Βγήκα την πρώτη μου μεγάλη βόλτα στην παλιά εθνική. Ωραία πράγματα!
Παρατήρησα όμως το εξής παράδοξο/παράξενο.
Αν ακολουθήσω τις αλλαγές με τον τρόπο που δίνει η Suzuki στο μανιουαλ, όπως έκανα μέχρι τώρα δηλαδή, οδηγώ με 5η ή 6η και στροφές μαξιμουμ στις 3000-3500. Η κατανάλωση της μηχανής δεν πέφτει κάτω από τα 20λτ/100χλμ. Κάποια στιγμή, έχοντας δει και κάτι βιντεάκια που έλεγαν ότι η μηχανή πρέπει να δουλεύει σε υψηλές στροφές, ασχέτως του τι λέει ο κατασκευαστής, έριξα τις σχέσεις σε 3/4 και οι στροφές ανέβηκαν στις 6500+ για να δοκιμάσω κι αυτό το στυλ οδήγησης.
Η μηχανή έγινε πιο ροπατη και παρότι είχα πιο ανοιχτό το γκάζι, η κατανάλωση έπεφτε στα 10λτ/100.
Κι αυτό βέβαια για να πω την αλήθεια μου φάνηκε μεγάλο σε σχέση με αυτά που διαβάζω δεξιά κι αριστερά, αλλά σίγουρα έγινε αρκετά πιο ροπατη.
Το μηχανάκι φοράει φίλτρο DNA αντί του κλασσικού.
Οπότε έρχεται και η ερώτηση του τίτλου. Είναι φυσιολογική η κατανάλωση που βλέπω; Χρησιμοποιώ λάθος τις σχέσεις στο κιβώτιο; Παίζει να γράφει ο,τι θέλει το καντράν;
Εντός πόλης η κατανάλωση είναι γύρω στο τρια.