Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ.

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/01/2016
    Μηνύματα
    2

    ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ.

    Καλημέρα. Εχω ενα piaggio Liberty 150 και τους τελευταίους μήνες μου παρουσίασε για άλλη μια φορά θέμα με το ρεύμα. Δεν φορτίζει η μπαταρία. Ο νους μου πάει στον ανορθωτη. Ο οποίος βρίσκεται στην ουρά μάλλον. Ο ανόρθωσης δεν εχει κλείσει χρόνο και τον άλλαξα επειδή έστελνε υπέρμετρο ρεύμα στην μπαταρία με αποτέλεσμα να την φουσκώνει και να μου λιώνει την ασφάλεια. Τώρα φορτίσω την μπαταρία μια φορά την εβδομάδα. Συνεργείο δεν το πάω γιατι θα με σκοτώσει η γυναίκα αν της πω οτι θέλει παλι λεφτά το σκούτερ. Περσυ πλήρωσα αρκετά ήδη για πολλα θέματα που έβγαλε και γενικά απο καινούργιο που το πήρα μου εχει βγάλει την ψυχή. Θελω να δω μήπως και το φτιάξω μόνος μου όποτε θα πρεπει να δω απο που έρχεται το προβλημα. Εχω το όργανο να μετρήσω τα ρεύματα αλλα θελω την βοήθεια σας πως θα ξεκινήσω.
    Σας ευχαριστώ.

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Έχεις συναγερμό? Η μπαταρία είναι καινούργια? μήπως πάλιωσε και δεν φταίει ο ανορθωτής?
    αφού διαθετεις πολύμετρο, στο you tube υπάρχουν οδηγιές στα Ελληνικά, πως να μετρήσεις ρευμα διαρροής, ξεκίνα από εκεί.
    Γράφεις ότι ο ανορθωτής ειναι στην ουρά...........???
    επίσης και σε αυτό το φόρουμ υπάρχουν αξιόλογα θεματα με το ηλεκτρολογικό συστημα μοτοσυκλετας, με σχεδιαγράμματα.
    Τελευταία τροποποίηση από Μανολης67; 27/01/2016 στις 11:43.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    διαγνωση απο το πληκτρολογιο δεν μπορει να γινει αλλα εκ πρωτης οψεως εμενα μου φανηκε οτι το προβλημα ειναι στη γυναικα σου

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    διαγνωση απο το πληκτρολογιο δεν μπορει να γινει αλλα εκ πρωτης οψεως εμενα μου φανηκε οτι το προβλημα ειναι στη γυναικα σου
    πετυχημένο!!!


    για το προβλημα του φιλου με την αγριεμένη σύζυγο, έχω να πώ οτι πρεπει να παρει ένα πολύμετρο και να ελέγξει πόσο (εναλασόμενο) ρευμα φτανει στον ανορθωτή του. Άν είναι πάνω απο 40V ρελαντι, μάλλον στελνουν πολύ ρεύμα τα πηνία και καταστρεφουν τον ανορθωτή. Επίσις πρεπει να ελέγξει όλες τς φίσες απο τον ανορθωτή στην μπαταρία, μήπως καπου υπάρχει βραχυκύκλωμα.
    Τελευταία τροποποίηση από duke200; 27/01/2016 στις 15:31.

  5. #5
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707


    Ρε Δουξ...

    Το ΡΕΥΜΑ ειναι η κινηση των ηλεκτρονίων (ή των οπών, κατα σύμβαση..) μεσα σε ένα αγωγό και ειναι αποτέλεσμα της ΤΑΣΗΣ που ασκειται στα ακρα του αγωγού...!!!
    (σταματα να με τρελαίνεις συνεχεια, γμτ το φελέκι μου...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    δεν καταλαβα που διαφωνουμε...

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    δεν καταλαβα που διαφωνουμε...
    Ο Oldman σου λέει απλά οτι τα Volt δεν είναι ρεύμα αλλά τάση.

    Εσυ πως κρίνεις οτι τα 40V απο την γεννήτρια είναι όριο που δεν πρέπει να ξεπερνιέται?
    Δεν ισχύει φυσικά. Μην γράφεις οτι ναναι!


    @ΓιαννηςΠειραιας
    Δες εδω τι πρέπει να μετρήσεις ακριβώς:
    http://www.scribd.com/doc/129001953/...2008-EN#scribd

    Το κομματι που σε ενδιαφέρει ξεκινάει στην σελίδα 37.
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 27/01/2016 στις 19:38.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motoexelixis
    Εγγραφή
    11/08/2009
    Μηνύματα
    258
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΓιάννηςΠειραιας Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα. Εχω ενα piaggio Liberty 150 και τους τελευταίους μήνες μου παρουσίασε για άλλη μια φορά θέμα με το ρεύμα. Συνεργείο δεν το πάω γιατι θα με σκοτώσει η γυναίκα αν της πω οτι θέλει παλι λεφτά το σκούτερ.
    Σας ευχαριστώ.

    Ομοιοπαθης...με αυτα που πληρωνω καθε μηνα σε εξτρα στα μηχανακια μου, αν το υποψιαστει μονο....θα κανουμε παρεα!
    Καρτερ ημων το εν της μηχανης,αγιασθητω το βολαν σου,ελθετω η μπαταρια σου,γεμισθητωτο ρεζερβουαρ σου,ως εν λιπαντικον και επι της μηχανης,το στροφαλον ημων τον επιουσιον,σωσε ημην σημερον και αφες ημηναπο τα μικροπροβληματα των ηλεκτρικων,ως και ημεις αφιωμεν τις βαλβιδες ημων,στων αντιπροσωπων και τωνμηχανικων,αλλα ρησε ημας απο τα ιμιτασιον,
    AVIN

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Ο Oldman σου λέει απλά οτι τα Volt δεν είναι ρεύμα αλλά τάση.

    Εσυ πως κρίνεις οτι τα 40V απο την γεννήτρια είναι όριο που δεν πρέπει να ξεπερνιέται?


    @ΓιαννηςΠειραιας
    Δες εδω τι πρέπει να μετρήσεις ακριβώς:
    http://www.scribd.com/doc/129001953/...2008-EN#scribd

    Το κομματι που σε ενδιαφέριε ξεκινάει στην σελίδα 37.
    σωστη παρατηρηση αν και λαικιστι όταν λεμε ρευμα εννοούμε ταση και όχι ένταση.

    Κοιτα, περίπου 30V AC στις 2-3 χιλιαδες βγαζουν τα πηνία, οποτε αν βγαζει πολύ παραπάνω απο 30V στο ρελαντι, θα καίει τους ανορθωτές. Είναι λίγο σπάνιο βεβαια

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Ο φίλος που άνοιξε το θέμα χάθηκε, ελπίζω να μην εφαγε ελευθερος INTERNET από την συμβία.

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από duke200 Προβολή μηνύματος
    σωστη παρατηρηση αν και λαικιστι όταν λεμε ρευμα εννοούμε ταση και όχι ένταση.

    Κοιτα, περίπου 30V AC στις 2-3 χιλιαδες βγαζουν τα πηνία, οποτε αν βγαζει πολύ παραπάνω απο 30V στο ρελαντι, θα καίει τους ανορθωτές. Είναι λίγο σπάνιο βεβαια


    Στο ρελαντί παίζει να βγάζουν και 60 volt

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    60V. δεν νομιζω.. Σκουτερακι 150 κυβικά έχει το παιδι. Το KLX 300 με καινουργια πηνια έβγζαζε 25 ρελαντί και στις 3000 στροφές 32, μετρημενα απο μένα. Λίγο δύσκολα τα βλέπω τα 60. Σε τι μηχανάκι έχεις μετρήσει τόση τάση? Μην είναι κανα 1300?

  13. #13
    Εχω κανει λαθος οσον αφορα το ρελαντι. Μπερδευτηκα με τον πινακα που δειχνει και το ρελαντι. Ειναι στις 4 ή 5000 rpm
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Snap1.jpg‎  
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    27/01/2016
    Μηνύματα
    2
    Συμφωνώ με τον toyar αλλα... αυτό ειναι άλλο θέμα.
    Για να φτάσω στον ανορθωτη πρεπει να λυθεί όλο το κουστουμι και αυτό μπορει να γίνει μόνο μές στο ΣΚ .
    Ευχαριστώ τον sapila για τον οδηγό, θα φανεί χρήσιμος.

    Παρατήρησα και κάτι ακόμα. Δεν ξέρω αν έκανα καλά η αν εχει σημασία. Χθες αφού το έβαλα μπροστά και το άφησα να ζεσταθεί αποσύνδεσα την μπαταρία και πήγα έτσι στην δουλεια. Το μπροστά φως και τα όργανα φώτιζαν άχνα εχω η πίσω λάμπα καθόλου. Λέω οκ αφού ειμαι χωρίς μπαταρια.Στις αναταράξεις ομως αυτά τρεμοπαιζανε. Μια έσβηναν τελείως, μια δυναμωνανε. Περίεργο γιατι όπως και να χει το ρεύμα δεν έπρεπε να ειναι σταθερό έστω και χωρίς μπαταρια?
    Τελευταία τροποποίηση από ΓιάννηςΠειραιας; 28/01/2016 στις 16:38.

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    23/08/2015
    Μηνύματα
    1.093
    οχι γιατι η δουλεια της μπαταριας εκτός απο το να αποθηκευει και να ενισχύει το ρεύμα είναι και να το σταθεροποιεί,

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. βροχη με.... το τσουβαλι....
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2004, 10:51
  2. Σχετικά με το δίπλωμα Α1
    από ThM στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 30/03/2004, 18:48
  3. Τι να πω για τον τύπο με το CBR το πρωί;
    από NLS στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2004, 04:49
  4. τρελαθήκατε με το 1o trail ride?????
    από DIT στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 16/01/2004, 16:15
  5. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 08:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF