Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: Προβληματισμος για Varadero

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    15/07/2012
    Μηνύματα
    78

    Προβληματισμος για Varadero

    Καλημερα σε ολους. Θελω γνωμες και συμβουλες για ενα ζητημα που με απασχολει και δυσκολευομαι να αποφασισω. Δυστυχως ειχα την ατυχια να κληρονομησω μια Varadero 03 μοντελο καρμπυρατερ απο τον πατερα μου περυσι. Το μηχανακι αυτη τη στιγμη βρισκεται στο συνεργειο και χρειαζεται 800-1000 ευρω για να βγει και να ειναι σε καλη κατασταση καθως θελει μια αντλια βενζινη, σερβις αναλωσιμα, λαστιχα συν κατι τελη και ασφαλειες που χρωσταγε. Εγω απο την αλλη ενω εχει συναισθηματικη αξια το μηχανακι λογω το οτι ειμαι φανταρος και προσφατα εμεινα ανεργος απο εκει που εκανα κατι μεροκαματα σκεφτομαι αν αξιζει τον κοπο συν το γεγονος οτι ειμαι 1,78 70 κιλα και δεν ξερω κατα ποσο θα μπορω ανετα να την κουμανταρω. Να σημειωσω οτι εχω σχετικα μετρια εμπειρια απο οδηγηση μηχανης. Οποτε σκεφτηκα και την περιπτωση να την ανταλλαξω η να παρω καποια αλλη πιο ελαφρια. Εσεις τι πιστευετε? Η χρηση ειναι το πολυ 300 χιλιομετρα το μηνα σε βολτες και οχι καθημερινη.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    η αντλια ειναι πανακριβη για αλλαγη, καποτε ειχε ενα 800σαρι μονο αγορα, μπορεις να πας να στην φτιαξουν αλλαζοντας καποια αναλωσιμα μεσα της, θα σου παει κανα 150αρι...το βαρα ειναι 1000αρι αν και χαλκεντερο εχουμε ρην ατυχια να εχουμε τη χοντα στη τσεπη μας, πολυ ακριβα ανταλλακτικα..ετσι οπως το περιγραφεις το μοτοει ηταν τελειως παρατημενο και για να ξαναγινει της προκοπης θα σου παει ο κουκος αηδονι..αν θελεις να σου γραψω αναλυτικα...γνωμη μου οσο μπορεις να το δωσεις, δωσε το και πηγαινε σε μεταχειρισμενο παπι...τα 1000ρια θελουν συντηρηση δηλαδη πολυ χρημα ποσο μαλλον να ειναι και παρατημενο..ενα πραδειγμα να σου δωσω...μαλλον δεν εχει κανει ο πατερας σου ποτε ρυθμιση βαλβιδων...μονο για αυτο χωρις αλλες εργασιες θελεις ενα 250 αρι στο μαστορα που σιγουρα θα βρει και πολλα αλλα...και μια συμβουλη...μακρια απο εξουσιοδοτημενους χοντα και κυριως στα νοτια προαστια..οτι αλλο θελεις στειλε μου π.μ..
    Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    15/07/2012
    Μηνύματα
    78
    Ευχαριστω για την απαντηση φιλε. Βρηκα αντλια 220 με τοποθετηση μεταχειρισμενη και ρυθμισμα εκανε περυσι. Γενικοτερα δεν θελω μονοκυλινδρο μηχανακι και σιγουρα οχι παπι. Αυτο που ψαχνω να βρω ειναι αν υπαρχει κατι αξιολογο σε περιπτωση ανταλλαγης της μηχανης. Παρατημενη δεν ειναι τελειως. Ενα σερβις και ενα σετ λαστιχα θελει περα απο τη ζημια στην αντλια.

  4. #4
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    με βάση το φανταριλίκι που θα έχεις μπροστά σου και το ενδεχόμενο όταν βγεις με το καλό, να χρειαστεί καιρός μέχρι να βρεις ξανά μεροκάματα τα 1000ευρώ για να σερβάρεις μια Varadero είναι τελείως λάθος.

    Καλές οι συναισθηματικές αξίες αρκεί να μπορείς να τις στηρίξεις. Αλλιώς γίνονται βάρος που λόγω του συναισθηματικού δεσίματος σε βαραίνουν περισσότερο όσο δε τα χαίρεσαι σωστά.

    Δώσε το Varadero όπως είναι, κράτα κομπόδεμα για όσο θα υπηρετείς και να έχεις μαξιλαράκι όταν βγεις. Οι καιροί είναι δύσκολοι και δε λογαριάζουν συναισθηματισμούς.

  5. #5
    Μέλος
    Εγγραφή
    15/07/2012
    Μηνύματα
    78
    Σορρυ παιδες το διατυπωσα λαθος. Απο φανταρος τελειωνω σε 3 μηνες και δουλευα οσο ημουν μεσα και εχω βρει και δουλεια μολις τελειωσω στο αντικειμενο μου με συμπαθητικα για την εποχη λεφτα. Με 1000 θα εχω ενα μηχανακι σε καλη κατασταση μεν και με συναισθηματικη αξια αλλα 15ετιας δε. Απο την αλλη τι επιλογες εχω με ενα 500αρικο για ανταλλαγη πανω κατω μετα την επισκευη?

  6. #6
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alex80 Προβολή μηνύματος
    Σορρυ παιδες το διατυπωσα λαθος. Απο φανταρος τελειωνω σε 3 μηνες και δουλευα οσο ημουν μεσα και εχω βρει και δουλεια μολις τελειωσω στο αντικειμενο μου με συμπαθητικα για την εποχη λεφτα. Με 1000 θα εχω ενα μηχανακι σε καλη κατασταση μεν και με συναισθηματικη αξια αλλα 15ετιας δε. Απο την αλλη τι επιλογες εχω με ενα 500αρικο για ανταλλαγη πανω κατω μετα την επισκευη?
    Το καρμπυρατεράτο Varadero ακόμα και πλήρως σερβαρισμένο σωστά ρυθμισμένο κλπ καίει αρκετά. Αν βέβαια εσύ μιλάς για 300χλμ το μήνα τότε η υψηλή του κατανάλωση δε σε απασχολεί....δηλαδή αντί να δίνεις 20ευρώ βενζίνες θα δίνεις 40.
    Σαν μηχανή ναι είναι μεγάλη και αρκετά βαριά για τη σωματοδομή σου αλλά ξανά στα 300χλμ το μήνα δε θα ζοριστείς ιδιαίτερα σε χαλαρές βόλτες. Αν μου λεγες για καθημερινή χρήση πόλης θα είχαμε κλείσει ήδη την κουβέντα.

    Να το δώσεις έτοιμο με σερβις θα πιάσει 2000ευρω περίπου. Με αυτά τα χρήματα έχεις επιλογές. Kawasaki er6n στα 2000ευρώ επισης. και στα 2500-3000 Versys σαν ένα μικρότερο ελαφρύτερο και πιο μανιτζέβελο Varadero.

  7. #7
    Μέλος
    Εγγραφή
    15/07/2012
    Μηνύματα
    78
    Αυτο σκεφτομαι και εγω οτι η συντηρηση του δεν θα με απασχολησει τοσο αν και καιει τραγικα και πιο πολυ απο το αμαξι αν το πατας κιολας. Απο την αλλη ειδα οτι κατι καλα κομματια παιζουν και κοντα στα 3000. Το βερσυς το σκεφτομαι και οταν το ειχα οδηγησει μου αρεσε πολυ. Σκεφτομαι και το μικρο το mt και κανα hornet 600 που μου ταιριαζουν καλυτερα σε σωματοδομη. Αλλες επιλογες αξιολογες δεν εχω βρει και για αυτο ρωταω κιολας

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vardis
    Εγγραφή
    05/12/2009
    Μηνύματα
    138
    Οσον αφορά την αντλία εγώ για το ΜΚ2 μου (όχι καρμπ) βρήκα bosch με 48 ευρώ για να την έχω καβάτζα. Οσον αφορά τον προβληματισμό σου άν πρέπει να την κρατήσεις, για το πρακτικό κομάτι και όχι το συναισθηματικό, η μηχανή αυτή είναι για ταξίδια και μεγάλες βόλτες, για τα υπόλοιπα θα ταλαιπωρηθείς. Αυτά.
    vardis

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2016
    Μηνύματα
    24
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vardis Προβολή μηνύματος
    Οσον αφορά την αντλία εγώ για το ΜΚ2 μου (όχι καρμπ) βρήκα bosch με 48 ευρώ για να την έχω καβάτζα. Οσον αφορά τον προβληματισμό σου άν πρέπει να την κρατήσεις, για το πρακτικό κομάτι και όχι το συναισθηματικό, η μηχανή αυτή είναι για ταξίδια και μεγάλες βόλτες, για τα υπόλοιπα θα ταλαιπωρηθείς. Αυτά.
    που μπορούμε να την βρούμε σε αυτή την τιμή ?υπάρχει κανένα λίνκ ?
    ΟΙ ΠΟΙΟ ΩΡΑΙΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ.. ΓΝΩΣΤΟΙ ΩΣ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΘΕΟΙ!

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Μάλλον δεν σε ενημέρωσαν το τι εστί συντήρηση 1000αρας και μάλιστα 15ετιας...φρένα 120 ευρω μπρος πισω( γωργουση θέλεις 150 ευρω), λάδια 60-90 ευρώ, φίλτρο αέρος 35 και εσύ λες ότι αυτά φθάνουν..αν όμως ο μάστορας διαπιστώσει ζημιές σημαίνει: δίσκοι φρένων μπροστά 300, πίσω 80, δίσκοι συμπλεκτη μαζί με φλαντζες κ.Λ.Π πάνω από 300 ευρώ, αλυσίδα 120-160 ευρώ, γρανάζι αλυσίδας πίσω 70, μπροστινό 16, ρουλεμαν τιμονιου 50, αλλαγη λαδιου στα καλαμια 50, χ ωρια οι εργατοώρες του μάστορα...μάλιστα αν σου βγει πρόβλημα σε καδένα καλύτερα ξεχνά το...κόστος βενζίνης 8-9 λίτρα στα 100χλμ στην πόλη και άλλα που δεν τα θυμάμαι τώρα...

    Και δεν είναι μόνο τι θα σου κοστίσει και αν βρεις σωστό, έμπειρο και τίμιο μάστορα που δεν θα σε κοροϊδέψει στο σέρβις...

    Ότι πληρώνεις, παίρνεις...βασικά άσε τα συναισθήματα και πάρε κάτι στα μέτρα σου...Ένα 300σαρι σκούτερ είναι μια ιδανική λύση αλλιώς στα γράψαμε...και φίλε...μακριά από μαστοριά που θα σου πουν με 2-3 κατοστάρικα θα στην κάνουν καινούργια...χοντα ανταλλακτικά και φθηνό σέρβις πράγματα ασυμβίβαστα...
    Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vardis
    Εγγραφή
    05/12/2009
    Μηνύματα
    138
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από jliordos Προβολή μηνύματος
    που μπορούμε να την βρούμε σε αυτή την τιμή ?υπάρχει κανένα λίνκ ?
    Θα το ξαναψάξω γιατί πάει καιρός και θα τόχεις.
    vardis

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2016
    Μηνύματα
    24
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vardis Προβολή μηνύματος
    Θα το ξαναψάξω γιατί πάει καιρός και θα τόχεις.
    να είσαι καλά ,σε ευχαριστώ !
    ΟΙ ΠΟΙΟ ΩΡΑΙΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΜΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ.. ΓΝΩΣΤΟΙ ΩΣ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΘΕΟΙ!

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zopas Προβολή μηνύματος
    .Ένα 300σαρι σκούτερ είναι μια ιδανική λύση αλλιώς στα γράψαμε...και φίλε...μακριά από μαστοριά που θα σου πουν με 2-3 κατοστάρικα θα στην κάνουν καινούργια...χοντα ανταλλακτικά και φθηνό σέρβις πράγματα ασυμβίβαστα...
    Ένα τρακοσάρι σκούτερ έχει ελάχιστα μικρότερο κόστος συντήρησης όσο είναι καινούργιο, αλλά όταν αρχίσει να φορτώνει χιλιόμετρα και αρχίσουν ράουλα συμπλέκτες καμπάνες σινεμπλόκ κινητήρα και λοιπά φαιδρά το κόστος εκτοξεύεται.
    Υπάρχει βέβαια η οικονομία στο καύσιμο, αλλά από την άλλη υπάρχουν περιορισμοί στη χρήση λόγο κυβικών, ακριβή κτήση ακόμα και μεταχειρισμένο
    και οπωσδήποτε θα ανατιναχτεί πολύ πριν από ένα χιλιάρι.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zopas
    Εγγραφή
    22/03/2007
    Μηνύματα
    896
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Ένα τρακοσάρι σκούτερ έχει ελάχιστα μικρότερο κόστος συντήρησης όσο είναι καινούργιο, αλλά όταν αρχίσει να φορτώνει χιλιόμετρα και αρχίσουν ράουλα συμπλέκτες καμπάνες σινεμπλόκ κινητήρα και λοιπά φαιδρά το κόστος εκτοξεύεται.
    Υπάρχει βέβαια η οικονομία στο καύσιμο, αλλά από την άλλη υπάρχουν περιορισμοί στη χρήση λόγο κυβικών, ακριβή κτήση ακόμα και μεταχειρισμένο
    και οπωσδήποτε θα ανατιναχτεί πολύ πριν από ένα χιλιάρι.
    ετσι νομιζα και εγω και για οχτω χρονια οδηγουσα ενα χιλιαρι αθηνα-εθνικη μεχρι που το κοστος συντηρησης πηγε σε δυσθεωρατα υψη...με το σκουτερ μονο απο βενζινη το χρονο σε σχεση με το βαραντετο μου γλυτωνω μινιμουμ 400 ευρω το χρονο συν τις άλλες φθορες, σε 2-3 χρονια εχεις αποσβεσει...μαλιστα ο φιλος που εχει καρμπυρατερατο θα γλυτωσει ακομα πιο πολλα...με 80 ευρω το μεγαλο σερβις σε ενα σκουτερ οταν στο 1000αρι μονο για ρυθμιση βαλβιδων ζητανε 250 ευρω συν τα αναλωσιμα που περιεγραψα απο πανω...αστο...το εχω ψαξει μεχρι εκει που δεν παιρνεθ...μεγαλη μηχανη και πολη ειναι μη συμφαιρουσα οικονομικη κατασταση. ...
    Κανε το καλο..ριξτο στο γυαλο...that's the law..

  15. #15
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.930
    όταν λέμε οτι ένα αντικείμενο έχει συναισθηματική αξία, στην ίδια σειρά δε χωρά πόσο κοστίζει το σερβις ή ακόμη χειρότερα πόσο πιάνει να το σκοτώσω να πάρω κάτι άλλο. Τότε απλώς δεν έχει καμία συναισθηματική αξία για σένα.
    Ετσι όπως τα περιγράφεις αν ήμουν στην θέση σου, θα το άφηνα κουκουλωμένο κάπου με ασφάλεια και όταν με τα χρόνια μπορούσα να πατήσω στα πόδια μου(οικονομικά) τότε θα το έκανα project να το φτιάξω λειτουργικό ξανά να μου θυμίζει το αγαπημένο μου πρόσωπο που το οδηγούσε.

    μέχρι τότε παπάκι με 800ευρώ μεταχειρισμένο(εφόσον και τα 800 είναι πολύ δύσκολο να τα αποκτήσω).
    you rise you fall you're down then you rise again

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ZΕΛΑΤΙΝΑ ΓΙΑ Varadero
    από MOZART στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2006, 09:12
  2. Service Manual για VARADERO 2003 ?
    από agriniopk στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 07/08/2004, 17:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF