Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Ποιο ειναι το μονοκυλινδρο με τα περισσοτερα κυβικα?

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818

    Ποιο ειναι το μονοκυλινδρο με τα περισσοτερα κυβικα?

    Με αφορμη το παρακατω κειμενο που διαβασα στο http://www.mototriti.gr/,μου γεννηθηλε μια απορια.Ποιο ειναι το μονοκυλινδρο με τα περισσοτερα κυβικα?

    Πόσοι κύλινδροι είναι αρκετοί;

    Πόσοι κύλινδροι είναι αρκετοί για μια μοτοσικλέτα; Αυτό είναι το ερώτημα που σας θέτουμε με αφορμή την παρουσίαση της νέας Yamaha MT-09 με το τρικύλινδρο μοτέρ των 850 κ.εκ.
    Ο κινητήρας αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία μιας μοτοσικλέτας καθώς ανάλογα με τους κυλίνδρους αλλά και τη διάταξη των τελευταίων παίζει τεράστιο ρόλο στη διαμόρφωση αυτού που αποκαλούμε «χαρακτήρα».

    Κάποια μοτέρ έχουν καταφέρει να ξεχωρίσουν και να αποκτήσουν το δικό τους κοινό, το οποίο δεν θα άλλαζε την αρχιτεκτονική τους με καμία άλλη στο κόσμο παρά τις αδυναμίες που παρουσιάζει, για παράδειγμα ένας μονοκύλινδρος σε σχέση με έναν δικύλινδρο και το αντίθετο. Ας ξεκινήσουμε όμως από την αρχή και τα πιο δημοφιλή μοτέρ.

    Ο πιο απλός κινητήρας που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά είναι ο μονοκύλινδρος ο οποίος έχει αποκτήσει τους δικούς του φανατικούς φίλους που πίνουν νερό στην υγειά του. Αιτία για αυτό, πέρα από την κατασκευαστική απλότητα άρα και μικρό βάρος, είναι η άμεση απόδοσή, αλλά και τα πλούσια αποθέματα ροπής από τις χαμηλές ήδη στροφές. Τα αρνητικά τους είναι φυσικά το γεγονός ότι δεν μπορούν να ανεβάσουν τον ίδιο αριθμό στροφών με τους υπόλοιπους-άρα και η ισχύ τους δεν μπορεί να φτάσει στα επίπεδα των άλλων- και οι κραδασμοί τους, που είναι επίσης περισσότεροι, τις περισσότερες φορές μπορεί να ενοχλήσουν μερικούς αναβάτες.

    Οι δικύλινδροι έχουν επίσης τεράστια αποδοχή και δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν ότι αποτελούν την καλύτερη λύση για μια μοτοσικλέτα δρόμου. Δυνατά στοιχεία τους, η πολιτισμένη λειτουργία, η διευρυμένη «ωφέλιμη περιοχή λειτουργίας» στις μεσαίες στροφές και η σαφώς μεγαλύτερη ισχύ που μπορούν να αποδώσουν από τα ίδια κυβικά σε σχέση με τα μονοκύλινδρα. Έχουν βέβαια και αυτοί μειονεκτήματα, ανάλογα με τη διάταξη των κυλίνδρων τους και τον τύπο μοτοσικλέτας που έχουν χρησιμοποιηθεί, αφού μπορούν να κάνουν δύσκολη τη ζωή των μηχανικών στη σωστή τοποθέτησή τους μέσα σε ένα πλαίσιο.

    Επόμενος σταθμός, είναι τα τρικύλινδρα μοτέρ, που αν και δεν έχουν πολλούς εκπρόσωπους, δείχνουν να συνδυάζουν τα καλύτερα στοιχεία από τους δικύλινδρους και τους τετρακύλινδρους και με την υιοθέτηση από τη Yamaha αυτής της αρχιτεκτονικής αναμένεται να κάνουν πιο αισθητή την παρουσία τους τα επόμενα χρόνια. Με λίγα λόγια, χωρίς να χάνουν σημαντικά σε ροπή στο χαμηλομεσαίο και μεσαίο φάσμα λειτουργίας από τα δικύλινδρα δείχνουν να είναι σε θέση να κοιτάξουν στα μάτια τους 4κύλινδρους όσον αφορά τη μέγιστη ισχύ, χωρίς επίσης να έχουν το βάρος τους.

    Οι 4κύλινδροι είναι μια δοκιμασμένη εδώ και χρόνια συνταγή που έχει εφαρμοστεί με επιτυχία στις μοτοσικλέτες δρόμου και ακόμη περισσότερο στις sport και τις sport touring. Ο λόγος φυσικά είναι η βελούδινη λειτουργία και η ελαστικότητα που παρουσιάζουν αλλά και η δυνατότητα που έχουν να παράγουν μεγάλη ισχύ ακόμη και από μικρούς σχετικά κυβισμούς. Μειονέκτημά τους είναι, πέρα από την πολυπλοκότητα και το βάρος, η χωρητικότητα που πρέπει να έχει ένας 4κύλινδρος. Για να είναι πραγματικά απολαυστικός, για χρήση στο δρόμο πολλοί λένε ότι πρέπει να είναι τουλάχιστον 1.000 κ.εκ. γιατί διαφορετικά η απόδοσή του στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας δεν συγκαταλέγεται στα δυνατά του σημεία.

    Με βάση λοιπόν τα παραπάνω και φυσικά τη δική σας προσωπική εμπειρία ποιο κινητήρα θεωρείτε ιδανικό; Πιο μοτέρ θα προτιμούσατε για καθημερινή μετακίνηση και ποιο είναι εκείνο που σας ταιριάζει καλύτερα σε ένα επαρχιακό στροφιλίκι; Στη οδήγηση στο χώμα; Στο περιβάλλον μιας πίστας; Υπάρχουν κινητήρες (ή διάταξη κυλίνδρων) σήμερα που, ίσως, δεν έχουν πλέον λόγο ύπαρξης; Η απλότητα της κατασκευής που σημαίνει αυτόματα και χαμηλότερο κόστος service στις περισσότερες των περιπτώσεων παίζει για εσάς ρόλο; Υπάρχει άλλος πολυκύλινδρος που θα προτιμούσατε;

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    DR 800

  3. #3
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    DR 800
    +1000

  4. #4
    @@ μαστορας Το avatar του/της Bob_o_mastoras
    Εγγραφή
    18/05/2014
    Μηνύματα
    3.729
    Mαλλον αυτο: http://thekneeslider.com/nsu-2000cc-...er-motorcycle/

    2000cc... Τζιζους Κραϊστ...
    MADE IN JAPAN 日本製

  5. #5

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Panos76
    Εγγραφή
    10/05/2011
    Μηνύματα
    3.228
    3034cc

    Αλλά για νορμάλ καταστάσεις κ εμένα στο big foot πήγε το μυαλό μου.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    V2
    ροπατος σαν μονοκυλιδρος
    ευστροφος και βελουδινος σαν τερακυλινδρος
    ελαφρυς σαν δικυλινδρος
    μεχρι 1000cc το πολυ

  8. #8
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    DR 800
    Με το διπλό εμπρός φτερό που τοτε επικρίθηκε, αλλά μετά έγινε απο αλλους αντιγραφή
    Και έγραφε και BIG
    Λες και δεν το ξέραμε.
    Έχει ένας γνωστός στην Έδεσσα.
    Πιστονια και 5 μετρα να ουμ
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1995_DR800S_blue_450.jpg 
Προβολές:	242 
Μέγεθος:	33,3 KB 
ID:	350711
    Εδώ ενα dakarοειδες dr800
    Η αυτός ειναι νάνος,η αυτο τεράστιο
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	SUZUKI-DR800S-Big-1995_motorcycle.jpg 
Προβολές:	241 
Μέγεθος:	43,1 KB 
ID:	350712
    Και εδώ μια {σύγχρονη} εκδοχή
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	images (1).jpg 
Προβολές:	242 
Μέγεθος:	13,6 KB 
ID:	350713

  9. #9
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.574
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    Η αυτός ειναι νάνος,η αυτο τεράστιο
    Ο Gaston Rahier ήταν πολύ(μα πολύ) κοντός.Αυτό βέβαια δεν τον εμπόδισε να κερδίσει στο Dakar(δις) με bmw boxer.
    RIDE MORE TALK LESS

  10. #10
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.411
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Λευκάδιος Προβολή μηνύματος
    Ο Gaston Rahier ήταν πολύ(μα πολύ) κοντός.Αυτό βέβαια δεν τον εμπόδισε να κερδίσει στο Dakar(δις) με bmw boxer.

    Ε, άμα τό 'χεις...................
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GFawkes Προβολή μηνύματος
    +1000

    DR 800

    +1.0000 εχει και ενα εδώ στην Μυτιλήνη και πωλείται..για όποιον ενδιαφέρεται...
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7234331/
    η φωτό ειναι στην γειτονιά μου.
    Καθε πρωι κάνω εκεί την ποδηλαταδα μου, γιατί οι δίτροχες αγάπες είναι ΚΑΙ τα ποδήλατα.
    Τελευταία τροποποίηση από Μανολης67; 22/01/2016 στις 18:33.

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος

    DR 800

    +1.0000 εχει και ενα εδώ στην Μυτιλήνη και πωλείται..για όποιον ενδιαφέρεται...
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/7234331/
    η φωτό ειναι στην γειτονιά μου
    Αν το έβλεπα Σεπτέμβρη, θα το είχα ψωνίσει... Τώρα κλείσαμε από μονοκύλινδρα
    Παραλίγο θα είχα πάρει ένα από Κιάτο... Τέλος πάντων.


    κανονικό μονοκύλινδρο παραγωγής, νομίζω μόνο το DR800 λογίζεται και παίρνει το "βραβείο" του μεγαλύτερου.

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο μήνυμα: 11/01/2009, 22:17
  2. Που πήγε το Sticky με τα προτεινόμενα βιβλία;
    από catmaster στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2008, 13:17
  3. Ειδα το χαρο με τα ματια μου....
    από ela ela στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2006, 14:07
  4. Το θυμάστε το site με τα πλαστά ευρώ;
    από Cpt. Haddock στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 23/11/2005, 16:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF