Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 59

Θέμα: Πώς θα ηταν σήμερα οι μοτοσυκλέτες αν δεν υπήρχαν οι 4 Κυρίες εξ ανατολής;

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952

    Πώς θα ηταν σήμερα οι μοτοσυκλέτες αν δεν υπήρχαν οι 4 Κυρίες εξ ανατολής;

    Ξερω πολύ καλά ότι ανάβω μεγάλη αντιπαράθεση!
    Αλλά μπορούμε να φανταστούμε τον σημερινό μοτοσυκλετιστικό χάρτη χωρίς την εμφάνιση-υπαρξη των Γιαπωνεζικων? Τολμώ να προβλέψω (και γνωριζωντας την κριτική που θα υποστώ) οτι σήμερα θα ήμασταν στην δεκαετία του 1990...(η πιο πίσω)
    HONDA, η πρώτη μοτοσυκλετα με δίσκοφρενο.
    4κυλινδρα-6κύλινδρα μπορεί να κατασκευασαν και αλλοι, αλλά λειτουργικά -χρηστικά τα εκανα οι 4 αμαρτωλές κυριές..
    Για να ξεκαθαρίσω λίγο την θέση μου, οι πρώτες ( αξέχαστες) εμπειρίες μου ηταν με Ιταλικά μηχανάκια (GUZZI Le man και Fantic Caballero, montesa )
    Καθε απόψη δεκτή, παρακαλώ όχι εκτροπές,

  2. #2
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.671
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    Ξερω πολύ καλά ότι ανάβω μεγάλη αντιπαράθεση!
    Αλλά μπορούμε να φανταστούμε τον σημερινό μοτοσυκλετιστικό χάρτη χωρίς την εμφάνιση-υπαρξη των Γιαπωνεζικων? Τολμώ να προβλέψω (και γνωριζωντας την κριτική που θα υποστώ) οτι σήμερα θα ήμασταν στην δεκαετία του 1990...(η πιο πίσω)
    HONDA, η πρώτη μοτοσυκλετα με δίσκοφρενο.
    4κυλινδρα-6κύλινδρα μπορεί να κατασκευασαν και αλλοι, αλλά λειτουργικά -χρηστικά τα εκανα οι 4 αμαρτωλές κυριές..
    Για να ξεκαθαρίσω λίγο την θέση μου, οι πρώτες ( αξέχαστες) εμπειρίες μου ηταν με Ιταλικά μηχανάκια (GUZZI Le man και Fantic Caballero, montesa )
    Καθε απόψη δεκτή, παρακαλώ όχι εκτροπές,
    Ασχέτως συνεισφοράς των 4J, η αλήθεια είναι πως ελάχιστες καινοτομίες παρουσίασαν οι Ιάπωνες. Δισκόφρενα από την δεκαετία του 1920 (Douglas RA) ή ακόμα και σε scooter (Lambretta TV175 του 1962-65), τετρακύλινδρα, υδρόψυξη, τηλεσκοπικά πιρούνια και USD, monoshock αναρτήσεις, turbo και ότι άλλο έχει εμφανιστεί σε μοτοσυκλέτα, ήταν καινοτομίες που εφάρμοσαν οι Ευρωπαίοι και αντέγραψαν οι ιάπωνες.

    Στις μεθόδους παραγωγής έκαναν την διαφορά, και κατά συνέπεια στην αξιοπιστία.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #3
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Κενά δεν θα υπήρχαν. Δεν δημιούργησαν οι Ιάπωνες την ανάγκη για μικρά, φθηνά και αξιόπιστα δίκυκλα, απλά την εκμεταλλεύτηκαν. Το αυτό και για το boom με τις UJM, κάποιος άλλος θα το καρπωνόταν.

  4. #4
    ηλικιωμενο μελος Το avatar του/της sugariasgeorge
    Εγγραφή
    30/01/2016
    Μηνύματα
    536
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Στις μεθόδους παραγωγής έκαναν την διαφορά, και κατά συνέπεια στην αξιοπιστία.
    .
    με βρισκει απολυτα συμφωνο η αποψη αυτη...
    βελτιωση και εξελιξη σε ολα τα σταδια παραγωγης και χαμηλοτερη τιμη + αξιοπιστια!!!
    :ZZZ:

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.061
    Οι γιαπωνέζοι ουσιαστικά έβαλαν τον απλό κόσμο στην μοτοσυκλέτα και άνοιξαν την αγορά με φτηνές τιμές πολλά μοντέλα πολύ διαφήμιση μεγάλα δίκτυα πωλήσεων...
    Και ακόμα αυτό κάνουν.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.563
    μαλλον περιορισμενη γκαμα μοτοσυκλετων και πολυ μικροτερη αγορα
    πολλα κατω απο 250 για τον πολυ κοσμο και πανακριβα μεγαλα για αυτους που θελουν ενα ακριβο παιχνιδι
    αυξημενο κοστος συντηρησης λογω μειωμενης αξιοπιστιας
    αργη εξελιξη λογω ελλειψης ανταγωνισμου και μικρων κεφαλαιων
    αυξημενες τιμες λογω χαμηλης παραγωγης

    να πουμε τωρα και τι θα γινοταν αν ελειπαν οι ευρωπαιοι;

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    ...χωρίς τους ιαπωνες δεν θα είχαμε 4κυλ της προκοπής σε τιμές της προκοπής.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    officially illegal rider Το avatar του/της WiSe
    Εγγραφή
    17/04/2015
    Μηνύματα
    768
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    ...χωρίς τους ιαπωνες δεν θα είχαμε 4κυλ της προκοπής σε τιμές της προκοπής.
    +600

  9. #9
    ειδικά για τα ιαπωνικά τετρακύλινδρα χρειάζεται ειδική μνεία...

    ούτε στην αμερική ούτε στην ευρώπη τα τετρακύλινδρα είχαν την ανάλογη δύναμη και παρουσία στις χρυσές δεκαετίες 70-90...
    Για αυτό το γλυκό ζουζουρισμα που απολαμβάνουν τόσα εκατομμύρια αναβάτες σήμερα, ευθύνονται οι ιάπωνες.
    Αν όχι για την καινοτομία, σίγουρα για την σωστή εφαρμογή και συνδυασμό των τεχνολογιών και την προσιτή τιμή του τελικού προϊόντος....

  10. #10
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    οι Ιαπωνες εχουν μαθει να ακουν να μαθαινουν και να εργαζονται αθορυβα το ιδιο συνεβει,συμβαινει και στην βιομηχανια της μοτοσυκλετας.Οι Ευρωπαιοι ταλανιστηκαν και πολλοι καταστραφήκαν απο τις σοσιαλιστικες μαλακιες ειδικα στην 10ετια του 70ς-80ς και ενω τεχνολογικα ηταν πολυ μπροστα σε πλαισια αναρτησεις φρενα αλλα και μοτερ,ελειπε μονο η εξελιξη.Οι κινητοποιησεις,απεργιες και κακοι χειρισμοι στους ισολογισμους των εταιρειων επετρεψαν στους Ιαπωνες οχι να φυγουν αλλα να εξαφανιστουν μπροστα,πολλες εταιρειες απο αυτες ειναι απλα κεφαλαια στην ιστορια.Ποιος απο τους παλιους δεν θυμαται για παραδειγμα τυχαιο παντα τα Beta ΜΧ 6Ε ενα 50αρι απο αλλο πλανητη η τους Ισπανους με τα Montesa enduro H 125;Ολα αυτα βεβαια με σεβασμο και στους Ιαπωνες αλλα και στους Ευρωπαιους.

  11. #11
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.660
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    να πουμε τωρα και τι θα γινοταν αν ελειπαν οι ευρωπαιοι;
    Απλώς, δεν θα είχαμε μΕχανάκια.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ΝIKOLTSOS
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    550
    Η κυρία αυτή σας λέει κάτι...??

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	FN-1904-4-illustrat-rgtsde-a.jpg 
Προβολές:	343 
Μέγεθος:	93,5 KB 
ID:	356653

    FN βέλγικης κατασκευής το 1900 κάτι... μετά από 70 χρόνια ήρθε και η Honda...

    Δεν θέλω να μειώσω την ιστορία της ΗΟNDA και της κάθε HONDA....αλλά αν ψάχνουμε την ρίζα ας τα λέμε σωστά...

    Κατά τα άλλα ... η αρχική ερώτηση είναι τελείως φλου...
    που να ξέρουμε τι θα είχε γίνει...
    αν δεν ήταν η HONDA ή η KAWASAKI... όλος ο κόσμος θα ήταν αλλιώς...
    μην κοιτάμε μόνο της μηχανές ας δούμε και με τι άλλο ασχολούνται αυτά τα μεγαθήρια...
    "...ΌΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΡΌΜΟΣ..."

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/09/2013
    Μηνύματα
    6
    Στην ιστορία δεν έχει ΑΝ. Παρόλα αυτά, τίποτα δεν θα γινόταν αν δεν υπήρχαν οι γιαπωνέζοι. Μπορεί να έκαναν την ΦΤΗΝΗ μοτο προσιτή σε πολλούς, και κατα συνέπεια τη μοτοσικλέτα υπόθεση των πολλών κάνοντας μεγάλες αγορές ακόμα μεγαλύτερες ΑΛΛΑ:

    και να μην το έκαναν αυτοί θα το έκαναν άλλοι γιατί η μοτο είναι λύση σε προβλήματα πρώτα από όλα και μετά απόλαυση. Πάντα έτσι ήταν. Εξού και ο χόντα την ιδέα για το παπί την πήρε από το φαινόμενο βέσπα. Τα μεγάλα ον/οφ ήταν ιδέα ενός τύπου του έφτιαξε για πάρτη του το προ-προ g/s, και για στρητ μη μιλάμε, γιατί μέχρι πριν λίγες δεκαετίες ήταν καθαρά ευρωπαική υπόθεση. Και Ιάπωνες να μην υπήρχαν μηχανές θα υπήρχαν και μάλιστα πολλές. Κοιτάξτε χώρες που δεν επιτρεπόταν η εισαγωγή Ιαπωνικών μοτό και βγάλτε συμπέρασμα. Στη σοβιετική ένωση δεκάδες μάρκες μοντέλα/ είδη, στην Κίνα λιγότερα, ακόμα και στην Κούβα. Αλλά μην νομίσετε ότι και στην Λατινική Αμερική για παράδειγμα ο Ιάπωνας πουλάει ότι και εδώ, ή ότι η παραεισαγωγή στα 90'ς που έβαλε κόσμο και ντουνιά με λίγα λεφτά στις δύο ρόδες έπαιξε παντού.

    Τώρα ΠΩΣ θα ήταν οι μοτό χωρίς Γιαπωνέζους είναι η ερώτηση. Εκεί πας ανάλογα με το είδος και την προτεραιότητα. Άλλος θέλει πύραυλο και ας χαλάει κάθε βδομάδα, δεν μπορεί την ιαπωνική παπαριά του "κόφτου την απόδοση για να είναι αξιόπιστο". Άλλος θέλει ντιζαϊνιές και εξωτικά συστήματα που οι ιάπωνες αποφεύγουν να ρίξουν στην παραγωγή γιατί είναι πάντα με το τεφτέρι και το κομπιουτεράκι στο χέρι. Άλλος θέλει μηχανάκι-ξυραφάκι μπίκ. Το παίρνεις κάνεις τη δουλειά σου όσο το δυνατόν περισσότερο και άμα χαλάσει πέτα το και πάρε άλλο. Αν και αυτό το κάνουνε και οι ιταλοί πια με τα σκούτερ πχ.

    Όσο για τις αγορές που λέμε: Οι ευρωπαίοι έφτιαξαν προϊόντα δύο τροχών για συγκεκριμένες αγορές. Η βέσπα για την αστική μετακίνηση στην ευρώπη κυρίως και σάρωσε. Η BMW έφτιαχνε μοτό για στρατό αστυνομία στη μισή Γη. Οι ιάπωνες έπιασαν και έφτιαξαν μοτό για όλες τις υπόλοιπες αγορές και μαγκιά τους. Αλλά ποτέ δεν καθόρισαν την ίδια την ιδέα της μηχανής. Ο λόγος ότι η σχέση τους με το σπορ είναι μικρή. Πούλησαν εκατομμύρια μοτό στην ιδέα του adv touring που προέκυψε στο Ντακάρ αλλά τέτοιους αγώνες δεν έχουν για παράδειγμα. Και αντίστοιχα με το που ξεκίνησε μια εταιρεί απου είχε πραγματική σχέση με το είδος -η ΚΤΜ- να μπει δυναμικά στο χώρο τους πήρε τα σώβρακα.

  14. #14
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Ο Rossi θα ήταν ταρίφας και ο Martin ψήστης σε σουβλατζίδικο.

  15. #15
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.240
    εάν δεν υπήρχαν οι Γιάπονες δεν θα είχαμε λειτουργικά ηλεκτρικά κυκλώματα στα μηχανοκίνητα. αυτοί έδειξαν στο αγοραστικό κοινό ότι δεν είναι τεράστια επιστήμη. σε κάθε άλλη περίπτωση θα μας έπειθαν ότι οι συχνές βλάβες στα ηλεκτρικά κυκλώματα είναι απλά ένας συμβιβασμός που θα πρέπει να υποστούμε. οι Γιάπονες ανάγκασαν τους υπόλοιπους να σοβαρευτούν.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Imagine πως θα ήταν σήμερα.
    από notakos600 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 02/11/2010, 08:22
  2. Πως θα ήταν το MATRIX εαν έτρεχε σε Windows.....!!!!
    από SeNNinhA στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2008, 07:57
  3. Πως θα ήταν η ζωή μας, αν ζούσαμε σε μια τσόντα
    από veagle στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 53
    Τελευταίο μήνυμα: 17/07/2007, 12:47
  4. Πως θα ηταν η ζωη μας, αν ζουσαμε σε μια τσοντα:
    από nktR στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 06/02/2007, 14:08
  5. πως θα ηταν ενα er6n με μουρη+κωλο απο Z750?
    από idi στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 09/11/2006, 15:51

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF