Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 54

Θέμα: Προς.....CB900F

  1. #1
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438

    Προς.....CB900F

    Εδώ και καιρό με έχει πίασει "φαγούρα" να αλλάξω μηχανάκι..... Έχω στην κατοχή μου ένα XT660R το οποίο δεν με έχει απογοητεύσει ποτέΣ και με καλύπτει απόλυτα στην χρήση που του κάνω..... αλλά μάλλον το ψιλοβαρέθηκα Σκεφτόμουν να αλλάξω κατηγορία και να πάω σε γυμνο στρητ, δοκίμασα ένα cb600 honet αλλά δεν ενθουσιάστηκα ιδιαίτερα, βέβαια δεν ανέβηκαν πολύ ψηλά οι στροφές...Δοκίμασα ένα CB900 Hornet και....ξετρελάθηκα!! Γεμάτο παντού, ροπάτο και κούκλα!!! Ακόμα όμως δεν το έχω αποφασίσει 100%. Θα ήθελα την γνώμη σας εδώ, αναφορικά με την διαφορά στην χρήση - κόστη κλπ που θα συναντήσω σε σχέση με το ΧΤακι μου, καθημερινή χρήση, ταξιδάκι, βόλτα κλπ...ξέρω ότι το ερώτημα ίσως να ακούγεται λίγο περίεργο αλλά δεν είχα ποτέ μου άλλο στρητ μηχανάκι. Για πείτε οι γνώστες......

  2. #2
    The Cortexiphan Junkie Το avatar του/της manhunter
    Εγγραφή
    28/03/2008
    Μηνύματα
    1.586
    Το μηχανάκι είναι άριστο, αλλά με λίγο ακριβότερη συντήρηση. Θα το ευχαριστηθείς. Για λεπτομέρειες, φώναξε τον Sapila!!

  3. #3
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Θα σου πει ο Σαπίλας αναλυτικά.

    Αλλά με λίγα λόγια, αν δεν έχεις πρόβλημα να το παντρευτείς, απλά καλορίζικο και χατήρι δε θα σου χαλάσει ποτέ και σε τίποτα

  4. #4
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παρτο και δεν θα το μετανιωσεις!!!!!!!!!

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Aν σου άρεσε να το πάρεις! Είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα κι ακόμα καλύτερη για τα λεφτά που πουλιέται, ειναι αντιεμπορική και σπανια.
    Απο κόστος σε σχέση με το ΧΤ σίγουρα εχει μεγαλύτερο, αλλα πόσο δεν ξερω μια κι εχω χρόνια να κυκλοφορήσω καθημερινά με μονοκύλινδρο.

    Δες εδω για ανάλυση της μοτο.
    http://www.moto.gr/forums/showthread...ght=hornet+900

    εδω για να κουφαθείς λίγο...
    http://www.moto.gr/forums/showthread...ght=hornet+900

    εδω το δικό μου στο δυναμόμετρο
    http://www.moto.gr/forums/showthread...ght=hornet+900

    εδω οταν το χαλβάδιαζε ο zephyr αλλά δεν το πήρε τελικά
    http://www.moto.gr/forums/showthread...ght=hornet+900

    Οτι αλλο θέλεις πες μου.
    Ενα αμορτισέρ πίσω το χρειάζεται αν εχεις απαιτήσεις, τίποτα αλλο. Δεν έχει μοχλικό και το μαμα αμορτισέρ ειναι φτηνιάρικο και κοπανάει.
    Το δικό μου το πήρα καινούριο το 2005 και τώρα έχει 75000 χλμ. Μου εχει χαλάσει η βαλβίδα stop παλιότερα και τωρα θέλει βαλβιδα νεκρας..
    Και τα δύο λόγω οδήγησης σε πάρα πολύ νερό όπως στην πρόσφατη βόλτα του moto που έβρεξε λίγο παραπάνω στην επιστροφή...
    Εχει κάψει και 1 λάμπα εμπρός και 3 πίσω, κι εχω επισκευασει το μπουτον της μιζας στο τιμόνι, αυτα είναι όλα απο επισκευές.
    Εχω αμορτισερ Ohlins πίσω, αλλάζει το μηχανακι, εχω κι εξατμίσεις Leo Vince, αλλάζουν τον ήχο κι ελαφραίνει, και σωληνάκια υψηλής μπρος πίσω.

    Παλιά το πήγαινα και σε trackday. Φωτό Σέρρες 2010.




    edit: Προτίμησε να ειναι του 2004-2005, με τις ρυθμίσεις στο πηρούνι.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Hornet_Serres_2010.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 16/07/2015 στις 19:15.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Παρτο και δεν θα το μετανιωσεις!!!!!!!!!
    Σαπιλα σε λενε φιλε;
    πουτσ@@@@@@@@@

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GiorgosLa
    Εγγραφή
    05/02/2015
    Μηνύματα
    776
    Πάντως αν έκανες χωμάτινες διαδρομές, θα σου λείψουν.

  8. #8
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Σαπιλα σε λενε φιλε;
    Οχι...... μπιλια!!!! Χαχαχαχαχα

  9. #9
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Πόσο περίπου κατανάλωση βλέπεις Άρη? Επίσης τι κόστη σε ασφάλεια, τέλη έχει?
    Για καθημερινή μετακίνηση κάνει όμως? ή μετά θα ψάχνομαι για πάπιο??

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GiorgosLa Προβολή μηνύματος
    Πάντως αν έκανες χωμάτινες διαδρομές, θα σου λείψουν.
    Αυτό είναι ένα πρόβλημα........Το πολύ πολύ να το γυρίσω στο mountain bike!!!

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Desperado Προβολή μηνύματος
    Πόσο περίπου κατανάλωση βλέπεις Άρη? Επίσης τι κόστη σε ασφάλεια, τέλη έχει?
    Για καθημερινή μετακίνηση κάνει όμως? ή μετά θα ψάχνομαι για πάπιο??



    Αυτό είναι ένα πρόβλημα........
    Κατανάλωση στην πόλη γύρω στα 7,5 λιτρα στα 100 χλμ, εξω πιο λίγο αλλά ανάλογα και πόσο το ανοίγεις φυσικά.
    Με γεματο τεπόζιτο και 180+ χλμ σταθερά σε ανοιχτό δρόμο βγαζει 180-200 χλμ μεχρι να αναψει λαμπακι.
    Ασφαλεια 177 το χρονο, τελη 120 Ευρω.

    Εγώ το καβαλάω κάθε μερα, αλλες φορές κοντά αλλες μακριά. Καταλαβαίνω οτι ειναι λίγο υπερβολή για καθε μέρα, αλλά εμένα με βολεύει και δεν το αλλάζω με τίποτα.
    Βέβαια δεν ειναι παπί, ούτε ΧΤ, είναι 900 4κύλινδρο με 9μιση κιλα ροπή στις 6500.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Κατανάλωση στην πόλη γύρω στα 7,5 λιτρα στα 100 χλμ, εξω πιο λίγο αλλά ανάλογα και πόσο το ανοίγεις φυσικά.
    Το "μαστιγώνεις" το γκάζι του λίγο ή πας χαλαρά? Μάλλον για μαστίγιο σε βλέπω!!! Βέβαια λόγω κυβισμού κλπ η κατανάλωση μάλλον λογική μου φαίνεται και ίσως να πέφτει και πιο κάτω με χαλαρό τρόπο οδήγησης.....

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    είναι 900 4κύλινδρο με 9μιση κιλα ροπή στις 6500.
    Αχχχχ αυτή η ροπή του....μου μπέρδεψε τις ενδορφίνες στον εγκέφαλο και δεν μπορώ να ξεκολλήσω ρε γμτ!!!

    Με το αμορτισερ πίσω τι αλλαγές είδες? Επίσης ζελατίνα τι παίζει? Είχες μάλλον σίγουρα όταν πήγαινες Σερρες!!
    Λάστιχα κάθε πότε θέλει γενικώς? και τι κόστος παίζει ένα καλό σετ??

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Desperado Προβολή μηνύματος
    Το "μαστιγώνεις" το γκάζι του λίγο ή πας χαλαρά? Μάλλον για μαστίγιο σε βλέπω!!! Βέβαια λόγω κυβισμού κλπ η κατανάλωση μάλλον λογική μου φαίνεται και ίσως να πέφτει και πιο κάτω με χαλαρό τρόπο οδήγησης.....



    Αχχχχ αυτή η ροπή του....μου μπέρδεψε τις ενδορφίνες στον εγκέφαλο και δεν μπορώ να ξεκολλήσω ρε γμτ!!!

    Με το αμορτισερ πίσω τι αλλαγές είδες? Επίσης ζελατίνα τι παίζει? Είχες μάλλον σίγουρα όταν πήγαινες Σερρες!!
    Δεν το μαστιγωνεις στην πόλη, δεν γίνεται. Αλλά το ανοίγω το γκάζι όσο ναναι. ΄
    Αμορτισέρ εχω ενα Ohlins, το απλό μοντέλο, εκανε μεγαλη διαφορά.
    Με το μαμα, το οποίο ηταν και με ρυθμιση απόσβεσης τρομαρα του, δεν εβρισκες θεση ρυθμισης που και να μην κοπαναει στην πόλη και να μην κουναει στο άνοιγμα του γκαζιού πχ σε έξοδο απο στροφή στο βουνό.

    Ζελατίνα εχω μια μικρή, κατι κάνει, ειναι αυτη που φαίνεται και στην φωτό παραπανω. Αν δυναμωσει ο σβέρκος σου δεν θα εχεις πρόβλημα.

    Σημαντικό είναι οτι αυτός ο κινητήρας ειναι απο τους καλύτερους της Honda, δεν καιει ούτε σταγόνα λάδι, και βγάζει πολλά χλμ χωρίς επισκευές.
    Στο CBR900RR απ το οποίο προέρχεται δούλευε αλλιώς, στο Hornet ειναι ρυθμισμένος πολύ πιο ήπια.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Από ελαστικά τι γίνεται? Κάθε πότε θέλουν αλλαγή χοντρικά και με τι κόστος?
    Επίσης η σέλα είναι άνετη για τον συνεπιβάτη? (Εκτός και αν στο πρόγραμμα ενδυνάμωσης σβέρκου συμπεριλαμβάνεται και η παντόφλα λόγω πιασίματος μαλακών μορίων.....)

  14. #14
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Ψηθηκε ο νεος.....

    επεσε στην φακα σαν ωριμο φρουτο.....


    Καλο μηχανακι ειναι, και γενικης χρησης.....

    να το παρεις και καλα χλμ...

  15. #15
    Αποσυντονισμένο Μέλος Το avatar του/της Desperado
    Εγγραφή
    07/09/2005
    Μηνύματα
    438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    Ψηθηκε ο νεος.....

    επεσε στην φακα σαν ωριμο φρουτο.....


    Καλο μηχανακι ειναι, και γενικης χρησης.....

    να το παρεις και καλα χλμ...
    ΘΑΑΑ....το σκεφτώ!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=_XFVCxRlxIg

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προς όλους τους εντουράδες...
    από stratospr στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 09/12/2003, 13:48
  2. Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2003, 22:55
  3. παρακληση προς τους admin
    από CHRISTINE στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 23/11/2003, 19:05
  4. Προς admins, moderatores και όποιος άλλος...
    από TManiac στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 08:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF