
Δημοσιεύθηκε αρχικά από
typhoon
Καλώς όρισες στον μαγικό κόσμο των δύο τροχών. Όπως καταλαβαίνεις πολύ μεγάλο κομμάτι των tips που ζητάς έρχεται με την εμπειρία κ την εξοικείωση.
Μηχανάκια χωρίς abs είχαμε οι περισσότεροι εδώ μέσα μιας κάποιας ηλικίας κ απλά μάθαμε να φρενάρουμε κ χωρίς αυτό.
Ναι σώζει κ δεν θα ήθελα να επιστρέψω σε μοτοσικλέτα χωρίς, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα μηχανάκια άνευ abs είναι για τον Καιάδα.
Βρες μια κατάλληλη τοποθεσία, πχ κάποιο ανοιχτό πάρκινγκ χωρίς πολλά αυτοκίνητα , ένα ερημικό δρόμο κ ξεκινά να εξασκείσαι. Φρεναρίσματα .
Μόνο με μπροστινό
Μόνο με πίσω
Μαζί
Προσπάθησε να μπλοκάρεις ελεγχόμενα κ με μικρές ταχύτητες τον πίσω τροχό
Δες ότι με μπλοκαρισμένο πίσω η μηχανή διατηρεί μια μικρή ικανότητα κατεύθυνσης.
Δοκίμασε (με μικρή ταχύτητα ξαναλέω) να μπλοκάρεις τον εμπρός για πολύ λίγο να νιώσεις πως είναι όταν χάνεται η πρόσφυση.
Θα δεις ότι το τιμόνι αλαφραινει απότομα.
Όσο περισσότερο εξασκείσαι, τόσο περισσότερο muscle memory θα αποκτάς στην μηχανή σου.
Όταν θα τύχει η στραβή δεν θα τρομάξεις τόσο, που είναι πολύ βασικό, το μυαλό θα φέρει ξανά την πρακτική που του έκανες , θα σκεφτεί ότι το πίσω δεν πειράζει κ τόσο να μπλοκάρει, το μπροστά χαλαρά μέχρι εκεί που νιώθεις τα όρια κ υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αποφύγεις ατύχημα κ πτώση.
Η μηχανή αντίθετα με ότι πολλοί πιστεύουν οδηγείται με τα μάτια.
Για κάποιο λόγο που δεν γίνεται να εξηγηθεί εδώ, το σύνολο αναβάτης μηχανή, ακολουθεί πιστά το βλέμμα του οδηγού.
Δοκίμασε το σε χαλαρή κατάσταση για να το κατανοήσεις. Ήρεμος επάνω στην μηχανή κοίτα εκεί που θέλεις να πας, το σώμα σου θα δώσει τις κατάλληλες εντολές στην μηχανή για να πάει εκεί.
Ακούγεται αστείο, αλλά είναι πάρα πολύ σημαντικό! Την στιγμή της έντασης να μπορεί το βλέμμα σου να αναζητήσει την διέξοδο.
Σε επερχόμενη στούκα αν μείνει κολλημένο στο μπροστινό αμάξι, εκεί ακριβώς θα πας να σκάσεις.
Εάν έχεις την ηρεμία να σκεφτείς,ωχ έρχεται στούκα ας δω που μπορώ να πάω μήπως την αποφύγω, ίσως να βρεις την διέξοδο. Θυμήσου, εκεί που θα κοιτάξεις, εκεί θα πάει η μηχανή. Το πόδι θα τσιμπήσει το φρένο να ψιλομπλοκαρει κ να σέρνει, το χέρι θα χαλαρώσει το μπροστινό, το σώμα θα γείρει, η μηχανή θα πλαγιολισθησει, το βλέμμα θα λέει εκεί μακριά από το αυτοκίνητο, το σώμα θα δώσει εντολές για ανάποδο τιμόνι κ τελικά ουπς φτηνά την γλυτώσαμε!
Επίσης παλι με το βλέμμα, κάποια στιγμή η πτώση ή η στούκα θα είναι αναπόφευκτη. Το βλέμμα θα σε βοηθήσει πάλι. Το μηχανάκι άστο να γαμηθει, σίδερα είναι. Φύγε από πάνω του, αμόλα το. Δες που θα πας να χτυπήσεις με το σώμα, απέφυγε σταθερά εμπόδια, το σώμα δεν θέλει ακαριαία επιβράδυνση, παθαίνει ζημιά εσωτερικά κι ας μην δείχνει τίποτα απ' έξω .
Βρες με το βλέμμα διέξοδο, πάνω από το αυτοκίνητο, στο πλάι, όπου. Πάντως όχι επάνω στο αυτοκίνητο. Βρες χώρο να συρθεί το σώμα σου κ να σταματήσει μόνο του. Άμα έχεις μυαλό θα φοράς κ σωστό εξοπλισμό να προστατεύσει από το σύρσιμο. Χαλάρωσε κ άστον να κάνει την δουλειά του.
Ωωωω πετάς τώρα!
Όλα οκ, δεν θέλει σφίξιμο. Το σώμα σου έχει αδράνεια, τα 70-80κιλα σου με 50χλμ την ώρα, επάνω σε σταθερό εμπόδιο ζυγίζουν στιγμιαία 400. Δεν αντέχουν τα κόκαλα σου τόσο, όσο καλή φυσική κατάσταση κ αν έχεις.
Δες που έχει χώρο να συνεχίσεις την πτήση σου.
Touchdown... Χεράκια σταυρωμένα στο στήθος(για να μην σπάσουν) ποδαράκια κατά το δυνατόν ελεγχόμενα κ άσε το σώμα να πάρει τούμπες κ σβούρες μέχρι να σταματήσει μόνο του. Μην προσπαθήσεις να του ανακόψεις τα ακροβατικά, άστο να αποσβέσει μόνο του όλες τις δυνάμεις που τρώει, εσύ χαλαρός.
Δοκιμή τούμπας δεν μπορείς να κάνεις, αλλά τα υπόλοιπα κ ΤΟ ΒΛΈΜΜΑ, εξασκούνται.