Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 40

Θέμα: προβλημα hypermotard 1100

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2015
    Μηνύματα
    8

    προβλημα hypermotard 1100

    καλησπερα σας...εχω ενα hypermotard 1100 του 2010.... τ εχω βαλει πανω εξατμηση termignoni κ τ αλλαξα κ τον εγκεφαλο performance... μια μερα μ βγαζει βλαβη στο κοντερ tps .. το παω σττον μαστορα κ μ λεει εκαψε εγκεφαλο ωραια τ λεω μ βαζει αλλον ...αργοτερα μ ξαναβγαζει tps κ τ το πηγα κ μ ειπε πως κατι γινοτανε με τα σωματα ....μετα απο καιρο σταματησε να δουλευει για λιγο ο ενας κυλινδρος αλλα μολις τ αφηνες καμια ωρα ολα κομλε μετα δουλευε κανωνικα τ εκανε που κ που δλδ... μ αλλαζει πολλαπλασιαστη για τον μπροστα κυλινδρο...μετα απο καιρο παλι μ εκανε παλι τ ιδια αλλα μ τον αλλον κυλινδρο αλλαξαμε κ τον αλλον μετα πολλαπλασιαστη αλλα παλι τα ιδια μετα απο καιρο..δεν μ το κανει συναιχεια μ το κανει για λιγο κ μετα στρωνει.... α κ οταν δουλευει ο ενας κυλινδρος η μηχανη δεν σβηνει γυρνας τον διακοπτη κ δουλευει ακομα...τα φωτα σας παρακαλω..ευχαριστω!!!

  2. #2
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Τερεεεεεεενς ........ πελατης

    Καλωσορισες φιλε

    περιμενε λιγο και θα σου βρουν την λυση .....
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  3. #3
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.680
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikoz+ Προβολή μηνύματος
    καλησπερα σας...εχω ενα hypermotard 1100 του 2010.... τ εχω βαλει πανω εξατμηση termignoni κ τ αλλαξα κ τον εγκεφαλο performance... μια μερα μ βγαζει βλαβη στο κοντερ tps .. το παω σττον μαστορα κ μ λεει εκαψε εγκεφαλο ωραια τ λεω μ βαζει αλλον ...αργοτερα μ ξαναβγαζει tps κ τ το πηγα κ μ ειπε πως κατι γινοτανε με τα σωματα ....μετα απο καιρο σταματησε να δουλευει για λιγο ο ενας κυλινδρος αλλα μολις τ αφηνες καμια ωρα ολα κομλε μετα δουλευε κανωνικα τ εκανε που κ που δλδ... μ αλλαζει πολλαπλασιαστη για τον μπροστα κυλινδρο...μετα απο καιρο παλι μ εκανε παλι τ ιδια αλλα μ τον αλλον κυλινδρο αλλαξαμε κ τον αλλον μετα πολλαπλασιαστη αλλα παλι τα ιδια μετα απο καιρο..δεν μ το κανει συναιχεια μ το κανει για λιγο κ μετα στρωνει.... α κ οταν δουλευει ο ενας κυλινδρος η μηχανη δεν σβηνει γυρνας τον διακοπτη κ δουλευει ακομα...τα φωτα σας παρακαλω..ευχαριστω!!!
    Μάστορα σκέφτηκες να αλλάξεις?
    Οτι του ΄ρθει μου φαίνεται σου αλλάζει, και αν δουλέψει δούλεψε...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #4
    Μέλος Το avatar του/της Road Pirat
    Εγγραφή
    01/11/2015
    Μηνύματα
    420
    Μήπως ο μάστορας σου είναι λίγο μαπας? Γιατί αυτά τα εργαλεία θέλουν και μάστορα που να ξέρει τι κάνει

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.223
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Μάστορα σκέφτηκες να αλλάξεις?
    Οτι του ΄ρθει μου φαίνεται σου αλλάζει, και αν δουλέψει δούλεψε...
    + 583 Ducatενια cc
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.222
    Πριν αλλαξεις τα παντα απανω...αλλαξε κατι πιο βασικο!!
    Μαστορα!!
    Ride(s) the wind of change...

  7. #7
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    βλαβη στο τπς βγαζει ο εγκεφαλος, και πριν σου πει αλλαξε tps, και να τσεκαρεις και την καλωδιωση του τπς σου ειπε αλλαξε μπροστινη ζαντα...οκ αφου καθησες καλα να παθεις...

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    περα απο την βλαβη που στην βγαζει στο καντραν...αν καταλαβα καλα...εχει καποια συμπτωματα?

  9. #9
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Εχω την εντυπωση οτι κολλησε ο κυλινδρος κ πας κ για μπιελα.
    Αλαξε μηχανικο κ πηγαινε σε καποιον εξουσιοδοτημενο της Ducati να ξερει τι γινεται.
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.699
    Μην μπινελικωνετε τον "μαστορα" αν δεν ειναι γνωστης των DUCATI (τελευταιων ετων, μην παρεξηγηθει ο Σαπίλας.. )

    Εχουν ενα "εμπνευσμενο" συστημα κλεισιματος του βρογχου γειωσης που περναει απο τον μεντεσε του τεπόζιτου (για την αντλια καυσίμου) το οποιο μετα απο καποιο καιρό αρχίζει και παρουσιαζει τασεις ανεξαρτητοποίησης που μπορει να εκδηλωθουν είτε σαν διακοπές τροφοδοσίας (real) είτε σαν προβλήματα στο πρωτευον του πολλαπλασιαστή (fake)..


    Υ.Γ.
    Τα ανωτερω ειναι αποκλειστικα προσωπικη εκτίμηση του γραφοντος σαν εναλλακτικη πρόταση στην ταχεως επερχόμενη εισαγωγή του σε Ψυχιατρικό ίδρυμα κατόπιν ενασχολησεως με παρόμοιο πρόβλημα σε Monster 10ετίας..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.178
    Καλα ειπα εγώ για γείωση και με γειωσατε....
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  12. #12
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Μην μπινελικωνετε τον "μαστορα" αν δεν ειναι γνωστης των DUCATI (τελευταιων ετων, μην παρεξηγηθει ο Σαπίλας.. )

    Εχουν ενα "εμπνευσμενο" συστημα κλεισιματος του βρογχου γειωσης που περναει απο τον μεντεσε του τεπόζιτου (για την αντλια καυσίμου) το οποιο μετα απο καποιο καιρό αρχίζει και παρουσιαζει τασεις ανεξαρτητοποίησης που μπορει να εκδηλωθουν είτε σαν διακοπές τροφοδοσίας (real) είτε σαν προβλήματα στο πρωτευον του πολλαπλασιαστή (fake)..


    Υ.Γ.
    Τα ανωτερω ειναι αποκλειστικα προσωπικη εκτίμηση του γραφοντος σαν εναλλακτικη πρόταση στην ταχεως επερχόμενη εισαγωγή του σε Ψυχιατρικό ίδρυμα κατόπιν ενασχολησεως με παρόμοιο πρόβλημα σε Monster 10ετίας..

    Τοτε γιατι πανε δυο καλωδια στην τρομπα και οχι ενα?(περα απο το οτι η τρομπα δεν ερχεται σε επαφη με το τεποζιτο γιατι ειναι μεσα σε λαστιχο)

    Και εκτος απο αυτο το hypeρ εχει πλαστικο τεποζιτο
    Τελευταία τροποποίηση από p@nos; 02/12/2015 στις 16:52.

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.917
    Δηλαδή το μηχανάκι δείχνει βλάβη στο TPS και έχετε αλλάξει εγκέφαλο και πολλαπλασιαστές, αλλά όχι TPS;
    Ετσι γίνεται σε αυτά τα μηχανάκια ή δούλεψε αυτοσχεδιασμός και υψηλή έμπνευση;


    Στείλε ένα πμ στο μέλος "johny the fox". Αυτός ξέρει.

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2015
    Μηνύματα
    8
    Οταν μ έβγαλε tps πήρα ενα κ το άλλαξα μονος μ κ ειχα κοιτάξει κ την καλωδιοση αλλα μ εκανε παλι τ ιδια δεν άλλαξε κατι κ για αυτο το πηγα στον μάστορα ... Κ στην πατρα π μένω πιστευω δεν υπαρχει αλλος για ducati μονο ο σταματης κ εχω ακούσει κΑλα λόγια αλλιώς δεν θα το πήγαινα .... Οταν έβγαζε tps το μηχανάκι μπερδεύει .. Τωρα που σταματάει ο κύλινδρος απλος τ ακούς ειναι αθόρυβη η μηχανη αφού δουλευει ο ενας μονο αλλα μετα απο λιγο φτιάχνει ....

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimmie_72
    Εγγραφή
    29/02/2012
    Μηνύματα
    1.468
    όπως εμφανίζεις τα συμπτώματα παίζει σοβαρά για πολλαπλασιαστές αν δεν τους είχες αλλάξει...
    Grow old disgracefully




    Restoring Caponord

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. performerk hypermotard 1100s
    από performerk στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2010, 10:51

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF