Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ

  1. #1

    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ

    Καλη χρονια να εχουμε και παντα να ειμαστε ορθιοι ειμαι σε αναζητηση μηχανης απο 600cc αναμεσα σε naked και motard και δεν ξερω τι να διαλεξω καμια ιδεα ??? οι καθημερινες μετακινησεις ειναι 30 εως 50 χλμ
    Ευχαριστω
    ζησε το ονειρο

  2. #2
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Husaberg FS 650, Maico 700 2Τ ATK intimidator. Οπως μαθαμε απο προσφατα θρεντ ειναι ιδανικα για καθημερινο commuting.

    Πες και το budget για να βοηθησεις λιγο. Αλλιως οι επιλογες ειναι απειρες.
    MADE IN JAPAN 日本製

  3. #3
    εως 2500 πιστευω ειναι καλα
    ζησε το ονειρο

  4. #4
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Τωρα αναμεσα σε naked και motard το θεμα ειναι τι συμβιβασμο εισαι διατεθειμενος να κανεις.
    Δηλαδη, με ενα motard θα εισαι πολυ πιο ευκινητος μεσα στην πολη, θα καις λιγοτερο καυσιμο και θα σου δινεται η ευκαιρια για περισσοτερη διασκεδαση και "καγκουριες" με ευκολια μεσα στο αστικο περιβαλλον. Θα χωνεσαι παντου, θα καβαλας πεζοδρομια κλπ κλπ.
    Ομως απο την αλλη αν θελησεις να κανεις ταξιδι θα εισαι περιορισμενος απο τον ενα κυλινδρο και τη χαμηλη μεση ωριαια που αναγκαστικα θα εχεις.

    Απο την αλλη με ενα naked θα εισαι περισσοτερο περιορισμενος και "δυσκινητος" στην πολη, θα καις περισσοτερη βενζινη αλλα θα μπορεις να 200αριζεις ανα πασα στιγμη και θα μπορεις να κανεις ταξιδια ακομα και μακρινα, ταχυτατα και σταθερα αρκει να βαλεις και μια ζελατινα.

    Επισης τα motard πατανε χωμα ευκολα κατι που δεν μπορεις να κανεις με το naked (μπορεις αλλα με 20 χλμ/ωρα σε τελειως φλατ χωματοδρομους).

    Οποτε πρεπει να καθορισεις τι χρηση θα του κανεις και ποιες ακριβως θα ειναι οι αναγκες σου. Αν ειναι μονο για το πηγαινε-ελα στη δουλεια, απο μενα motard με κλειστα ματια.

    Εγω απο motard πολιτικα θα επελεγα το xt660x ή το pegaso strada ή (αν δεν κολλουσα μονιμως σε κινηση να "αναβει" και να καει λαδια) το fmx (αλλα με αλλες εξατμισεις+φιλτρο ή με το κιτ του ΣαΚαρακη).
    Απο naked το Hornet γιατι ετσι να'ουμ!
    (αν και fazer θα παρω μαλλον αλλα το feringατο λογω ανεσης )
    MADE IN JAPAN 日本製

  5. #5
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Μπορεί και κάτι στην μέση.
    Δηλαδή ούτε ακραίο μοταρντ ούτε τελείως γυμνό.
    1) dominator
    2 ) XTx660
    3)KLE
    4)Aprilia pegaso raid
    Η σειρά τυχαία

  6. #6
    Με 2.5 Κ και αυτά που θες ... ΧΤΧ 660 δαγκωτό.

  7. #7
    Αμετανόητος Κριός... Το avatar του/της Manalishi
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/09/2008
    Μηνύματα
    1.198
    TDM 2002-2004
    I’ve got the bike every middle-aged dude dreams of!!

  8. #8
    ανεβαίνεικατηγορια με το τδμ . στα 600 θελει κάτι

  9. #9
    Αμετανόητος Κριός... Το avatar του/της Manalishi
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/09/2008
    Μηνύματα
    1.198
    ααα...οκ... γιατί γράφει
    αναζητηση μηχανης απο 600cc
    Αν και το TDM σαν 600άρι καίει, μη σου πώ και λιγότερο, γιατί δεν ξέρω πόσο καίνε τα 600άρια....
    I’ve got the bike every middle-aged dude dreams of!!

  10. #10
    κοιτα με 2500 βρηκα και μοντελα 2008 εχει μεγαλη ποικηλια απο μηχανες γι αυτο και κολησα και δεν ξερω
    ζησε το ονειρο

  11. #11
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Τι μηχανακια δηλαδη;;
    MADE IN JAPAN 日本製

  12. #12
    Ενα ωραιο 4Κ και τελος. Στην αναγκη ενα er6, παρα το ανευρο/ξενερωτο μοτερ. Τα ον οφ δεν εχουν φρενα, η δε απλωτη θεση οδηγησης σε τοσο μικρη διαδρομη δεν κανει διαφορα. Μονοκυλινδρα και αηδιες (χρονια τα λεω, τωρα τα ζω κιολας)... Λες και θα παει για βραβειο με το σουπερμοτο, ας χασει και ενα λεπτο στα 50 χιλιομετρα, σιγα τα ωα. Στη διηθηση οι διαφορες ειναι θεμα οδηγου καθαρα, στην ανεση μετακινησης ομως η υπεροχη του 4Κ ειναι χαωδης. Και καταναλωση, καθαρα θεμα χερΓιου, δεν υπερεχει το μονοκυλινδρο. Συν το οτι ολα αυτα που προτεινατε φωτιζουν το δρομο με λυχναρι, οχι με τα ωραια φωτα ενος fazer, cbf κλπ.

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    με κανα 500ρικο πανω, hornet 900 (τι tdm και μ@λ@κιες)
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    Ιπτάμενο Μέλος Το avatar του/της Kepler Fun
    Εγγραφή
    11/06/2009
    Μηνύματα
    189
    Το θέμα που έθεσες το σκέφτομαι από τότε που καβαλάω μηχανάκι και πραγματικά προσπαθώ να καταλήξω ποια ήταν η καλλίτερη επιλογή που έκανα έως σήμερα για την καθημερινότητά μου.

    Απόψεις θα ακούσεις πολλές και διάφορες (απόλυτα λογικό). Η δική μου άποψη αν θέλεις είναι ότι η μηχανή καθημερινής χρήσης είναι εργαλείο και πρέπει να είναι :
    • Παντός καιρού που σημαίνει προστασία αναβάτη και κυρίως ασφάλεια (ABS, κλπ)
    • Άνετη για δύο άτομα και με χώρους
    • Ευκολοδήγητη και ικανή να ανταποκριθεί στο σύνολο των συνθηκών της πόλης (κίνηση, ανοιχτός δρόμος κλπ.) χειμώνα καλοκαίρι.

    ΟΙ αποστάσεις που γράφεις καλύπτονται εύκολα από όλα τα μηχανάκια με πρώτα από όλα τα παπιά. Το θέμα είναι τι εκπτώσεις κάνεις στα παραπάνω εις βάρος του εαυτού σου.

    Εγώ μετά από αρκετά χρόνια ταλαιπωρίας με διάφορες μηχανές παρατήρησα ότι στο εξωτερικό χρησιμοποιούνται καθημερινά μεγάλες μοτοσικλέτες τουρισμού από πολύ κόσμο κάθε κατηγορίας. Το έχω εφαρμόσει τα τελευταία χρόνια και νομίζω ότι είναι η καλλίτερη επιλογή μου.

    Εντελώς όμως έξω από την λογική και τα χρήματα που υπολογίζεις.

    Καλή Χρονιά σε όλους.
    'Η ανάγκη είναι η μητέρα της δημιουργίας'

  15. #15
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kepler Fun Προβολή μηνύματος
    Το θέμα που έθεσες το σκέφτομαι από τότε που καβαλάω μηχανάκι και πραγματικά προσπαθώ να καταλήξω ποια ήταν η καλλίτερη επιλογή που έκανα έως σήμερα για την καθημερινότητά μου.

    Απόψεις θα ακούσεις πολλές και διάφορες (απόλυτα λογικό). Η δική μου άποψη αν θέλεις είναι ότι η μηχανή καθημερινής χρήσης είναι εργαλείο και πρέπει να είναι :
    • Παντός καιρού που σημαίνει προστασία αναβάτη και κυρίως ασφάλεια (ABS, κλπ)
    • Άνετη για δύο άτομα και με χώρους
    • Ευκολοδήγητη και ικανή να ανταποκριθεί στο σύνολο των συνθηκών της πόλης (κίνηση, ανοιχτός δρόμος κλπ.) χειμώνα καλοκαίρι.

    ΟΙ αποστάσεις που γράφεις καλύπτονται εύκολα από όλα τα μηχανάκια με πρώτα από όλα τα παπιά. Το θέμα είναι τι εκπτώσεις κάνεις στα παραπάνω εις βάρος του εαυτού σου.

    Εγώ μετά από αρκετά χρόνια ταλαιπωρίας με διάφορες μηχανές παρατήρησα ότι στο εξωτερικό χρησιμοποιούνται καθημερινά μεγάλες μοτοσικλέτες τουρισμού από πολύ κόσμο κάθε κατηγορίας. Το έχω εφαρμόσει τα τελευταία χρόνια και νομίζω ότι είναι η καλλίτερη επιλογή μου.

    Εντελώς όμως έξω από την λογική και τα χρήματα που υπολογίζεις.

    Καλή Χρονιά σε όλους.
    Ολα αυτα για να του πεις να παρει V-strom?

    Καλη χρονια
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF