Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ducati

  1. #1

    ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ducati

    Καλημερα παιδια εχω το 749 απο το καλοκαιρι και εχω ενα προβλημα μου σβηνει στο ρελαντι ξαφνικα (δεν τρεμοπαιζει και μετα να σβησει ) .Μου αλλαξαν με την εγγυηση τη πιπα του μπροστα κυλινδρου αλλα και παλι μου σβηνει ....τι να κανω μου εχει σπασει τα νευρα!!!!!!!!!!!!

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Εχω ακούσει για παρόμοια περιστατικά με 749 αλλά όχι 2005 μοντέλα.

    Νομίζω ότι υπάρχει οδηγία για αλλαγή των διάκενων των βαλβίδων.

    Καλή τύχη.....
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Πιστευω να το καλυπτει η εγγυηση μη μου πουν οτι θελει ρυθμιση κλπ

  4. #4
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    για πες λιγο το ιστορικο....στο εκανε αυτο στα πρωτα 1000 πριν πας για το πρωτο ελεγχο; παντως απο προσωπικη εμπειρια ...καμια σχεση βεβαια με 749 ...το προβλημα ειναι στη ρυθμιση με το mathesis ..κατι πειραζουν στη ρυθμιση Co2 ...σε τι στροφες δουλευει στο ρελαντι οταν σου σβυνει ; ...δε νομιζω οτι φταινε τα διακενα θεμα ρυθμισης μου ακουγετε ...μηπως δοκιμαζες καποιο αλλο μαστορα;
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  5. #5
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Για κοίτα εδώ που συζητήθηκε το ίδιο πρόβλημα.

    http://www.southbayriders.com/forums...ti+749+problem


    το ζουμί είναι εδώ
    'you have to ask your dealer if he wants to check the valve timing .
    we had these problems here in holland as well and after a while we found out that the problem could be solved by setting the timing to factory specifcations .
    also the iddeling should be around 1200 rpm .
    we also close the air compensation screws so the rpm will not drop after closing the gas
    we also set the CO value a little higher to +10 .
    for the 749S there are changed valve timings from the factory .
    this problem is commen for al 749/999 models .
    it has something to do with the shower injection but it can be fixed

    and if that doesnt work the are some throttle bodys that are not assembeld correctly .
    so in that case let them order a new body .

    but the best result we had is by checking the valve timing and set them correctly .'

    Ξαναλέω.... καλή τύχη
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
    για πες λιγο το ιστορικο....στο εκανε αυτο στα πρωτα 1000 πριν πας για το πρωτο ελεγχο; παντως απο προσωπικη εμπειρια ...καμια σχεση βεβαια με 749 ...το προβλημα ειναι στη ρυθμιση με το mathesis ..κατι πειραζουν στη ρυθμιση Co2 ...σε τι στροφες δουλευει στο ρελαντι οταν σου σβυνει ; ...δε νομιζω οτι φταινε τα διακενα θεμα ρυθμισης μου ακουγετε ...μηπως δοκιμαζες καποιο αλλο μαστορα;
    Το ρελαντι ειναι στις 1250 στροφες και μερικες φορες ετσι ξαφνικα σβηνει...μου αλλαξαν τη πιπα του μπροστα κυλινδρου αλλα παλι τα ιδια .εχω γυρω στις 3500χλμ και τις βαλβιδες τις ειχαν κοιταξει στα 1500χλμ. το σπαστικο δεν το κανει συνεχεια ομως
    Η ρυθμιση με το mathesis τι ειναι;;

  7. #7
    αλεπού καμπίσια Το avatar του/της GST
    Εγγραφή
    11/02/2004
    Μηνύματα
    1.167
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Haga
    Το ρελαντι ειναι στις 1250 στροφες και μερικες φορες ετσι ξαφνικα σβηνει...μου αλλαξαν τη πιπα του μπροστα κυλινδρου αλλα παλι τα ιδια .εχω γυρω στις 3500χλμ και τις βαλβιδες τις ειχαν κοιταξει στα 1500χλμ. το σπαστικο δεν το κανει συνεχεια ομως
    Η ρυθμιση με το mathesis τι ειναι;;

    συνδεεται με τον εγκεφαλο και σου ρυθμιζει το μειγμα , καυσαερια το ρελαντι ..... εγω λεω να κανεις 2 πραγματα ...να ψαξεις στο νετ απο φορουμ του εξωτερικου για τυχον ανακλησεις στο μοντελο σου ...και να παρεις την εταιρεια στην ελλαδα να της πεις οτι ακριβως εχει συμβει....ελπιζω να βρεις ακρη :smilea:
    FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.

  8. #8
    .
    Εγγραφή
    10/09/2003
    Μηνύματα
    916
    Νικο, ρωτα τον andrian που ειχε αντιμετωπισει προσφατα καποια ηλεκτρικα προβληματα (νομιζω οτι τελικα αλλαξε ηλεκτρονικη) - ισως ξερει κατι περισσοτερο.....

  9. #9
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    Νίκο μάλλον κάτι τρέχει η με τον ψεκασμό η με καμια πεταλούδα και δεν δουλευει σωστα.
    Προσπάθησε να το φέρεις σε κανένα στην Αθήνα να στο βρούνε

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2016, 20:37
  2. Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 05/01/2007, 22:21
  3. ducati 748 προβλημα σασμαν?
    από koursaros7 στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2005, 21:13
  4. Ducati 749 ή Aprillia Mille 2004???
    από angelrsv στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2004, 20:25
  5. Πόσο έχει το Ducati
    από Godfather στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 11:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF