Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: GSX1250FA - λιωμένος καταλύτης;

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mreza
    Εγγραφή
    07/07/2013
    Μηνύματα
    126

    GSX1250FA - λιωμένος καταλύτης;

    Ξέρει κανείς αν ο λεκές αυτός σημαίνει ότι ο καταλύτης της μηχανής έχει πρόβλημα ή τάχει παίξει εντελώς;
    Από καινούργια η μηχανή, μετά από λίγες χιλιάδες χλμ δημιούργησε αυτό το λεκέ στο συγκεκριμένο σημείο (και λίγο πιο μπροστά εκεί που ενώνονται οι λαιμοί).
    Με καθάρισμα με autosol φεύγουν τα πάντα εντελώς και γίνεται καθρέφτης, αλλά μετά από μερικές χιλιάδες χλμ ξαναδημιουργείται.
    Η μηχανή έχει τώρα 23.000 χλμ. Στο συνεργείο δεν μου είπαν για κάποιο πρόβλημα βλέποντας το σημάδι αυτό. Έχω παρατηρήσει και σε άλλα Bandit-GSX1250 αυτό το λεκέ-σημάδι και επειδή από παρόμοιο σημάδι γνωστός κάτοχος GSX 1250 FA διαπίστωσε λιωμένο καταλύτη όταν άνοιξε στο σημείο αυτό, γι αυτό και ρωτάω "πριν αρχίσουν να βαράνε τα όργανα "...
    Κ.Τ.Ε.Δ. πέρασε άνετα χωρίς καυσαέρια και οτιδήποτε άλλο.

    εδώ το δικό μου μοτοσακό Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1.jpg 
Προβολές:	208 
Μέγεθος:	69,2 KB 
ID:	376116

    κι εδώ μια συγκριτική φωτο από από το net, από κάποιο τεστ Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2.jpg 
Προβολές:	207 
Μέγεθος:	65,3 KB 
ID:	376117

    Τα "σημάδια" είναι ίδια

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.029
    Ανεβάζει θερμοκρασία και γίνεται μπλε.
    Αν πέρασε ΚΤΕΟ κάνε μια καυσανάλυση να δεις....

    Λιωμένο καταλύτη δεν έχω ακούσει ποτέ.
    (και σ άλλα μηχανάκια συμβαίνει)
    ανανήψαντας

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mreza
    Εγγραφή
    07/07/2013
    Μηνύματα
    126
    Αυτή την κατάσταση του καταλύτη αντίκρισε ο φίλος όταν το άνοιξε Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	b.jpg 
Προβολές:	195 
Μέγεθος:	75,7 KB 
ID:	376118

    Ενώ κανονικά θα έπρεπε να είναι έτσι Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	a.jpg 
Προβολές:	196 
Μέγεθος:	90,7 KB 
ID:	376119

    Τι να πω..

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mreza
    Εγγραφή
    07/07/2013
    Μηνύματα
    126
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Ανεβάζει θερμοκρασία και γίνεται μπλε.
    Αν πέρασε ΚΤΕΟ κάνε μια καυσανάλυση να δεις....
    Καυσανάλυση έγινε. o.k.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Λιωμένο καταλύτη δεν έχω ακούσει ποτέ.
    (και σ άλλα μηχανάκια συμβαίνει)
    Έτσι νομίζω κι εγώ.

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Η καυσαναλυση δε θα δειξει τιποτα....αν εχει γινει ο καταλυτης παντως οπως στην φωτο, τοτε το μηχανακι θα σερνεται.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.563
    ο καταλυτης που ελιωσε ηταν σε μοτερ πειραγμενο;
    γιατι ετσι λιωνει απο υψηλες θερμοκρασιες οταν καταληγει ακαυστο μιγμα και καιγεται εκει
    πχ απο χαλασμενο πολλ/στη

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mreza
    Εγγραφή
    07/07/2013
    Μηνύματα
    126
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Η καυσαναλυση δε θα δειξει τιποτα....αν εχει γινει ο καταλυτης παντως οπως στην φωτο, τοτε το μηχανακι θα σερνεται.
    Το δικό μου μηχανάκι πάει "αγέρας". Και δεν είναι πειραγμένο. Άρα δεν παίζει πρόβλημα καταλύτη (σε μένα).

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mreza
    Εγγραφή
    07/07/2013
    Μηνύματα
    126
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    ο καταλυτης που ελιωσε ηταν σε μοτερ πειραγμενο;
    γιατι ετσι λιωνει απο υψηλες θερμοκρασιες οταν καταληγει ακαυστο μιγμα και καιγεται εκει
    πχ απο χαλασμενο πολλ/στη
    ...αυτό δεν το ξέρω.
    Το δικό μου πάντως δεν είναι 'παραβιασμένο'..

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Pew
    Εγγραφή
    20/03/2015
    Μηνύματα
    942
    Να παρουμε τα πραγματα με τη σειρα για να μην αγχωνεσαι αδικα.
    (ωραιος ο μουργος στη φωτο btw !! )


    1) Η φωτογραφια με τον "μπουκωμενο" και κατα συνεπεια παραμορφωμενο καταλυτη που εβαλες... θα σε ειχε βαλει σε υποψιες απο την πρωτη στιγμη. Η μηχανη θα ειχε θεμα, μεγαλο.

    2) Η χρωματικη παραμορφωση στο σημειο του καταλυτη ειναι φυσιολογικη. Αναλογα το υλικο της κατασκευης του σωληνα ή και το παχος του, αλλαζει χρωμα απο τις θερμοκρασιες που αναπτυσσονται.
    Η ροη σε εκεινο το σημειο (καταλυτης) περιοριζεται, συνεπως η θερμοκρασια αυξανεται περαιτερω λογω μεγαλυτερης πιεσης καυσαεριων...

    3) ... τελος, οταν φτασεις σε σημειο να "βαρανε τα οργανα" απο βλαβη στον καταλυτη, θα το καταλαβεις πριν ειναι αργα... να 'σαι σιγουρος!

    Μη σκας!
    pew pew pew pew pew pew !!!

  10. #10
    Μπινια!!!!! Το avatar του/της Dalt0n
    Εγγραφή
    11/09/2014
    Μηνύματα
    535
    Να πω και εγώ κάτι..πριν 5-6 χρόνια είχαμε πάρει ενα Renault kangoo για την δουλειά (όντως κουτί ήταν) ο πατέρας μ τύχαινε να μένει πολλές φορές απο βενζίνη μπαταρία μίζα και το είχε αλλάξει τον αδοξαστο να το βάζει σκαστω λες και είναι κνν καρμπυταρερατο.. Μετα απο λίγο άρχιζε να μυρίζει ο καταλύτης όταν ήταν κρυος και το περπατούσε.όταν τον βγάλαμε έτσι ήταν απο μέσα
    Μπινια!!!!

Παρόμοια θέματα

  1. Καταλυτης εξατμισης Bandit 650
    από taskon στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 09/04/2010, 13:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF