Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: Πρόβλημα με φίλτρο λαδιού

  1. #1
    Μέλος Το avatar του/της Flying Mythos
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    78

    Πρόβλημα με φίλτρο λαδιού

    Καλησπέρα παιδιά.

    Σήμερα το απόγευμα πήγα να αλλάξω λάδια στο εντουρακι μου (ajp pr5). Βγάζοντας λοιπόν την αριστερή τάπα που έχει το ένα από τα τρία μεταλλικά φιλτρακια του λαδιού στραγγιξα όλα τα λάδια. Όταν πήγα να ξαναβάλω το φίλτρο αντί να το ξαναβάλω στην τάπα και να τη βιδωσω, έβαλα το φίλτρο στη τρύπα και μετά την τάπα. Αποτέλεσμα ήταν το φιλτρακι να μην κάτσει σωστά και να μπει (χαθεί) μέσα στο καρτερ. Προσπάθησα να το βρω με μαγνήτη μέσα από το καρτερ αλλά δεν τα κατάφερα. Υπόψη ότι το φιλτρακι είναι πλαστικό με μεταλλική σίτα.

    Καμιά ιδέα πως θα το βγάλουμε από εκεί μέσα;

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    10/10/2018
    Μηνύματα
    678
    Αν το γεμίσεις λάδι με κλειστή την τάπα και αφήσεις μετά να τρέξει μήπως υπάρχει περίπτωση να στο φέρει?

  3. #3
    Μέλος Το avatar του/της Flying Mythos
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    78
    Το δοκίμασα 2-3 φορές με τα παλιά λάδια. Δυστυχώς δεν εμφανίστηκε ούτε στην τρύπα του φίλτρου λαδιού ούτε στην τρύπα αποστράγγισης του καρτερ. Μυστήριο που να είναι ... Φυσικά ούτε καν κούνησα τον κινητήρα (μιζαρα) για προφανείς λόγους.

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Λογικά το φίλτρο έχει μεγαλύτερη διατομή απο την οπή.
    Πως μπορεί να περάσει μέσα?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Μέλος Το avatar του/της Flying Mythos
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    78
    Το φίλτρο από την μια ακουμπά στην οπή και από την άλλη μπαίνει στην τάπα η οποία το στηρίζει για να ακουμπάει στη οπή. Το ενδιάμεσο τμήμα του φίλτρου ρουφάει λάδι από το καρτερ και δεν έχει τίποτα γύρω του. Εκεί στο ενδιάμεσο μου γλίστρησε το φίλτρο μέσα στο καρτερ επειδή ακριβώς δεν το είχα βάλει στην τάπα. Ελπίζω να το εξηγώ κατανοητά. Σε κάθε περίπτωση έχω ένα φίλτρο μέσα στο καρτερ που λόγω σχεδιασμού του μοτέρ και δικής μου βλακείας κατάφερα και το έχω εκεί μέσα δυστυχώς και να μην το πιάνει ο μαγνήτης.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.078
    Απότι βλέπω στις φωτό στο ιντερνετ του μοντέλου, το δικό σου δεν έχει ελλαιολεκάνη να λύσεις από κάτω. Οπότε αυτή η λύση, πάει.

    Σε αυτήν την περίπτωση λύσε πλαινό καπάκι, μπας και σου δίνει πρόσβαση. Μετά ίσως σε βοηθήσει κάποιο εργαλείο κλέφτης-αρπάγη, όπως αυτό
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Grafton 505
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    1.337
    Αυτός είναι ο κινητήρας σου ; Εκεί κάτω είναι το φίλτρο ;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	χωρίς τίτλο.JPG 
Προβολές:	184 
Μέγεθος:	17,5 KB 
ID:	404113
    Άπας αήρ αετώ περάσιμος

  8. #8
    Μέλος Το avatar του/της Flying Mythos
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    78
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Grafton 505 Προβολή μηνύματος
    Αυτός είναι ο κινητήρας σου ; Εκεί κάτω είναι το φίλτρο ;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	χωρίς τίτλο.JPG 
Προβολές:	184 
Μέγεθος:	17,5 KB 
ID:	404113
    Ναι αυτός είναι ο κινητήρας. Όμως αυτή είναι η δεξιά πλευρά. Το 1 είναι το φίλτρο (μεταλλικό), το 2 είναι το δεύτερο φιλτράκι (oil strainer το λέει ο κατασκευαστής) και έχει από την αριστερή άλλο ένα το ίδιο. Εγώ έχασα της αριστερής.

    Έχω όμως καλά νέα. Χθες το απόγευμα το πήγα σε ένα γνωστό μάστορη και μετά από 15 λεπτά ψαρέματος το έβγαλε, τα καθαρίσαμε όλα, γεμίσαμε λάδια και ξανά στο δρόμο...

    Δεν μπορώ να περιγράψω, πόσο μ@@@@κας ένιωσα. Τέλος καλό όλα καλά πάντως.

    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, το πάθημα μάθημα και πλέον οι αλλαγές λαδιού θα γίνονται με ευλάβεια και χειρουργικές κινήσεις.

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2014
    Μηνύματα
    952
    Ευχομαι καλά χιλ στον φίλο με το μηχανάκι αλλα θα την πω την κακία μου........
    αυτο μονο σε Ευρωπαικο μηχανάκι μπορεί να συμβει....

  10. #10
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μανολης67 Προβολή μηνύματος
    Ευχομαι καλά χιλ στον φίλο με το μηχανάκι αλλα θα την πω την κακία μου........
    αυτο μονο σε Ευρωπαικο μηχανάκι μπορεί να συμβει....
    Αν και κατά βάση δε διαφωνώ, στη συγκεκριμένη περίπτωση ο κινητήρας είναι της Zongshen

  11. #11
    Μέλος Το avatar του/της Flying Mythos
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    78
    Ευρωπαϊκό μηχανάκι, κινέζικος κινητήρας και έλλην ιδιοκτήτης ... το συμπέρασμα δικό σας ... αναμενόμενο δεν ήταν. Από ότι κατάλαβα πάντως, πρέπει πρώτα να βάζεις το φίλτρο στην υποδοχή της τάπας και μετά να τη βιδώνεις ώστε το φίλτρο να μπει στη θέση του. Εγώ έκανα το αντίθετο στο φίλτρο νο 3 γιατί τα νο 1 και νο 2 έχουν ειδική υποδοχή μέσα στο κάρτερ και αποκλείεται να κάνεις λάθος. Το νο 3 όμως δεν έχει, οπότε βάζοντας το πριν την τάπα είναι πιθανό να πέσει μέσα στο κάρτερ αν δεν βιδώσεις σωστά μετά την τάπα. Κακός σχεδιασμός ή όχι το συμπέρασμα είναι ... στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα.

    Το κουλό είναι ότι 5 φορές που έχω αλλάξει λάδια μέχρι τώρα ουδέποτε με προβλημάτισε το συγκεκριμένο φίλτρο και ουδέποτε είχα προσέξει ότι είχε αυτή την ιδιαιτερότητα.
    Τελευταία τροποποίηση από Flying Mythos; 27/02/2019 στις 06:44.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    Και γιατι πρεπει ενα μοτερακι να εχει 3 φιλτρα λαδιου;

  13. #13
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    Και γιατι πρεπει ενα μοτερακι να εχει 3 φιλτρα λαδιου;
    έτσι θέλει ο κατασκευαστής.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της Flying Mythos
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    78
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    Και γιατι πρεπει ενα μοτερακι να εχει 3 φιλτρα λαδιου;
    Και γιατί να έχει μόνο ένα;

    Έχει τρία γιατί ο κινέζος είναι χρόνια μπροστά

    Το μανουάλι πάντως ονομάζει το νο 1 φίλτρο, main oil filter, τα νο 2 και 3, oil cleaner filters, όλα είναι reusable. Υποθέτω ο κατασκευαστής για κάποιο λόγο έβαλε τρία. Το 2 και 3 να μαζεύουν το χοντρό γρέζι και το 1 όλες τις υπόλοιπες ψιλές βρωμιές άραγε; Από το 3.000 χλμ και μετά πάντως σταμάτησα να βλέπω γρέζι στα φίλτρα και στη μαγνητική τάπα του κάρτερ. Ειδικός δεν είμαι, αν κάποιος ξέρει καλύτερα ας μας διαφωτίσει.

Παρόμοια θέματα

  1. Βοήθεια με φίλτρο λαδιού
    από Dimitris_Per στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2016, 11:07
  2. Απαντήσεις: 52
    Τελευταίο μήνυμα: 03/04/2013, 15:16
  3. Aprilia Dorsoduro 750 προβλημα με ενδειξη λαδιου...
    από o teos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 19/06/2012, 13:14
  4. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2009, 06:03
  5. Προβλημα με ΧΤ
    από nikos283 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2004, 15:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF