Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Απο XT σε TDM η FZ6 ???

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της Maraudee
    Εγγραφή
    21/06/2017
    Μηνύματα
    3

    Απο XT σε TDM η FZ6 ???

    Καλησπέρα και απο εμένα!
    Εχω ενα ΧΤ 660Χ του 07'(3 χρονια το εχω) σε τελεια κατάσταση και με ομορφιά που δεν υπάρχει σε αλλο , οποτε υπολογιζω απο οτι βλεπω και στο car να φυγει γυρω στα 3300.
    Πηγα πατρα-αθηνα με το ΧΤ φοβουμενος οτι θα ειναι κουραστικο , αντιθετως απολαυσα το ταξιδι και δεν πιαστηκα πουθενα αλαζοντας στασεις σωματος που και που και με μια σταση στο κιατο, ωστοσο με τον καινουριο δρομο να πηγαινω με 130 ηταν ενοχλητικο γιατι ηξερα οτι αν ειχα ενα αλλο μηχανακι θα ειχα φτασει και παλι με ασφαλεια μιση ωρα νωριτερα.
    Στα μελοντικά τωρα... Σκεφτομαι για αγορα fazer 600 s2 08, tdm 900 07-08.
    Δεν εχω οδηγησει καποιο και δεν με φοβηζει καθολου το αν ειναι ευκολο η οχι καποιο μεσα στη πολη γιατι εχω εμπειρια μοτοκρος και απο διαφορα μηχανακια γενικα οπως και του αδερφου μου το ADV 990 που εχω κανει και 80-100 χλμ ταξιδακια. Δεν ειμαι γκρινιαρης πιστευω οτι γενικα ειμαι σχετικα καλος και προσεκτικος οδηγος οποτε δεν με νοιαζει το μεσα στη πολη το ADV990 , tuono 1000,tdm 850 φιλου μου φαινονται ωραια στη πολη.
    Τωρα το θεμα μου ειναι οτι ειμαι 1,89μ και το fz ισως κουραζει στο ταξιδι επισης βλεπω και ακουω οτι ταξιδι για δευτερο ατομο πισω το FZ6 ειναι ταλαιπωρια μεγαλη και γενικα εχω σκοπο να ταξιδευω και με δευτερο ατομο πισω λιγο πολυ, εξισου και η νεα αγορα(τα ταξιδια γενικα).
    θα πηγαινα κατευθειαν στο tdm αλλα δεν θελω παλι μηχανακι χωρις upside down εχει φτασει σε σημειο να με τσαντιζει μεχρι και στο ΧΤ που θεωρειτε και βολικο λογο οτι ειναι μηχανακι πολης!
    μπορω να διαθεσω μεχρι 3800-4000 ευρω αναλογα ποσο θα πουληθει και το ΧΤ οποτε να βαλω upside down μπροστα για το tdm δεν αποτελει επιλογη.
    Ξερω πανω κατω σε τι διαφερουν οι ερωτησεις μου ειναι, αποτελει προβλημα το υψος μου για το FAZER? μπορω να του βαλω αλλο καθισμα και να βολευτει λιγο ο πισω?
    Η απλα να φαω το πακετο του upside down στη μαπα που δεν εχω ιδεα γιατι το κανουν αυτο οι ιαπωνες σε καποια μηχανακι?
    Σκεφτηκα και το Vstrom 650 αλλα το υστερογραφο 2 ειναι ο λογος που δεν το παιρνω και αυτα τα 65 αλογα.
    Y.Γ. αν εχετε κατι αλλο να προτεινετε, ελευθερα
    Υ.Γ.2 κλεινω τα 23 τον Οκτωβρη

  2. #2
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Τι θα σου προσφερει το upside down πηρουνι σε ενα μηχανακι οπως το TDM ή το FZ s2..??
    Ουτε το s2 εχει usd, να ξερεις.
    MADE IN JAPAN 日本製

  3. #3
    Νέο μέλος Το avatar του/της Maraudee
    Εγγραφή
    21/06/2017
    Μηνύματα
    3
    Γενικα χωρις να εχω ολοκληρωμενη αποψη γυρω απο το θεμα, εχω δει σε μηχανακια ιδιας κατηγοριας με το χτ μεγαλες διαφορες .
    Επισης σε on/off με η χωρις upside down παλι ειδα διαφορα, πχ με το tdm 850(ισως να ειναι και λογο χρονολογιας) στις στροφες βυθιζε το μηχανακι και ενιωθα την πισω ροδα λες και ειχε διαφορετικη κατευθυνση απο την μπροστινη !

  4. #4
    Επειδή το USD δεν έχει καμμία σχέση με αυτό που περιγράφεις σαν συμπεριφορά και το TDM850 είναι μαθουσάλας και οι αναρτήσεις του σουμιέδες, μάλλον αλλού πρέπει να επικεντρωθείς και όχι σώνει και καλά στα ανάποδα καλάμια.

    Με δεδομένο ότι είσαι ψηλός (άρα λογικά βαρύτερος από τα 65-70 κιλά σχεδιασμού των αναρτήσεων των Ιαπωνικών) και θέλεις να πηγαίνεις δικάβαλα, ότι και να πάρεις θα θέλει αλλαγές στις αναρτήσεις τις οποίες πρέπει να υπολογίσεις στην τιμή.

    Αν θέλεις για όποιο λόγο απαραιτήτως USD μπροστινά, ούτε fazer600 θα κοιτάξεις ούτε κάτι άλλο σε μεσαίο Ιαπωνικό on-off γιατί δεν έχουν. Οπότε αναπροσαρμόζεις το ερώτημα με τα μηχανάκια που σε ενδιαφέρουν (γιατί αυτά που έγραψες μόνος σου είπες πως δεν σου κάνουν λίγο μετά) και εδώ είμαστε.

  5. #5
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    με το usd γιατι εχεις κολλησει? καποια μηχανακι βγαινουνε με συμφατικη αναρτηση για λογους κοστους, γιατι δεν χρειαζονται usd κτλ.
    απο τη στιγμη που δεν οδηγας στο οριο σε πιστα για τη χρηση που θελεις το χ μηχανακι δεν εχει πολυ νοημα το usd (βεβαια υπαρχουν και βιντεο με 600rr, το 1ο με τη συμβατικη αναρτηση οπου γυρνανε σε πολυ καλο χρονο μεσα σε πιστες. νομιζω και στα μεγαρα ειχε βιντεο ενα παιδι).
    αν η αναρτηση ειναι ρυθμισμενη σωστα και εχει γινει σερβις ακομα και συμβατικη να ειναι θα κανει τη δουλεια που πρεπει.

    το vstrom 650 το αποκλειεις γιατι εισαι 23? και τι μ'αυτο? μπορει να ειναι το μηχανακι το οποιο σε καλυπτει περισσοτερο απο ολα!

    ξεκαθαρισε λιγακι τι θελεις, διωξε τα κολληματα με το usd και την ηλικια και θα βρεις πολυ ευκολα τη λυση
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  6. #6
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.459
    Απλά πληροφοριακά, ένα USD σύστημα δεν είναι απαραίτητα καλύτερο από ένα συμβατικό.

    Να πάρεις το μηχανάκι που σου αρέσει, USD ή όχι.
    Life begins at 45°.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tedvj23
    Εγγραφή
    05/02/2010
    Μηνύματα
    1.536
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Απλά πληροφοριακά, ένα USD σύστημα δεν είναι απαραίτητα καλύτερο από ένα συμβατικό.

    Να πάρεις το μηχανάκι που σου αρέσει, USD ή όχι.
    +!!!!!!!!!!!!

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billy84
    Εγγραφή
    28/05/2017
    Μηνύματα
    4.031
    Οτι ειπαν και τα παιδια παραπάνω.

    Xαρακτηριστικό παράδειγμα τα παλιά Ζ750 με τα νεοτερα που εβαλαν μεν USD αλλά στην πράξη ηταν τα ίδια.Ενα σετ ελατήρια-λάδια σε οποιοδήποτε μηχανάκι για χρηση δρόμου είναι υπέραρκετα για οποιονδήποτε ρυθμό μπορεις να φανταστεις,οποτε μην ασχολείσαι με το ζήτημα εκτος και αν απλά γουσταρεις την εμφανιση ενος USD.
    Οι δυσκολίες συχνά προετοιμάζουν ένα συνηθισμένο άτομο για ένα ξεχωριστό πεπρωμένο. https://www.youtube.com/watch?v=kZmuVMXEZdE

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/07/2016
    Μηνύματα
    15
    Φιλε μου το fazer ξεχασε το λογω υψους,το ειχα 4 χρονια και ειμαι 1.90,πιστεψε με δεν θα σε βολεψει καθολου.Σαν μηχανακι βεβαια ειναι μια χαρα τιμιο και αρκετα γρηγορο αλλα πρεπει να το δουλευεις ψηλα για να αποδωσει σαν κλασικο τετρακυλινδρο παλιας κοπης.

  10. #10
    Φίλε μου είχα το fzs 600 (μοντέλο 2003 με καρμπυρατέρ, κάπως πιο "τουριστικό" και άνετο από το fz6 στην σέλα, τις αναρτήσεις και το μοτέρ). Έκανα κάμποσα ταξίδια και το ευχαριστήθηκα, το μοτέρ του μου άρεσε πάρα πολύ.
    Όμως τελικά με κούρασε το ότι είναι χαμηλό και με ανεπαρκή ανεμοκάλυψη για το ύψος μου (1.91) για πολύωρα ταξίδια. Επίσης το ότι δικάβαλο ταξίδι γίνεται μεν, αλλά με πολλούς περιορισμούς.

    Κατέληξα στο tiger 955 (μοντέλο του 2006) εδώ και ενάμιση μήνα και μου φαίνεται εξαιρετική επιλογή: ψηλό, καλή ανεμοκάλυψη, ωραίο μοτέρ, ανετότατο στο φόρτωμα και στο δικάβαλο.

    Μια ενδιαφέρουσα αλλαγή στις οδηγικές μου συνήθειες που προκάλεσε αυτή η μετάβαση είναι ότι έχει επανοριστεί η έννοια της μονοήμερης κυριακάτικης βόλτας. Με το φέιζερ αυτή σήμαινε αποστάσεις τύπου Σούνιο, άντε Επίδαυρο. Κάτι παραπάνω ήταν με κούραζε και το θεωρούσα περιπέτεια που μετά το συζητούσα με την παρέα.
    Με το tiger πλέον ο προορισμός της βόλτας βρίσκεται τουλάχιστον στα 200 χιλιόμετρα μακριά και γίνονται πολύ πιο ξεκούραστα.

    Γενικά για το ύψος μου (και το δικό σου) θεωρώ πως ψηλό ον-οφ με δυνατό μοτέρ είναι ο ιδανικός συνδυασμός με τους λιγότερους δυνατούς συμβιβασμούς (οι οποίοι πάντα θα υπάρχουν).
    Αν το tdm σου κάτσει καλά (θέση οδήγησης, μοτέρ κλπ) χτύπα το.

    Το vstrom 650 μου είχε φανεί αδύναμο, σε σύγκριση με το φέιζερ δε μου φαινόταν σαλίγκαρος.

    Καλή επιλογή σου εύχομαι με ωραίες βόλτες!

    ΥΓ: Οφείλω εδώ να σημειώσω πως δεν έχω μετανιώσει καθόλου τα 5 χρόνια που πέρασα με το φέιζερ, παρά το ότι αν ανέβω τώρα θα μου φανεί στενό, κοντό, θα φυσάει αέρας κλπ.

  11. #11
    Νέο μέλος Το avatar του/της Maraudee
    Εγγραφή
    21/06/2017
    Μηνύματα
    3
    Καταrχήν σας ευχαριστώ ολους για το ενδιαφέρον,
    για τους λογους που προ ειπατε υψους και κουρασης σε μακρινα ταξιδια εχω καταληξει στο ΤDM , οσο για το usd δεν με απασχολει και τοσο εν τελει , υπερέβαλα λιγακι
    απτην αλλη θα δω τη δευτερα ενα φειζερ s2 08' σε αριστη κατασταση γιατι θελει ανταλαγη με ΧΤ, να το οδηγησω και να παρω μια ιδεα,
    αλλα δεν νομιζω να με ψησει, οπως και να εχει σας ευχαριστω πολυ !

  12. #12
    Σουλατσαδόρος Το avatar του/της Coyote.V
    Εγγραφή
    06/07/2009
    Μηνύματα
    2.133
    Το TDM πολύ πιο οικονομικό στην συντήρηση, μπορεί να φορτωθεί καλύτερα και να πατήσει λίγο χωματάκι (λίγο ε; ) παραπάνω και να είναι άνετο για δύο άτομα το βάζω στην κατηγορία turing και το FZS στην κατηγορία sport turing. Με το FZS θα πας πιο γρήγορα στον προορισμό αν φυσικά το θες...

Παρόμοια θέματα

  1. Φανάρι απο R1 σε xt 660R.
    από 007mastras στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2018, 00:55
  2. διαρροη μπροστινου μετα απο 1500 χλμ σε TDM 900
    από alkis1990 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 10/10/2013, 14:04
  3. δαγκανες και αναρτηση απο lc4 σε xt
    από psycho_xt620 στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2010, 20:38
  4. ΑΛΛΑΓΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΕ Tdm 900
    από georgemav στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2005, 00:49
  5. Ρυθμισμα καλμπιρατερ σε tdm 850
    από petros047 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2005, 22:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF