
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
limas
Παιδιά καλησπέρα. Διάβασα με προσοχή τα νήματα που μου προτάθηκαν καθώς έχω κάποιες απορίες σχετικά με το rebuild που έχω ξεκινήσει κι εγώ με το BMW E30 που έχω και που είχε πάθει ζημιά λόγω φωτιάς στον χώρο του μηχανοστασίου.
Απορίες λοιπόν. Διάβασα λοιπόν ότι κάποια σε κομμάτια κάνετε υαλοβολή και σε άλλα αμοβολή; Ποια η διαφορά και πότε χρησιμοποιείται η μία και πότε η άλλη;
Ακόμη, διάβασα ότι για την βαφή χρησιμοποιείται σε κάποια κομμάτια ηλεκτροστατική βαφή και σε άλλα όχι. Ηλεκτροστατική γίνεται για λόγους αντοχής και μόνο ή και για άλλους λόγους; Χρειάζεται ειδικό εξοπλισμό; Μπορεί να την κάνει και κάποιος στο γκαράζ του αν προμηθευτεί τα κατάλληλα υλικά;
Σε ότι αφορά την δική μου περίπτωση, με το κάψιμο, πρέπει να γίνει αμμοβολή στον χώρο του κινητήρα και μετά να το τρίψω, μετά την λαμαρινοδουλεία, στοκάρισμα, αστάρι και φαβή; Η' κάτι άλλο; Πρέπει να περάσω και μίνιο;
Τα υπόλοιπα σημεία που είναι μια χαρά από άποψη σκουριάς, απλά να τριψω ελαφρά, ίσα ίσα να γίνει σαγρέ και μετά βαφή;
Κάποια σημεία που είναι με χρώμιο, έχουν πετάξει σκουριές. Πως μπορώ να τα επαναφέρω;
Εχω ακούσει διάφορα για διαδικασίες και δεν ξέρω τι ισχύει...
Επίσης, αν μπορείτε να μου πείτε μάρκες υλικών για τις βαφές και τα αστάρια που να είναι ποιοτικά, θα το εκτιμούσα..
Σκοπός του προτζεκτ είναι να γίνουν όσο περισσότερα μπορούν στο γκαράζ, και το βάψιμο επίσης.
Ευχαριστώ προκαταβολικά..