
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
duke200
το καρμπυρατερ έχει δυο σημεία που παίρνει αέρα (εκτός απο το κύριο σώμα της πεταλόυδας)
Στη βίδα ρύθμισης μίγματος που βρίσκεται σχεδόν εκει που παταει το κολάρο που έρχεται απο το φίλτρο και στη βίδα που ρυθμίζει το ρελαντι. Η βίδα ρύθμισης μίγματος συνήθως είναι απο τέρμα σφιγμένη βγάλε 1,5 στροφές. Όσο ξεβιδώνεις τόσο φωχαίνει το μίγμα ρελαντί έως 25% γκάζι. Αν είναι τέρμα σφιγμένη, τότε ρελαντί έως 25% γκάζι, είσαι τέρμα πλούσιος. Αν είναι σωστα ξεσφιγμένη αλλα έχει πιάσει μάκα πάλι είσαι τέρμα πλόυσιος.
Απο την άλλη αν κάποιος έξυπνος πείραξε τη βίδα ρύθμισης ρελαντί ή έχει πιάσει μάκα απο κάτω, πάλι δεν θα παίρνει μπροστά.
Ψαξε να βρεις το μανουαλ απο το παπί σου και έλεγξε τις σωστές ρυθμίσεις απο το καρμπυρατέρ και καθάρισε προσεκτικά τα δύο ζιγκλερ αέρα που σου πα. Επειτα το ξανασυζητάμε. Αν και δεν είμαι σίγουρος για το άν είσαι πολύ πλούσιος και γι αυτο δεν παιρνει μπροστά. Συνήθως όταν δεν παίρνει ή είσαι πολύ φτωχός, ή δεν έχεις καλά ρεύματα, ή δεν έχεις καλύ συμπίεση στον κύλινδρο