Ολα ξεκινησαν με τον εξης συνδυασμο...εκλαπη το φουμουξου και επωληθη το μπουσα...
τα οψια ηντονε δυο...δυο μηχανακια ή ενα για ολα...
επελεγη το δευτερο εξ αυτων...ενα για ολα...
τα στανταρντς ηταν τα εξης...1000+ με οσο το δυνατον μικροτερο ογκο (αδιαφορο το βαρος.μια και ειναι οντως αδιαφορο εφ οσων το μηχανακι ειναι σωστα ζυγισμενο), V2 ή δυνατον μια και δυστυχως εχομεν μιαν αδυναμιαν στην περι ης ο λογος σχεδιαση,αξιοπρεπη φρενα και αναρτησεις,καρατιμονα και οπωσδηποτε ανετο* δικαβαλο...
ο ελεινος και τρισαθλιος ιαπωνας τον οποιο εχω στηριξει με την αγορα 60+ μηχανακιων ,για καποιον ανεξακριβωτο απο εμενα λογο, δεν γουσταρει να βγαλει V2 στρηταδικο της ανθρωπιας...
κοιταζα και προς Ι4 μερια δειλα δειλα, αλλα το μονο που καπως ταιριαζε στις απαιτησεις μου ηταν το cb 1000 r,αλλα το μοτερ ηταν κασα και απο πλαισιο αναρτησεις ηταν χαλι γκρι, για να μην πω μαυρο,συγκριτικα με αυτο που ηθελα...
η συνεχεια ηταν να κοιταζω (κρυφα μην με παρει χαμπαρι κανας γνωστος και ξεφτιλιστουμε), προς τας ευρωπας...
μετα απο καμποσο ψαξιμο κατεληξα στο KTM RC8 το διμπουζο,το οποιο πουλιοταν σε πολυ αξιοπρεπεπη ποσα,αλλα ηθελε μετατροπη στο τιμονι (απλο) και σχεδιαση-κατασκευη υποπλαισιου-ουρας (επισης απλο,αλλα πολυ χρονοβορο και ψυχοφθορο μεχρι να ταιριαξεις τα παντα οπως προβλεπεται)...
καπου εκει, εχοντας καταληξει,χωρις πολυ ενθουσιασμο η αληθεια ειναι,ανακαλυψα το gsx-s...οσο περιεργο κι αν σας φαινεται δεν ηξερα καν την υπαρξη του...
δεν θα επεκταθω στις ανουσιες λεπτομερεις,απλα θα πω οτι το αγορασα με συνοπτικες...