Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Ανομοιομορφη φθορά τακακιου

  1. #1
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317

    Ανομοιομορφη φθορά τακακιου

    Τρεναρα την αλλαγή των εμπρός τακακιων στο TRANSALP 700,για να έχω φρέσκα με τις τώρα με τις βροχές και το κρύο.
    Και παρατήρησα ότι το τακακι της μεσα πλευράς από την πλευρά πού είναι ο διάτρητος δίσκος- αισθητήρας abs έχει σχεδόν φτάσει στο περτσινι,το έξω τακακι δεν είναι σε καλύτερη κατάσταση, ενώ τα τακάκια τής άλλης πλευράς έχουν ακόμα παστα.
    Ούτως ή άλλως θα τα αλλάξω την Δευτέρα, αλλά είναι φυσιολογικό αυτό?

  2. #2
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Υποθετω ηταν ιδια μαρκα και τυπος και τοποθετημενα ιδια ημερομηνια ε;;
    Προφανως οπως καταλαβαινεις η μια δαγκανα λειτουργει με μικροτερη πιεση αν ισχυουν τα παραπανω. Οποτε ή ειναι φυσιολογικο και ειναι σχεδιασμενο απο τη μανα του να λειτουργει ετσι για καποιο λογο (που δεν μπορω να καταλαβω αλλα δεν ειναι απιθανο) ή υπαρχει θεμα στην αλλη δαγκανα. Η τρομπα ειναι μια οποτε το θεμα θα ειναι κατω.
    Ο αισθητητρας του ABS δεν παιζει καποιο ρολο. Αυτο που κανει ειναι να βλεπει αν κινειται ο τροχος.
    Φρενομετρο για να δεις αν εχει τη προβλεπομενη αποδοση το μπροστα.
    Δεν ειχα ποτε και μηχανακι με δυο δισκους μπροστα (ποσο μαλλον με ABS ) οποτε δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο ουτε εχω εμπειρια στο αν συμβαινει γενικοτερα.
    Παντως δεν θα απεκλεια να ειναι φυσιολογικο να ειναι πιο φθαρμενα απο τη μια μερια.
    MADE IN JAPAN 日本製

  3. #3
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παντως απο ενα προχειρο διαβασμα που εκανα τωρα εμαθα οτι με το cbs δεν ενεργοποιουνται μαζι ολα τα εμβολα στις δαγκανες ουτε στα μπροστα ουτε στα πισω φρενα.
    Ας πουμε στο VFR 800 ενεργοποιουνται αρχικα 5 και οχι και οι εξι. Γενικοτερα απ'οσο καταλαβα το συστημα αντιλαμβανεται αναλογα την πιεση και την ταχυτητα ποσο πρεπει να φρεναρει και ποια εμβολα να χρησιμοποιησει.
    Οποτε, εφοσον λογικα δεν τα τσαρουχωνεις ολη την ωρα, ωστε να τις εμπλεκει ολες, λογικο να υπαρχει ανομοιομορφη φθορα στα τακακια.
    Honda-nissin διαστημικη τεχνολογια!!
    MADE IN JAPAN 日本製

  4. #4
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Τακάκια ίδια μάρκα, ίδια ημέρα τοποθέτησης. Μπορεί να παίζει ρόλο το πώς το οδηγάω?
    Έντονα φρένα τελευταία στιγμή και φουλ Γκάζι.
    Και στις στροφές τσίμπημα τού πίσω για να μείνω σε τροχιά.
    Πάντα μέχρι πριν λίγο καιρό έμπαιναν μαμά τακάκια, τα εμπρός σε αναλογία με πίσω ήταν 1,5/1-2/1
    Πέρυσι τέτοιο καιρό έβαλα μεταχειρα πίσω της nissin γιατί δεν παίζανε κονδύλια.ενα χρόνο μετά αντέχουν ακόμα.
    Παίζει σενάριο τα εμβολα της εμπρός δεξιάς ( όπως κάθομαι πανω) να μην λειτουργούν το ίδιο ?
    Να κάνω λύσιμο καθάρισμα?
    Μήπως παίζει να μην μπήκαν σωστά?
    Μου έδωσαν σετ για μπρος - πίσω της newfren,τα δοκίμασε κανείς ?
    Μήπως να βάλω κάτι παλιά nissin μπροστά εκεί πού έχω θέμα, και να αφήσω τα καινούρια για αργότερα γιατί δεν ξέρω αν και πότε θα ξαναβγεί κονδύλι η να βάλω απευθείας τα καινούρια εμπρός αφού πίσω αντέχει για πολυυυ ακόμα και αν τα λιώσω και δεν υπάρχει κονδύλι,τοτε να βάλω τα παλιά?

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Τακάκια ίδια μάρκα, ίδια ημέρα τοποθέτησης. Μπορεί να παίζει ρόλο το πώς το οδηγάω?
    Έντονα φρένα τελευταία στιγμή και φουλ Γκάζι.
    Και στις στροφές τσίμπημα τού πίσω για να μείνω σε τροχιά.
    Πάντα μέχρι πριν λίγο καιρό έμπαιναν μαμά τακάκια, τα εμπρός σε αναλογία με πίσω ήταν 1,5/1-2/1
    Πέρυσι τέτοιο καιρό έβαλα μεταχειρα πίσω της nissin γιατί δεν παίζανε κονδύλια.ενα χρόνο μετά αντέχουν ακόμα.
    Παίζει σενάριο τα εμβολα της εμπρός δεξιάς ( όπως κάθομαι πανω) να μην λειτουργούν το ίδιο ?
    Να κάνω λύσιμο καθάρισμα?
    Μήπως παίζει να μην μπήκαν σωστά?
    Μου έδωσαν σετ για μπρος - πίσω της newfren,τα δοκίμασε κανείς ?
    Μήπως να βάλω κάτι παλιά nissin μπροστά εκεί πού έχω θέμα, και να αφήσω τα καινούρια για αργότερα γιατί δεν ξέρω αν και πότε θα ξαναβγεί κονδύλι η να βάλω απευθείας τα καινούρια εμπρός αφού πίσω αντέχει για πολυυυ ακόμα και αν τα λιώσω και δεν υπάρχει κονδύλι,τοτε να βάλω τα παλιά?
    Μην τρελαίνεσαι ρε

    Έχεις γεφυρωμένα φρένα στο μπροστινό ;

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    περα απο το γεφυρωμα που λεει κι ο ακης δεν κοιτας και τα τσιμουχακια του εμβολου;

  7. #7
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Ναι ρε Άκη το τελευταίο ΤΑ 700 είναι,πρωτη φορά μου το παρουσιάζει αυτό

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Ναι ρε Άκη το τελευταίο ΤΑ 700 είναι,πρωτη φορά μου το παρουσιάζει αυτό
    ρε αν τα τρώει μονόπαντα -εννοώ ξεχωριστά τα τακάκια μέσα στη δαγκάνα - με μεγάλη διαφορά έχεις θέμα ,
    αν τα τρώει μόνο από τη μία δαγκάνα ναι έχεις θέμα αλλά μην σαλτάρεις αν είναι μικρή η διαφορά

    αλλά το έχω δει πολλές φορές σε μηχανές που έχουν γεφυρωμένα φρένα να τρώει από την πλευρά που ξεκινάει ο κατανεμητής τα τακάκια (όχι όμως με τρομακτική διαφορά) να είναι περισσότερο φαγωμένα

    σε πελάτη με Gsxr που το φρένο το έλιωνε απότομα του τα έτρωγε έτσι αλλά η διαφορά επαναλαμβάνω δεν ήταν μεγάλη - και τα 2 ζευγάρια τακάκια εμπρός ήταν για αλλαγή , απλά η αριστερή δαγκάνα είχε λίγο ψωμί περισσότερο

    του το εξήγησα και βάλαμε υψηλής που ξεκινάνε 2 γραμμές από την τρόμπα φρένου και στην επόμενη αλλαγή που κάναμε η φθορά ήταν ίδια

  9. #9
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Αν ήταν Ι. Χ οκέι, ήξερα τι να κάνω και πώς να το ψάξω,η διαφορά στην φθορά αν και δεν είναι τεράστια, είναι αισθητή

  10. #10
    μελος Το avatar του/της mikepap
    Εγγραφή
    02/02/2013
    Μηνύματα
    22
    το 700 εχει συνδιασμενα φρενα;
    αν δειτε αντρα σε μπαλκονι,να ποτιζει γλαστρες,προφανως τα φυτα καπνιζονται.

  11. #11
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Ναι

  12. #12
    μελος Το avatar του/της mikepap
    Εγγραφή
    02/02/2013
    Μηνύματα
    22
    αν η συνδιασμενη πεδιση ενεργει στην μια δαγκανα εμπρος πατοντας το πισω φρενο.[οπως ακριβως στο δικο μου cbf1000].και μονο στο κεντρικο κυλινδρακι εμπρος σιγουρα τρωει οπως και στο δικο μου απο δεξια εμπρος το ενα τακακι λιγο παραπανω.δεν ξερω αν βοηθησα.χαιρετισμους.mike
    αν δειτε αντρα σε μπαλκονι,να ποτιζει γλαστρες,προφανως τα φυτα καπνιζονται.

  13. #13
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Αύριο πού θα τα βγάλω θα ανεβάσω και φώτο

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.262
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Ας πουμε στο VFR 800 ενεργοποιουνται αρχικα 5 και οχι και οι εξι.
    Στο vfr 800 vtec (cbs - abs), οσον αφορα τα μαμα τακακια, ειναι αλλος κωδικος για την αριστερη μπροστινη δαγκανα και αλλος κωδικος για την δεξια μπροστινη δαγκανα (αλλη πάστα).
    Πιθανοτατα ισχυει και για αλλα honda αυτο.
    Σε aftermarket τακακι ομως δεν νομιζω να υπαρχουν 2 κωδικοι (ενας για καθε δαγκανα) οπότε μπαινουν τα ιδια ζευγαρια τακακια και στη δεξια και στην αριστερη δαγκανα.
    Αυτο ισως δικαιολογει το ανομοιομορφο φαγωμα μεταξυ των ζευγαριων.

  15. #15
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Αύριο πού θα τα βγάλω θα το τσεκάρω, γιατί είναι το πρώτο σετ πού μού παρουσιάζει κάτι τέτοιο, αναφέρθηκα σε άλλο θέμα για πίσω τακάκια νισσιν, τα οποία άλλον κωδικό είχαν αύτα με χάλκινη επένδυση και επένδυση ανάμεσα - λευκό υλικό σαν ύφασμα, μάλλον περμανιτης- και άλλο κωδικό τα σκέτα.
    Με ενίσχυσες κάτι υποψίες πού είχα για το σέρβις που μου κάνουν και τι χρεώνουν

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ανομοιογενή φθορά στην αλυσίδα
    από chr1s_86 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2009, 10:15
  2. Ανομοιόμορφη προφόρτιση, μπροστινού συστήματος.
    από lamoun στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 23/06/2008, 00:13
  3. Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 09/05/2008, 12:15
  4. φθορά κράνους
    από arisp στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 02/04/2006, 22:21
  5. Spidi (στη φθορά εννοούν;)
    από pksv στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 22/02/2006, 16:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF