Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 55

Θέμα: Honda CBF600S vs Suzuki GSF650S vs Yamaha XJ6S

  1. #1

    Honda CBF600S vs Suzuki GSF650S vs Yamaha XJ6S

    Καλημέρα.
    Πριν λίγες μέρες πούλησα την Kawa ZR7 μου και είμαι στο ψάξιμο για την επόμενη.
    Μοτοσυκλέτα δεν χρησιμοποιώ καθημερινά και σχεδόν ποτέ εντός πόλης.
    Ουσιαστικά την έχω μόνο για μικρές αποδράσεις των 50-100 χλμ σε επαρχιακούς δρόμους με σχετικά σβέλτη (όχι σπορ) οδήγηση και σπανιότερα για δικάβαλα ταξιδάκια των 400 χλμ. Οδηγώ ήρεμα, χωρίς ταρζανιές, αλλά θέλω το μηχανάκι να ανταποκρίνεται σε στριφτερούς δρόμους.

    Ανέκαθεν μου άρεσε η κατηγορία των sport touring, η οποία νομίζω ότι καλύπτει ικανοποιητικά τις ανάγκες μου, όμως δυστυχώς τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να φθίνει.
    Εντάξει, υπάρχουν και σήμερα τέτοιες μοτοσυκλέτες (Tracer, Versys, NC750) οι οποίες είναι καθόλα αξιόλογες, όμως είναι 2-κύλινδρες με θέση οδήγησης προς το on-off, ενώ εγώ προτιμώ τις παραδοσιακές street 4-κύλινδρες.
    [Το θέμα περί sport touring έχει συζητηθεί εκτενώς στο forum στο πρόσφατο παρλεθόν].

    Προσανατολίζομαι λοιπόν προς μεταχειρισμένη και συγκεκριμένα σε μια εκ των Honda CBF600S, Suzuki GSF650S Bandit, Yamaha XJ6S Diversion, εκδόσεις με ABS φυσικά και κατά προτίμηση μετά το '10.
    Ποια εκ των τριών θα προτείνατε και γιατί;

  2. #2
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Και τα τρια ειναι μια χαρα μοτοσυκλετες,ποιοτικα,σβελτα και αξιοπιστα.
    Παρε οποιο σου κανει περισσοτερο κλικ εμφανισιακα και το βρεις σε καλυτερη κατασταση.

  3. #3
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.072
    Νομιζω το cbf600 ειναι το μονο που ανανεώνε το μοντελακι χρωματικα και σε συγκεκριμμενα αισθητικά σημεια απο το 08 και μετα μεχρι το 13

    Κατεμε το cbf(παντα το injection μοντελο) ειναι η πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλετα απο με σημεία τους χωρους αναβατη συνεπιβατη, της θεση οδήγησης, τα πολλα αφτερ μαρκετ ταξιδιωτικα αξεσουαρ και τα πολυ καλα φρενα, επισης θεωρώ οτι ειναι ενα κλικ πιο όμορφο ολοκληρωτικά.
    Αρνητικό σημειο το οτι δεν κανει σε κανενα σημειο του φάσματος του στροφομετρου ενα ελαχιστο μικρο ξεσπασμα δειχνοντας την καταγωγη του. Ομως πολυ πολιτισμένο και ηλεκτρικό.
    Το gsf650 ειναι το πιο δυνατο πιο ροπατο τραβαει θαυμασια απο χαμηλα που θυμιζει zr7 μεχρι τον κοφτη, ενώ επισης εχει και πιο ενδοτικες αναρτησεις συγκριτικα με τα αλλα δυο. Ομορφη κατασκευή(με εξαίρεση το μουτρο) πιο old school κατασκευασμένο με οτι πλεονέκτημα χαρακτηρίζεται και πολυ φιλικο
    αρνητικο σημειο ειναι το μεγαλύτερο βαρος σε σχεση με τα αλλα δυο.

    Xj6 diversion ειναι ενα αρκετα ομορφο μηχανάκι με γραμμικό μοτερ και ωραιο ηχο εξατμισης στα ψηλα, πιο κομπακτ σε διαστάσεις και η πιο ελαφρια με διαφορα συνολικα κατασκευη κανοντας το πιο ευκολο στην καθημερινότητά. Μετριες αναρτησεις χωρις μοχλικο (οπως του cbf). Μετρια σε αίσθηση φρενα
    Το κυριο μειονέκτημα για μενα μιας που ολα τα προηγουμενα διορθώνονται ευκολα ειναι οι χωροι στους οποιους εαν το προόριζες ΚΑΙ για τουρινκ η μικροτερη απόσταση στην σελα αναβατη-συνεπιβάτη και η σχαρα εκτος υποπλαισιου το κανει πιο περιορισμενο midweight (συγκριτικα παντα).
    Ολα ειναι αξιοπιστα μιας και χρησιμοποιούν ήπιους ειτε φιμωμενους κινητηρες.και όποιο και να επιλεξεις θα το αγαπήσεις το ιδιο
    Το zr7 τι το εδωσες?? Θα καταλαβεις στο επόμενο διαστημα.

  4. #4
    Κωσταντινε επειδη εχουμε μιλησει και πιο παλια εχω καταλαβει οτι εισαι λιγο του old school οποτε θα σου προτεινω τον ληστη ο οποιος ειναι μια συνεχεια του zr7 σε φιλοσοφια αλλα με πολλα συν τεχνολογικα.οπως abs και ψεκασμο.
    Δεν ειναι παιχνιδι στα κλειστα σαν το honda αλλα ειναι βραχος σε ταξιδι διπλος με 180.Το yamaha απο την αλλη δεν το ξερω αλλα επειδη εχει το μοτερ του fazer με πιο λιγα αλογα δεν μου λεει και πολλα καθως ειχα το fazer με τα 100 και επασχε στην γραμμικοτητα.
    ΥΓ Γιατι δεν κοιτας και τον μεγαλο ληστη ?

  5. #5
    @doctoras:
    Το ZR7 δεν υπήρχε ουσιαστικός λόγος που το έδωσα, τη στιγμή μαλιστα που του έριξα ένα σωρό φράγκα. Μου άρεσε αισθητικά και οδηγικά.
    Ωστόσο, από τη μία ήταν ένας φόβος ότι δεν θα μπορουσα να το πουλήσω αργότερα, αφού ήταν ήδη 14 ετών, από την άλλη ήταν μια ανάγκη για ανανέωση χωρίς να έχω βρει όμως μηχανάκι να με τρελαίνει. Έχω μια θεωρία επ' αυτού: όταν δεν μπορούμε να αλλάξουμε κάποιες καταστάσεις στη ζωή μας, αλλάζουμε -εφόσον έχουμε τη δυνατότητα- τα αντικείμενα.
    Όπως λες, έχω ήδη την υποψία ότι θα το μετανιώσω κάποια στιγμή, αλλά τώρα έγινε και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να διαλέξω προσεκτικά την επόμενη...

  6. #6
    @tonybandit:
    Ο μεγάλος ληστής μου αρέσει αλλά θεωρώ ότι είναι υπερβολικά μεγάλος για τη χρήση που κάνω στο μηχανάκι, χώρια το κόστος χρήσης.

  7. #7
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    απο αυτες τις τρεις που εβαλες,λογω χρησης που αναφερεις,με την σειρα:bandit-cbf-xj6.
    κι ενω το μεγαλο μπαντιτ ειναι 1250 κυβικα,και οντως ξεφευγει λιγο,θα αντιπροτεινω cbf1000.
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  8. #8
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/08/2012
    Μηνύματα
    221
    για την χρήση που το θέλεις, θα πρότεινα fazer αντι για το diversion. Είναι 10-15 αλογα πιο πάνω και θα το βρεις στα ίδια λεφτά. Απο έξοδα τα ίδια είναι.
    Τώρα και τα 3 είναι τιμια για την αξία τους. Δεν νομίζω η κατηγορία των ~600cc να έχει κάποιο σημαντικό πρόβλημα. Τα αντίστοιχα 1000αρια τους νομίζω έχουν κάποια θεματάκια.

    και τα 3 είναι πάνω κάτω τα ίδια. Φαίρινγκ, ψόφια χαμηλά, λίγο καλύτερα στα ψηλα τους. Σχετικά άνετα για τον αναβάτη και παίρνουν φόρτωμα αν έχεις κατάλληλα αξεσουάρ.

  9. #9
    @ SoR:
    Το θέμα που έχω με το Fazer είναι η εμφάνισή του: δεν μου αρέσει καθόλου!

  10. #10
    Από θέμα αξιοπιστίας, ξέρουμε τίποτα;
    Αν δεν κάνω λάθος, ο κινητήρας του Fazer (που είναι ίδιος με του XJ6) είχε κάποιο θέμα με το TPS. Είχε γίνει και ανάκληση.
    Για τα άλλα δεν γνωρίζω κάτι.
    Επίσης, για μένα έχει σημασία η χώρα κατασκευής.
    Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω ότι τα Bandit και XJ6 είναι made in Japan, το CBF είναι made in Italy.
    Τελευταία τροποποίηση από Konstantinos; 08/08/2017 στις 09:44.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Konstantinos Προβολή μηνύματος
    Από θέμα αξιοπιστίας, ξέρουμε τίποτα;
    Αν δεν κάνω λάθος, ο κινητήρας του Fazer (που είναι ίδιος με του XJ6) είχα κάποιο θέμα με το TPS. Είχε γίνει και ανάκληση.
    Για τα άλλα δεν γνωρίζω κάτι.
    Επίσης, για μένα έχει σημασία η χώρα κατασκευής.
    Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω ότι τα Bandit και XJ6 είναι made in Japan, το CBF είναι made in Italy.
    Το ότι έχουν ίδια καταγωγή οι κινητήρες δεν σημαίνει ότι έχουν και ίδια συμπεριφορά.
    Το xj6 είναι απόλυτα γραμμικό από τις 1800 μέχρι τις 11500 και κάτι παραπάνω που χτυπάει κόφτη.
    Πολύ πιο εύχρηστο και ροπάτο από το Fazer αλλά φυσικά δεν μπορεί να το κοντράρει σε τελικές.
    Με 160-180 σταθερά μπορείς να ταξιδεύεις για μέρες αλλά το κοντό κιβώτιο δημιουργεί μια αίσθηση λίγο κουραστική στην εθνική.
    Για τον ίδιο λόγο αυτή η σπορτίφ αίσθηση(ή ψευδαίσθηση) το κάνει ωραίο οδηγικά σε επαρχιακούς
    Χαμηλή σέλα στα 790mm που εάν είσαι πάνω από 1.85 μάλλον θα σε προβληματίσει σε μεγάλες διαδρομές ( ψηλά στο ισχύο )
    Τιμόνι που μπορείς να του αλλάξεις θέση.
    Φρένα μέτρια (όχι ότι δεν φρενάρει!) που διορθώθηκαν αρκετά με ένα ζευγάρι τακάκια.
    Οδηγικά αρκετά καλό αλλά με πραγματικά χάλια αμοστισέρ (δεν το είχα αλλάξει γιατί το μηχανάκι επιλέχτηκε για το χαμηλό του κόστος).

    Θεωρητικά άθραυστο (και στα δικά μου χέρια απολύτως τίποτα για 50.000Km) Σε αντίθεση με την αποτυχία του εμπορικά εδώ στην Ευρώπη σαν γυμνό έχει πουλήσει αρκετά και δεν νομίζω να έχει παρουσιάσει προβλήματα. Αλλά το μεταχειρισμένο έχει πάντα το ρίσκο του προηγούμενου ιδιοκτήτη.

    Η σέλα για τον συνεπιβάτη είναι σχετικά μικρή (περισσότερο σε σχέση με τα άλλα 2) Νομίζω ότι για τα χιλιόμετρα που είπες ότι κάνεις δεν είναι τόσο πρόβλημα
    αλλά εξαρτάται και από το μέγεθος του συνεπιβάτη.

    Νομίζω και ελαφρά ποιό οικονομικό από τα άλλα 2

  12. #12
    @nik69:
    Με ύψος 1.76 θα έχω πρόβλημα με τη θέση οδήγησης;
    Το καλό με τη σέλα συνεπιβάτη του XJ6 είναι η μηδενική κλίση της, ενώ στα άλλα δύο είναι κατηφορική.
    Έχω την εντύπωση ότι η F (full fairing) είναι η ομορφότερη έκδοση του XJ6.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nik69
    Εγγραφή
    26/12/2014
    Μηνύματα
    589
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Konstantinos Προβολή μηνύματος
    @nik69:
    Με ύψος 1.76 θα έχω πρόβλημα με τη θέση οδήγησης;
    Το καλό με τη σέλα συνεπιβάτη του XJ6 είναι η μηδενική κλίση της, ενώ στα άλλα δύο είναι κατηφορική.
    Έχω την εντύπωση ότι η F (full fairing) είναι η ομορφότερη έκδοση του XJ6.
    Με 1.76 είσαι μια χαρά.
    Σε μαύρο-ματ (από τις τελευταίες εκδόσεις νομίζω) το F που έχω δει ήταν πραγματικά ωραίο και λίγο πιο κακό
    από τα σχετικά παλιομοδίτικα ( bandit) ή πιο touring (CBF).
    Περί ορέξεως όμως?

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παρε το CBF.
    To Bandit καλό αλλά πολύ βαρύ, το XJ6 μου φαίνεται μικρό και άσχημο και συνεπιβάτης με το ζόρι.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Αν δε σε ενοχλούν τα μούτρα του CBF (που προσωπικά θεωρώ ότι είναι χάλια αλλά είναι υποκειμενικό αυτό), και το ότι είναι σε εκνευριστικά βαρετό βαθμό ηλεκτρική η λειτουργία του, πάρ'το και καλορίζικο.
    Δε νομίζω να σου λείψει κάτι.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. αγορά καινούριας Yamaha MT07 vs Yamaha XJ6 vs Suzuki Gladius
    από yannisk στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2015, 13:50
  2. Honda CB vs' Kawa ZRX vs' Suzuki GSX vs' Yamaha XJR
    από SVX στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 27/04/2011, 14:09
  3. Yamaha XJ6 Diversion ABS vs Honda CBF-600S ABS
    από ilion10 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2009, 11:05
  4. kawasaki er-6f vs honda cbf600s
    από WILDCAT_mmm στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2006, 08:48
  5. suzuki TL vs Honda VTR vs Thunderace
    από fire στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2005, 15:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF