Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: freewind πρόβλημα στο καρμπυρατέρ

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2016
    Μηνύματα
    5

    freewind πρόβλημα στο καρμπυρατέρ

    Γειά σας με λένε Γιώργο μένω Κιλκίς και πρόσφατα έλυσα τον κινητήρα απο το μηχανάκι μου ένα suzuki freewind 650 Άλλαξα φλάντζα στον κύλινδρο και φυσικά φλάντζα κεφαλής .
    Το πρόβλημα μου είναι ότι μετά απο αυτό ενώ όλα λειτουργούν σωστά στην πορεία και όχι πάντα αλλά τις περισσότερες φορές όταν πάω το γκάζει κάπου στη μέση το μηχανάκι μπουκώνει και πέφτουν οι στροφές η ρετάρει και απ ότιο φαίνεται το πρόβλημα είναι στο καρμπυρατέρ.
    Έχει μήπως κάποιος καμια γνώμη για το τι μπορεί να είναι?

    σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    11/12/2013
    Μηνύματα
    1.106
    Αν το σύμπτωμα είναι σαν να μένει απο βενζίνη μάλλον είναι χαλαρό σε κάποιο άκρο του το σωληνάκι της υποπίεσης,αυτό δίπλα στο ρουμπινέτο. Παθών, έχω το ίδιο. Αλήθεια σε τι κατάσταση ησαν τα σωθηκά του,κύλινδρος, πιστόνι,βαλβίδες; Πόσα χιλιόμετρα;

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2016
    Μηνύματα
    5
    σε γενικές γραμμες καλά ήταν αυτά γύρο στις 40 χι χιλιόμετρα έχει το μηχανάκι. Εννοείς το σοληνάκι που φεύγει πίσω απο το ρουμπινέτο της βενζίνης??

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2016
    Μηνύματα
    5
    Γενικά μ εχει κουράσει σαν μηχανή συνέχεια ζητάει και κανένας μάστορας μέχρι τώρα δεν έχει δώσει λύση ο ένας λέει άλλα και ο άλλος άλλα και επειδή τελευταία έδωσα πολλά λεφτά και τα ανταλλακτικά του πανάκριβα 25 ευρώ ένα φίλτρο αέρα έλεος δηλαδή , το πιο πιθανό αν δεν βρω λύση άμεσα στο πρόβλημα να το δώσω για ανταλλακτικά και να ησυχάσω

  5. #5
    Klabautermann Το avatar του/της tzimidis
    Εγγραφή
    07/04/2013
    Μηνύματα
    584
    40.000??? Se mixanaki 15etias??

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tzimidis Προβολή μηνύματος
    40.000??? Se mixanaki 15etias??
    140.000....240.000.....who knows?

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    11/12/2013
    Μηνύματα
    1.106
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από george niu Προβολή μηνύματος
    σε γενικές γραμμες καλά ήταν αυτά γύρω στις 40 χι χιλιόμετρα έχει το μηχανάκι. Εννοείς το σωληνάκι που φεύγει πίσω απο το ρουμπινέτο της βενζίνης??
    Nαι, αυτό εννοώ, τουλάχιστον σε μένα αυτό ηταν ο ένοχος,επίσης τσέκαρε την σύνδεση του καρμπυρατέρ με τον κύλινδρο,μην τρελένεσαι, κάτι απλό είναι που έγινε στο βγάλε-βάλε το καρμπυρατέρ.

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2016
    Μηνύματα
    5
    Λίγα χιλιόμετρα έχει για 15ετία πολλά για μηχανή το 40 είναι μέσος όρος ίσως και 50 αλλά όχι παραπάνω είχε και κάποια χρόνια σε ακινησία και ίσως μείνει και άλλα τόσα

  9. #9
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Αν και αερόψυκτο μονοκύλινδρο, το freewind μπορεί άνετα να ξεπεράσει τα 100.000χλμ με φυσιολογική χρήση. Από προσωπική εμπειρία, η ακινησία είναι πιο πιθανό να δημιουργήσει προβλήματα παρά τα χιλιόμετρα Το δικό σου τι προβλήματα έχει βγάλει ώστε να σε κάνει να θες να το δώσεις;

    Υ.Γ: Το φίλτρο αν δεν έχει σκιστεί πλένεται και επαναχρησιμοποιείται, οπότε το κόστος του δεν είναι παράλογο σε βάθος χρόνου.

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2009, 20:36
  2. Πρόβλημα στο λεβιέ !!!!
    από LIBYKOS στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/02/2006, 02:11
  3. Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 07/10/2005, 09:17
  4. Πρόβλημα στο πίσω λάστιχο...help!!!
    από Xlitos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 25/08/2005, 10:23
  5. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2005, 12:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF