
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
xaotikos
Ερωτηση:ο χρόνος αποκρισης ενός σύγχρονου piggy-back device (απο τη στιγμή που θα διαβάσει το σήμα μεχρι τη στιγμή που θα δώσει εντολή) ποσο αρνητικά επηρεάζει την απόδοση του?
Επίσης, σχετικά με το PCV+Autotune (η αντιστοιχα συστήματά) ποσο χρόνο/ποσα δεδομένα χρειάζεται να «διαβάσει» σε μια κατάσταση (πχ 30% άνοιγμα γκαζιού, 5000rpm) ώστε να αποφασίσει αν και τι αλλαγές πρέπει να προτείνει για αυτή την κατάσταση.
Απο αυτα που εχω διαβάσει πιστεύω πως η απευθείας εγγραφή στην ECU ειναι ο σωστότερος τρόπος να εχεις εναν πολυ καλο custom base map και να επεμβεις και σε αλλες λειτουργίες της ECU (SAS/SAI, δευτερεουσες πεταλούδες, limiters, ρελαντί, θερμοκρασιες κλπ) αλλα η σκέψη μου ειναι κατα ποσο ενα τέτοιο μαραφετι μπορει να σου βελτιώνει τον base χάρτη αναλόγως συνθηκών (μεγάλες αλλαγές υψομέτρου-θερμοκρασίας-καυσίμου κλπ).
Αν αυτος ειναι ο ιδανικός τρόπος λειτουργίας (live time correction) μέσω wideband αισθητήρων, γιατι να μην βάζουν wideband εξαρχής και να προσφέρουν σε κάθε μηχανη την καλύτερη χαρτογράφηση;