Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Ντιζα συμπλέκτη

  1. #1
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.193

    Ντιζα συμπλέκτη

    Επειδή το γλέντι πέφτει σύννεφο τελευταία, η εξταρα ζήλεψε κι ηθελε κι αυτο λιγο χαβαλε.
    Μου μείνε λοιπόν πριν λίγες ώρες από σπασμένη ντιζα συμπλέκτη.

    Οι ερωτήσεις τώρα.
    το ΧΤ παίρνει μονο δικιά του ντιζα ή μπορώ να ταιριαξω ότι βρω;
    Επίσης,πόσο κοστίζει μια ντιζα για συμπλέκτη,καθώς δεν μου χει ξανατυχει;
    Και τέλος,τι πρέπει να προσέξω τοποθετώντας την;
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  2. #2
    Παρε ενα τηλ στον Μπραμο και θα στα απαντησει ολα....

    Γνησια ντιζα βαλε γιατι θεωρητικα ειναι η καλυτερη
    πουτσ@@@@@@@@@

  3. #3
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.348
    εγω στο δικο μου του εμποριου εχω που τη πληρωσα 18 ευρω.. μια χαρα δουλευει!
    ότι θες βαζεις αρκει να ταιριαζει στο μηκος και να "κουρμπαρει" σωστα..

  4. #4
    Αρκετοί εδώ μέσα έγραφαν ότι Σπ. Πάτση σου φτιάχνουν καλώδιο και κρατάς τον οδηγό που έχεις, αλλά ουδείς έχει δώσει διεύθυνση ή όνομα.
    Για την ιστορία, στο fazer που άλλαξα είχε ένα 40άρι και αεροπορική γιατί στοκ, φυσικά, δεν κρατάμε.

  5. #5
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/08/2012
    Μηνύματα
    221
    παλαιότερα σε ενα DT που είχα έβαζα ότι ντίζα νάναι και κοβόταν συχνά πυκνά..σίγουρα κάτι δεν πήγαινε καλά...
    θα έλεγα πάρε καινούρια γνήσια, βάλε την επάνω και θα ξεμπλέξεις για κάμποσο καιρό, ειδικά αν την λιπαίνεις...

    για την τοποθέτηση...απλά ακολούθα την παλιά ντίζα και θα δεις μόνο σου ποια σημεία πρέπει να προσέξεις...

  6. #6
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.201
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gayros Προβολή μηνύματος
    Επειδή το γλέντι πέφτει σύννεφο τελευταία, η εξταρα ζήλεψε κι ηθελε κι αυτο λιγο χαβαλε.
    Μου μείνε λοιπόν πριν λίγες ώρες από σπασμένη ντιζα συμπλέκτη.

    Οι ερωτήσεις τώρα.
    το ΧΤ παίρνει μονο δικιά του ντιζα ή μπορώ να ταιριαξω ότι βρω;
    Επίσης,πόσο κοστίζει μια ντιζα για συμπλέκτη,καθώς δεν μου χει ξανατυχει;
    Και τέλος,τι πρέπει να προσέξω τοποθετώντας την;
    Πας και αγοράζεις μόνο το συρματόσχοινο με ΙΔΙΟ πάχος και ΙΔΙΟ κεφάλι,με 4-5€.Το περνάς στο μάυρο 'καλώδιο' (ντίζα) από την πάνω μεριά (μην το βγάλεις έξω από τα όργανα-τιμόνι κλπ το καλώδιο,δε χρειάζεται).Στο κάτω μέρος το καργάρεις με ένα σφιχτηράκι.

    Nα το ΧΤ
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	WP_20160608_09_38_15_Pro.jpg 
Προβολές:	158 
Μέγεθος:	58,8 KB 
ID:	360727

    να και το KLR
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	13151998_10204579804934079_145500196801684890_n.jpg 
Προβολές:	157 
Μέγεθος:	73,3 KB 
ID:	360726
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων WP_20160608_09_38_15_Pro.jpg‎  

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Πας και αγοράζεις μόνο το συρματόσχοινο με ΙΔΙΟ πάχος και ΙΔΙΟ κεφάλι,με 4-5€.Το περνάς στο μάυρο 'καλώδιο' (ντίζα) από την πάνω μεριά (μην το βγάλεις έξω από τα όργανα-τιμόνι κλπ το καλώδιο,δε χρειάζεται).Στο κάτω μέρος το καργάρεις με ένα σφιχτηράκι.

    Nα το ΧΤ
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	WP_20160608_09_38_15_Pro.jpg 
Προβολές:	158 
Μέγεθος:	58,8 KB 
ID:	360727

    να και το KLR
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	13151998_10204579804934079_145500196801684890_n.jpg 
Προβολές:	157 
Μέγεθος:	73,3 KB 
ID:	360726
    Aυτή είναι λύση ανάγκης σε περίπτωση που μείνεις καπου και δεν βρίσκεις σωστή ντίζα.
    Δουλεύει φυσικά, αλλά δεν προσφέρει ούτε το 1/3 της ζωής της original.
    Επίσης ολες οι original ντίζες πλέον εχουν εσωτερική επίστρωση teflon για καλύτερη/μαλακότερη λειτουργία.
    Οταν φαγωθεί το teflon η ντίζα αρχίζει και φθείρεται δυσανάλογα γρήγορα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    Ρώτα τον taisteal για κάτι ντιζες που αλλαζαμε κατά τις 2 το βράδυ..
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Η λύση με το ανταλλακτικό συρματόσχοινο δεν είναι κακή, αλλά καλό είναι να υπάρχουν ένα - δύο έξτρα βαρελάκια (αυτά με το βιδάκι) στα εργαλεία της μηχανής. Είναι πολύ πιθανό να χρειαστούν.
    Το ορίτζιναλ ανταλλακτικό βέβαια, είναι καλύτερο.

  10. #10
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.193
    Βρήκα απο εναν στην γειτονιά με ένα δεκαρικο κι έβαλα.
    Πιθανολογώ με προελευση από κάποιο εξωτικό προάστιο του Πεκίνου.
    Αλλά σε σχέση με τα 37 που ζήταγε ή γιαμαπα είναι διαφορά.
    Και δεν είχαν ετοιμοπαραδοτη εννοείται.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από lykourgi Προβολή μηνύματος
    Η λύση με το ανταλλακτικό συρματόσχοινο δεν είναι κακή, αλλά καλό είναι να υπάρχουν ένα - δύο έξτρα βαρελάκια (αυτά με το βιδάκι) στα εργαλεία της μηχανής. Είναι πολύ πιθανό να χρειαστούν.
    Το ορίτζιναλ ανταλλακτικό βέβαια, είναι καλύτερο.
    Που τα βρίσκουμε αυτά;
    Το βαρελακι έσπασε που πιάνει στη μανετα

  11. #11
    μάλλον εννοεί το βαρελάκι στην κάτω πλευρά, ώστε ανά πάσα ώρα να βάζεις μιά "οτινάναι" και να προσαρμόζεις το μήκος.

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    1.919
    Ναι, αυτό εννοώ.
    Το οποίο, σε περίπτωση ανάγκης, μπορεί να αντικαταστήσει και το πάνω βαρελάκι (στη μανέτα).

    Το που θα τα βρεις, δεν το γνωρίζω. Έχω πολλά χρόνια να αναζητήσω κάτι τέτοιο.
    Υποθέτω στα γενικά ανταλλακτικάδικα (βλ. Τόγελος κλπ) ή σε βιομηχανικά είδη.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gior-gos
    Εγγραφή
    22/02/2014
    Μηνύματα
    1.262
    Νομιζω η καλυτερη λυση για "ρεζερβα" ειναι δευτερη ντιζα περασμενη παραλληλα. Ξεκουμπωνεις - κουμπωνεις πανω κατω κι ετοιμος.

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gior-gos Προβολή μηνύματος
    Νομιζω η καλυτερη λυση για "ρεζερβα" ειναι δευτερη ντιζα περασμενη παραλληλα. Ξεκουμπωνεις - κουμπωνεις πανω κατω κι ετοιμος.
    Είναι γνωστή πρακτική εδώ και δεκαετίες και ειδικά σε αγώνες enduro.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    μιλάμε για μηχανάκια που... έκοψαν μιά φορά ντίζα στην 10ετία και βάλε ρε μπόις. Σιγά μην κουβαλάς δεύτερη μαζί σου κάθε μέρα... Θα την ξανακόψει μετά 10 χρόνια, μάλλον δεν θα κλάψει κανείς.
    Εγώ την είχα αλλάξει προληπτικά γιατί φαινόταν σκληρή και λέω ΟΚ, ετοιμάζεται να κοπεί, τελικά και με την νέα πάλι σκληρός ήταν ο συμπλέκτης. τσάμπα το 40άρι...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ντιζα συμπλεκτη.
    από mourgakos στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/01/2008, 14:38
  2. ντίζα συμπλέκτη
    από stefanos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2007, 22:41
  3. Ντιζα συμπλεκτη
    από tredos στο forum KTM
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2006, 14:15
  4. Ντιζα Συμπλεκτη!!!
    από LanosXR125 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/03/2006, 22:56
  5. Ντίζα συμπλέκτη σε ΧΤ600Ε 1995
    από kaps στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2006, 08:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF