Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Πίνακας αντιστοίχησης αλλαγών ύψους-πλάτους-ζάντας ελαστικών

  1. #1
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983

    Πίνακας αντιστοίχησης αλλαγών ύψους-πλάτους-ζάντας ελαστικών

    Θυμαμαι όταν είχα και αμάξι υπήρχε ένας κανόνας που έλεγε ότι δεν πρέπει αλλάζοντάς και τοποθετώντας ένα ελαστικό μεγαλύτερου πλάτους να μην ξεφύγεις πάνω απο 0,5 σε ένα συντελεστή... π.χ. αν βάλης πιο φαρδύ θες μικρότερο προφίλ μετά ή λίγο μεγαλύτερη ζάντα αλλά πάντα για να μην διαταράξεις μια ισορροπία κοίταγες αυτόν το πίνακα...

    Υπάρχει κάτι αντίστοιχο για τις μοτοσυκλέτες?
    π.χ. εμένα φοράει 120/60/17 & 160/60/17
    μπορώ να βάλω κάτι άλλο πίσω π.χ.170 ή μετά πρέπει να αλλάξω το 60? και αν ανια ποίο είναι μετά το σωστό για να μην κάνω γυφτιές και ανασφαλή πράγματα ?

    Ευχαριστώ...

  2. #2
    Ατσάτσος Το avatar του/της Atsatsos
    Εγγραφή
    24/02/2005
    Μηνύματα
    400
    το καλύτερο θα ήταν να μην αλλάξεις τη μαμά διάσταση.και μη ξεχάς οτι δεν υπάρχουν όλοι οι συνδιασμοί διαστάσεων.

  3. #3
    Για το αμαξι εχω βρει αυτο
    http://www.gtc.gr/Tech/tyre-calc.htm

    για μοτο δεν εχω κατι υπ'οψιν μου.
    Never ride faster than your angel can fly!!!

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224

    Re: Πίνακας αντιστοίχησης αλλαγών ύψους-πλάτους-ζάντας ελαστικών

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tropeas
    Θυμαμαι όταν είχα και αμάξι υπήρχε ένας κανόνας που έλεγε ότι δεν πρέπει αλλάζοντάς και τοποθετώντας ένα ελαστικό μεγαλύτερου πλάτους να μην ξεφύγεις πάνω απο 0,5 σε ένα συντελεστή... π.χ. αν βάλης πιο φαρδύ θες μικρότερο προφίλ μετά ή λίγο μεγαλύτερη ζάντα αλλά πάντα για να μην διαταράξεις μια ισορροπία κοίταγες αυτόν το πίνακα...

    Υπάρχει κάτι αντίστοιχο για τις μοτοσυκλέτες?
    π.χ. εμένα φοράει 120/60/17 & 160/60/17
    μπορώ να βάλω κάτι άλλο πίσω π.χ.170 ή μετά πρέπει να αλλάξω το 60? και αν ανια ποίο είναι μετά το σωστό για να μην κάνω γυφτιές και ανασφαλή πράγματα ?

    Ευχαριστώ...
    Λάμπρο, αν η ζάντα σου είναι 5άρα, μην βάλεις 170.
    To δοκίμασα εγώ στο ZR7 (BT014) , που εχει 5άρα ζάντα και 160/60 μαμά.
    Στις προδιαγραφές συστηνεται για 5αρα, αλλά...
    Συμπέρασμα, τζίφος.
    Και πιο αναλυτικά...
    Το λάστιχο μπαλλονάρει αρκετά και κάνει αρκετα πιο έντονη την κορώνα. Το αποτέλεσμα είναι οτι ακόμα και στην πίστα, με το μηχανακι να λειώνει μαρσπιε και να τελειώνει το μπροστινο, το πίσω ειχε ακόμα πολύ απάτητο πέλμα.
    Επίσης λόγω αλλαγής του σχήματος, τρώγεται στις ευθείες πολύ πιο γρήγορα.
    Τελικα το μόνο που προσφέρει είναι.....μούρη.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stratospr
    Εγγραφή
    14/11/2003
    Μηνύματα
    193
    Ρίξε μια ματιά και εδώ:

    http://www.hagon-shocks.co.uk/WheelTab.htm

    Σύμφωνα με αυτόν τον πίνακα σε ζάντες 5" και 5,5" μπορούμε να βάλουμε 160/60, 160/70, 170/60 και 170/70 λάστιχο.

    Αυτό που πρέπει να δεις είναι πόσο αλλάζει η περίμετρος του λάστιχου.

    Σε 17" ζάντα έχουμε:

    160/60 17 = 527,8 mm
    160/70 17 = 543,8 mm
    170/60 17 = 533,8 mm
    170/70 17 = 550,8 mm
    Μην φοράτε κράνος αν δεν έχετε να προστατέψετε κάτι! (16η Π.Σ.Μ.)

  6. #6
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Δεν ξέρω τι ζάντα έχω στο SV θα δω...
    το ερώτημά μου έρχεται καθώς π.χ. στις μαμά διαστάσεις βρίσκω μόνο τα απλά Diablo (ούτε Corsa, ούτε super Corsa) και γενικά το 160 πίσω δεν βγάζει "κορυφαίες σειρές" λάστιχα SS επιδόσεων, βγάζει τις ποιο sport touring...

    :a19: Ευχαριστώ πάντως... βοηθήσατε... να βρω την ζάντα και βλέπουμε... με βλέπω να φέρνω μόνο για τα Μέγαρα και τις Σέρρες σλικ απο έξω...

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Λάμπρο για να εχει 160 , 5 ιντσες θα είναι.

    Πάντως στο 160 εχει Bridgestone BT014, που μια χαρα supersport λάστιχο είναι.
    Δοκίμασέ το και θα δείς.
    Εγώ εφαγα 4 τέτοια πίσω και 2 μπροστά.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    Ένα μέλος... Το avatar του/της Aggelos_SV
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    1.533

    Re: Re: Πίνακας αντιστοίχησης αλλαγών ύψους-πλάτους-ζάντας ελαστικών

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Και πιο αναλυτικά...
    Το λάστιχο μπαλλονάρει αρκετά και κάνει αρκετα πιο έντονη την κορώνα.Το αποτέλεσμα είναι οτι ακόμα και στην πίστα, με το μηχανακι να λειώνει μαρσπιε και να τελειώνει το μπροστινο, το πίσω ειχε ακόμα πολύ απάτητο πέλμα.
    Ακριβως το ιδιο μου κανουν τα Pirelli Diablo.Οι διαστασεις μου ειναι 120/60/17 και 160/60/17 δηλαδη οτι λεει ο κατασκευαστης.
    Ελα ομως που το μπροστινο μου ειναι πατημενο μεχρι την ακρη του (λιγα χιλιοστα πριν την ακρη του ) ενω το πισω εχει απατητη περιοχη μεγαλυτερη του μπροστινου.Με τα προηγουμενα λαστιχα (Dunlop sportmax D220 ------>>σκουπιδια λαστιχα για την Ελλαδα) δεν ειχε παρουσιαστει κατι παρομοιο.
    Τα ατιμα τα Pirellια ...τσιχλες ειναι
    Μην απορείτε γιατί κάποιοι καβαλάν χωρίς κράνος...το κάνουν για να μη χαλάσει το τυρί που έχουν μεσ'το κεφάλι τους

  9. #9
    Μέλος Το avatar του/της panoc
    Εγγραφή
    27/07/2006
    Μηνύματα
    43
    επισυνάπτω ενα αρχειο που ειχα φτιαξει παλια για το αυτοκινητό μου.

    η λογικη ειναι η ίδια απλά αλλάζεται τα μεγεθη.

    για το αυτοκινητο ισχύει οχι μεγαλύτερο του 0,5% και οχι μικρότερο του 1,5%.

    γενικά προτιμαται το μικρότερο αποτελεμσα καθότι η μικρότερη διαμτερος τροχού (αρα και όγκος ελαστικού) μειώνουν λιγο το μεγαλύτερο βαρος της μεγαλύτερης ζαντας.
    επίσης ο μικρότερος τροχός προτιμαται γιατι ουσιαστικα "κοντενει" τη τελική σχεσημεταδοσης στο δρόμο και και μειψνει ακομα περισσότερο τη διαφορα μεγαλύτεης μαζας και μεγαλ΄τυερων τριβων.
    (σε καθε περιπτωση ομως δεν ισοροπεί τις απωλειες)
    Συνημμένα αρχεία Συνημμένα αρχεία
    DL650A v-strom rider...

  10. #10
    καλησπερα στην παρεα μου εμενα το λαστιχο που φοραει απο την μανα του ειναι 180/55-ZR17 τι ζαντα φοραει λογικα ? 5.5 ?
    το ρωταω αυτο παιδια γιατι δεν γνωριζω και δεν βρισκω ποπυθενα να δω
    Η είσοδος στα όνειρα είναι δωρεάν-> η έξοδος είναι που κοστίζει.

    Μπορείς να αγοράσεις ένα ρολόι, ............ αλλά όχι το χρόνο.
    Μπορείς να αγοράσεις ένα βιβλίο, ........... αλλά όχι την γνώση.
    Μπορείς να αγοράσεις μια θέση, .............. αλλά όχι το σεβασμό.
    Μπορείς να αγοράσεις τον γιατρό, ........... αλλά όχι την υγεία.
    Μπορείς να αγοράσεις την ψυχή, ............ αλλά όχι την ζωή.
    Μπορείς να αγοράσεις το σέξ, ................. αλλά όχι την αγάπη...♥

  11. #11
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από simple76 Προβολή μηνύματος
    καλησπερα στην παρεα μου εμενα το λαστιχο που φοραει απο την μανα του ειναι 180/55-ZR17 τι ζαντα φοραει λογικα ? 5.5 ?
    το ρωταω αυτο παιδια γιατι δεν γνωριζω και δεν βρισκω ποπυθενα να δω
    Ναι, αν εχει απο μαμα 180/55 17 φοραει ζαντα 5,5 ιντσων.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF