Σελίδα 1 από 13 12345611 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 183

Θέμα: Αρχάριος-Επιλογή μηχανής

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/11/2015
    Μηνύματα
    43

    Wink Αρχάριος-Επιλογή μηχανής

    Καλημέρα!Είμαι καινούργια οδηγός (ούτε καν οδηγός ακόμα δηλαδη γιατι ακομα ειμαι στα μαθήματα) κ θέλω να ρωτήσω τη γνώμη σας για το ποιά μηχανή θα ήταν κατάλληλη για μένα. Να πώ για αρχή οτι έχω τρέλα για την Fazer 600 κ αν δεν διάβαζα προηγούμενα θέματα εδώ στο forum θα κατέληγα σε αυτή χωρίς συζήτηση. Σαν αρχάρια όμως απ'οτι διαβάζω είναι δύσκολο. Βέβαια έχω σκεφτεί αρκετές δικαιολογίες στο μυαλό μου οπως "πάρτη κ δεν θα κάνεις @κιες, είσαι αρκετα μεγάλη (32, όχι δεν είναι νούμερο παπουτσιού) κ έχεις τα μυαλά πάνω στο κεφάλι σου, θα προσεχεις κλπ" αλλά θέλω την άποψη σας. Είμαι αρκετά κοντή 1,65 οπότε δεν νομίζω οτι έχω μεγάλο εύρος επιλογών. Θέλω κατι για την πόλη αλλά και να μπορεί να με πάει ταξίδια που κάνω συχνά μέχρι 200 χιλ απόσταση.Αυτά!

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Καλως μας βρηκες λοιπον και με το καλο το διπλωμα.

    Θα μιλησω για την προσωπικη μου εμπειρια, που τυχαινει τα ταιριαζει και με τη δικη σου. Πηρα το διπλωμα κι εγω μεγαλος (33) και ενω ειχα βαλει στο ματι το GSR600 (το αντιστοιχο γυμνο της suzuki δλδ), αρχικα φοbηθηκα να την παρω σαν πρωτη μηχανη κι εγω λογω των οσων διαβαζα. Τελικα πηρα ενα ασχετο μηχανακι (Honda dominator) που ειναι μονοκυλινδρο με το 1/3 της ιπποδυναμης του gsr το οποιο και πουλησα μετα απο μισο χρονο για να παρω τελικα το gsr που εχω και τωρα. Το συμπερασμα μου ειναι πως δεν επρεπε να ειχα φοβηθει το 4κυλινδρο. Αν δεν ανεβαζεις πολυ τις στροφες ειναι απιτευτα ηρεμο, σχεδον παπακι θα ελεγα. Τα ζορια ξεκινανε μετα τις 6 χιλιαδες στροφες και πανω απο τις 9 ειναι εντελως αλλη υποθεση, πραγματικα γινεται αλλη μηχανη. Το θεμα ειναι παντως πως επειδη εχει 90+ αλογα δε σημαινει πως δεν μπορεις να πηγαινεις σαν κυρια, απλα αλλαζοντας ταχυτητες σε χαμηλοτερες στροφες. Ειδικα για το υψος σου πιστευω πως η κατηγορια ειναι πολυ καλη επιλογη αφου ειναι απο τις πιο χαμηλες μεγαλες μηχανες (ειδικα το GSR σε αυτον τον τομεα ειναι ασυγκριτο, δεν ειναι τυχαιο που το εχουν και σχολες οδηγησης).

    Τωρα βεβαια αν οδηγας πολυ στην πολη ισως ο παραγοντας καταναλωση να ειναι κατι που πρεπει να σκεφτεις, καθως οι μηχανες της κατηγοριας ειναι κοντα στα 100 αλογα με ο,τι σημαινει αυτο και για το ποσο συχνα θα επισκεπτεσαι τον βενζινα.

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/11/2015
    Μηνύματα
    43
    χμμμ....ναι κ αυτό μου αρέσει κ μόλις τώρα με μπέρδεψες Γενικά έχει πέσει πολύ βρίσιμο απο φίλους κ γνωστούς οτι θα πρέπει να ξεκινήσω από πιο χαμηλά κ να ανέβω κλπ. Αυτό με τις στροφές που λες το καταλαβαίνω αλλά αυτό που φοβάμαι περισσοτερο είναι τα κιλά οτι δεν θα μπορώ να τη σηκώσω κ να την κουμαντάρω..δεν ξέρω αν αυτό δείχνει πόσο άσχετη είμαι..επίσης δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλα θα είναι το μόνο μέσο μετακίνησης μου καθώς το αμάξι θα το πουλήσω Όταν λες για την κατανάλωση? Πόσο καίνε δηλαδή?

  4. #4
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.407
    ΥΑΜΑΗΑ ΤW .........


    125cc ή 200cc
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  5. #5
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/11/2015
    Μηνύματα
    43
    Αυτά τα κυβικά bulmont σε βγάζουν για μεγάλες αποστάσεις?

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.228
    Ένα στρητ 250-300αρι δεν θα ήταν καλό για ξεκίνημα;

    Καλύπτει πολλά πιστεύω (κατανάλωση, ταξιδάκια, συστολές, κλπ)

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από newhere Προβολή μηνύματος
    χμμμ....ναι κ αυτό μου αρέσει κ μόλις τώρα με μπέρδεψες Γενικά έχει πέσει πολύ βρίσιμο απο φίλους κ γνωστούς οτι θα πρέπει να ξεκινήσω από πιο χαμηλά κ να ανέβω κλπ. Αυτό με τις στροφές που λες το καταλαβαίνω αλλά αυτό που φοβάμαι περισσοτερο είναι τα κιλά οτι δεν θα μπορώ να τη σηκώσω κ να την κουμαντάρω..δεν ξέρω αν αυτό δείχνει πόσο άσχετη είμαι..επίσης δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλα θα είναι το μόνο μέσο μετακίνησης μου καθώς το αμάξι θα το πουλήσω Όταν λες για την κατανάλωση? Πόσο καίνε δηλαδή?
    Κοιτα, 600αρι ειναι οποτε θα εισαι κοντα στα 200 κιλα γεματο, αρα ελαφρυ δεν το λες. Αλλα επειδη ειναι τοσο χαμηλο, με χαμηλο κεντρο βαρους δεν ειναι κατι που θα σε δυσκολεψει. Δλδ αν δεν παρεις μεγαλη κλιση (παντα μιλαω για ακινητος) δεν θα το νιωθεις το βαρος. Βεβαια ετσι και ξεχασεις κανα πλαγιοστατη και σου πεσει, δεν το σηκωνεις χωρις βοηθεια με την καμια. Στο θεμα καταναλωση εγω βλεπω γυρω στα 6,5-8λτ στα 100 και το gsr ειναι απο τα πιο λαιμαργα στον τομεα. Δε νομιζω παντως πως 1 λιτρο διαφορα στην καταναλωση ειναι τοσο σημαντικος παραγοντας.

    Σιγουρα θα σου προτεινουν και αλλα μηχανακια (πολυ μικροτερα) και πιθανοτατα οντως να σου ταιριαζουν πιο πολυ. Εγω αυτο που λεω ειναι πως αν γουσταρεις πραγματικα ενα 600αρι και το ονειρευεσαι, απλα μην το φοβηθεις, δε δαγκαει!

  8. #8
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Πηρα το διπλωμα κι εγω μεγαλος (33) και ενω ειχα βαλει στο ματι το GSR600 (το αντιστοιχο γυμνο της suzuki δλδ), αρχικα φοbηθηκα να την παρω σαν πρωτη μηχανη κι εγω λογω των οσων διαβαζα. Τελικα πηρα ενα ασχετο μηχανακι (Honda dominator) που ειναι μονοκυλινδρο με το 1/3 της ιπποδυναμης του gsr το οποιο και πουλησα μετα απο μισο χρονο για να παρω τελικα το gsr που εχω και τωρα. Το συμπερασμα μου ειναι πως δεν επρεπε να ειχα φοβηθει το 4κυλινδρο. Αν δεν ανεβαζεις πολυ τις στροφες ειναι απιτευτα ηρεμο, σχεδον παπακι θα ελεγα. Τα ζορια ξεκινανε μετα τις 6 χιλιαδες στροφες και πανω απο τις 9 ειναι εντελως αλλη υποθεση, πραγματικα γινεται αλλη μηχανη.
    Νομίζω το μεγαλύτερο πρόβλημα με τα 600+ τετρακύλινδρα δεν είναι το γκάζι τους, αλλά το βάρος. Ακόμα κι αν πατάει σταθερά κάτω, μια λάθος κίνηση και θα είναι αδύνατο να μαζέψει 200+ κιλά μια κοπελίτσα.

    Συμφωνώ κι εγώ ότι ένα 250-300cc στρητάκι είναι υπεραρκετό για τη χρήση που το θες. Και αργότερα, το ξανασυζητάμε.
    Life begins at 45°.

  9. #9
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/11/2015
    Μηνύματα
    43
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Κοιτα, 600αρι ειναι οποτε θα εισαι κοντα στα 200 κιλα γεματο, αρα ελαφρυ δεν το λες. Αλλα επειδη ειναι τοσο χαμηλο, με χαμηλο κεντρο βαρους δεν ειναι κατι που θα σε δυσκολεψει. Δλδ αν δεν παρεις μεγαλη κλιση (παντα μιλαω για ακινητος) δεν θα το νιωθεις το βαρος. Βεβαια ετσι και ξεχασεις κανα πλαγιοστατη και σου πεσει, δεν το σηκωνεις χωρις βοηθεια με την καμια. Στο θεμα καταναλωση εγω βλεπω γυρω στα 6,5-8λτ στα 100 και το gsr ειναι απο τα πιο λαιμαργα στον τομεα. Δε νομιζω παντως πως 1 λιτρο διαφορα στην καταναλωση ειναι τοσο σημαντικος παραγοντας.

    Σιγουρα θα σου προτεινουν και αλλα μηχανακια (πολυ μικροτερα) και πιθανοτατα οντως να σου ταιριαζουν πιο πολυ. Εγω αυτο που λεω ειναι πως αν γουσταρεις πραγματικα ενα 600αρι και το ονειρευεσαι, απλα μην το φοβηθεις, δε δαγκαει!
    Εννοείται οτι αυτό είναι που θέλω είτε τώρα είτε αργότερα. Αυτό που με προβληματίζει είναι οτι κάτι τόσο μεγάλο μήπως θα το φοβάμαι υπερβολικά και δεν ξέρω αν είναι κάλο για αρχάριο να είναι τόσο χεσμένος.

  10. #10
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Πάρε ένα 2κιλυνδρο 600 να τελειώνεις.

    ER6, mt06 κλπ
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #11
    Ninja 300

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Νομίζω το μεγαλύτερο πρόβλημα με τα 600+ τετρακύλινδρα δεν είναι το γκάζι τους, αλλά το βάρος. Ακόμα κι αν πατάει σταθερά κάτω, μια λάθος κίνηση και θα είναι αδύνατο να μαζέψει 200+ κιλά μια κοπελίτσα.

    Συμφωνώ κι εγώ ότι ένα 250-300cc στρητάκι είναι υπεραρκετό για τη χρήση που το θες. Και αργότερα, το ξανασυζητάμε.
    Λογικα μιλαμε για 20, βαρια 30 κιλα διαφορα (ας πουμε το ninja 300 ειναι 165 στεγνο ενώ το gsr 187). Δεν ξερω κατα ποσο ειναι τοσο μεγαλο θεμα. Βεβαια για μενα το GSR ειναι το πιο ελαφρυ μηχανακι που ειχα...


    edit: Δε μας εχει πει η φιλη που παιζει στα οικονομικα.

  13. #13
    Μέλος
    Εγγραφή
    06/11/2015
    Μηνύματα
    43
    Ωραία απλά επείδη είμαι άσχετη ποιά η διαφορά με τα 2κιλυνδρα? μην βρίζετε

  14. #14
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Λογικα μιλαμε για 20, βαρια 30 κιλα διαφορα (ας πουμε το ninja 300 ειναι 165 στεγνο ενώ το gsr 187). Δεν ξερω κατα ποσο ειναι τοσο μεγαλο θεμα. Βεβαια για μενα το GSR ειναι το πιο ελαφρυ μηχανακι που ειχα...

    Tα κιλά δεν ειναι στραγάλια. Έχει τεράστια διαφορά ένα μηχανάκι 30 κιλά πιο ελαφρύ.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  15. #15
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από newhere Προβολή μηνύματος
    Ωραία απλά επείδη είμαι άσχετη ποιά η διαφορά με τα 2κιλυνδρα? μην βρίζετε

    Λιγότερα κιλά, λιγότερο γκάζι, περισσότερη οικονομία.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 1 από 13 12345611 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βοήθεια στην επιλογή μηχανής 50cc
    από DUKEMNUKEMgr στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 49
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2010, 07:26
  2. επιλογή μηχανής
    από airam9797 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 70
    Τελευταίο μήνυμα: 12/03/2007, 15:33
  3. επιλογή μηχανής
    από skynet στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 45
    Τελευταίο μήνυμα: 17/03/2006, 19:37
  4. επιλογη μηχανης?
    από wolfman13 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2005, 15:19
  5. Βαγγέληη,τα φωώτα...σου(επιλογη μηχανης)
    από iagos στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/09/2004, 10:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF