παραλαβει (ή να αποβαλει) 30Watt θερμικης ενεργειας.
    Δλδ 2,32 φορες πιο δύσκολα.

    Αρα αν θελουμε να ισοφαρισουμε τον συντελεστη μεταφορας θερμοτηττας του νερου με αυτον του λαδιου θα χρειαστει ή να αυξησουμε την μαζα του λαδιου (σε σχεση με του νερου) πανω απο 4,6 φορες (μιας και εχουμε προβλημα και στην ληψη και στην αποβολη της θερμοτητας) ή να κυκλοφορησουμε το λαδι 2,32 φορες πιο γρηγορα (σε σχεση με το νερο).

    Και τα δυο ειναι εντελος ασυμφορα για μηχανακια (το ενα λογο βαρους-ογκου και το αλλο λογο μεγεθους αντλιας) αρα καταληγουμε οτι τα ελαιοψυχτα προσπαθουν να κρυωσουν το λαδι και οχι τον κινητηρα. Το οτι ο κινητηρας κατεβαζει λιγο θερμοκρασια μιας και το λαδι αντι να ειναι στου 100 βαθμους ειναι στους 90 ειναι παραπλευρη βοηθεια.
    Για μισο γιατι ή εγω μπερδευομαι ή εσυ τα εγραψες αντιστροφα. Και εξηγουμαι...



    Απο οσο ξερω η θερμοκρασια του λαδιου μεταβαλλεται πολυ πιο ευκολα σε σχεση με αυτη του νερου (για τον ιδιο ογκο και χρονο)


    Ας παρουμε ως δεδομενα οτι μιλαμε για ιδιο ογκο (1 λιτρο) υγρων και για το ιδιο χρονικο διαστημα (1 λεπτο)

    Οπως λες και εσυ, το λαδι χρειαζεται τη μιση περιπου ενεργεια - θερμοτητα (30β.) σε σχεση με το νερο (70β.) για να φτασουν στην ιδια θερμοκρασια
    => το λαδι προσλαμβανει και αποβαλλει θερμοτητα πολυ πιο ευκολα απο οτι το νερο
    => η θερμοκρασια του λαδιου μεταβαλλεται πιο ευκολα για αυτο και χρειαζομαστε ειτε μεγαλυτερη αντλια ειτε περισσοτερο ογκο υγρου αρα και μεγαλυτερο ψυγειο.

    Δεν ειναι ετσι;
    TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
    GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bradipous Προβολή μηνύματος
    Για μισο γιατι ή εγω μπερδευομαι ή εσυ τα εγραψες αντιστροφα. Και εξηγουμαι...



    Απο οσο ξερω η θερμοκρασια του λαδιου μεταβαλλεται πολυ πιο ευκολα σε σχεση με αυτη του νερου (για τον ιδιο ογκο και χρονο)


    Ας παρουμε ως δεδομενα οτι μιλαμε για ιδιο ογκο (1 λιτρο) υγρων και για το ιδιο χρονικο διαστημα (1 λεπτο)

    Οπως λες και εσυ, το λαδι χρειαζεται τη μιση περιπου ενεργεια - θερμοτητα (30β.) σε σχεση με το νερο (70β.) για να φτασουν στην ιδια θερμοκρασια
    => το λαδι προσλαμβανει και αποβαλλει θερμοτητα πολυ πιο ευκολα απο οτι το νερο
    => η θερμοκρασια του λαδιου μεταβαλλεται πιο ευκολα για αυτο και χρειαζομαστε ειτε μεγαλυτερη αντλια ειτε περισσοτερο ογκο υγρου αρα και μεγαλυτερο ψυγειο.

    Δεν ειναι ετσι;
    Ο σονικ δεν εχει ξεκαθαρισει σε ποιο αναγνωστικο κοινο απευθυνεται μου φαινεται. Του προτεινω ειτε να τα ξαναγραψει απλα και λιτα ειτε να παραπεμψει σε καποιο συγγραμμα.
    Στην ερωτηση σου τωρα:
    To Θεμα δεν ειναι ποιου υγρου η θερμοκρασια θα ανεβει πιο γρηγορα, αλλα το ποση θερμοτητα μπορει να απορροφησουν (και να αποβαλλουν) στην μοναδα του χρονου (ωστε μετα να την μεταφερουν εκτος κινητηρα). Οποτε ξανακοιτα την απο πανω παραγραφο με αυτο υπ'οψιν.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Ο σονικ δεν εχει ξεκαθαρισει σε ποιο αναγνωστικο κοινο απευθυνεται μου φαινεται. Του προτεινω ειτε να τα ξαναγραψει απλα και λιτα ειτε να παραπεμψει σε καποιο συγγραμμα.
    Στην ερωτηση σου τωρα:
    To Θεμα δεν ειναι ποιου υγρου η θερμοκρασια θα ανεβει πιο γρηγορα, αλλα το ποση θερμοτητα μπορει να απορροφησουν (και να αποβαλλουν) στην μοναδα του χρονου (ωστε μετα να την μεταφερουν εκτος κινητηρα). Οποτε ξανακοιτα την απο πανω παραγραφο με αυτο υπ'οψιν.
    Ετσι ναι, 1L. νερο θα απορροφησει περισσοτερη θερμοτητα (κρατωντας χαμηλωτερη θερμοκρασια) απο 1L. λαδι στο ιδιο χρονικο διαστημα.
    Αλλα μου φαινεται οτι ο σονικ δε μας το παρουσιαζει απο αυτη τη σκοπια οποτε και παλι το παρακατω μου φαινεται λαθος "το λαδι θελει ΠΟΛΥ περισσοτερη ωρα και για να παραλαβει θερμοτητα [...] Δλδ 2,32 φορες πιο δύσκολα."
    TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
    GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!

  12. #12
    Το λάδι δεν αποβάλλει τη θερμοτητα τόσο γρήγορα, οπότε αν υποθέσουμε οτι μπαίνει στο ψυγείο 110 βαθμούς και βγαίνει 90, αποβάλλει 2καικατι φορές λιγότερη θερμοτητα απο νερό στις ίδιες θερμοκρασίες.

    Θεωρητικά λοιπόν, ενω το λάδι να απορροφησει γρηγορότερα την θερμοτητα, για να ψύξει το ίδιο θέλει 2,3 φορές μεγαλυτερο ψυγείο;

  13. #13
    Αυτό που δεν λαμβανεις υπ' οψη βέβαια είναι η συμβολή του αέρα στα ελαιοψυκτα, δεν υπάρχει υποχρέωση απαγωγής των ίδιων ποσών θερμότητας λόγω της σχεδιασης με ψυκτρες που στα υδροψυκτα λείπουν.

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Λεξη 'ψυκτρα' δεν υπαρχει, ψυγειο ειναι ο ορος
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/11/2012
    Μηνύματα
    5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sonic22 Προβολή μηνύματος
    Οταν το μηχανακι σταματησει η αποδοση πεφτει στα 37[KWatt] (ή 50Ηρ).

    Αυτοσ ο υπολογισμος περιλαμβανει τη φυσικη συναγωγη και την αυξηση της θερμοκρασιας στις ψυκτρες αρα αλλη διαφορα θερμοκρασιας, ή ειναι υποθετοντας ακινητο αερα και θερμοκρασια στις ψυκτρες αυτη που ειχε οταν κινουνταν?

Σελίδα 1 από 9 123456 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. Mercedes vs VW
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2010, 07:40
  3. 300v vs 5100
    από alex14 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2003, 16:07
  4. Castrol vs Bel Ray
    από alexander_g16 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:34
  5. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF