Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: Nikko Racing G-PACK + Power Commander ???

  1. #1
    Νέο μέλος Το avatar του/της Power Wings
    Εγγραφή
    01/05/2015
    Μηνύματα
    52

    Nikko Racing G-PACK + Power Commander ???

    Καλησπέρα στην παρέα...

    Θα ήθελα την βοήθειά σας σε όσους γνωρίζουν αρχικά για το τί προσφέρει το Nikko Racing G-Pack (για το δικό μου μοντέλο το site τους γράφει ignition, injection 2nd and 3rd gear) και κατά δεύτερον κατά πόσο μπορεί να συνδυαστεί με Power Commander. Ή θα πρέπει να υπάρχει το ένα ή το άλλο...


    Σε γενικές γραμμές αξίζει?


    Ευχαριστώ προκαταβολικά...

  2. #2
    δεν έχουν σχέση το ένα με το αλλο οπότε ναι, θεωρώ οτι μπορεί να συνδυαστεί...
    πουτσ@@@@@@@@@

  3. #3
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Ποιο ειναι το μοντελο σου οεο?
    Αν βγαινει pcv γι αυτο, τοτε τσεκαρε μην τυχον εχει λειτουργικοτητα μεταβολης του χαρτη αναφλεξης, διοτι καποια pcv εχουν. Σε αυτην την περιπτωση, το τζι πακ ειναι πλεονασμος.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #4
    Νέο μέλος Το avatar του/της Power Wings
    Εγγραφή
    01/05/2015
    Μηνύματα
    52
    Το μοντέλο είναι CBR 600 F4i και βγαίνει το pcv για αυτό το μοντέλο αλλά εγώ έχω το pc3 usb. Ξέρω ότι για μεταβολή της ανάφλεξης μπορώ να κουμπώσω το PC ignition module αλλά πολλά τα λεφτά. Το G-Pack αν κάνει την ίδια δουλειά με το ignition module αξίζει αν το πάρω? Δε νομίζω να έχω κάποια dυσλειτουργία σε συνδθασμό το pc...

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Power Wings Προβολή μηνύματος
    Το μοντέλο είναι CBR 600 F4i και βγαίνει το pcv για αυτό το μοντέλο αλλά εγώ έχω το pc3 usb. Ξέρω ότι για μεταβολή της ανάφλεξης μπορώ να κουμπώσω το PC ignition module αλλά πολλά τα λεφτά. Το G-Pack αν κάνει την ίδια δουλειά με το ignition module αξίζει αν το πάρω? Δε νομίζω να έχω κάποια dυσλειτουργία σε συνδθασμό το pc...
    Οκ δεν καταλαβα οτι ηδη εχεις το pc3. Λογικα δεν πρεπει να υπαρχει θεμα συμβατοτητας.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Νέο μέλος Το avatar του/της Power Wings
    Εγγραφή
    01/05/2015
    Μηνύματα
    52
    Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις...Θα κάνω και μια ερώτηση αύριο να μπορέσω στο μηχανικό που μου ρύθμισε το pc3 και βλέπουμε..

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/05/2016
    Μηνύματα
    9
    καλησπερα σε ολους...
    μια απορια??!?!!
    σε τετρακυλιδρο honda κινητηρα
    ολοσωμη + pciii + ταπωμενα pair
    ο μαμα "λ" πρεπει κατα τη γνωμη σας
    να φυγει ??

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/05/2016
    Μηνύματα
    9
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΕELLΡ!!!!!

  9. #9
    Νέο μέλος Το avatar του/της Power Wings
    Εγγραφή
    01/05/2015
    Μηνύματα
    52
    Καλημέρα, εγώ τότε που ήταν να κάνω το πρόγραμμα για το pciii μου είχε πει ο μηχανικός μου ότι είνια καλύτερα να καταργηθεί για πιο σωστά αποτελέσματα και τον έχω καταργήσει. Το μηχανάκι σου φοράει custom πρόγραμμα σε δυναμόμετρο;

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/05/2016
    Μηνύματα
    9
    μαμα εγκεφαλο ολοσωμη θα καταργησω τα pair
    και θα το βαλω μονο δυναμομετρο με ενα pc 3
    ουτε auto tune ουτε τπτ
    ενας φιλος που ασχολειται επι του θεματος μου ειπε πως δε παιζει ρολο ο λ...ισα ισα οτι σε διαφορετικε συνθηκες θα φτιαχνει και λιγο την αναλογια....

    ισχυει αυτο??

  11. #11
    Νέο μέλος Το avatar του/της Power Wings
    Εγγραφή
    01/05/2015
    Μηνύματα
    52
    Λοιπόν, καταρχήν από όσο ξέρω δεν υπάρχει auto tune για το pc iii. Το σωστό είναι να γίνει χάρτης σε δυναμόμετρο με καυσανάλυση, ειδάλλως δε γίνεται σωστή δουλειά. Στο δικό μου καταργήσαμε το λ για μην λαμβάνει πληροφορίες ο εγκέφαλος και "χαλάει" τον όλο χάρτη και φτάχτηκε χάρτης με καυσανάλυση με το επιθυμητό A/F σε όλο το φάσμα στροφών.

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/05/2016
    Μηνύματα
    9
    οκ.... ηθελα ν αποφυγω το fi...
    λογικα θα πρεπει να βρω αντισταση.... να τον αφαιρεσω ...σωστα?

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/05/2016
    Μηνύματα
    9
    κ επισης δε μπορω να καταλαβω...
    στο πολυ κρυο ή στη πολυ ζεστη...που ο αερας εχει αλλες τιμες..
    πιστευα οτι τα "ψιλα" που χρειαζοντε θα τα διορθωνε ο μαμα λ!!

  14. #14
    Νέο μέλος Το avatar του/της Power Wings
    Εγγραφή
    01/05/2015
    Μηνύματα
    52
    Όσον αφορά για το fi, ναι θα χρειαστείς αντίσταση. εγώ έχω το Ο2 eliminator της Dynojet. Για το άλλο που λες ποτέ δε μπορεί αν γίνει 100% τέλειο, για αυτό άλλωστε βγάλαν και το pc5 που παίρνει το auto tune. Αλλά στη τελική σε ενδιαφέρει να έχει γενικά ένα σωστό μείγμα με ένα μέσα στα όρια του βέλτιστου A/F target. Επίσης καλό να φτιάξεις χάρτη σε δροσερή εποχή, κοινώς όχι τους καλοκαιρινούς μήνες.

    Μην το ψυρίζεις και πάρα πολύ σε θέματα με θερμοκρασία, γιατί ποτέ δεν είναι σταθερή και συνεπώς αλλάζει και η πυκνότητα και υγρασία του αέρα.

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/05/2016
    Μηνύματα
    9
    σ ευχαριστω πολυ για το χρονο σου....ολες αυτες οι ερωτησεις....
    κυριως επειδη μου ειχαν πει σε περιπτωση generic map να τον αφησω επανω .....μονο σε custom προγραμμα να τον αφαιρουσα...
    αυτο ηθελα να καταλαβω....αν κι εσυ μπορεις....

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Power Commander III USB(ή χωρις usb)
    από DrIoannis στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 30/08/2005, 08:40
  2. Power Commander σε FZ6
    από naked beauty στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2005, 10:02
  3. power commander και προβλημα με τον αντιπροσωπο του
    από zaharakis στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 21/02/2005, 15:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF