Kalispera, exo ena papi crypton x kai exo ena thema me tis taxitites.
Otan pao na anevaso i na katevaso taxitita antoistixa an den doso
ligo gkazi den patetie o levies... auto mou to kanei ton teleuteo kairo.
Kserei kaneis ti mporei na simvainei?
Kalispera, exo ena papi crypton x kai exo ena thema me tis taxitites.
Otan pao na anevaso i na katevaso taxitita antoistixa an den doso
ligo gkazi den patetie o levies... auto mou to kanei ton teleuteo kairo.
Kserei kaneis ti mporei na simvainei?
Πόσα χλμ έχεις?? άλλαξες δίσκους τελευταία?? έχεις ποτέ ρυθμίσει συμπλέκτη???
Απάντησε στις παραπάνω και ίσως είναι απλό πχ ρύθμισμα συμπλέκτη αυτό που χρειάζεσαι.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
exo 21000 xiliometra kai den exo alaksei pote disko kai oute rithmisi simplekti tpt
Αν ξέρεις να το κάνεις μόνος σου, προσπάθησε να ρυθμίσεις, αν δεν παίρνει ρύθμιση πάει να πει ότι πας για δισκάκια
Βάζω εδώ τη δική μου ερώτηση, για να μην ανοίξω νέο θέμα αλλά κ πιθανόν να αφορά κ τον apostolis 22. Έχω το dy 125 rs από καινούριο (τώρα έχει 6000 χλμ) και του βάζω λάδια μοτουλ 5100 15-50. Καταρχήν ποτέ δεν πατηνάρει. Παρατηρώ όμως, όταν είναι κρύο, οι αλλαγές ταχυτήτων είναι βούτυρο εκτός από 3η σε 4η που θέλει λίγο γκαζάκι. Όταν είναι ζεστό οι αλλαγές γίνονται στο παραλίγο καρφωτές. Σκέφτομαι να πειραματιστώ με άλλη μάρκα λαδιού και ίσως και ιξώδους 20-50 για πιό ομαλες αλλαγές ταχυτήτων. Τί προτείνετε? (αν κ σαν τις αλλαγες του στρογγυλοφάναρου ξέρω, δεν θα γίνουνε ποτέ)
Το 15-50 από το 20-50 έχουν διαφορά στο κρύο (πρωτο νούμερο πριν το W)
Σε κανονικές θερμοκρασίες λειτουργουν και τα 2 σαν 50άρια...
Αν νομίζεις ότι το πρόβλήμα έγκειται στο "χαμηλό" ιξώδες, δοκίμασε 20W60 (αλλά δεν θα στο συνιστούσα γιατί και ακριβό είναι και πιθανόν να "ζορίσει" το μοτερ..)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
παιξε λιγο με το ρεγουλατορο της καμπανας μηπως χρειζεται λιγο μαζεμα