Καλημέρα, έχουμε κανένα ειδήμονα εδώ να μας ενημερώσει σχετικά με την enterprise που έχει βαρέσει κανόνι για το πως πάει το θέμα;
Καλημέρα, έχουμε κανένα ειδήμονα εδώ να μας ενημερώσει σχετικά με την enterprise που έχει βαρέσει κανόνι για το πως πάει το θέμα;
δες τώρα πόσο ΜΑΓΙΚΟ πράγμα είναι το google. Και πόσο ζόρικο είναι να χτυπήσεις "enterprise ασφαλιστική" και να δεις το... τέταρτο αποτέλεσμα της αναζήτησης. Ή το πέμπτο, μπορεί.
Αγαπητοί συνεργάτες,
Σε συνέχεια της επικοινωνίας, σχετικά με την πρόθεση του προσωρινού εκκαθαριστή, να προχωρήσει σε τερματισμό της κάλυψης των ασφαλιστηρίων της Enterprise Insurance Company Plc (EIC) την 26η Οκτωβρίου 2016, σας πληροφορούμε τα εξής:
Όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει από τις 2 Οκτωβρίου, η Enterprise Hellas ξεκίνησε συζητήσεις με ασφαλιστικές εταιρίες της Ελληνικής Αγοράς για να αντιμετωπίσει το ζήτημα αυτό, ώστε να μην αφήσει κανέναν κάτοχο ασφαλιστηρίου της EIC χωρίς ασφαλιστική κάλυψη και αντίστοιχα κανέναν εκτεθειμένο.
Η επιλογή της ασφαλιστικής εταιρίας έγινε με γνώμονα την συνέχιση της κάλυψης όλων των ασφαλισμένων από τις 26/10/2016 και έως την λήξη κάθε συμβολαίου της EIC, αλλά και την δυνατότητα να αντιμετωπισθεί μηχανογραφικά το όλο εγχείρημα χωρίς προβλήματα και στα στενά χρονικά πλαίσια που επέβαλλαν οι περιστάσεις.
Η υλοποίηση της συμφωνίας επιτεύχθηκε με την DALLBOGG ασφαλιστική μέσω της Europrotection Insurance Brokers και καλύφθηκε το κόστος αυτής εξ ολοκλήρου, ώστε την Δευτέρα 24/10/2016 να έχετε στην διάθεσή σας για εκτύπωση τα σχετικά πιστοποιητικά κάλυψης (μέσω email), χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, προκειμένου να τα παραδώσετε στους ασφαλισμένους πελάτες σας.
Η DALLBOGG, είναι μια ασφαλιστική εταιρεία Ελβετικών συμφερόντων με έδρα την Σόφια Βουλγαρίας, ιδρύθηκε το 2008 και αντασφαλίζεται για το χαρτοφυλάκιο της Ελληνικής αγοράς από τον Ελβετικό κολοσσό Swiss Re.
Επίσης για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πρώην ασφαλισμένων της EIC, η 24ωρη εξυπηρέτηση των καλύψεων "Φροντίδα Ατυχήματος" και "Οδική Βοήθεια" θα συνεχιστεί κανονικά μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου στο τηλέφωνο 211 10 36555.
Πάντα στη διάθεσή σας
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.
Οι πελάτες της εταιρίας ήταν προφανώς εκτεθειμένοι εδώ και καιρό και τελικά βρέθηκε τρόπος να καλυφθούν, η εταιρία κατά τα φαινόμενα συνεχίζει να λειτουργεί "υπό νέα διεύθυνση" και από ότι κατάλαβα είναι ανοιχτή σε νέα συμβόλαια και θα αποζημιώσει τα παλιά ατυχήματα που ήταν σε εκκρεμότητα, αυτό είναι που καίει τον Ναύτη.
Ο Ναύτης ρώτησε κάτι που μπορούσε ο ίδιος να βρει σε λιγότερο χρόνο από ότι χρειάζεται να κάνεις Login στο φόρουμ και να φτιάξεις ένα νέο νήμα, ρωτώντας τι έγινε με την ασφαλιστική. Μάλλον και πιο εύκολα (αν το πάρουμε καθαρά σαν χρήση ίντερνετ) από το να ανοίξει ένα νήμα.
Για να μην πω ότι στο ζήτημα κανονικά, αφού έχει κάνει αγωγή όπως εξήγησε εδώ αλλά και εδώ κανονικά θα έπρεπε να ασχολείται ο δικηγόρος του με το θέμα και να τον ενημερώνει. Θα μου πεις πόσο κόπο κάνει να απαντήσεις; Καθόλου τελικά, αλλά απορώ γιατί κάνουμε την ζωή μας δύσκολη μερικές φορές. Και γιατί ζητάμε την συνδρομή "ειδικού" σε ένα άσχετο μέρος, αντί να βοηθάμε τον εαυτό μας σε πρώτη φάση ή να απαιτούμε από τον επαγγελματία που μας έχει αναλάβει σαν υπόθεση να κάνει την δουλειά του. Αν δεν ήταν τόσο εύκολη η εύρεση της απάντησης από το πιο γνωστό "ψαχτήρι", δεν θα μιλούσα καν.
Ναύτη καλά ξεμπερδέματα γιατί έχω καταλάβει ότι το πράγμα σε καίει. Βάλε τον δικηγόρο σου σε κίνηση.
Ότι έγραψε ο αμυρου...Τα συμβόλαια πήραν κάλυψη μέχρι την λήξη τους από την dallbog,και οι ζημιές που συνέβησαν στο διάστημα που έκλεισε η enterprise καλύπτονται από αυτήν.Σε δικιά μου περιπτωση,αυτό συνέβη τουλάχιστον.Μιλα και με τον ασφαλιστή σου αν δεν το έχεις ήδη κανει.
Να πω την αλήθεια μου, αυτο στο google δεν το έχω δει όπου και προφανώς έχω ψάξει και συγκεκριμένα βάζω και χρονικό όριο ενός μήνα για να μου βγάζει τα νεότερα αποτελέσματα.
Και γενικότερα το thread το ανοίγεις για να πάρεις σκέψεις για κάτι που δεν έχει υποπέσει στην αντίληψη σου, όπως αυτό που μου έκανε επισήμανση. Ας ελπίσουμε να έχουμε καλά ξεμπερδέματα γιατί όντως καίει!
Να προσθέσω επίσης πως μία εβδομάδα πριν μίλησα με την ίδια εταιρεία και μου είπαν πως δεν ξέρουν τι γίνεται με τις αποζημιώσεις. Μπορεί το κομμάτι που αναφέρεις να καλύπτει μόνο την συνέχιση των συμβολαίων.
Μόλις μίλησα με τον ασφαλιστή μου και μου είπε το εξής. Αυτό το δημοσίευμα αναφέρεται στην μεταφορά των συμβολαίων σε άλλες εταιρείες, για όσο χρονικό διάστημα απέμενε για την λήξη του συμβολαίου τους μετά την 26/10 και προφανώς έγινε για πελατειακούς λόγους και για να μην μείνουν ακάλυπτοι οι πελάτες.
Δεν έχει να κάνει με τις αποζημιώσεις!
Οπότε, για να συνοψίσουμε, εσύ έχεις μιλήσει με μιά γραμματέα και τον ασφαλιστή σου που είναι είτε γενικώς ασφαλιστής είτε σε μιά άλλη εταιρία. Και δεν τα είπε πολύ σωστά κιόλας, αφού τα συμβόλαια δεν πάνε σε άλλες εταιρίΕΣ γενικά και αόριστα αλλά σε μία συγκεκριμένη που ανέλαβε την κάλυψη.
Ο δικηγόρος σου πίνει ποτάκια στο Gstaad ξέρω 'γω και δεν μπορεί να ασχοληθεί γιατί ξέχασε να ενεργοποιήσει το roaming και ήταν και βαρύ το egg nog και έχει πονοκέφαλο. (ναι, ειρωνεία κλπ κλπ κλπ)
Ε, πήγαινε και εσύ για σκι στο Πήλιο όπως έχεις κανονίσει και τα βρίσκετε μετά τις γιορτές. (καθόλου ειρωνεία)
Η χειρότερη περίπτωση είναι ότι η νέα εταιρία δεν ανέλαβε τις εκκρεμούσες αποζημιώσεις και πας όπως ξεκίνησες, επικουρικό (αυτό σου λέει ο ασφαλιστής σου και η γραμματέας που μίλησες).
Η καλύτερη είναι να πληρωθείς από την νέα εταιρία, όπως σου είπε ο Σώτος που είναι του κλάδου των ασφαλειών επίσης και σου λέει ότι ισχύει η ανακοίνωση και πως δική του περίπτωση αποζημιώθηκε.
Σε κάθε περίπτωση, έχεις πληρώσει επαγγελματίες να ασχοληθούν. Νομίζω δεν έχει κάτι άλλο να ειπωθεί για το θέμα γιατί μιλάμε με εικασίες (πλην του Σώτου που έχει στοιχεία). Αν θέλεις, όταν βρεις άκρη για το τι συμβαίνει στην δική σου περίπτωση με βεβαιότητα και από υπεύθυνη πηγή, ενημέρωσε μας για να υπάρχει σαν μπούσουλας και για άλλους που πιθανώς να είναι στην ίδια κατάσταση.
Καλημέρες. Εγώ έμεινα μαλάκας τώρα. Δηλαδή σε τράκαρε 15/9 enterprise και πήγες και πληρώθηκες από την άλλη εταιρεία. Εμένα γιατί οι μισοί μου όλοι μου λένε ότι περιμένουν να γίνει η εκκαθάριση και να οριστεί το ποιος θα πληρώσει; Δεν το βλέπω και φυσιολογικό από την μία, για ποιο λόγο μια τρίτη εταιρεία να αναλάβει τις ζημιές μίας εταιρείας που έκλεισε;