Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 29

Θέμα: Volvo PowerPulse, νέα τεχνολογία turbo από τη Volvo.

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161

    Volvo PowerPulse, νέα τεχνολογία turbo από τη Volvo.

    https://www.youtube.com/watch?v=nBPeQG40sI4

    Δεν αφορα αμεσα τις μοτοσυκλετες, αλλα μου φανηκε πολυ ενδιαφερον concept. Ουσιαστικα υπαρχει μια δεξαμενη με συμπιεσμενο αερα, ο οποιος χρησιμοποιειται απο τον κινητηρα κατα βουληση για να περιστραφει το turbo στις χαμηλες στροφες, εξαλειφοντας ετσι το φαινομενο του turbolag.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.621
    Παλιά καραβάνα η Volvo στις τουρμπίνες γενικότερα.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.337
    Μια απλή λύση σε ένα παλιό πρόβλημα.

    ''Αραιώνουμε'' και τα καυσαέρια με καθαρό αέρα, περνάμε και τις euro νόρμες ταυτόχρονα.
    Άπας αήρ αετώ περάσιμος

  4. #4
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Kαθηστε γιατι κατι χανω εδω περα...

    Στο μοτερ προυπαρχει δηλαδη τουρμπινα συμβατικη και αυτο που κανει το συστημα αυτο ειναι να στελνει στην φτερωτη της τουρμπινας πεπιεσμενο αερα για extra boost οταν παταμε τερμα γκαζι???
    Αν ναι, γιατι να μην στελνει τον συμπιεσμενο αερα κατευθειαν στις εισαγωγες;; Γιατι να μην λειτουργει συνεχως ωστε να χρειαζεται αρκετα μικροτερη τουρμπινα;;
    Ουσιαστικα γιατι να μην υπαρχει απλα ενας μηχανικος υπερσυμπιεστης;;;
    MADE IN JAPAN 日本製

  5. #5
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Kαθηστε γιατι κατι χανω εδω περα...

    Στο μοτερ προυπαρχει δηλαδη τουρμπινα συμβατικη και αυτο που κανει το συστημα αυτο ειναι να στελνει στην φτερωτη της τουρμπινας πεπιεσμενο αερα για extra boost οταν παταμε τερμα γκαζι???
    Αν ναι, γιατι να μην στελνει τον συμπιεσμενο αερα κατευθειαν στις εισαγωγες;; Γιατι να μην λειτουργει συνεχως ωστε να χρειαζεται αρκετα μικροτερη τουρμπινα;;
    Ουσιαστικα γιατι να μην υπαρχει απλα ενας μηχανικος υπερσυμπιεστης;;;
    Το κομπρεσερακι αποθηκευει αερα σε ενα μικρο δοχειο.
    Αυτο με την σειρα του θα στειλει ενα "παλμο" απο αερα την δεδομενη στιγμη που η τουρμπινα θα "ξεφουσκωσει"ωστε να μειωσει το φαινομενο της αργης αποκρισης ισχυος την στιγμη που θα πατηθει το γκαζι λογο μη επαρκους στροφαρισματος της πτερωτης.Δηλαδη οταν η τουρμπινα θα ειναι εκτος ευρους λειτουργιας.
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Kαθηστε γιατι κατι χανω εδω περα...

    Στο μοτερ προυπαρχει δηλαδη τουρμπινα συμβατικη και αυτο που κανει το συστημα αυτο ειναι να στελνει στην φτερωτη της τουρμπινας πεπιεσμενο αερα για extra boost οταν παταμε τερμα γκαζι???
    Αν ναι, γιατι να μην στελνει τον συμπιεσμενο αερα κατευθειαν στις εισαγωγες;; Γιατι να μην λειτουργει συνεχως ωστε να χρειαζεται αρκετα μικροτερη τουρμπινα;;
    Ουσιαστικα γιατι να μην υπαρχει απλα ενας μηχανικος υπερσυμπιεστης;;;
    Αυτο που λες ειναι περιπου ο κομπρεσορας, που εχει τα θετικα του και τα αρνητικα του. Εδω στην ουσια υπαρχει μια λυση για να λυθει το στιγμιαιο μειονεκτημα του turbo που ειναι το turbolag, δλδ η χαμηλη αποδοση / καθυστερηση στις χαμηλες στροφες λογω χαμηλης πιεσης καυσαεριων.

  7. #7
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Nαι, αλλα δεν θα ηταν πιο οικονομικο και εργονομικο να εστελνε συνεχως αερα στις εισαγωγες ωστε να χρειαζοταν πολυ μικροτερη τουρμπινα που συνεπαγει πολυ μικροτερο intercooler ωστε να εξοικονομηθει βαρος.
    Και οταν η τουρμπινα επαιρνε τα πανω της θα μειωνονταν αντιστοιχα η παροχη του αερα απο το κομπρεσερακι..

    Φυσικα κατι θα ξερουν παραπανω απο εμενα στη Volvo.. Το μονο σιγουρο!
    MADE IN JAPAN 日本製

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Nαι, αλλα δεν θα ηταν πιο οικονομικο και εργονομικο να εστελνε συνεχως αερα στις εισαγωγες ωστε να χρειαζοταν πολυ μικροτερη τουρμπινα που συνεπαγει πολυ μικροτερο intercooler ωστε να εξοικονομηθει βαρος.
    Και οταν η τουρμπινα επαιρνε τα πανω της θα μειωνονταν αντιστοιχα η παροχη του αερα απο το κομπρεσερακι..

    Φυσικα κατι θα ξερουν παραπανω απο εμενα στη Volvo.. Το μονο σιγουρο!
    Το συνδιασμο κομπρεσορα και τουρμπο τον εφαρμοζει ηδη η vw σε κινητηρες της. Το βασικο μεινοεκτημα του κομπρεσορα ειναι οτι η ενεργεια που χρησιμοποιει δεν ειναι "τζαμπα" αλλα προερχεται απο τον κινητηρα. Ουσιαστικα κλεβεις ιπποδυναμη απο τους τροχους για να τον δουλεψεις. Αντιθετα το τουρμπο χρησιμοποιει κατι που αλλιως θα πηγαινε χαμενο, τα καυσαερια. Αυτο το συστημα ουσιαστικα περιοριζει αυτο το "κλεψιμο ισχυος" απο τον κινητηρα στο απολυτως απαραιτητο.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bob_o_mastoras Προβολή μηνύματος
    Nαι, αλλα δεν θα ηταν πιο οικονομικο και εργονομικο να εστελνε συνεχως αερα στις εισαγωγες ωστε να χρειαζοταν πολυ μικροτερη τουρμπινα που συνεπαγει πολυ μικροτερο intercooler ωστε να εξοικονομηθει βαρος.
    Και οταν η τουρμπινα επαιρνε τα πανω της θα μειωνονταν αντιστοιχα η παροχη του αερα απο το κομπρεσερακι..

    Φυσικα κατι θα ξερουν παραπανω απο εμενα στη Volvo.. Το μονο σιγουρο!
    Όχι, γιατί έτσι θα δούλευε ακριβώς όπως ο κομπρέσσορας (απλά με ρεύμα) που σημαίνει πως θα κατανάλωνε ενέργεια (δηλ. καύσιμο) για όλη τη διάρκεια λειτουργίας του κινητήρα.
    Ενώ τώρα καταναλώνει ενέργεια μόνο μέχρι να γεμίσει το δοχείο για μια γκαζιά.
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  10. #10
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Δεν μου φαίνεται λειτουργικό, ας υποθέσουμε οτι αυτή η μικρή παροχή έχει την δύναμη να δώσει ώθηση στην φτερωτή της τουρμπίνας, το κομπρεσεράκι θέλει κάποιο χρόνο για είναι πάλι ετοιμοπόλεμο που σημαίνει ότι θα είναι ανεπαρκές σε κάποιες περιπτώσεις.
    Θά προτιμούσα να μην κατανάλωνε ηλεκτρική ενέργεια και να εκμεταλλευόταν αέρα που χάνεται απο τήν σκάστρα σε συνδυασμό ίσως με μηχανική λειτουργιά απο τον κινητήρα.
    Ογκώδες κατασκευή θα έχει ίσως καλύτερη εφαρμογή σε φορτηγά με μεγαλύτερο δοχείο αέρα που θα εξαλείφει συμπτώματα υστέρησης.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tsompanis
    Εγγραφή
    16/08/2009
    Μηνύματα
    469
    Με πρόλαβαν οι από πάνω σχετικά με τον κομπρεσορα
    Οπότε να προσθέσω ότι
    κυρίως στα φορτηγά, ο στόχος πάντα είναι η χαμηλότερη κατανάλωση. Με αυτό το δεδομένο πλέον σαν βασικό γίνονται οι αγορές.

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    με τις νεες billet τουρμπίνες με το διπλό ρουλεμάν, το προβλημα αυτο (δύναμη ψηλά αλλα απο χαμηλές στροφές) έχει ουσιαστικά εξαλειφθεί, τουλάχιστον για τα αμαξια παραγωγής που δεν έχουν τρελες απαιτήσεις σε αποδόσεις. Για παραδειγμα η GTX2860 της garrett σε 1400άρια στροφάρει απο τις 2500 στροφές και βγάζει μέχρι και 400+ άλογα...

    Απλά οι κατασκευαστές πρέπει να παρακολουθούν και λίγο και τι κάνουν και οι άλλοι κατασκευαστές. Αν γινόταν αυτο δεν θα υπήρχε για παράδειγμα το τσάμπα συστημα (turbo+κομπρεσσορας) στο golf GT, το οποίο φυσικά όπως ήταν αναμενόμενο εγκαταληφθηκε.

    Την ίδια τύχη θα έχει και το μπαλόνι υπερπίεσης που θέλει να φτιάξει η volvo

  13. #13
    η mclaren πάντως στην P1 τα κενά ροπής κι απόκρισης (λόγω υπερσυμπιεστή) τα "βούλωσε" με τους ηλεκτροκινητήρες.......................
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  14. #14
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Giorgio_Rp Προβολή μηνύματος
    η mclaren πάντως στην P1 τα κενά ροπής κι απόκρισης (λόγω υπερσυμπιεστή) τα "βούλωσε" με τους ηλεκτροκινητήρες.......................
    Ποιος την γ@μει την McLaren .......
    Ουτε ενα δεν εχω δει στο δρομο......
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    με τις νεες billet τουρμπίνες με το διπλό ρουλεμάν, το προβλημα αυτο (δύναμη ψηλά αλλα απο χαμηλές στροφές) έχει ουσιαστικά εξαλειφθεί, τουλάχιστον για τα αμαξια παραγωγής που δεν έχουν τρελες απαιτήσεις σε αποδόσεις. Για παραδειγμα η GTX2860 της garrett σε 1400άρια στροφάρει απο τις 2500 στροφές και βγάζει μέχρι και 400+ άλογα...

    Απλά οι κατασκευαστές πρέπει να παρακολουθούν και λίγο και τι κάνουν και οι άλλοι κατασκευαστές. Αν γινόταν αυτο δεν θα υπήρχε για παράδειγμα το τσάμπα συστημα (turbo+κομπρεσσορας) στο golf GT, το οποίο φυσικά όπως ήταν αναμενόμενο εγκαταληφθηκε.

    Την ίδια τύχη θα έχει και το μπαλόνι υπερπίεσης που θέλει να φτιάξει η volvo
    Μήπως το διπλό σύστημα της VW εγκαταλείφθηκε λόγω αξιοπιστίας και κόστους;

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Νέες "μπαταρίες" από τη Volvo
    από McGyver στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2013, 21:49
  2. Τεχνολογία από τη Honda
    από Vorios στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2007, 07:14
  3. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 16/02/2004, 21:27
  4. Τώρα και αεροπλάνο από τη Honda!
    από skor-billys στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2004, 18:29
  5. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2003, 14:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF