Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Πότε χρειάζεται αλλαγή η αλυσίδα;

  1. #1

    Πότε χρειάζεται αλλαγή η αλυσίδα;

    Καλησπέρα.
    Πώς καταλαβαίνουμε ότι έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου για την αλυσίδα μας και χρειάζεται αλλαγή;
    Δεν μιλάω για την περίπτωση που έχουμε εξαντλήσει το όριο τεντώματος και δεν έχει άλλο.
    Μιλάω για μια αλυσίδα τεντωμένη όσο χρειάζεται (που όμως παίρνει κι άλλο αν χρειαστεί) και που εκ πρώτης όψεως δεν φαίνεται να έχει φθορές.
    Υπάρχει κάποια ένδειξη ακουστική ή οπτική ότι θα ήταν σκόπιμο να αλλαχτεί; Μήπως μετά από κάποια χλμ θέλει αλλαγή έτσι κι αλλιώς;

  2. #2
    Από ότι έχω διαβάσει, στο πίσω γρανάζι και στην ευθεία με το ψαλίδι, τράβα την αλυσίδα προς τα πίσω. Αν σηκώνεται πάνω από το μισό του δοντιού, είναι για αλλαγή.

  3. #3
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Από ότι έχω διαβάσει, στο πίσω γρανάζι και στην ευθεία με το ψαλίδι, τράβα την αλυσίδα προς τα πίσω. Αν σηκώνεται πάνω από το μισό του δοντιού, είναι για αλλαγή.
    ναι σωστα και εφοσον εχει εξαντλησει το τεντωμα της με τους ρεγουλατορους του τροχου.

  4. #4
    officially illegal rider Το avatar του/της WiSe
    Εγγραφή
    17/04/2015
    Μηνύματα
    768
    Και επισης αν την συντηρεις καλα και ακους περιεργους θορυβους στη κύλιση...
    TO AVOID PAIN, THEY AVOID PLEASURE
    TO AVOID DEATH, THEY AVOID LIFE
    54°10'02.9"N 4°28'40.5"W

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tycho Moon
    Εγγραφή
    13/11/2014
    Μηνύματα
    398
    Αν δεν έχεις εξαντλήσει τα όρια των ρεγουλατόρων αλλά θέλεις να τσεκάρεις την αλυσίδα σου, οι τρόποι που γνωρίζω είναι οι εξής:

    1. Πρώτα απ' όλα καλό πλύσιμο και οπτικός έλεγχος των κρίκων για τυχόν χτυπήματα.

    2. Τσεκάρεις αν η αλυσίδα κατά την περιστροφή της σκαλώνει. Δηλαδή αν είναι κάποιοι κρίκοι κολλημένοι μεταξύ τους.

    3. Βγάζεις την αλυσίδα και την απλώνεις σε επίπεδη επιφάνεια - με τους πείρους παράλληλα στην επίπεδη επιφάνει -, την ευθυγραμμίζεις, και βλέπεις κατά πόσο μπορείς να την αποκλίνεις από την ευθυγράμμισή της. Με αυτό παίρνεις μια ιδέα κατά πόσο οι κρίκοι έχουν μπόσικα.

    4. Όπως και στο 3, ευθυγραμμίζεις την αλυσίδα σε επίπεδη επιφάνεια, και την μαζέυεις όσο περισσότερο μπορείς και μετράς το μήκος τής (έστω L1) Στη συνέχεια, τραβάς τα άκρα της και την επιμηκύνεις όσο περισσότερο μπορείς. Η επιμήκυνση πρέπει να είναι μέχρι το 2% του L1.

    ΥΓ1 Κατά το βάλσιμο της αλυσίδας, προσέχεις έτσι ώστε να βάλεις την ασφάλειά της κατά την ίδια φορά και όχι ανάποδα.

    ΥΓ2 Επίσης η κατάσταση των γραναζιών, μαρτυρούν πολλά για την κατάσταση της αλυσίδας.
    Ἀπὸ τὸ πάρκο στὴ Μυροβόλο τὸ μηχανάκι ἀστράφτει στὸν ἥλιο,
    ἀντανακλᾶ τὸ χαμόγελό σου καὶ μὲ διαλύει στὸ φῶς.

  6. #6
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
    Ο λόγος που ρωτάω είναι γιατί πρόσφατα ο μηχανικός μου είπε ότι η αλυσίδα ακούγεται στην κίνηση, ότι αντέχει κάμποσο ακόμη αλλά ίσως μέσα στο επόμενο έτος να χρειαστεί αλλαγή, φυσικά μαζί με το γρανάζι.
    Η μοτοσυκλέτα έχει σχεδόν 29.000 km με χαλαρή χρήση (χωρίς σούζες και απότομα ανοίγματα γκαζιού) ενώ η αλυσίδα λιπαίνεται συχνά.
    Παρεμπιπτόντως, την τελευταία φορά την λίπανα με βαλβολίνη. Νομίζω ότι λιπαίνει καλύτερα από το σπρέι που χρησιμοποιούσα ως τώρα, αν εξαιρέσεις ότι πιτσιλάει πολύ (και πάνω στο λάστιχο...).

  7. #7
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    όταν βρεθεί το απαιτούμενο ποσό για τη κάλυψη των εξόδων


  8. #8
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ΗΛΙΑΣΚΤΜ Προβολή μηνύματος
    ναι σωστα και εφοσον εχει εξαντλησει το τεντωμα της με τους ρεγουλατορους του τροχου.
    Αν η αρεγουλάριστη αλυσιδα ξεκαβαλαει απο την κατω πλευρα του γραναζιού, ζητω που καήκαμε...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #9
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Αν η αρεγουλάριστη αλυσιδα ξεκαβαλαει απο την κατω πλευρα του γραναζιού, ζητω που καήκαμε...
    ναι τοτε ειναι καταλληλη για σωβρακοφανελα.Καταλαβες τι εννοω παλιοσειρα.

  10. #10
    ευθειακιας Το avatar του/της noodles
    Εγγραφή
    22/07/2015
    Μηνύματα
    1.059
    υπαρχουν πολλοι "μπακαλιστικοι" τροποι να την τσεκαρεις, αλλα παιζει να μη βγαλεις ακρη.

    ο ποιο σιγουρος ειναι ενας: κοιτα στο μανουαλ απο το μηχανακι σε ποσες ιντσες-χιλιοστα πρεπει να αλλαξεις την αλυσιδα.
    it was nothing, just the normal thing to do at the time

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707


    Γραψτο σωστα ρε μαστορα...

    Το μανιουαλ (συνηθως) λεει την μεγιστη επιτρεπτη αποσταση ανα συγκεκριμενο αριθμό κρικων..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Παρόμοια θέματα

  1. Αλυσίδα-Γρανάζια Αλλαγή
    από enplo στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 31/05/2015, 17:07
  2. Αλλαγη συνεργειου-ΠΟΤΕ
    από cult στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 20/02/2008, 19:16
  3. Ερώτηση!!Αλυσίδα.... αλλαγή...?
    από Zid στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 24/07/2007, 13:16
  4. αλλαγη κινητηρα η επισκευη,και ποτε;
    από sotiris68 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 06/05/2007, 20:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF