Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Cbf 600 Ελευθερα καρμπ

  1. #1

    Cbf 600 Ελευθερα καρμπ

    Καλησπέρα..

    Τι χρειάζεται να κάνω για να βγάλω τον παπά και να έχω ελευθερα τα καρμπ ή τουλαχιστον ένα φιλτρο στο κάθε καρμπ?? Βλέπω τα παλία που τα είχαν μόνο με χωάνες και ζηλεύω...

    Εντω μετάξυ στο τσακ πριν κλείσουν το paypal προλαβα και παρήγγειλα την έξατμιση mivv..

  2. #2
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vangkaret Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα..

    Τι χρειάζεται να κάνω για να βγάλω τον παπά και να έχω ελευθερα τα καρμπ ή τουλαχιστον ένα φιλτρο στο κάθε καρμπ?? Βλέπω τα παλία που τα είχαν μόνο με χωάνες και ζηλεύω...

    Εντω μετάξυ στο τσακ πριν κλείσουν το paypal προλαβα και παρήγγειλα την έξατμιση mivv..
    To τουλαχιστον μου αρεσε..
    MADE IN JAPAN 日本製

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    τουλαχιστον......... ρυθμιση σε δυναμομετρο

  4. #4
    Δηλάδη η ρύθμιση δεν γίνεται "τουλάχιστον" ;-) με τα μανόμετρα?

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Dant3
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    855
    Με τα μανομετρα ρυθμιζεις συγχρονισμο.
    Με το δυναμομετρο μιγματα.
    Καμια σχεση.

  6. #6
    αποχαιρετα το δουλεμα χαμηλα.
    πες καλημερα και καλες δουλειες στους "μαστορες" που θα κληθουν να το ρυθμισουν. και δεν θα ξανακυκλοφορησεις στη βροχη...

    καλοφορετα παντως.

  7. #7
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Γιατι θες ντε και καλα να χαλασεις ενα υπεροχο μηχανακι και να σκασεις ενα καρο λεφτα χωρις να δεις ΠΟΤΕ αποτελεσμα! Παρε ενα μπολντορ μεταχειρω και βγαλε οσα γουστα θες! Παρτο φτηνα και μολις σπασει πουλα το για σκραπ!!!! Ασε το cbf στην ησυχια του!

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Γιατι θες ντε και καλα να χαλασεις ενα υπεροχο μηχανακι και να σκασεις ενα καρο λεφτα χωρις να δεις ΠΟΤΕ αποτελεσμα! Παρε ενα μπολντορ μεταχειρω και βγαλε οσα γουστα θες! Παρτο φτηνα και μολις σπασει πουλα το για σκραπ!!!! Ασε το cbf στην ησυχια του!
    Το Bol d Or αγαπητές δεν σπάει.
    Το CBF θα εχει παει στην ανακύκλωση και το Bol d Or θα συνεχίζει ακόμα.

    Αλλο το ενα κι αλλο το άλλο.

    Παντως φιλτροχονες στο CBF εμένα σαν ανέκδοτο μου ακούγεται. Και το λέω εγω που έχω φιλτροχοάνες σε μηχανακι και ξερω και τι χρειάζεται γοα να δουλέψει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Το Bol d Or αγαπητές δεν σπάει.
    Το CBF θα εχει παει στην ανακύκλωση και το Bol d Or θα συνεχίζει ακόμα.
    Αμα το πλακωνει με τις χοανες νυχτα μερα, σερβις ποτέ, σκονες και λοιπα αρκουδια μεσα στα καρμπ και στα κυλινδρα, νομιζω θα αναθεωρησει και το μπολντορ.........

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Αμα το πλακωνει με τις χοανες νυχτα μερα, σερβις ποτέ, σκονες και λοιπα αρκουδια μεσα στα καρμπ και στα κυλινδρα, νομιζω θα αναθεωρησει και το μπολντορ.........
    Aμα το πλακώνει το Bol D Or δεν προλάβει να παθει τίποτα το Bol d Or, αλλά ο οδηγός θα τσακιστεί σχετικά γρήγορα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Aμα το πλακώνει το Bol D Or δεν προλάβει να παθει τίποτα το Bol d Or, αλλά ο οδηγός θα τσακιστεί σχετικά γρήγορα.
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

  12. #12
    Εντάξει η αλήθεια είναι οτί αυτό με τα νερά δεν το σκέφτηκα αν και προφανες.. Επίσης η αλήθεια είναι ότι είμαι rookie με της μηχανές.. ούτε παπι δεν είχα πριν το cbf.. αλλά πιστευα ότι όλες οι μηχανες μπορούν να δώσουν παραπάνω ποσο μάλλον το cbf που είναι ήπιο.. γι αυτο το ψάχνομαι και ρωτάω.. Τέλος γιατί κανείς μα κανείς δεν έχει πειράξει ένα μα κάνεις... τα καρμπυρατερ πάντως από ότι καταλαβαίνω δεν είναι παιχνιδάκι για να δουλέψουν σωστά και αν δεν έχεις ανοίξει μερικά δεν φτίαχνεις ομελέτα...

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vangkaret Προβολή μηνύματος
    Εντάξει η αλήθεια είναι οτί αυτό με τα νερά δεν το σκέφτηκα αν και προφανες.. Επίσης η αλήθεια είναι ότι είμαι rookie με της μηχανές.. ούτε παπι δεν είχα πριν το cbf.. αλλά πιστευα ότι όλες οι μηχανες μπορούν να δώσουν παραπάνω ποσο μάλλον το cbf που είναι ήπιο.. γι αυτο το ψάχνομαι και ρωτάω.. Τέλος γιατί κανείς μα κανείς δεν έχει πειράξει ένα μα κάνεις... τα καρμπυρατερ πάντως από ότι καταλαβαίνω δεν είναι παιχνιδάκι για να δουλέψουν σωστά και αν δεν έχεις ανοίξει μερικά δεν φτίαχνεις ομελέτα...
    Δεν το πειράζει κανείς γιατί δεν ειναι μηχανακι για να το πειράζεις.
    Αν ήθελες πιο γρήγορο 600 δεν θα επαιρνες CBF. To βασικό χαρακτηριστικό του κινητήρα του CBF ειναι ροπή απο χαμηλά, κι ετσι δεν εχει πολύ δύναμη ψηλά.
    Αυτό δεν αλλάζει με ένα φίλτρο αέρα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    To CBF ειναι ενα φιλικο αξιοπιστο εργαλειο για commuting και ταξιδακια.
    Δεν ειναι μηχανακι για χωανες, πειραγματα κλπ. Θα χασεις πολλα και θα σου φυγουν και λεφτα χωρις να κερδισεις κατι ουσιαστικο.
    Και συν τοις αλλοις δεν θα μπορεις να το πουλησεις ευκολα και θα χασεις και τα λεφτα που θα του ειχες ακουμπησει.

    Αν δεν σε καλυπτει παρε κατι πιο σπορ. Μη χαλασεις αυτο.
    Η μονη βελτιωση που θα προτεινα (αν τρωγεσαι να κανεις κατι) θα ηταν στις αναρτησεις. Βελτιωνοντας το στησιμο του θα το κανεις πολυ πιο σβελτο στα χερια σου απο οποιαδηποτε παρεμβαση στο μοτερ.
    MADE IN JAPAN 日本製

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Νταξ ρε λαλακες...

    Τον ψησατε να μην πειραξει τα καρμπυρατερ...

    Να δω τι θα κανουμε τώρα...???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. V-Storm 650 vs Cbf 600s
    από tzo80 στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 18/09/2014, 21:58
  2. CBF 600 Service Manual
    από quirky9 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2007, 13:56
  3. Τα πρώτα 3500 χλμ με το CBF-600...
    από Zan_Prizol στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2005, 18:04
  4. Honda CBF-600S. Γνώμες;
    από Papasouzas στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 29/11/2004, 22:32
  5. cbf 600 04
    από wild_cat/anima στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2004, 11:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF