Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: CBF 500 και ψύξη...

  1. #1

    CBF 500 και ψύξη...

    Καλησπέρα παιδιά!!

    Τελευταία και λόγο καιρού το μηχανάκι μου ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία. Βέβαια μιας και το πήρα μεταχειρησμένο νομίζω πως δεν έχουν αλλαχθεί τα υγρά ψυγείου για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τώρα είμαι στα 56000χμ. Και έχω λοιπόν τις παρακάτω ερωτήσεις:
    1)Κάθε πότε πρέπει να αλλάζεις υγρά ψυγείου;
    2) Είναι νορμάλ σε διαδρομή Πειραιάς Ομόνοια με μικρή κίνηση να ανάβει βεντιλατέρ;
    3) Πως στα κομμάτια γίνεται η αλλαγή στο συγκεκριμένο μηχανάκι; Το ψυγείο δεν έχει την τάπα πάνω του... Τι στην ευχή; Και οποιαδήποτε συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη. Είναι μια διαδικασία που δεν την έχω ξανακάνει αλλά δεν νομίζω να είναι και πολύ δύσκολη...

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Δεν ψάχνεις να βρεις το service manual; Αφού ψάχνεσαι να βάλεις χέρι θα σε βοηθήσει γενικά.

  3. #3
    Eυλογημένο μέλος Το avatar του/της Billymuse
    Εγγραφή
    24/11/2011
    Μηνύματα
    3.961
    Κατσε ρε μαν τι δεν εχει ταπα? Ποιο cbf εχεις, χρονολογια?
    RACING Because football,basketball & golf require ONE BALL
    Viva Italia 2015 Σικελία 2016

  4. #4
    '04. Η τάπα δεν είναι στο ψηγείο πάνω ρε, είτε δεξιά είτε αριστερά του... Ακολουθώντας τους αγωγούς πάει κάτω από το ντεπόζιτο( ; )

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αν δεν έχει ταπα σίγουρα θα έχει βιδα (μεγάλη) εξαέρωσης...

    Προφανώς βαζεις στο δοχείο διαστολής (και μη μας πεις ότι δεν εχει ούτε τετοιο..) και μπουρμπουληθρίζεις από την βίδα..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της GiorgosLa
    Εγγραφή
    05/02/2015
    Μηνύματα
    776
    Μην ψάχνεις πάνω στο ψυγείο για τάπα. Ψάξε για το πλαστικό δοχείο διαστολής. Δεν ξέρω που το έχει το 500. (το 1000 και το 600 το έχουν πίσω απ το πίσω αμορτισέρ και η τάπα φτάνει κάτω απ την σέλα.) Όσο για τον ανεμιστήρα, εμένα αν δεν φτάσει τα 80 με 100 χλμ δουλεύει σχεδόν μόνιμα.

  7. #7
    Μα το δοχειάκι αυτό είναι η ρεζέρβα του... Λέτε να παίρνει από εκεί και το καινούριο υγρό (αφού αδειάσει όλο το παλιό);

  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αμα δεν παίρνει από πουθενα αλλού...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    και κάθε πότε πρέπει να γίνεται αυτή η αλλαγή;

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/05/2010
    Μηνύματα
    223
    Θα σου πρότεινα να το πας σε μηχανικό και να αλλάξεις τα υγρά. Αφού το στραγγίσει, ας του ρίξει και καθαρό νερό για να καθαρίσει καλύτερα. Μετά θα του βάλεις αντιψυκτικό για μηχανές και θα σου το εξαερώσει.

    Να ξέρεις ότι μάλλον δεν έχει κάτι το μηχανάκι, ζεσταίνονται τώρα το κατακαλόκαιρο σχετικά εύκολα όλα. Ομόνοια-Πειραιάς είναι διαδρομή που πανεύκολα θ ακούσεις το βεντιλατέρ. Πρέπει να το συντηρείς (αλλαγή ψυκτικού, σφίξιμο σε κολάρα) και να το παρακολουθείς (στάθμη, διαρροές) το σύστημα ψύξης. Επίσης παίζει ρόλο και πόσο πυκνό ή αραιωμένο είναι το αντιψυκτικό. Περισσότερο απιονισμένο νερό = ζεσταίνεται δυσκολότερα. Φυσικά το ψυκτικό υγρό να είναι για μηχανές.

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Καθε χρόνο ή και νωρίτερα αν εχεις διαπιστώσει εσωτερική διαρροή..

    (στην εξωτερική απλα συμπληρώνεις υγρα..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Καθε χρόνο ή και νωρίτερα αν εχεις διαπιστώσει εσωτερική διαρροή..

    (στην εξωτερική απλα συμπληρώνεις υγρα..)
    εσωτερική/εξωτερική; Δηλαδή;

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimitrisag Προβολή μηνύματος
    και κάθε πότε πρέπει να γίνεται αυτή η αλλαγή;
    αφού το έχεις πάρει μεταχείρο και δεν έχεις ιστορικό σερβις , απαντάς και μόνος σου ...

    η τάπα του ψυγείου είναι κάτω από το τεπόζιτο , πρέπει να το αφαιρέσεις , και το παραφλού αδειάζει από μια βίδα στη βάση της αντλίας που είναι κάτω και αριστερά όπως κάθεσαι στη μηχανή

  14. #14
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimitrisag Προβολή μηνύματος
    εσωτερική/εξωτερική; Δηλαδή;
    προς τα μεσα/προς τα έξω.. επειδή..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #15
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από catmaster Προβολή μηνύματος
    το παραφλού αδειάζει από μια βίδα στη βάση της αντλίας που είναι κάτω και αριστερά όπως κάθεσαι στη μηχανή
    Δεν γινεσαι πιο συγκεκριμενος γαρδουμπάκι μου, γιατι παίζει και να υπαρχει παραπανω από μια βίδα προς τα κει...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 14/08/2008, 13:41
  2. Αγορά CBF-500
    από psionic στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2006, 01:58
  3. CBF-600 και ταξίδι
    από kokkios στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2006, 18:27
  4. CBF-600S και μεταπώληση
    από anixneyths στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2005, 11:35
  5. διαφορα μεταξυ xt 500 και xt 600
    από katsavidi2005 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2005, 00:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF