Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Ερώτηση περί φρένων

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/10/2018
    Μηνύματα
    54

    Ερώτηση περί φρένων

    Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με την διαφορά που έχουν οι διπίστονες δαγκάνες με τις τετραπίστονες οδηγικά/ποιοτικά, τετραπίστονες συνεπάγεται καλύτερα φρένα ή δεν είναι απαραίτητο αυτό? Προφανώς θα έχει να κάνει και με το μέγεθος του τροχού και τετραπίστονα ακούγονται πιο δυνατά, περισσότερη δύναμη στις δισκόπλακες αλλα καμία γνώμη από κάποιον που να γνωρίζει θα ήταν ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ.

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αν ξερεις την διαφορα μεταξυ μονοπιστονων και διπιστονων, κανε αναγωγη μεταξυ διπιστονων και τετραπιστονων..
    (για να μη ξαναρωτας οταν εμφανιστουν οχταπιστονες..)

    Υ.Γ.
    Οι παραμετροι ειναι αρκετες (και μπλεκουμε με Γεωμετρια και Φυσικη)..

    Μια διπιστονη δαγκανα με συνολικη επιφανεια επαφης με τον δισκο ίδια με αυτην μιας τετραπιστονης και με συνολικα ασκουμενη δύναμη ίδια, δεν εχει ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ καμια διαφορα..!!
    Τελευταία τροποποίηση από OldMan; 23/10/2018 στις 12:46.
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Αν ξερεις την διαφορα μεταξυ μονοπιστονων και διπιστονων, κανε αναγωγη μεταξυ διπιστονων και τετραπιστονων..
    (για να μη ξαναρωτας οταν εμφανιστουν οχταπιστονες..)
    Ναι αλλά δεν βάζει την παράμετρο δίσκος....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Πολυ βιασεσαι να απαντησεις, Ταβαριτς...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.046
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από jim83 Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με την διαφορά που έχουν οι διπίστονες δαγκάνες με τις τετραπίστονες οδηγικά/ποιοτικά, τετραπίστονες συνεπάγεται καλύτερα φρένα ή δεν είναι απαραίτητο αυτό? Προφανώς θα έχει να κάνει και με το μέγεθος του τροχού και τετραπίστονα ακούγονται πιο δυνατά, περισσότερη δύναμη στις δισκόπλακες αλλα καμία γνώμη από κάποιον που να γνωρίζει θα ήταν ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ.
    Θεωρητικά είναι καλύτερη η τετραπίστονη. Πιο αποδοτική, πιο ακριβής, πιο άμεση κ.ο.κ.

    Όμως, μετράει η...πράξη. Μια τετραπίστονη που έχει να καθαριστεί 20 χρόνια και έχει τα μισά έμβολα κολλημένα, σε σχέση με μια διπίστονη καλοσυντηρημένη, μπορεί να είναι τρις χειρότερη. Ομοίως, μια φτηνή τετραπίστονη με ανοχές ότι νάναι, σε σχέση με μια καλής ποιότητας διπίστονη.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Αν ξερεις την διαφορα μεταξυ μονοπιστονων και διπιστονων, κανε αναγωγη μεταξυ διπιστονων και τετραπιστονων..
    (για να μη ξαναρωτας οταν εμφανιστουν οχταπιστονες..)

    Υ.Γ.
    Οι παραμετροι ειναι αρκετες (και μπλεκουμε με Γεωμετρια και Φυσικη)..

    Μια διπιστονη δαγκανα με συνολικη επιφανεια επαφης με τον δισκο ίδια με αυτην μιας τετραπιστονης και με συνολικα ασκουμενη δύναμη ίδια, δεν εχει ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ καμια διαφορα..!!
    Αν η εν λόγω διπσίτονη μπορεί να πατάει τα τακάκια στον δίσκο ομοιόμορφα και με την ίδια δύναμη, τότε δεν εχει διαφορά απόδοσης με την 4πίστονη.
    Οπως πχ μια ακριβή 2πίστονη AP Racing πχ μπορεί να φρεναρει και καλύτερα απο μια low budget 4πίστονη η οποία ψιλοπαραμορφώνεται κατα το φρενάρισμα.
    Θα πρέπει επίσης να γίνει κι ένα διαχωρισμός μεταξύ δαγκανών με ίδιο αριθμό εμβόλων. Αλλο η 2πίστονη με γλύστρα κι άλλο η διπίστονη με αντικρυστά έμβολα. Γενικά αυτές με το/τα έμβολα απο την μια πλευρά και γλύστρα υστερούν σημαντικά.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Πολυ βιασεσαι να απαντησεις, Ταβαριτς...
    Eρωτήσεις βάΝω...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/10/2018
    Μηνύματα
    54
    Ευχαριστω για τις απαντησεις, καταλαβαινω τις προφανεις διαφορες, απλα σαν νεος οδηγος στην ουσια και στην προσπαθεια εξευρεσης μιας καλης πρωτης μοτοσυκλετας κοιταω αρκετα και τον παραγοντα φρενα μπας και κανω εν τελει καλυτερη επιλογη μοτοσυκλετας. Οδηγικα δυο μοτοσυκλετες εχω οδηγησει στη ζωη μου και αυτες στη σχολη οδηγων.

  9. #9
    Σαν νέος αναβάτης πρώτα βελτίωσε την οδήγησή σου και μετά κοιτάς και τα φρένα κτλ.

  10. #10
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από jim83 Προβολή μηνύματος
    Ευχαριστω για τις απαντησεις, καταλαβαινω τις προφανεις διαφορες, απλα σαν νεος οδηγος στην ουσια και στην προσπαθεια εξευρεσης μιας καλης πρωτης μοτοσυκλετας κοιταω αρκετα και τον παραγοντα φρενα μπας και κανω εν τελει καλυτερη επιλογη μοτοσυκλετας. Οδηγικα δυο μοτοσυκλετες εχω οδηγησει στη ζωη μου και αυτες στη σχολη οδηγων.
    OK, αρχικά όλα τα φρένα είναι αρκετά για εσένα. Σ' αυτη τη φάση πρέπει εσύ να μάθεις να φρενάρεις σωστά.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #11
    νέος SOS Το avatar του/της νεοσσός
    Εγγραφή
    23/02/2015
    Μηνύματα
    3.435
    Επιπλέον για ένα άπειρο οδηγό, έχει μεγαλύτερη σημασία η προοδευτικότητα στα φρένα και η πληροφόρηση που φθάνει στα χέρια του, παρά η απόλυτη δύναμη. Το ίδιο ισχύει για όλα τα σημεία χειρισμού.

    Δώσε βάση στο να έχει ABS και στο να αντικαθιστάς συχνά τα ελαστικά της μοτοσυκλέτας.
    Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    OK, αρχικά όλα τα φρένα είναι αρκετά για εσένα. Σ' αυτη τη φάση πρέπει εσύ να μάθεις να φρενάρεις σωστά.
    Well said, Ταβαριτς..!!

    Και αντε να το προχωρησουμε λιγακι παρακατ' και να δουμε τι ειναι προτιμοτερο για εναν αρχαριο..

    Να μαθει με ενα "τελειο" μηχανακι (και αν τυχει μετα να καβαλησει κανενα χρεπι, heaven help us all..) ή να μαθει με ενα οριακα "απαραδεκτο" μηχανακι (και αν την βγαλει καθαρή, την εβγαλε..) ??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Να πάρει ένα χωμάτινο μοτόρι
    Αν δεν γίνεις εντουράς δεν θα μάθεις να οδηγάς.


  14. #14
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/10/2018
    Μηνύματα
    54
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από νεοσσός Προβολή μηνύματος
    Επιπλέον για ένα άπειρο οδηγό, έχει μεγαλύτερη σημασία η προοδευτικότητα στα φρένα και η πληροφόρηση που φθάνει στα χέρια του, παρά η απόλυτη δύναμη. Το ίδιο ισχύει για όλα τα σημεία χειρισμού.

    Δώσε βάση στο να έχει ABS και στο να αντικαθιστάς συχνά τα ελαστικά της μοτοσυκλέτας.
    Eυχαριστω, κατι τετοιο με ενδιαφερε κυριως να μαθω που ειναι πρακτικο για την οδηγηση και δε μενει μονο σε specs.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.065
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος

    Μια διπιστονη δαγκανα με συνολικη επιφανεια επαφης με τον δισκο ίδια με αυτην μιας τετραπιστονης και με συνολικα ασκουμενη δύναμη ίδια, δεν εχει ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ καμια διαφορα..!!

    Το οποίο σημαίνει ότι σε δεδομένο πλάτος δισκόπλακας μιά τετραπίστονη μπορεί να προσφέρει διπλάσια επιφάνεια επαφής από την αντίστοιχη διπίστονη και μια 6πιστονη τριπλάσια κ.ο.κ?
    ή
    Για την συνολικά ίση επιφάνεια επαφής η τετραπίστονη απαιτεί πολύ λιγότερη δισκόπλακα έχοντας συνολικά πολύ πιο ομοιόμορφη φθορά στα τακάκια?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ερωτηση Περι Κλησεωσ
    από kalgeorge στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 16/12/2005, 10:22
  2. Ερώτηση περί AutoRoute
    από da_z_bro στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 24/11/2005, 01:52
  3. Ερωτηση περι αναρτησεων σε σκουτερακι
    από Rezeguet στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 09/09/2005, 12:21
  4. Ερώτηση περι ανταλλαγής
    από S. Goofy στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2005, 13:04
  5. Ερωτηση περι τρακαρισματος
    από BlueRider στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2004, 08:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF