Παιδια θελω τη βοηθεια σας!
Ενα φιλαρακι ψηνεται να αγορασει ενα KLX 650 του '97 που το δινει ενα παιδι εδω στο νησι γιατι το πηρε και εφαγε τα μουτρα του μια φορα και ξενερωσε.
Ζημιες δεν εχει εκτος απο φθαρμενο το ενα πλαστικο απο την πτωση και στραβο λιγο το τιμονι.
Το οδηγησα και απο γκαζι ειναι πιστολι. Εχει και ενα FCR και εξατμισουλα και "αρπαζει" αμεσως.
Εχει ομως καποια θεματα και εκει θελω τη βοηθεια σας.
1ο.
Ποιος ο ρολος αυτης της τρυπουλας που δακρυζει λαδακι στα δεξια του κυλινδρου;; Οσο το δουλευα δεν δακρυσε καθολου παντως. Ειναι κατι φυσιολογικο;; Δεν γνωριζω καθολου περι του συγκεκριμενου μοτερ. Παραθετω φωτο:
2ο. Το μηχανακι ειναι μοταρντ. Εχει κατι ωραιες χρυσες Excel ζαντουλες. Πισω ειναι 4,25 με 150 λαστιχο. Το προβλημα ειναι οτι βρισκει η αλυσιδα πανω στο πλαινο απο το λαστιχο λιγο και το τρωει.
Πως λυνεται αυτο;;
3ο. Μου φανηκε καπως ασταθες στο οδηγημα. Ειχε μια ασαφεια γενικα. Οι αναρτησεις φαινονται οκ. Τα λαστιχα ειναι ψιλοτελειωμενα μεν αλλα η ασφαλτος ηταν καλη και ζεστη. Χωρις χερια στο τιμονι δεν κουνουσε καθολου αλλα δεν ειχε μεγαλη σταθεροτητα γενικα. Ειναι φυσιολογικο αυτο;; Φαση για να καταλαβετε σαν εντουρο. Δεν θυμιζε μοταρντ.
4ο. Το τζιμανι ο πρωην ιδιοκτητης θεωρησε περιτο να φιλτραρεται ο αερας που παει στα καρμυρατερ και αποσυνδεσε το φιλτροκουτι απο την εισαγωγη και αρκεστηκε σε μια σιτα πανω στην εισαγωγη αερα του καρμπυρατερ που δεν κανει ουτε για μυγες ειληκρινα. Εχει πανω του 50.000 χλμ. Δεν νομιζω να γιναν ολα ετσι αλλα οσο να 'ναι δεν ειναι και οτι καλυτερο οσα και να εκανε. Λετε να δημιουργηθηκε κανα σοβαρο θεμα;; Το μοτερ ακουγεται καλα παντως. Βρισκοταν Αθηνα το μηχανακι για θεμα σκονης κλπ.
5ο. Τι αλλο προτεινετε να προσεξει για αυτο το μηχανακι;; Καθε ποτε θελει ρυθμισμα βαλβιδων;; καπελοτα εχει ε;;
Ευχαριστω πολυ παιδια!!
