Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 76

Θέμα: GSX-S 1000 Reinmeister εντισιο...

  1. #1

    GSX-S 1000 Reinmeister εντισιο...

    Ολα ξεκινησαν με τον εξης συνδυασμο...εκλαπη το φουμουξου και επωληθη το μπουσα...

    τα οψια ηντονε δυο...δυο μηχανακια ή ενα για ολα...

    επελεγη το δευτερο εξ αυτων...ενα για ολα...

    τα στανταρντς ηταν τα εξης...1000+ με οσο το δυνατον μικροτερο ογκο (αδιαφορο το βαρος.μια και ειναι οντως αδιαφορο εφ οσων το μηχανακι ειναι σωστα ζυγισμενο), V2 ή δυνατον μια και δυστυχως εχομεν μιαν αδυναμιαν στην περι ης ο λογος σχεδιαση,αξιοπρεπη φρενα και αναρτησεις,καρατιμονα και οπωσδηποτε ανετο* δικαβαλο...

    ο ελεινος και τρισαθλιος ιαπωνας τον οποιο εχω στηριξει με την αγορα 60+ μηχανακιων ,για καποιον ανεξακριβωτο απο εμενα λογο, δεν γουσταρει να βγαλει V2 στρηταδικο της ανθρωπιας...

    κοιταζα και προς Ι4 μερια δειλα δειλα, αλλα το μονο που καπως ταιριαζε στις απαιτησεις μου ηταν το cb 1000 r,αλλα το μοτερ ηταν κασα και απο πλαισιο αναρτησεις ηταν χαλι γκρι, για να μην πω μαυρο,συγκριτικα με αυτο που ηθελα...

    η συνεχεια ηταν να κοιταζω (κρυφα μην με παρει χαμπαρι κανας γνωστος και ξεφτιλιστουμε), προς τας ευρωπας...

    μετα απο καμποσο ψαξιμο κατεληξα στο KTM RC8 το διμπουζο,το οποιο πουλιοταν σε πολυ αξιοπρεπεπη ποσα,αλλα ηθελε μετατροπη στο τιμονι (απλο) και σχεδιαση-κατασκευη υποπλαισιου-ουρας (επισης απλο,αλλα πολυ χρονοβορο και ψυχοφθορο μεχρι να ταιριαξεις τα παντα οπως προβλεπεται)...

    καπου εκει, εχοντας καταληξει,χωρις πολυ ενθουσιασμο η αληθεια ειναι,ανακαλυψα το gsx-s...οσο περιεργο κι αν σας φαινεται δεν ηξερα καν την υπαρξη του...

    δεν θα επεκταθω στις ανουσιες λεπτομερεις,απλα θα πω οτι το αγορασα με συνοπτικες...
    Τελευταία τροποποίηση από reinmeister; 21/12/2018 στις 21:37.
    frankly my dear, i dont give a damn...

  2. #2
    παμε τωρα στο ζουμι...

    καβαλαω,βαζω μπρος και φευγω...

    παπια το πραμα...μεγεθος και συμπεριφορα 600,χωρις καμια λεκτικη υπερβολη...

    η θεση οδηγησης (1,75 υψος αναβατη),αψογη, με χερια και ποδια στις σωστες θεσεις και γωνιες,δινοντας μια πολυ φυικη και κατα συνεπεια ξεκουραστη θεση οδηγησης...

    κανω μερικα χαζοανοιγματα με 2-3 τερμα απο χαμηλα και η αισθηση ηταν καλη,αλλα οχι η αναμενομενη...ψιλιαστηκα αμεσως τι συμβαινει οποτε στο επομενο φαναρι αρχισα να παταω σαν τον μαλακα κουμπακια μεχρι να απενεργοποιηθει το τραξιο...τα καταφερα...

    ανοιγω ξανα χαζα και το μηχανακι σπερνει κυριολεκτικα...ανοιγει σαν αυτοματο με τρομερη ελαστικοτητα απο το ρελαντι,ανεξαρτητως σχεσεως κιβωτιου και η ροπη ειναι κατι παραπανω απο αξιοπρεπης..
    (εδω να τονισω οτι ερχομαι απο ενα μηχανακι με 200 αλογα τροχο και 14 κιλα επισης τροχο...)

    στο επομενο φαναρι ανοιγω τερμα με πρωτη οποτε καντηλι...δευτερα,επισης καντηλι...στο επομενο ξεκιναω σωστα ετσι ωστε τα μουτρα να μεινουν στον δρομο...σε αυτη την περιπτωση το μηχανακι αρχιζει καπως να σταθεροποιειται στην τριτη και χρειαζεται τεταρτη για να μιλησουμε για απολυτη σταθεροτητα...

    εδω να τονισουμε επισης οτι ΔΕΝ κανει για απειρο αναβατη που δεν ξερει πως να σταθει κατα την διαρκεια ανοιγματος...εαν κρατηθεις απο το τινομι κατα την διαρκεια της επιταχυνσης θα φας την μανα ολων των tanks slaps και θα καταληξεις στην πρωτη ευκαιρη κολωνα, η αμοιρο αυτοκινητακια με ολεθριες , φανταζομαι, συνεπειες...ο σκελετος,το ψαλιδι και το μπροστινο,ειναι αυτουσια GSXR 1000, με οτι αυτο συνεπαγεται,κατι που συνδυαζομενο με την καρατιμονα,το κοντο μεταξονιο και την κακη αεροδυναμικη,λογω απουσιας φαιρινγκ και την αθλια πισω αναρτηση ειναι εγγυημενη συνταγη για κωλοτουμπα...

    απειρη προσοχη λοιπον οι νεοι και μην απενεργοποιησετε το τραξιΟ πριν σιγουρευτειτε για τις ικανοτητες σας,διοτι η πισω ροδα θα σας προσπερασει με το παραμικρο ανοιγμα του απιστευτης αποκρισης γκαζιου...

    παμε τωρα σε καποιες τεχνικες λεπτομερειες...

    σκελετος GSXR με καποιες πολυ μικρες αλλαγες ετσι ωστε να ταιριαξει με τον χαρακτηρα και την χωροταξια της συγκεκριμενης σχεδιασης...με απλα λογια διαφορες σε γωνια καστερ και στο τρειλ,καθως και σε καποιες βασεις..

    ψαλιδι αυτουσιο Κ15...

    μπροστινο αυτουσιο Κ5...

    πισω αναρτηση,σκουπδι,αναξιο αναφορας απο πλευρας αποσβεσεων...καλο ελατηριο για χαλαρη πιστα,αλλα το αμορτισερ δεν μπορει να αποσβεσει ουτε το κοστος ενος κιλου μελομακαρονων...ενα χοντρο φαουλ εδω απο την σουζουκι μια και και η διαφορα απο το υπολοιπο συνολο ειναι απλως χαωδης...

    το μπροστινο κλασσικο γιαπωνεζικο που με το μαμα ελατηριο και λαδια ανταπεξερχεται ανετα σε βολτισιες συνθηκες...εαν ειστε ουσιωδως μαχιμοι,θελει οπωσδηποτε λαδια...

    τα φρενα ειναι αυτουσια L2...το κακο ειναι οτι φοραει πολυ μαλακο τακακι για τους κουλους,οποτε εαν τα πιεσετε θα απογοητευτειτε...με αλλαγη σε carbon lorraine xbk 5 και υγρα ,κλασσικα, motul rbf 600,πραγματικα μεταμορφωνονται σε αξιοπρεπεστατα...

    παμε τωρα στα καλα...μοτερακι...

    Κ5-8 το καλυτερο κατα πολλους, με την μεγαλη διαδρομη και κατα συνεπεια ροπη με ιπρακτικα ιδια συμπιεση με το κ5,λιγο πιο ηπιους εκκεντροφορους,αυτουσια σωματα ψεκασμου του Κ7,αλλα τετραμπεκα και ατσαλινες αντι για τιτανιου βαλβιδες...ανεβαζει 11.5 εναντι των 13,5 του κ5...

    πρακτικα ειναι απλως καταπληκτικο...οπου και να ανοιξεις το γκαζι η αποκριση ειναι αμεση,χωρις το παραμικρο κομπιασμα πουθενα...ακομη και με 6η, 60 χιλιομετρα και τερμα γκαζι,ανοιγει εντελως αγογγυστα και μετα τα 100 φευγει πραγματικα δυνατα...ονομαστικη ιπποδυναμη ειναι στα 142 ,αλλα παγκοσμιως οι δυναμομετρησεις το δινουν απο 138-142 ροδα...καποια στιγμη θα το μετρησω,αλλα σας λεω με σιγουρια οτι ειναι πανω απο 130 τροχο...

    μια ανω τελεια εδω για να σχολιασω τον παγκοσμιο τυπο στο κομματι του ψεκασμου που τον χαρακτηριζουν αποτομο σε βαθμο προβληματικου...ειναι απλως ενα ματσο καθυστερημενοι που κρινουν με βαση τον εκαστοτε κουλο που παιρνει 1000 υψηλης αποδοσης αλλα θελει συμπεριφορα μοτερ πετρελεαικης ψαροβαρκας...

    δεν ειναι ετσι κυριοι...ο ψεκασμος ειναι ακριβως αυτος που πρεπει σε ενα μηχανακι με τετοιο κινητηρα...δεν ειναι αποτομος...ειναι ΑΜΕΣΟΣ...υπαρχει ειδοποιος διαφορα μεταξυ των δυο και του gsxs ανηκει στην δευτερη κατηγορια...κανεις εμπειρος αβατης με παρελθον σε οποιοδηποτε αξιοπρεπες ss 1000 δεν θα προβληματιστει...

    στο κομματι στιψιματος δεν θα αναφερθω μια και οι ικανοτητες του καθενος απο εμας,διαφερουν παρασσαγγας...θα πω απλως οτι το πραμα στιβει μια χαρα και με λιγο twiking θα ικανοποιησει ακομη και τον πιο απαιτητικο...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  3. #3
    η καταναλωση μεσα στην πολη με οδηγηση καθυστερημενου ινδιανου με σοβαρα υπαρξιακα θεματα ( βλ. reinmeister) κυμαινεται απο 7,5-8,5 lt/km καταναλωση που πραγματικα θεωρω αστεια για μηχανακι με την συγκεκριμενη αποδοση...

    εαν οδηγειτε σαν ανθρωποι υπολογιστε κανα λιτρο κατω και εαν βγειτε εθνικη και πατε με 150-180 σταθερα χωρις χαζοανοιγματα θα δειτε ακομη και 5-5.5 lt/km...(μιλαμε για πραγματικες μετρησεις και οχι ενδειξεις μετρητη καταναλωσης της μηχανης,ο οποιος παρεμπιπτοντως βρισκεται πολυ κοντα στην πραγματικοτητα...

    υ.γ. το abs ειναι καλο λειτουργικα...για μενα ειναι παντελως αχρηστο και επικινδυνο,οποτε ειναι απενεργοποιημενο απο την πρωτη μερα...αν θετε να μαθετε περισσοτερες λεπτομερειες για την λειτουργια του διαβαστε τα τεστς...εγω δεν...

    αυτα...στην πορεια του νηματος θα κουβεντιασουμε εκτενεστερα με οποιον το θελησει...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  4. #4
    και μερικες φωτο απο το δικο μου...
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων 28424265_10216003389895558_419595767158533912_o.jpg‎   28424587_10216003389775555_7679882797593906529_o.jpg‎   28515295_10216003389935559_7661436246102084708_o.jpg‎   28515985_10216044087112963_1600165836995969140_o.jpg‎   28616957_10216044087512973_6685850080329540320_o.jpg‎  

    28617213_10216044087232966_3699369944207694056_o.jpg‎   28619413_10216044086992960_9009333437804814465_o.jpg‎  
    frankly my dear, i dont give a damn...

  5. #5
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.662
    Ρε....Αυτό είναι όμορφο...αι στο καλο...Παρουσίαση περιοδικού λέμε...

    Καλορίζικο καλοτάξιδο και πάντα όρθιος........σε μια Η σε δυο ρόδες...γούστα είναι αυτά
    Throttle that mysterious friend of ours

  6. #6
    ένα tuono θα σε πάταγε για πλάκα
































    ΣΟΥΖΟΥΚΑΡΑ λατρεία
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  7. #7
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.193
    τι ωραία μου ειχε περάσει η καψούρα με τούτο το ρημάδι, ήρθες ωσάν βαλτός να την αναμοχλεύσεις...
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  8. #8
    θενκς...

    κατι σημαντικοτατο που ξεχασα να αναφερω...

    η θεση συνεπιβατη...θεωρουσα οτι θα ηταν απλως διακοσμητικη, αλλα πιαστηκα λαλακας...συνεπιβατης του δικου μου μεγεθους 1,75 και 82 κιλα καθεται ανετοτατα...

    ειδικα εαν τραβιεστε με κοριτσακια μινιατουρες του εναμισυ μετρου και 45-50 κιλων οπω εγω, θα θεωρησουν την θεση τουλαχιστον lazy boy...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.993
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από reinmeister Προβολή μηνύματος
    ......


    εγραψες ολο αυτο το σεντονι, για να μας πεις τι ουσιαστικα?

    οτι τα ευρωπαϊκα, σοβαρα streetfighter (βλ. 1290sd, tuono V4, 1098) σε κανουν μεροκαματο με το καλημερα απο θεμα μοτερ και απο περιφερειακα γελανε και τα φερμουι...


    εκει δλδ που ειχες τουμπανιασμενο fmx και υπερτουμπανιασμενο busa, τελικα κατεληξες με στοκαδουρα χιλιαρακι...
    ασε μας ρε rein με την παπια σου...




    ομορφο ειναι Αντουαν...
    κοιτα να το χαιρεσαι και παραεξω...να περασει κανενα διοδιο...


  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    εγραψες ολο αυτο το σεντονι, για να μας πεις τι ουσιαστικα?

    οτι τα ευρωπαϊκα, σοβαρα streetfighter (βλ. 1290sd, tuono V4, 1098) σε κανουν μεροκαματο με το καλημερα απο θεμα μοτερ και απο περιφερειακα γελανε και τα φερμουι...


    εκει δλδ που ειχες τουμπανιασμενο fmx και υπερτουμπανιασμενο busa, τελικα κατεληξες με στοκαδουρα χιλιαρακι...
    ασε μας ρε rein με την παπια σου...




    ομορφο ειναι Αντουαν...
    κοιτα να το χαιρεσαι και παραεξω...να περασει κανενα διοδιο...

    Στο χρωματάκι αυτο που το πήρε ομως Σταύρε, θα ήταν κρίμα να μην βάλει κι ενα μεγάλο κίτρινο 46! Ε,Αντουάν,τι λες;
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  11. #11
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.463
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από reinmeister Προβολή μηνύματος
    ψαλιδι αυτουσιο Κ15...
    μπροστινο αυτουσιο Κ5...
    τα φρενα ειναι αυτουσια L2...
    μοτερακι... Κ5-8
    αυτουσια σωματα ψεκασμου του Κ7
    ΠΑΜΕ ΜΩΡΗ ΣΟΥΖΟΥΚΑΡΑ! Πάλι ό,τι υπήρχε στις αποθήκες εδώ και 15 χρόνια πέταξε πάνω και βγήκε μηχανάκι.

    Spoiler: Εμφάνιση
    Ωραίο φαίνεται αυτό. Καλόβολτο! ^^
    Life begins at 45°.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.993
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Giorgio_Rp Προβολή μηνύματος
    Στο χρωματάκι αυτο που το πήρε ομως Σταύρε, θα ήταν κρίμα να μην βάλει κι ενα μεγάλο κίτρινο 46! Ε,Αντουάν,τι λες;
    εννοειται ρε συ!! το συζητας??

    θα του το κανω δωρο για τα Χριστουγεννα...

  13. #13
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Giorgio_Rp Προβολή μηνύματος
    Στο χρωματάκι αυτο που το πήρε ομως Σταύρε, θα ήταν κρίμα να μην βάλει κι ενα μεγάλο κίτρινο 46! Ε,Αντουάν,τι λες;
    Μάλλον δεν κατάλαβες... Το πήρε σε αυτό το χρώμα διότι σου λέει, αν φάω κράξιμο να το έχω τουλάχιστον έτοιμο για μπλουμ....









    Καλόβολτο Αντώνη, να το χαρείς και μην χάνεσαι πάλι....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    εγραψες ολο αυτο το σεντονι, για να μας πεις τι ουσιαστικα?

    οτι τα ευρωπαϊκα, σοβαρα streetfighter (βλ. 1290sd, tuono V4, 1098) σε κανουν μεροκαματο με το καλημερα απο θεμα μοτερ και απο περιφερειακα γελανε και τα φερμουι...


    εκει δλδ που ειχες τουμπανιασμενο fmx και υπερτουμπανιασμενο busa, τελικα κατεληξες με στοκαδουρα χιλιαρακι...
    ασε μας ρε rein με την παπια σου...




    ομορφο ειναι Αντουαν...
    κοιτα να το χαιρεσαι και παραεξω...να περασει κανενα διοδιο...

    εσενα γκατζολοβλαχε ξερεις που σε εχω γραμμενο , οποτε μην χαλαω τσαμπα μελανι...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Giorgio_Rp Προβολή μηνύματος
    Στο χρωματάκι αυτο που το πήρε ομως Σταύρε, θα ήταν κρίμα να μην βάλει κι ενα μεγάλο κίτρινο 46! Ε,Αντουάν,τι λες;
    βασικα ρε συ να βαλω ενα μεγαλο 46 η πολλα μικρα...εκει προβληματιζομαι...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    ΠΑΜΕ ΜΩΡΗ ΣΟΥΖΟΥΚΑΡΑ! Πάλι ό,τι υπήρχε στις αποθήκες εδώ και 15 χρόνια πέταξε πάνω και βγήκε μηχανάκι.

    Spoiler: Εμφάνιση
    Ωραίο φαίνεται αυτό. Καλόβολτο! ^^
    δεν ξερω τι λες εσυ φιλαρακι, εγω ξερω οτι και ο φρανκενσταιν ηταν επισης φτιαγμενος απο παλια ανταλλακτικα,αλλα εδινε πονο...

    τυχουσες ομοιοτητες με το παρον μηχανακι ειναι εντελως τυχαιες...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Μάλλον δεν κατάλαβες... Το πήρε σε αυτό το χρώμα διότι σου λέει, αν φάω κράξιμο να το έχω τουλάχιστον έτοιμο για μπλουμ....









    Καλόβολτο Αντώνη, να το χαρείς και μην χάνεσαι πάλι....
    θελει βασικα το 501 της ανοιχτης θαλασσης...αυτο ειναι το 500...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της leftos
    Εγγραφή
    02/08/2010
    Μηνύματα
    597
    Πως εχει ο bukley το katana .
    Ετσι απο συγχρονα το μονο που μου αρεσει ειναι αυτο νομιζω οτι ειναι το μονο ονειρο μου για τα τελευταια χρονια.
    Καυλοβολτο!!
    LIVE FREEEEE!!!!!

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Νέο Gsx-r 1000 για το 2007
    από Tigas στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 02/10/2006, 17:02
  2. GSX-R 1000 Yoshimura
    από Kostas NL στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2006, 14:31
  3. gsx-r 1000 k5 turbo
    από nemethon στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/11/2005, 20:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF